SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.
Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).
Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
Relevante gifjes en plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Sorry, had het ff niet door..![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik denk dat ik ook verliefd ben op Matt
Achteraan aansluiten!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koel en donker bewaren![]()
Sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Moeten volgende topic weer even een andere TT![]()
Kwam er laat achter dat ik de laatste poster was en nieuw deel had prio.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Greys zou hem meenemen als wisseltrofee; kunnen we hem allemaal eventjes hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Nou, hij woont in de VS en dat wil ik niet. Dus ok, finequote:
Nee maakt niet uit verderquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kwam er laat achter dat ik de laatste poster was en nieuw deel had prio..
Oehquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys zou hem meenemen als wisseltrofee; kunnen we hem allemaal eventjes hebben
Wat kan jij goed onthouden, kan hij ook heel Nederland zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys zou hem meenemen als wisseltrofee; kunnen we hem allemaal eventjes hebbenLife can be a bitch, so like it..![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik laat hem Den Haag zien. Lees: mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:04 schreef ato het volgende:
[..]
Wat kan jij goed onthouden, kan hij ook heel Nederland zien.
Ik hou gewoon van jou!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik laat hem Den Haag zien. Lees: mijn slaapkamer![]()
Nah, hij is toch gay dus ik wil hem gewoon allemaal platonische kusjes geven en voor hem zorgen, eten en drinken geven enzo.
Oke, genoeg weer![]()
Hij moet gewoon bi zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nah, hij is toch gay dus ik wil hem gewoon allemaal platonische kusjes geven en voor hem zorgen, eten en drinken geven enzo.
Oke, genoeg weer![]()
Ja, ditquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Oke, genoeg weer![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ok, ik hou me in en ben weer braaf
Hoewel we altijd verder kunnen posten in het Hoofd Adoratietopic!![]()
https://forum.fok.nl/topic/2434376/1/25Koel en donker bewaren![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel we altijd verder kunnen posten in het Hoofd Adoratietopic!![]()
https://forum.fok.nl/topic/2434376/1/25
Eh...quote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:
George Michael![]()
Waarom sorry..het esf is gewoon liefdequote:
George Michael![]()
Je schrok nogal..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom sorry..het esf is gewoon liefde
Nee hoor, was even speechlessquote:
George Michael![]()
Best wel. Wanneer mag ik jouw slaapkamert zien lieverdquote:
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Ben je gay?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Best wel. Wanneer mag ik jouw slaapkamert zien lieverd"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Owh, dan ligt het wat ingewikkeldquote:
Zekers, maar het gaat allemaal wel snel..je weet alleen maar dat ik (huge) fan ben van Georgequote:
George Michael![]()
En slaapkamert klinkt Rotterdams ook nog
True love babesquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zekers, maar het gaat allemaal wel snel..je weet alleen maar dat ik (huge) fan ben van George
quote:
Hier in ESF ga ik er eigenlijk vanuit dat een man gay is, tot het tegendeel bewezen is
Maar misschien moeten we weer ontopic gaan menseh*klust even bij als mod*
esf is lovequote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier in ESF ga ik er eigenlijk vanuit dat een man gay is, tot het tegendeel bewezen is
![]()
Way on topic
Lees 'Wie zijn die ESF Fok!kers en je hebt je antwoord dames'
Oh ja sollyquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
George Michael![]()
Nee, serieus, daar moeten we echt een fun avond van maken binnenkortquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zekers, maar het gaat allemaal wel snel..je weet alleen maar dat ik (huge) fan ben van George
Van Greys geleerdquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
En slaapkamert klinkt Rotterdams ook nogAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Link?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:27 schreef grazz het volgende:
Lees 'Wie zijn die ESF Fok!kers en je hebt je antwoord dames'"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Oh ja, die moet ik nog invullen. Doe'k na het esf als ik in het gat valquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:27 schreef grazz het volgende:
Lees 'Wie zijn die ESF Fok!kers en je hebt je antwoord dames'
George Michael![]()
Greys woont nietin Rotterdamquote:
Maarok"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Owh hell, ik pas niet bij jullie
Ok, nu klopt mijn vorige post wel.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Moet je in Rotterdam wonen om met een Rotterdams accent te kunnen spreken?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Greys woont nietin Rotterdam
Maarok
ik had deel 2 nog helemaal niet gezien
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Moet je in Rotterdam wonen om met een Rotterdams accent te kunnen spreken?![]()
Ok, nee"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Sorry, ik wil niet irritant zijn en een mod spelen, maar misschien kan dit beter in de slowchat?
Guanabana is dus toch nog iets nuttigs aan het doen. Goeie sollicitatiequote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Sorry, ik wil niet irritant zijn en een mod spelen, maar misschien kan dit beter in de slowchat?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Guanabana is dus toch nog iets nuttigs aan het doen. Goeie sollicitatie
Ik zit echt bijna serieus te denken dat ik dan inderdaad wel FOK!mod kan worden, maar dat is vast een stuk irritanter en vervelender dan het lijkt
Oh why not?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit echt bijna serieus te denken dat ik dan inderdaad wel FOK!mod kan worden, maar dat is vast een stuk irritanter en vervelender dan het lijktAls het je leuk lijkt, gewoon proberen! Lijkt me best tijdrovend.
Ik zit even een paar 'my predictions for grand final' videootjes te bekijken, maar daar stop ik maar mee.C’est Davie :o)![]()
Ja? Kun je de spanning niet meer aan omdat ze zo vaak Waylon noemen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:44 schreef Dave het volgende:
Ik zit even een paar 'my predictions for grand final' videootjes te bekijken, maar daar stop ik maar mee.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Ik maak me totaal geen illusies meer over winst, en dat is lekker rustig
Top 10 of 15 zou leuk zijn.Koel en donker bewaren![]()
Dit was niet zijn beste. We worden laatste."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Geen laatste joh. Doe normaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:57 schreef marcodej het volgende:
Dit was niet zijn beste. We worden laatste.
Maar top tien verwacht ik niet meer idd. En niet door vanavond hoor want z'n optreden was vocaal nog steeds veeeeeel beter dan vele anderen, maar als je alle finalisten nu achter elkaar hoort is er gewoon niet één plaspauze nummer. Alles is gewoon tof en goed.
Maar hij heeft de finale gehaald en dat was al meer dan sommigen dachten en wij hebben het live gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Al dat matige indekken van iedereen hier.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben benieuwd of het op tv ook allemaal zo over gaat komenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen laatste joh. Doe normaal.
Maar top tien verwacht ik niet meer idd. En niet door vanavond hoor want z'n optreden was vocaal nog steeds veeeeeel beter dan vele anderen, maar als je alle finalisten nu achter elkaar hoort is er gewoon niet één plaspauze nummer. Alles is gewoon tof en goed.
Maar hij heeft de finale gehaald en dat was al meer dan sommigen dachten en wij hebben het live gezien![]()
![]()
![]()
Gewoon morgen genieten en in je achterhoofd houden dat we niet voor de winst meedoen.
We zijn erbij en ik denk rond de veertiende plaats 👍![]()
Ik ook, door televoting. Van nr 17 plotseling naar nr 9 of zoiets. Niemand had het verwacht.quote:Life can be a bitch, so like it..![]()
En ik vind het toch maar weer mooi, dat Nederland 5 x na 6 deelnames achter elkaar de finale haalt..Life can be a bitch, so like it..![]()
We moeten het denk ik volledig hebben van de jury's, het valt toch een beetje weg na Israel... Maar dat is vanuit een zaal met publiek geredeneerd die totaal niet enthousiast werden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
De meeste kijkers kennen de nummers niet van te voren, he? Is toch anders dan dat je er zoals de meesten hier al maanden naar luistert en ze van buiten kent.
Als je het allemaal voor het eerst hoort zijn er echt wel behoorlijk wat nummers die het ene oor in en het andere uit gaan, hoor.
(Zelf zit ik er een beetje tussenin, trouwens.)Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ja, maar Israël is nu juist zo'n nummer dat mensen eerder zullen kennen dan een Litouwen ofzo.Koel en donker bewaren![]()
Hebben de semi's toch wel gezien?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:27 schreef Jane het volgende:
De meeste kijkers kennen de nummers niet van te voren, he? Is toch anders dan dat je er zoals de meesten hier al maanden naar luistert en ze van buiten kent.
Als je het allemaal voor het eerst hoort zijn er echt wel behoorlijk wat nummers die het ene oor in en het andere uit gaan, hoor.
(Zelf zit ik er een beetje tussenin, trouwens.)IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zit nu dit hele topic terug te lezen. Interessant
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ja dus jammer idd dat ie uitgerekend voor de jury nettt iets minder ging. En kennelijk vond ie het hoed aantikken niet leuk meer wat wij juist wel vondenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:25 schreef TheVulture het volgende:
We moeten het denk ik volledig hebben van de jury's, het valt toch een beetje weg na Israel... Maar dat is vanuit een zaal met publiek geredeneerd die totaal niet enthousiast werden
Morgen moet ie wel echt vlammen..IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Het is leuk als je het publiek achter je hebt, maar je moet de kijkers overtuigen en dat doet Waylon goed. Morgen kijken veel meer mensen, dus waarom zou hij net niet als donderdag de nieuwe kijkers kunnen overtuigen? Israel is veel te veel circus en zo'n enorm contrast met wat wij brengen. Ik denk dat Waylon weer wordt onderschat. Daarmee wil ik niet beweren dat hij gaat meedoen voor een podiumplek, zeer zeker niet, maar een lage top 10 notering is wat mij betreft mogelijk.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Misschien heb ik rare vrienden/kennissen, maar ik ken weinig mensen die daar trouw naar kijken.quote:Zeker niet de semi waar Nederland niet in zit.
Nou ja, het enige wat ik maar wilde zeggen, is dat het wel anders is als je alle nummers al 100x gehoord hebt. Sommige nummers waardeer je pas na ze een paar keer gehoord hebt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Gek he, hier klinkt het juist goed na Israël. Maar goed, misschien omdat ik fan ben van het nummer.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:25 schreef TheVulture het volgende:
We moeten het denk ik volledig hebben van de jury's, het valt toch een beetje weg na Israel... Maar dat is vanuit een zaal met publiek geredeneerd die totaal niet enthousiast werdenLife can be a bitch, so like it..![]()
Naar aanleiding van deze post ik ook. En je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mee eens. Afgelopen donderdag reageerden men ook wat lauwtjes op Nederland.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:38 schreef grazz het volgende:
Het is leuk als je het publiek achter je hebt, maar je moet de kijkers overtuigen en dat doet Waylon goed. Morgen kijken veel meer mensen, dus waarom zou hij net niet als donderdag de nieuwe kijkers kunnen overtuigen? Israel is veel te veel circus en zo'n enorm contrast met wat wij brengen. Ik denk dat Waylon weer wordt onderschat. Daarmee wil ik niet beweren dat hij gaat meedoen voor een podiumplek, zeer zeker niet, maar een lage top 10 notering is wat mij betreft mogelijk.
Maar meer op Malta, Moldavië, Australië. Nu wij weten wat er gebeurde..Life can be a bitch, so like it..![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis soms wel logica, maar misschien is dat mijn moeheidquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post ik ook. En je hebt gelijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |