Liever dat dan dat ze het internet gaan onderkotsen met hun sneue, vrouwonvriendelijke baggerquote:Op maandag 14 mei 2018 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje zielig voor die mannen. Straks heb je er zo eentje die zijn halve wajong aan telefoonseks uitgeeft.
Ja. al had mijn dochter er wel een hele grappige naam voor verzonnen, geiltjeslijn, heb maar gezegd dat ze dat niet op school hoefde te vertellen, telefoniste was goed genoeg.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En het is nog eens sociaal werk ook. Iedereen blij
Wat is je budget, wil je een iPhone of Samsung type?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:27 schreef Allures het volgende:
Oke ik geef het op. Dan maar geen nieuwe mobiel. Ik kan dit niet
Alsof dat past in jouw schemaquote:
Beter blijven ze in de manosphere.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze het internet gaan onderkotsen met hun sneue, vrouwonvriendelijke bagger
Nee daar kan ik naast de motor starten naast het bed dan snurkt ze nog door, maar ze weet het wel.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me wel wat voor Elvi. Het is ook een soort coachen, dat kan ze in het begin leuk combineren.
Sekscoach op afstandquote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me wel wat voor Elvi. Het is ook een soort coachen, dat kan ze in het begin leuk combineren.
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef CherryLips het volgende:
'Nu je bent klaargekomen kan je ook gelijk wel weer wat nuttigs doen anders was het belonen niet terecht'?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn geen mannenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze het internet gaan onderkotsen met hun sneue, vrouwonvriendelijke bagger
Bel hem eensquote:
Voor Yvie maak ik tijdquote:
Jammerquote:
Weet ikquote:
Doe maar hoor, zou niet opnemen.quote:
Yup, altijd wel bezig zijn tettenpicsarchief te ordenen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |