Op alles. Op het feit dat het gewoon een van de beste zangers was die meedeed? Of is zang niet belangrijk?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarop precies? Op aangewezen zijn zonder enige vorm van concurrentie?
Sowieso dat hele "team"-gebeuren... kan dat eens afgelopen zijn?Eigenlijk gewoon een KLB-topic waard. Ook bij de Olympische Spelen: #teamNL - flikker op man, het zijn gewoon individuele sporters (of soms een groepje) dat voor medailles gaat. Zo ook bij Waylon: een zanger die in z'n eentje, met wat dansers eromheen, een nummer vertolkt.
Nou bij sporters gaat het toch wel een heel stuk verder dan alleen die ene persoon. Zonder coach komt een krachtsporter lang niet bij zijn potentieel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso dat hele "team"-gebeuren... kan dat eens afgelopen zijn?Eigenlijk gewoon een KLB-topic waard. Ook bij de Olympische Spelen: #teamNL - flikker op man, het zijn gewoon individuele sporters (of soms een groepje) dat voor medailles gaat. Zo ook bij Waylon: een zanger die in z'n eentje, met wat dansers eromheen, een nummer vertolkt.
Bella Arinoquote:Op zondag 13 mei 2018 01:08 schreef ijs_beer het volgende:
Het wordt trouwens weer eens tijd voor een vrouwelijke soloartiest.
Vast allang zich in coma drinken om deze avond snel te vergeten. Zou ik doen met deze uitslag iigquote:
Die staat al helemaal strak johquote:
Ik zal wel zuur zijn (ben ik ook gewoonquote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Kinga het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je vòòr het ESF al hype rondom je lied moet hebben... Anders kun je de top10 vergeten.
Mja het team is de gehele delegatie hè. Dus ook regie, head of delegation. Hij is daar niet volledig alleen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zondag 13 mei 2018 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb een topavond gehad, en team Waylon kan en moet trots zijn!
Nou inderdaad zeg .. alleen maar kraken .. je zit niet elk jaar in de top tien .. hij heeft het gewoon goed gedaan .. finale gehaald .. en iedereen had het over zijn stemgeluid wat zo goed was .quote:Op zondag 13 mei 2018 01:06 schreef JaneDoe het volgende:
ik kom wel weer terug als alle trollen weer terug zijn in hun hok en we serieus kunnen nabeschouwen
trusten
Zo veel waarheid in deze postquote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
En daar zijn de lijstjes alweer hoor![]()
Echt elk jaar hetzelfde: de uitslag van het Songfestival is nog geen halfuur bekend, of er gaat alweer een lijstje artiesten rond die volgend jaar moeten gaan.
Zullen we anders gewoon eens een stel goede COMPONISTEN / SONGWRITERS / PRODUCERS aan het werk zetten? Laat ze met nummers komen, zoek daar vervolgens een vocalist (of meerdere) bij die dat nummer kunnen vertolken.
En geef vooral ook eens jong talent de ruimte.
Voor de 300.000.002e keer: het is een SONGfestival en geen SINGfestival.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Op alles. Op het feit dat het gewoon een van de beste zangers was die meedeed? Of is zang niet belangrijk?
2019 staat al vast zei Jantje Smitquote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zullen we anders gewoon eens een stel goede COMPONISTEN / SONGWRITERS / PRODUCERS aan het werk zetten? Laat ze met nummers komen, zoek daar vervolgens een vocalist (of meerdere) bij die dat nummer kunnen vertolken.
Het is een combi. Ik hoop serieus dat mensen kwaliteit eens gaan beoordelen. Ik moet zeggen trouwens dat ze dat ook wel deden dit jaar. Dit jaar was gewoon bizar.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de 300.000.002e keer: het is een SONGfestival en geen SINGfestival.
Maar je hebt gelijk: Waylon heeft zijn generieke, gedateerde nummer keurig vertolkt. Petje af.
Nee want ze hebben geen euroquote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hey, kunnen wij niet ook gewoon in Zweden gaan shoppen? Doen andere landen schijnbaar ook...
Het nummer van Australië was best matig. Waarschijnlijk net als Waylon dankzij jury-votes in de finale gekomen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef ato het volgende:
Oh ja verrassend dat Australië 20e is geworden en Bulgarije 14
Dat kunnen we willen, maar het is makkelijker om een artiest en zin stijl nu te noemen dan een nog niet bestaand liedje. Wensenlijstjes uit fangedachte zijn logisch.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Echt elk jaar hetzelfde: de uitslag van het Songfestival is nog geen halfuur bekend, of er gaat alweer een lijstje artiesten rond die volgend jaar moeten gaan.
Australie vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef ato het volgende:
Australië was echt kutquote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef ato het volgende:
Generieke Zweedse meuk. Als je zeker niet wilt winnen moet je dat doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hey, kunnen wij niet ook gewoon in Zweden gaan shoppen? Doen andere landen schijnbaar ook...
dankjequote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
ESF / Wie sturen we in 2019? #2
Hier verder over wie er volgend jaar moet.
Er waren best veel goede liedjes.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Em31 het volgende:
Tot aan de uitslag was deze finale wel heel gaaf vond ik, echt genoten van alles![]()
Nee hoor. Beetje (erg) moe.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef MakkieR het volgende:
Nou jongens, mijn avond is letterlijk verneukt, hoe zit het met jullie?
De HUH zat er juist inquote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef ato het volgende:
[..]
Er waren best veel goede liedjes.
Oh ja de recap van Waylon was niet zo leuk als afgelopen donderdag.
Mee eens.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg .. alleen maar kraken .. je zit niet elk jaar in de top tien .. hij heeft het gewoon goed gedaan .. finale gehaald .. en iedereen had het over zijn stemgeluid wat zo goed was .
Hij heeft verloren met zijn act .. verder gewoon een
Inzending om trots op te zijn
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een katerquote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Greys het volgende:
ESF / Wie sturen we in 2019? #2
Hier verder over wie er volgend jaar moet.
Ah nee joh. We hebben ons weer weken vermaaktquote:Op zondag 13 mei 2018 01:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een kater
Ik heb me vermaakt, enorm zelfsquote:Op zondag 13 mei 2018 01:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moeten we volgend jaar weer mee doen? Het enige dat je er aan over houdt is een kater
Echt een waanzinnig goed nummer. Maar geen Songfestiva hitquote:Op zondag 13 mei 2018 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Je ziet gewoon aan het publiek dat rock nog steeds niet gewenst is op het esf. Liever poppy of mainstream music. Goed wel dat de jury het iig wel hoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |