Al is dat wel eens anders geweest, ten tijde van je ex.quote:
ze is ook een echte Truus?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:10 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Aha zo. Ik heb trouwens in het echte leven wel een oma truus![]()
truste lieve Yvquote:Op maandag 14 mei 2018 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar. Slapen is nu toch de betere optie. Alweer te laat![]()
![]()
I knowquote:Op maandag 14 mei 2018 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al is dat wel eens anders geweest, ten tijde van je ex.
Misstakes were made.
Dat is zinloos om tussen te gaan zitten.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anti semitisme hier op fok bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Truus heten en dan een mokerhete premium chick zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, mensen die een week geleden terug zijn gekomen van vakantie en nu al beginnen met #throwback foto’s.
Ik vind het jammer dat als er een discussie gaande is, altijd dezelfde teringlijers het komen verzieken hiermee.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is zinloos om tussen te gaan zitten.
Dat is het zeker ja. Helaas al jaren zo en gaat niet veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat als er een discussie gaande is, altijd dezelfde teringlijers het komen verzieken hiermee.
Ik maak nauwelijks foto's en kijk ze nog minder vaak terug.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, mensen die een week geleden terug zijn gekomen van vakantie en nu al beginnen met #throwback foto’s.
Nietusquote:Op maandag 14 mei 2018 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Alle discussies hier zijn altijd hetzelfde
En melden bij de mods is ook zinloos, dus dan zeg ik er zelf maar wat van.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja. Helaas al jaren zo en gaat niet veranderen.
Dit!quote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak nauwelijks foto's en kijk ze nog minder vaak terug.
Vind het altijd wel leuk om gave plaatjes te schieten in de bergen etc. Hangen er hier ook een hoop aan de muurquote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak nauwelijks foto's en kijk ze nog minder vaak terug.
Gemist, linkje bitte?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Die ik vanmiddag postte gaat ook wel op goed formaat aan de muur.
30 cm?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Die ik vanmiddag postte gaat ook wel op goed formaat aan de muur.
Fok is net als het leven, hoop geschreeuw, racisme, politiek correct gedrag, links, rechtsquote:Op maandag 14 mei 2018 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En melden bij de mods is ook zinloos, dus dan zeg ik er zelf maar wat van.
Maar wel jammer ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |