gm, gewoon lekker blijven liggen het Febo opdrachtje van Ivan kan ook wel zonder hen van start gaan.quote:
Dan moeten ze wel een tv momentje inleveren...Maar met nog maar zo weinig mensen, hebben ze die toch wel genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:21 schreef goldback het volgende:
[..]
gm, gewoon lekker blijven liggen het Febo opdrachtje van Ivan kan ook wel zonder hen van start gaan.
heel veel sterkte.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Als het werkelijk dat stukje land zal worden wat achter de loods ligt, zie ik die loods ook wel weer verschijnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef goldback het volgende:
Het concept van utopia 2 wordt nu al verneukt met het plaatsen van die boom met bordjes, goed bezig 👌
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:
Rienk: als ik niet naar Utopia 2 mag, dan zal ik alsnog mijn best doen, voor die kernwaarden, die breng ik dan in de wereld..
Mag ik ff kotsen....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:
Rienk: als ik niet naar Utopia 2 mag, dan zal ik alsnog mijn best doen, voor die kernwaarden, die breng ik dan in de wereld..
Er zit in ieder geval geen vuil meer onder die nageltjesquote:
Hij vertelt hetquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Rienk nu roddelen met Bas over wat Linda heeft gezegd.
Ik mag echt hopen dat Linda dinsdag opzout.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:43 schreef kkka3 het volgende:
Linda spreekt Rienk aan
Rienk had gezegd: Ivan is laat
Rienk: dat was een grapje ZUCH PFFFFFFFFF
Nou ik noem dit van hem roddelen voor dat besmuikte lachen samen met Bas erbij en Bas de opmerking makend van het wordt te heet onder haar voeten.quote:
Keihard lachen, en terecht. Hij wordt als klein kind aangesproken. Wie is zij in vredesnaamquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ik noem dit van hem roddelen voor dat besmuikte lachen samen met Bas erbij en Bas de opmerking makend van het wordt te heet onder haar voeten.
Het is een verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat Linda dinsdag opzout.
Rienk mag vandaag al weg.![]()
Ik denk dat Linda inderdaad beter weg kan gaan, anders maken Bas met die valse tweeling haar kapot en dat verdiend ze niet, dan kunnen ze zelf alle taken overnemen van haar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat Linda dinsdag opzout.
Rienk mag vandaag al weg.![]()
Eens. Lekker alles in de soepquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda inderdaad beter weg kan gaan, anders maken Bas met die valse tweeling haar kapot en dat verdiend ze niet, dan kunnen ze zelf alle taken overnemen van haar.
Is er een valse tweeling binnengekomen? Helemaal gemist!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda inderdaad beter weg kan gaan, anders maken Bas met die valse tweeling haar kapot en dat verdiend ze niet, dan kunnen ze zelf alle taken overnemen van haar.
Bas wil Linda of Mehmet eruit en niet Ivan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:51 schreef Setje72 het volgende:
GoedemorgenIvan heeft geprobeerd zijn hachje te redden gister door zijn gesprek met Romy...ik vrees dat hij het spelletje verkeerd heeft gespeeld en hij er als er niets gebeurt heel snel uitvliegt door Bas en zijn harem!
Bas zorgt ervoor dat er niet op Ivan wordt gestemd, die hebben een onderlinge afspraalquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:51 schreef Setje72 het volgende:
GoedemorgenIvan heeft geprobeerd zijn hachje te redden gister door zijn gesprek met Romy...ik vrees dat hij het spelletje verkeerd heeft gespeeld en hij er als er niets gebeurt heel snel uitvliegt door Bas en zijn harem!
van de man die ooit verklaarde nooit onder een baas te willen werken maar wel als Talpa hoertje gebruikt wil worden, blijf het iets heel bijzonders vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:50 schreef magnaal het volgende:
Ivan probeert een soort speech, Romy zit er constant doorheen te kletsen
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:54 schreef goldback het volgende:
van de man die ooit verklaarde nooit onder een baas te willen werken maar wel als Talpa hoertje gebruikt wil worden, blijf het iets heel bijzonders vinden.
de gebruikte reden is flauwekul overigens van dat feest.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Bas zorgt ervoor dat er niet op Ivan wordt gestemd, die hebben een onderlinge afspraal
Ja die deal staat al vanaf het begin, dat ze er samen in terug lwamenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:56 schreef goldback het volgende:
[..]
de gebruikte reden is flauwekul overigens van dat feest.
en ze ervan overtuigd dat Linda erbij loopt als een hoer.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:55 schreef Copycat het volgende:
Dus Bas heeft de drie domme wichtjes volledig om zijn vinger gewonden?
Bas en Ivan willen met de twins naar de finale, zoveel is al een tijdje duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Bas zorgt ervoor dat er niet op Ivan wordt gestemd, die hebben een onderlinge afspraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |