quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:46 schreef Nizno het volgende:
Ik heb je note even bekeken en op basis van de context deze verwijderd.
Ik heb een topic pointer geplaatst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:22 schreef superniger het volgende:
Leuk al die spoilers door Videoland kijkers. 👎
TV / [Expeditie Robinson 2021] #181 Zee-egel in je voet
Er was toch een apart spoilertopic?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een topic pointer geplaatst.
Mocht het weer voor komen dan graag een TR in het topic naar de post waar het over gaat (ik kijk geen ER meer dus ik weet niet altijd welke post ik dan zou moeten hebben.
Heb ik niet kunnen vinden. Mocht hij er zijn dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was toch een apart spoilertopic?
Het is iedere keer hetzelfde gezeik met spoilers in het topic zelf.
Het ging er bij kopen zonder kijken ook al over, waarbij ik nog geen 100 posts geleden in dit topic heb gepost dat je bij ER of WIDM tegen een ban op zou lopen met gespoiler uit een nog niet op TV uitgezonden afleveringquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb ik niet kunnen vinden. Mocht hij er zijn dan hoor ik het graag.
Vervolgens is er een KZK spoilertopic geopend.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:13 schreef Leandra het volgende:
Dit idd, en dan het onbeschofte reageren op herhaalde verzoeken niet te spoileren, en het "dit mag gewoon" en "moet je maar videoland nemen".
Het gros ergert zich aan het gespoiler van afleveringen die nog niet op TV geweest zijn, het is echt heel storend dat een klein groepje telkens weer opmerkingen over nog niet uitgezonden afleveringen meent te moeten maken, en dan ook nog eens zo reageert.
Ga lekker een spoilertopic openen ofzo, maar hou het uit de topicreeks die over de uitzending zelf gaat.
Bij ER of WIDM zou je tegen een ban aanlopen als je dat zou doen.
Dat lijkt me voor iedere reeks een prima alternatief: spoileren in een apart spoilertopic, spoilers hebben niets te zoeken in het reguliere topic.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, als de bagger in dat topic dan even geruimd kan worden kunnen de spoilers in het spoilertopic.
TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1
Briljante zet
Mag deze topic pointer ook in het MAFS topic? Daar gebeurt het ook regelmatig dat mensen die vooruit kijken iets plaatsen zonder spoilertag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een topic pointer geplaatst.
Mocht het weer voor komen dan graag een TR in het topic naar de post waar het over gaat (ik kijk geen ER meer dus ik weet niet altijd welke post ik dan zou moeten hebben.
100% eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dus van niet, want die spoilers iedere keer zijn gruwelijk irritant, ja, ook als ze in een spoiler staan.
Het is echt een schijtirritante gewoonte van mensen die vooruit gekeken hebben en menen dat al in het TV-topic te moeten posten, daar heeft het simpelweg niets te zoeken.
Als je mensen weg wilt jagen uit topics dan moet je dat lekker blijven toestaan.
Zodra er een eigen spoilertopic is hebben ze die behoefte tot posten ineens een stuk minder, dus kennelijk is topicverneukend gedrag het primaire doel.
Ik sluit me hier ook bij aan. Het zijn eigenlijk twee verschillende discussies, omdat je het over een heel andere aflevering hebt. Bovendien weet je ook niet wat een spoiler bevat en dan lees je ineens info van buiten het programma ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dus van niet, want die spoilers iedere keer zijn gruwelijk irritant, ja, ook als ze in een spoiler staan.
Het is echt een schijtirritante gewoonte van mensen die vooruit gekeken hebben en menen dat al in het TV-topic te moeten posten, daar heeft het simpelweg niets te zoeken.
Als je mensen weg wilt jagen uit topics dan moet je dat lekker blijven toestaan.
Zodra er een eigen spoilertopic is hebben ze die behoefte tot posten ineens een stuk minder, dus kennelijk is topicverneukend gedrag het primaire doel.
Als de ironie niet te zien is en er dus dezelfde situatie kan ontstaan als waar jij 11 dagen geleden heel terecht een TR voor hebt gezet, ja dan worden posts verwijderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:25 schreef golfer het volgende:
Er zijn ironische posts verdwenen uit dit topic???
Ja, hier denk ik precies zo over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als de ironie niet te zien is en er dus dezelfde situatie kan ontstaan als waar jij 11 dagen geleden heel terecht een TR voor hebt gezet, ja dan worden posts verwijderd.
En of het nu bekend is dat jij dat niet zal doen geef je wel een voorzet met die post aan anderen om er harder tegen in te gaan... want waarom laten we die post wel staan maar die van anderen niet.
Het topic is niet echt de beste plek om vragen te stellen over verwijderde posts trouwens.Dus vandaar dat ik in het topic de posts maar even verwijderd hebt.
Dan weet je meteen dat die posts ook weg zijn
Spoilertags zou voldoende moeten zijn, helaas kijken users blijkbaar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:28 schreef Nizno het volgende:
Spoilertags gebruiken zou voldoende moeten zijn.
Ik zie zelf geen reden om er per se een apart topic voor te hebben.
Want dan moet je tegenwoordig voor vrijwel elke serie 2 topics hebben en dat is een beetje overdaad schaadt gevoel (vind ik persoonlijk dan..)
Maar ik zal het even achter bij de mods van TV in de groep gooien of zij een andere visie hebben.
Of gewoon leren dat je geen spoilers moet gaan lezen??quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:49 schreef superniger het volgende:
Pak verdomme die spoilende Videostront kijkers eens aan.
Elke week weer hetzelfde gelul.
TV / [Expeditie Robinson 2021] #181 Zee-egel in je voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |