Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bas en Ivan willen met de twins naar de finale, zoveel is al een tijdje duidelijk.
Als het een beetje meezit Linda dinsdag naar huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze ervan overtuigd dat Linda erbij loopt als een hoer.
En nog wel meer zaken over Linda, bizar.
Whut?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit Linda dinsdag naar huis.
Had al veel eerder moeten gebeuren.
laat de twins dan maar in godsnaam winnen hun gedrag kan je nog wegzetten als kinderlijk, die andere twee zijn even eng maar meer volwassen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bas en Ivan willen met de twins naar de finale, zoveel is al een tijdje duidelijk.
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer. DGK heeft hier een filmpje van, maar wil het niet eens plaatsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whut?
Die meisjes moeten blij zijn dat ze niet in San Francisco waren, omstreeks ‘69. Dan hadden ze nu met een vervaagd hakenkruis in hun voorhoofd gekrast levenslang in de bak gezeten.
Mijn God. En die wichtjes slikken het als zoete koek? Dat zijn de engste wijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:04 schreef Verida het volgende:
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer.
bizar héquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer. DGK heeft hier een filmpje van, maar wil het niet eens plaatsen.
Ook al lachen ze niet dan worden we de hele dag met SL opgezadeldquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:07 schreef spapaars het volgende:
Weer een sl.
Ze lachen te veel op deze emotieochtend
schreefquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Ja daar heeft hij echt zijn ware aard laten zien. Die hele bas is gewoon een gigantische klootzak en vooral lui en achterbaks.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan alles? Ze denken nog steeds dat ze de twins makkelijk kunnen wegspelen in de finale en op weg daarnaartoe zijn ze als blok met zes stemmen de ideale bondgenoten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.
Is er al een filmpje van Koos?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij echt zijn ware aard laten zien. Die hele bas is gewoon een gigantische klootzak en vooral lui en achterbaks.
Nee ivan zei nog tegen Romy gister dat hij die echt niet als utopianen ziet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.
This is tv...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:02 schreef magnaal het volgende:
Wat een huichelarij dit allemaal met die bordjes...
Juist en gingen er niet eens tegenin. Zegt heel veel over hoe ze in het leven staan. Vooral van bas waar zijn vriendin actie heeft gevoerd tegen pesten en bas dit soort gedrag nu laat zien. Als Do oprecht daarover was kan ze hier niet achter staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. En die wichtjes slikken het als zoete koek? Dat zijn de engste wijven.
Voor zo ver ik weet is er nog niets over bekendquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan de streams de laatste week op zwart?
Ze hopen dat het volk die voor de 2ling stemmen daardoor op 50% elk.komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan alles? Ze denken nog steeds dat ze de twins makkelijk kunnen wegspelen in de finale en op weg daarnaartoe zijn ze als blok met zes stemmen de ideale bondgenoten.
Als het volk slim is, dan doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hopen dat het volk die voor de 2ling stemmen daardoor op 50% elk.komen.
Thnx, zal ik doenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
DGK heeft het op film vraag het even aan hem.
Dan heb jij het tweede jaar zeker niet gevolgd?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij echt zijn ware aard laten zien. Die hele bas is gewoon een gigantische klootzak en vooral lui en achterbaks.
Dan kan er beter 1 naar de finale gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het volk slim is, dan doen ze dat niet.
Mochten die twee in de finale komen dan zullen ze de winst toch wel delen denk ik
Heeft Ivan daarbij niet ook nog een wederdienst tegoed van de tweeling? Want volgens mij gaat hij dat hard nodig hebben zoals het er nu voor staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Bas zorgt ervoor dat er niet op Ivan wordt gestemd, die hebben een onderlinge afspraal
Liever die twee jankertjes van jouquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit Linda dinsdag naar huis.
Had al veel eerder moeten gebeuren.
Linda??? Reallyquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ziet alleen zichzelf als Utopiaan en wil met zijn grote ego het liefst rechtstreeks van de andere oud UvJ winnen. Over wier ruggen interesseert hem hoegenaamd geen bal.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ivan zei nog tegen Romy gister dat hij die echt niet als utopianen ziet.
Zou me niet verbazen. Ging bij DGK ook zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan de streams de laatste week op zwart?
Kan ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan er beter 1 naar de finale gaan.
Is ook weer mooi op tijd hequote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gm cos![]()
Boom wrd om 08.30 opgehaald
door wim met Shovel
zietut , prima gelukt
Zelfs beter, ze mogen de stemmen niet samenvoegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Van mij mogen ze, alles liever dan Linda Bas of Ivan
Mijn stem gaat in ieder geval naar niemand.
Dat roep ik al dagen, ik denk dat hij er nu aanspraak op gaat makenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Heeft Ivan daarbij niet ook nog een wederdienst tegoed van de tweeling? Want volgens mij gaat hij dat hard nodig hebben zoals het er nu voor staat.
Ook dat en ze hopen vooral dat het publiek voor de eindtitel anders stemt dan in de wekelijkse popipoll. Dat gebeurde het eerste jaar ook, toen Vanessa (in de wekelijkse popipoll nauwelijks een middenmoter) er ook bijna met de poet vandoor ging.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hopen dat het volk die voor de 2ling stemmen daardoor op 50% elk.komen.
Daar is hij al lange tijd mee bezig, en niemand die het ziet of er wat aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij ziet alleen zichzelf als Utopiaan en wil met zijn grote ego het liefst rechtstreeks van de andere oud UvJ winnen. Over wier ruggen interesseert hem hoegenaamd geen bal.
De twins passen hierbij perfect in het plaatje, omdat ze daar de minst onbetrouwbare concurrenten zijn en zes stemmen te vergeven hebben.
Verkijk je niet op Ivan, die verhoert zijn principes net zo makkelijk voor de grote pot.
Sharing is caringquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het volk slim is, dan doen ze dat niet.
Mochten die twee in de finale komen dan zullen ze de winst toch wel delen denk ik
ALs er een weg is gaan automatisch alle stemmen naar de tweeling die over is geblevenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs beter, ze mogen de stemmen niet samenvoegen.
De stemmen zullen hoe dan ook naar Fay gaan. Ik zie ze zelf de oproep daartoe nog wel gaan doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan er beter 1 naar de finale gaan.
Dat is de vraag jaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al dagen, ik denk dat hij er nu aanspraak op gaat maken
Maar gaan ze zich er aan houden. Ivan is ook een keer een afspraak niet nagekomen
Daarbij mag hij zichzelf wegstemmen. Hij houdt niet van spelletjes spelen en rekent mensen er op af. Zelf speelt hij ook een spelletje. Dus hoezo achterbaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |