Ook dat van anderen? Da's wel hardcore danquote:
Koffiezetapparaat gewonnenquote:
Conflict schijnt anders best een toffe user te zijn heb ik me laten vertellen.quote:
Awwww dank jequote:Op maandag 14 mei 2018 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat er is voorgevallen.
Hoef ik ook niet te weten.
Al is Elvi er wel een die me erg leuk lijkt om te meeten. Lijkt me oprecht leuke gezellige vrouw.
Daarom juist. Ledigheid is des duivels oorkussenquote:Op maandag 14 mei 2018 22:05 schreef Emisys het volgende:
Pfff ik ben moe, en zoveel heb ik nieteens gedaan.
Koffie drinkenquote:Op maandag 14 mei 2018 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat gewonnen
#weissgezellig
Leuke mensen drinken theequote:
Als het maar thee isquote:
Meestal wel.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat van anderen? Da's wel hardcore dan
Wat is er mis met het woord gezellig. Als niemand dat woord geplakt wilt worden wil ik hem wel hoorquote:
Example?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal wel.
Al zijn sommige gevallen dusdanig extreem dat ik me er in meng.
Ik heb wel gewerkt, mijn nieuwe pc geinstalleerd, wat zitten gamen... Ohja en een potje janken, is ook vermoeiend.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom juist. Ledigheid is des duivels oorkussen
Ken ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Conflict schijnt anders best een toffe user te zijn heb ik me laten vertellen.
Tante Truus is gezelligquote:Op maandag 14 mei 2018 22:08 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord gezellig. Als niemand dat woord geplakt wilt worden wil ik hem wel hoor
Lekker gaan snurken danquote:Op maandag 14 mei 2018 22:08 schreef Emisys het volgende:
[..]
Ik heb wel gewerkt, mijn nieuwe pc geinstalleerd, wat zitten gamen... Ohja en een potje janken, is ook vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |