Het zal vanaf morgen rustig zijn hier.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
NU heb ik zin in pannekoeken. Want MK is een pannekoek. Snap je? Heeeeyoooooo
Oh ja, diequote:
Houd het wel zeer overzichtelijk ja.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apart wel. Afspreken met elkaar waar je over elkaar mag praten.
Had daar nooit eerder aan gedacht.
Maar het is wel jammer, iemand die dingen die iedereen schrijft compleet uit context ziet. Ik kan ook zeggen dat iemand een ex van me is bijvoorbeeld, zonder het een pannekoek te noemen, of juist wel. En dan kan men dat kaderen, blijkbaar kan niet iedereen dat.quote:
Zou je toch verwachten dat het een fatsoending is.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je toch verwachten dat het een fatsoending is.
Wederom, sommige mensen hebben kaders nodig.quote:
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja je begint wel vaak over hem.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:25 schreef Elvi het volgende:
Gvd Sting ik zat hier splutterend achter m'n schermIK ben degene die los moet laten en vooruit moet kijken!? Wat wat wat!?
ik moet dat doen? Van hem?
Zoals?quote:Op maandag 14 mei 2018 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.
Smoooooooooooth!quote:
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.quote:
Mja, verschil in opvatting misschien.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet van niks btw. We hebben alleen afgesproken dat we bepaalde dingen niet zouden bespreken en daar heb ik me altijd aan gehouden.
Ja ik ook. En een forum vind ik daar ook bij horen, zeker als anderen beide users kennen.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, verschil in opvatting misschien.
Kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep zit dat je je tegenover je vrinden niet negatief uitlaat over de ander.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.
Lekker die kluis kraken met je staaf dynamiet toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi is een kluis joh, die houdt altijd haar bek. Heel vervelend.
Ik wist het wel.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alleen maar. Je zou m'n altaar moeten zien. Heel symmetrisch.
Hnnnngquote:Op maandag 14 mei 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker die kluis kraken met je staaf dynamiet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |