Australie vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef ato het volgende:
Oh ja verrassend dat Australië 20e is geworden en Bulgarije 14
Australië was echt kutquote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef ato het volgende:
Oh ja verrassend dat Australië 20e is geworden en Bulgarije 14
Generieke Zweedse meuk. Als je zeker niet wilt winnen moet je dat doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hey, kunnen wij niet ook gewoon in Zweden gaan shoppen? Doen andere landen schijnbaar ook...
dankjequote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
ESF / Wie sturen we in 2019? #2
Hier verder over wie er volgend jaar moet.
Er waren best veel goede liedjes.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Em31 het volgende:
Tot aan de uitslag was deze finale wel heel gaaf vond ik, echt genoten van alles![]()
Nee hoor. Beetje (erg) moe.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef MakkieR het volgende:
Nou jongens, mijn avond is letterlijk verneukt, hoe zit het met jullie?
De HUH zat er juist inquote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef ato het volgende:
[..]
Er waren best veel goede liedjes.
Oh ja de recap van Waylon was niet zo leuk als afgelopen donderdag.
Mee eens.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg .. alleen maar kraken .. je zit niet elk jaar in de top tien .. hij heeft het gewoon goed gedaan .. finale gehaald .. en iedereen had het over zijn stemgeluid wat zo goed was .
Hij heeft verloren met zijn act .. verder gewoon een
Inzending om trots op te zijn
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een katerquote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
ESF / Wie sturen we in 2019? #2
Hier verder over wie er volgend jaar moet.
Ah nee joh. We hebben ons weer weken vermaaktquote:Op zondag 13 mei 2018 01:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een kater
Ik heb me vermaakt, enorm zelfsquote:Op zondag 13 mei 2018 01:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een kater
Echt een waanzinnig goed nummer. Maar geen Songfestiva hitquote:Op zondag 13 mei 2018 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Je ziet gewoon aan het publiek dat rock nog steeds niet gewenst is op het esf. Liever poppy of mainstream music. Goed wel dat de jury het iig wel hoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |