Wederom, sommige mensen hebben kaders nodig.quote:
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apart wel. Afspreken met elkaar waar je over elkaar mag praten.
Had daar nooit eerder aan gedacht.
Ja je begint wel vaak over hem.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:25 schreef Elvi het volgende:
Gvd Sting ik zat hier splutterend achter m'n schermIK ben degene die los moet laten en vooruit moet kijken!? Wat wat wat!?
ik moet dat doen? Van hem?
Zoals?quote:Op maandag 14 mei 2018 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.
Smoooooooooooth!quote:
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.quote:
Mja, verschil in opvatting misschien.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.
Ja ik ook. En een forum vind ik daar ook bij horen, zeker als anderen beide users kennen.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, verschil in opvatting misschien.
Kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep zit dat je je tegenover je vrinden niet negatief uitlaat over de ander.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.
Lekker die kluis kraken met je staaf dynamiet toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.
Ik wist het wel.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alleen maar. Je zou m'n altaar moeten zien. Heel symmetrisch.
Hnnnngquote:Op maandag 14 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker die kluis kraken met je staaf dynamiet toch?
Geen vrienden hebben.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, verschil in opvatting misschien.
Kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep zit dat je je tegenover je vrinden niet negatief uitlaat over de ander.
Mijn ingewanden zijn nog niet hersteld van zaterdag. Er komen echt verontrustend ruikende gassen vrij.quote:
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ingewanden zijn nog niet hersteld van zaterdag. Er komen echt verontrustend ruikende gassen vrij.
Ik weet niet waar ze naar ruiken maar het is niet de normale stank. Het is echt zo'n lucht van:"Als dit volgende week niet weg is misschien eens naar de HA gaan."quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.
Ik wilde bijna een ban riskeren door hier iets op te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Liet van het weekend in de tent nog een scheet waar ik zelf onwel van werd.
Was wel beetje trots
En terecht!quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Liet van het weekend in de tent nog een scheet waar ik zelf onwel van werd.
Was wel beetje trots
Vond degene die naast me in de tent lag niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een ban riskeren door hier iets op te zeggen.
[..]
Dat zijn de beste.
Zijn probleem joh.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vond degene die naast me in de tent lag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |