Wat barmeisjes uit Hooters ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik hoorde net dat nummer van Waylon maar vind het best een lekker nummer.
Jammer van die spastische negers maar dat zal door het fonds raciale gelijkheid zijn gesponsord. Beter hadden ze een wat lekkere geile american country rock chicks neergezet.
Estland is voor mij een echte Darkhorse daar moeten we rekening mee houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor niemand over Estland, ik zou dat best willen zien winnen hoor. Zowel qua act als nummer zou dat best verdiend zijn.
There's an app for thatquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Probleem is dat mannen niet stemmen, alleen vrouwen en homo's zijn gek genoeg om te betalen voor dit circus. En bovendien vraag ik me serieus af hoe het zit met de prijs per SMS, is dat in heel Europa gelijk? en zit je dan niet met de levensstandaard van zuid Europa Oost Europa en het rijke Westen.
Van mij mag het winnen, kan ik prima mee leven.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor niemand over Estland, ik zou dat best willen zien winnen hoor. Zowel qua act als nummer zou dat best verdient zijn.
had de app donderdag geprobeerd, nou dat wou voor geen meter, zegt dat ik geld moest betalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
There's an app for that![]()
Enne als vrouwen mogen soppen op Waylon en glijden op Rybak en co. Dan mogen wij mannen dat bij Cyprus, Zwitserland en zo
Jij ookquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef grazz het volgende:
Ik ga zo offline. Veel plezier met kijken allemaal.
Ja, Zwitserlandquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
There's an app for that![]()
Enne als vrouwen mogen soppen op Waylon en glijden op Rybak en co. Dan mogen wij mannen dat bij Cyprus, Zwitserland en zo
Ja vind ik ook, ik kan best zien wat er lekker is aan een vrouw, maar ik vind haar zo recht.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, Zwitserlandals die door was. Cyprus word ik niet warm van hoor ... mevrouw stokstaartje, zonder heupen.
Ze hadden gewoon wat meer reclame op de app moeten gooien zodat je gratis kunt stemmen, dat maakt het volgens mij eerlijker wie de winnaar is.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die app stuurt een SMS. En kost dus ook gewoon 45 cent per vote in Nederland.
Oh, serieus?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die app stuurt een SMS. En kost dus ook gewoon 45 cent per vote in Nederland.
Zo'n goede zangeres sturen en dan met zo'n baggernummer ... echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:30 schreef TLC het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat n land als Engeland steeds zulke bagger kan sturen
Verschilt per land, de nationale broadcaster zet die prijs. Heb net even Polen opgezocht en daar kost het 3,69 zł (¤0,84quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:25 schreef MakkieR het volgende:
En bovendien vraag ik me serieus af hoe het zit met de prijs per SMS, is dat in heel Europa gelijk?
In bed toch?quote:
En dan te bedenken dat je met je taal een enorm voorsprong hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:30 schreef TLC het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat n land als Engeland steeds zulke bagger kan sturen
Dat mag ook , maar dit sloeg nergens op. Gewoon een stel lekkere blonde chick ipv spastische kerelsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat barmeisjes uit Hooters ofzo
Echt héquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, Zwitserlandals die door was. Cyprus word ik niet warm van hoor ... mevrouw stokstaartje, zonder heupen.
Er iets niets bijzonder aan Ierland of Estland. Ierland heeft de meest corny ballad die er bestaat. Letterlijk ieder jaar is er een soortgelijk nummer in dezelfde toonsoort en met hetzelfde tempo. Act is 'wel leuk', maar niet speciaal genoeg om het lied te redden. Tsja, als je Estland bijzonder vind kan ik niet zoveel meer zeggen. Ik vrees dat je het ESF de afgelopen 15 jaar hebt gemist. Elk jaar één of meerdere operasongs. Totaal niet origineel en ook binnen het genre, waar ik met plezier naar luister, echt niet onderscheidend.quote:
mijn god dat is 20 keer 84 cent als je maximaal wilt stemmen. das meer dan 16 euroquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Verschilt per land, de nationale broadcaster zet die prijs. Heb net even Polen opgezocht en daar kost het 3,69 zł (¤0,84) vs ¤0,45 in Nederland. Dus nee, in een "goedkoop land" kunnen ze niet noodzakelijk goedkoper stemmen
Best stevig voor een land waar het gemiddelde inkomen 2/5 van dat van een Nederlander isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
mijn god dat is 20 keer 84 cent als je maximaal wilt stemmen. das meer dan 16 euro
Maar misschien willen Schotland, Wales en Noord-Ierland wel als apart land meedoen, natuurlijk. Er kan altijd meer bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:34 schreef Jane het volgende:
Heel irritant dat ze er gewoon 'Engeland' onder staat in dat voorbeschouwingsprogramma. 'Engeland' en de 'UK' is niet hetzelfde, idioten.
zeg maar gerust belachelijk duur. Kan me goed voorstellen dat ze in Polen het stemmen wel overslaan, waardoor een heel klein deel het voor het zeggen heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Best stevig voor een land waar het gemiddelde inkomen 2/5 van dat van een Nederlander is
Jij had het over de acts, dus ik geef voorbeelden van acts die dit jaar opvallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:33 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Er iets niets bijzonder aan Ierland of Estland. Ierland heeft de meest corny ballad die er bestaat. Letterlijk ieder jaar is er een soortgelijk nummer in dezelfde toonsoort en met hetzelfde tempo. Act is 'wel leuk', maar niet speciaal genoeg om het lied te redden. Tsja, als je Estland bijzonder vind kan ik niet zoveel meer zeggen. Ik vrees dat je het ESF de afgelopen 15 jaar hebt gemist. Elk jaar één of meerdere operasongs. Totaal niet origineel en ook binnen het genre, waar ik met plezier naar luister, echt niet onderscheidend.
Moldavië... hele leuke en memorabele act. Nummer totaal niet. Ook niet radiovriendelijk. Vocaal ook geen hoogstandje.
Ik denk eigenlijk ook nog steeds dat Israel gaat winnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben bang dat Israel gaat winnen, Dana International all over again
Ik las trouwens ergens ( vraag me niet waar ) dat portugal de nieuwste technieken met licht enzo verboden had, omdat het arme land dit niet kon betalen hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:37 schreef TLC het volgende:
Ik vind het jammer dat alleen de winnaar van het ESF het jaar daarop het mag organiseren, het zou veel leuker zijn (vooral voor Nederland haha) als je je als gastland mag opgeven, n beetje het idee van grote sportevenementen als de OS of het WK voetbal.
Dit valt mij ook al dagenlang op inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij had het over de acts, dus ik geef voorbeelden van acts die dit jaar opvallen.
Ierland is een lieve, verzorgde mooie act. Moldavië is mij te oubollig, maar ook een memorabele act.
En wat Estland betreft, ik had het wederom over de act. Ik heb zoiets als dit nog zelden gezien in ieder geval.
Ik vind je behoorlijk je eigen mening als feit presenteren.
maar de kijkers horen toch ook dat valse gekrijs?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook nog steeds dat Israel gaat winnen.
Je wordt het snel zat, dat klopt. Maar ik ga er van uit dat niet alle kijkers die nummers al tig keer gehoord hebben.
Wel jammer, want Israel...
Ooohh lekker hoor! Delen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:06 schreef Limoniume het volgende:
Vind het alleen jammer dat ik alleen moet kijken. Moeders is niet thuis.
Achja, meer wijn en snacks voor mij.
Ik vind Duitsland prachtig. Maar ik houd wel van dit soort liedjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Duitsland groeit bij mij elke keer dat ik 'm hoor. Zo mooi.
haar intro muziek filmpje op YouTube is idd veel sterker dan haar live acts. bovendien hoop ik echt dat de hype zo'n beetje er wel uit is nou, te vroeg gepiekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar de kijkers horen toch ook dat valse gekrijs?
Jaar op jaar blijkt dat het grote publiek toch minder moeite heeft met valse noten dan je zou denken. Helaas...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar de kijkers horen toch ook dat valse gekrijs?
als je t over de duivel hebtquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Jaar op jaar blijkt dat het grote publiek toch minder moeite heeft met valse noten dan je zou denken. Helaas...
De link begint dan ook gewoon bij Waylon, de rest sla ik ook graag overquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met claudia de breij kom ik niet in de stemming hoor
Hongarijequote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat ik liever zie winnen, Cyprus, Israël, Zweden of dat jongetje met rugzak (even kwijt welk land). Het boeit me eigenlijk nietVoor mij één pot nat.
Ja, met al die USSR-landen die de finale niet hebben gehaald kan Moldavie goed scoren. Oekraine in mindere mate ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:44 schreef Zen90 het volgende:
Ik zie op ESC tracker dat Moldavië skyhigh staat in de hitlijsten van Rusland en Armenië.
Dat wordt een dikke top 10.. de Balkan-vote hebben ze binnen.
Tsjechië.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat ik liever zie winnen, Cyprus, Israël, Zweden of dat jongetje met rugzak (even kwijt welk land). Het boeit me eigenlijk nietVoor mij één pot nat.
Yeah dudequote:
Wijn mag je houden, geen bier in huis? tfoe....quote:
Oh, dan is het goed. Dan deel ik alles.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:49 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Wijn mag je houden, geen bier in huis? tfoe....
Ontopic: Ik geloof wel in WaylonTop 10 moet lukken!
Ik hoop met je mee Gerard.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:51 schreef Gerard-Joling het volgende:
ik hoop echt dat Waylons lied wat minder dof klinkt dan afgelopen donderdag.
Als die maar minder dof klinkt dan jij in 1988 vind ik alles goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:51 schreef Gerard-Joling het volgende:
Tsjechiëquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:25 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Bijzonder hoeft het ook niet te zijn. Nummer zit gewoon goed in mekaar en is modern. Daarbij een leuke act. Zou niet weten welke act van vanavond wel 'bijzonder' is, in de positieve zin van het woord dan.
Ik hoop vooral dat mensen het niet weer 100x herhalen als dat wel zo is.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:51 schreef Gerard-Joling het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die maar minder dof klinkt dan jij in 1988 vind ik alles goed.
Haiquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mensen het niet weer 100x herhalen als dat wel zo is.
Alles herhaalt men op avonden als dezequote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mensen het niet weer 100x herhalen als dat wel zo is.
Ik zal me proberen in te houdenquote:
Nee, ik was echt irritant, ik kon er echt niet over uit hoe slecht het geluid ineens was bij Waylon. En dat moet ik dan van me af schrijven om van het rotgevoel af te komenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles herhaalt men op avonden als deze
Eensquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:58 schreef Zen90 het volgende:
Op dit moment hoop ik vooral dat Waylongod zijn beste optreden van deze week gaat geven. Gewoon op het juiste moment nog effe pieken. En dat ie enorm gaat genieten.
Is toch best een legitiem puntje van kritiekquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik was echt irritant, ik kon er echt niet over uit hoe slecht het geluid ineens was bij Waylon. En dat moet ik dan van me af schrijven om van het rotgevoel af te komen
Yep. Hij deed het fantastisch wmb.quote:
Dit dus, jammer.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit wat minder dan de semi. Klein glitchje in een uithaal en wat zoekende met de camera. En die eerste krumper begon iets teveel in zichzelf te geloven.
Vond hem gewoon een prima reactie krijgen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:03 schreef marcodej het volgende:
Hij kreeg ook echt nul reactie uit de zaal. Niks, noppes, nada.
Ah Waylon heeft het verprutst dus, nou ja dan zal dit nummer van Cyprus wel winnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit wat minder dan de semi. Klein glitchje in een uithaal en wat zoekende met de camera. En die eerste krumper begon iets teveel in zichzelf te geloven.
Ja die krumper took it a bit too far.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:00 schreef marcodej het volgende:
Lekker makkelijk praten zeg .. hij heeft niks verpruts .. we kunnen trots zijn op hem en ik ben geen waylonfanquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah Waylon heeft het verprutst dus, nou ja dan zal dit nummer van Cyprus wel winnen.
Leuke meid en typisch Eurovisie.
Ja dat vingertje was nieuw! En hij deed ook een gebaar bij heart beat beating. Was ook wel vet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:39 schreef grazz het volgende:
Ik vond Waylon vanavond op z;n best, damn. Hoe hij die camera pakte toen ie naar de kijker wees met dat vingertjeEn in het laatste refrein na dat HUH nog ff omhoog
![]()
Wat het ook wordt, ben serieus trots op deze inzendingMaar ik verwacht nog steeds top 10 nu ik alles heb gezien
Oh ff terug kijken straksquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat vingertje was nieuw! En hij deed ook een gebaar bij heart beat beating. Was ook wel vet.
Ja, jammer. Vond dat ook wel een sterke van 'mquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:47 schreef marcodej het volgende:
Hij twijfelde trouwens of hij de hoedtip zou doen, hij trok zijn hand terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |