abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:42:44 #1
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179079193
quote:
1s.gif Op zeker moment schreef Greys het volgende:
Hier even een voorpret topic voor/over de FOK!-ers die dit jaar naar Lissabon zullen gaan om het Songfestival live te gaan beleven. *O*

Meld je hier, dan kunnen we de voorpret delen!

Zelf ga ik samen met Cee en Maes van 10 tot 12 mei.
Donderdagochtend heen, naar het appartement, 's avonds ergens in de kroeg (of zou er een groot scherm zijn ofzo bij de Arena??) de semi kijken en hopen dat Waylon door gaat.
Dan vrijdagavond hebben we kaarten voor de juryfinale! Dus dan zien we de hele finale al volledig, maar zonder de puntentelling.

Zin in! :D


[ Bericht 13% gewijzigd door Dave op 11-05-2018 00:02:33 ]
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:43:17 #2
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179079203
Weet niet of iemand hier nu even een reeks van kan maken?
:o)
  One tough cookie vrijdag 11 mei 2018 @ 00:18:02 #3
169210 liesje1979
pi_179079998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:24 schreef Greys het volgende:
We zijn dood!
Van geluk! :D
:D O+
Feest!
Geniet ervan!
pi_179080407
Wat een geweldige show! *O*
pi_179081042
@Greys en Cee,

Hier een lurker,
Allereerst gefeliciteerd!

Ik heb genoten van jullie enthousiasme in de vele post van jullie.

Wat betreft dat "gribus" hok in Belgie, Ik zou toch echt proberen het betaalde bedrag terug te vorderen want zo'n "kamer" slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik weet niet hoe jullie geboekt en betaald hebben maar als dat via een booking site is geweest dien dan gewoon een klacht in vergezeld met foto's van die heerlijke wc enzo. Minimaal half geld terug!

(Kleine tip check altijd even tripadvisor op naam van het hotel)

Maar vervolgens komen jullie terecht in een echt heerlijk appartement! Ziet er prachtig uit op de foto's! Gelukkig maar want nog een deceptie zou wel heel lastig geworden zijn toch ?

Kunnen jullie niet een paar dagen verlengen?

Ik hoop echt dat jullie verder een schitterende tijd hebben!

Geniet van alles daar maar ook van elkaar.

Hopelijk doet Cee wat legendarische "boer zoekt vrouw" uitspraken en komt er weer een zonnig en droog blog uit haar keyboard tevoorschijn.

Nogmaals gefeliciteerd met het doorgaan van jullie "lekkere vent" .

Hele fijne tijd toegewenst verder en vooral een goede terugreis.

Doeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 11-05-2018 02:13:38 ]
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2018 @ 01:47:11 #6
368283 ato
pi_179081048
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:47 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een geweldige show! *O*
Ja he
Life can be a bitch, so like it..
pi_179081099
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179081251
Apipolai

Net de hele show gezien en ik vroeg me af welk live optreden ik zou willen zien als ik 1 keuze had. Helaas dan niet Waylon maar Letland. ( Zelfs mijn katten vonden het mooi!)

Maar ik zag net dit...... en ben er nog stil van..



[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 11-05-2018 02:36:46 ]
pi_179084675
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
Zo herkenbaar! _O- Altijd voorzichtig zijn als fanboys vragen wat je van een artiest vindt. :)
pi_179084690
Krijgen we nog een verslag, Greys en Cee? *O*
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 10:46:16 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179084751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
TV _O_ _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179084939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
_O- :D
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:59:49 #13
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_179084955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
_O-
^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_179085813
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
_O_
pi_179085816
ook benieuwd naar de ervaringen van cee en greys
  ESF Reporter vrijdag 11 mei 2018 @ 12:42:32 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_179086555
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:45 schreef Vance het volgende:
@Greys en Cee,

Hier een lurker,
Allereerst gefeliciteerd!

Ik heb genoten van jullie enthousiasme in de vele post van jullie.

Wat betreft dat "gribus" hok in Belgie, Ik zou toch echt proberen het betaalde bedrag terug te vorderen want zo'n "kamer" slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik weet niet hoe jullie geboekt en betaald hebben maar als dat via een booking site is geweest dien dan gewoon een klacht in vergezeld met foto's van die heerlijke wc enzo. Minimaal half geld terug!

(Kleine tip check altijd even tripadvisor op naam van het hotel)

Maar vervolgens komen jullie terecht in een echt heerlijk appartement! Ziet er prachtig uit op de foto's! Gelukkig maar want nog een deceptie zou wel heel lastig geworden zijn toch ?

Kunnen jullie niet een paar dagen verlengen?

Ik hoop echt dat jullie verder een schitterende tijd hebben!

Geniet van alles daar maar ook van elkaar.

Hopelijk doet Cee wat legendarische "boer zoekt vrouw" uitspraken en komt er weer een zonnig en droog blog uit haar keyboard tevoorschijn.

Nogmaals gefeliciteerd met het doorgaan van jullie "lekkere vent" .

Hele fijne tijd toegewenst verder en vooral een goede terugreis.

Doeg.
Wat leuk O+
Ik ga kijken of ik nog iets aan griebushotel wil doen, van de ene kan denk ik ja vanwege dat asfaltering incident vooral maar van de andere kant ben ik ondertussen door alle hysterie van gisteravond en het goddelijke appartement alweer vergeten dat we 24 uur geleden nog in een riool zaten. Het was dicht bij t vliegveld en goedkoop dus had ook geen hoge verwachtingen!

Zo even de Lissabon-zon in, wat rondlopen en daarna opmaken voor wederom een avond wapperen voor Willem! w/ w/ w/ *O*
  ESF Reporter vrijdag 11 mei 2018 @ 12:43:20 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_179086574
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
Wat een heerlijk kreng ben je toch O+ _O_
pi_179086693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
_O-

Jij bent in het eggie dus net zo lekker scherp als online :D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 12:58:33 #19
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179086858
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:42 schreef Cee het volgende:

Zo even de Lissabon-zon in, wat rondlopen en daarna opmaken voor wederom een avond wapperen voor Willem! w/ w/ w/ *O*
En jullie gaan Matt nog ontmoeten hoop ik? :@
Koel en donker bewaren
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:01:40 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179086925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Jongens wat een avond, allereerst heerlijk om in die zaal te staan ipv te zitten.

Al snel aan de praat met een Nederlands ogae-clubje die eigenlijk een hekel aan het lied en Waylon hadden... Toen ik riep dat ik Waylon en lied wel tof vond kwamen er al wat scheurtjes in de verstandhouding, maar toen ik mijn Og3ne-hekel liet blijken bleken het zelf ereleden van de fanclub te zijn zo ongeveer, inclusief selfies uit Kiev _O-

Als kers op de taart fikte ik Jessica Mauboy af en dat was ook tegen het zere been.. Einde gesprek :D
:D _O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:01:56 #21
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_179086931
Ohhhh, kunnen jullie niet zorgen dat het ESF volgend jaar hier is? Heb ook zin in zo'n feestje, lijkt me allemachtig mooi om mee te maken!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_179088319
Hoe gaat het aan die kant van Europa? Wat staat er voor jullie op de planning?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 mei 2018 @ 15:51:05 #23
163650 Greys
pi_179089709
Vanmorgen heerlijk ontbeten in appartement en toen lekker bij het water gelopen bij Eurovision Village en daarna in the food court geluncht. Nu in appartement om uit te rusten voor vanavond want we spraken tijdens het eten net twee Australische mannen die gisteravond amper meer op hun hoeven konden staan na uren in de rij en dan uren show staan. Dat hebben wij straks dus en ik heb nu al geen voeten meer _O- MAAR WEL ZIN IN WANT GEEN ZENUWEN NODIG VANAVOND! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 mei 2018 @ 15:51:19 #24
163650 Greys
pi_179089711
Doet imgur het alweer? Nee zeker? :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 mei 2018 @ 15:52:06 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')