gm, gewoon lekker blijven liggen het Febo opdrachtje van Ivan kan ook wel zonder hen van start gaan.quote:
Dan moeten ze wel een tv momentje inleveren...Maar met nog maar zo weinig mensen, hebben ze die toch wel genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:21 schreef goldback het volgende:
[..]
gm, gewoon lekker blijven liggen het Febo opdrachtje van Ivan kan ook wel zonder hen van start gaan.
heel veel sterkte.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Als het werkelijk dat stukje land zal worden wat achter de loods ligt, zie ik die loods ook wel weer verschijnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef goldback het volgende:
Het concept van utopia 2 wordt nu al verneukt met het plaatsen van die boom met bordjes, goed bezig 👌
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:
Rienk: als ik niet naar Utopia 2 mag, dan zal ik alsnog mijn best doen, voor die kernwaarden, die breng ik dan in de wereld..
Mag ik ff kotsen....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:
Rienk: als ik niet naar Utopia 2 mag, dan zal ik alsnog mijn best doen, voor die kernwaarden, die breng ik dan in de wereld..
Er zit in ieder geval geen vuil meer onder die nageltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |