SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game- en vreetmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 20:35:22 ]
Niet altijdquote:Op maandag 14 mei 2018 20:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een hekel aan bellen, vandaar. Booty app krijg je altijd reactie.
een roze samsung s8quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is je budget, wil je een iPhone of Samsung type?
Nooitquote:
Jij wilt nooit meer.quote:
blijkbaar niet want hij is opquote:
Het is gewoon een hint. Wees blij. Roze gsm's zijn raar.Gewoon de goedkoopste nemen en dan een roze hoesje kopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:36 schreef Allures het volgende:
[..]
blijkbaar niet want hij is op
Net zoals vorige keer dat ik een roze mobiel wilde. En de keer daar voor
Ja ditquote:Op maandag 14 mei 2018 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is gewoon een hint. Wees blij. Roze gsm's zijn raar.Gewoon de goedkoopste nemen en dan een roze hoesje kopen.
Ja dacht ik ook, dus ging hoesjes kijken. Maar ze zijn tegenwoordig allemaal deels doorzichtig!!!!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is gewoon een hint. Wees blij. Roze gsm's zijn raar.Gewoon de goedkoopste nemen en dan een roze hoesje kopen.
Ohwja sh*t. Dat had ik verdrongen.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had ik niet dat idiote glitterhoesje tijdens de vreetmeet?
Dit. Want uit een ander universum kan ik ze denk ik niet verstaan dus dan is de lol er wel snel vanaf.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In welk universum is bellen ooit beter dan chocolade
Dat was echt erger dan de bescheiden roze telefoon die ik nu heb.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja sh*t. Dat had ik verdrongen.
Wat eten al niet kan doen
Klinkt plausibel!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit. Want uit een ander universum kan ik ze denk ik niet verstaan dus dan is de lol er wel snel vanaf.
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Mijn Nokia, want die kon ik tenminste laten vallen
Jaaa, goed. Een keertje niet aan het werk! Hoe is het met jou?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey halloLong time no "see" Hoe gaat het?
Even lekker aan het chillen dusquote:Op maandag 14 mei 2018 20:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jaaa, goed. Een keertje niet aan het werk! Hoe is het met jou?
Jah, heerlijk!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Even lekker aan het chillen dusBeetje drukke periode, maar wel ok. Genieten van het mooie weer ook
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had een knaloranje Siemens.Verder saai grijs/zwart.
Maar het blijft wel droogquote:Op maandag 14 mei 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt hèJammer dat het minder wordt straks.. Nog wat leuks gedaan van het weekend?
Jij en je Nokiaquote:Op maandag 14 mei 2018 20:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Mijn Nokia, want die kon ik tenminste laten vallen
Niet als je je huid niet wilt verkloten.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand een idee hoe je het beste stift van je handen krijgt?
Nagellakremover?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Terpentinequote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Meestal een paar keer wassen ook wel hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Grof geschut dus. Was ik al bang voor
Is na 10 keer wel vervaagd maar nog wel zichtbaar. Staat zo knullig.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal een paar keer wassen ook wel hoor
Miss weet...quote:
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:03 schreef AirwiN het volgende:
Peggen is haar favoriete bezigheid tijdens de seks. Als ze je niet mag, of gewoon een kutbui heeft, strooit ze eerst zand in je anus.
Babydoekjesquote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan ik haar ook boeken voor zo'n sessie?quote:
Gewerkt!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt hèJammer dat het minder wordt straks.. Nog wat leuks gedaan van het weekend?
quote:
Heb je een andere stift met huidskleur?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog 12 pakken liggenquote:Op maandag 14 mei 2018 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Klinkt wel als de beste/meest zachte suggestie maar laat ik die nou net niet voor handen hebben.
Ah ja... negen van de tien keer zie ik er knullig uitquote:Op maandag 14 mei 2018 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is na 10 keer wel vervaagd maar nog wel zichtbaar. Staat zo knullig.
Geen idee. Ik ben haar partner, niet haar pooier.quote:
ik welquote:Op maandag 14 mei 2018 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Klinkt wel als de beste/meest zachte suggestie maar laat ik die nou net niet voor handen hebben.
Nee?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Heb je een andere stift met huidskleur?
Je maar jij hebt baby's bij de hand soms, voor mij zou het wel wat gek zijnquote:
Oquote:Op maandag 14 mei 2018 21:01 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wel
Doe er het snuitje van de hond mee
Bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had je die eroverheen kunnen stiften...
Vroeger, toen je een hond gewoon liet couperen als je 'm wilde mishandelen?quote:
Scrub, alcohol of van dat ontsmettingsmiddel (schoon zonder zeep), nagellak remover. Soms olie.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Het ruikt lekker maar het is wel verspilling om alleen koffie te zetten voor de lekkere geurquote:Op maandag 14 mei 2018 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Normaal.zou ik zeggen koffieprut en groene zeep. Maarja koffie en yv gaan niet samen
Ja en dan de koffie weggooien en de prut en groene zeep gebruiken voor je handjes...quote:Op maandag 14 mei 2018 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ruikt lekker maar het is wel verspilling om alleen koffie te zetten voor de lekkere geur
Jammer dit hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben haar partner, niet haar pooier.
Nog geen nieuwe buren. Misschien binnenkort een lieve oma om mee koffie te drinkenquote:Op maandag 14 mei 2018 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan de koffie weggooien en de prut en groene zeep gebruiken voor je handjes...
Of je biedt de buurvrouw koffie aan
Koffie zetten en tiramisu maken?quote:Op maandag 14 mei 2018 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ruikt lekker maar het is wel verspilling om alleen koffie te zetten voor de lekkere geur
Ojoh ga nou toch weg met je 'probeer er wat af te krijgen'quote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan 'moet' ik het allemaal zelf opeten en probeer er wat af te krijgen juist.
Wat is dit nou voor ontmoedigingsbeleid.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ojoh ga nou toch weg met je 'probeer er wat af te krijgen'![]()
Echt hequote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat. Moet nog wel in mijn broeken blijven passen, zonde om nieuwe te moeten kopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd in jurkjes of rokjes lopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat. Moet nog wel in mijn broeken blijven passen, zonde om nieuwe te moeten kopen.
Winkelen voor broeken
Je vetjes houden je wel warm.quote:
Slecht idee. Dat afvallen dus. Je bent toch celibaat dus voor wie moet je slank worden/blijven?quote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan 'moet' ik het allemaal zelf opeten en probeer er wat af te krijgen juist.
quote:
Het is dat jij geen fokkers ontmoet maar Yv is gewoon een plaatje hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor ontmoedigingsbeleid.
Verschillende gradaties en diktes enzo, winter en zomer, 4 seizoenen pantiesquote:Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Panties houden echt niet -5 tegen hoor
Voor mijzelf? En zoals ik al zei voor mijn broeken anders moet ik nieuwe kopen. En heb nog een hele mooie die eigenlijk net iets te klein is maar uiteindelijk wel zou moeten kunnenquote:Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Slecht idee. Dat afvallen dus. Je bent toch celibaat dus voor wie moet je slank worden/blijven?
De leukste en liefstequote:Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat jij geen fokkers ontmoet maar Yv is gewoon een plaatje hoor.
Prima figuurtje
Wil ik weten wat jij op zaterdagavonden doet met panties?quote:Op maandag 14 mei 2018 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Verschillende gradaties en diktes enzo, winter en zomer, 4 seizoenen panties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |