Geen vrienden hebben.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, verschil in opvatting misschien.
Kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep zit dat je je tegenover je vrinden niet negatief uitlaat over de ander.
Mijn ingewanden zijn nog niet hersteld van zaterdag. Er komen echt verontrustend ruikende gassen vrij.quote:
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ingewanden zijn nog niet hersteld van zaterdag. Er komen echt verontrustend ruikende gassen vrij.
Ik weet niet waar ze naar ruiken maar het is niet de normale stank. Het is echt zo'n lucht van:"Als dit volgende week niet weg is misschien eens naar de HA gaan."quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.
Ik wilde bijna een ban riskeren door hier iets op te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg Same! M'n scheten stinken echt naar rotting. Meer dan normaal.
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Liet van het weekend in de tent nog een scheet waar ik zelf onwel van werd.
Was wel beetje trots
En terecht!quote:Op maandag 14 mei 2018 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Liet van het weekend in de tent nog een scheet waar ik zelf onwel van werd.
Was wel beetje trots
Vond degene die naast me in de tent lag niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een ban riskeren door hier iets op te zeggen.
[..]
Dat zijn de beste.
Zijn probleem joh.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vond degene die naast me in de tent lag niet.
Wat danquote:Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een ban riskeren door hier iets op te zeggen.
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze naar ruiken maar het is niet de normale stank. Het is echt zo'n lucht van:"Als dit volgende week niet weg is misschien eens naar de HA gaan."
Zo zie je maar dat Grindr goed werkt.quote:
Ik zou sowieso niet op hem reageren.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar dat van z'n vader is wel echt sneu dus ik zou niet reageren nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |