SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
OT,mijn lieve Oma is vandaag overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en de familie toegewenst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
OT,mijn lieve Oma is vandaag overleden.
zou hij een bonus weer krijgen voor Demi?quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
Een bezopen Bas is nog misselijker #jedachtdathetnietergerkon
Gecondoleerd en sterkte allemaalquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Ik kan jouw leeftijd alleen maar schatten maar je mag blij zijn dat je je beppe zo lang hebt mogen kennenquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Een ding wat ik zeker weet dat niet zo is.quote:
Zo denk ik ook over jouw uitspraakquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een ding wat ik zeker weet dat niet zo is.
baas bas is veel te lui om ondernemer te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums voelt zich ook weer helemaal de bom met Bas, haar toekomstige Baas, ergens in de strandtent
Gecondoleerd en sterkte allemaalquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo, nu weer ontopic.
Ze is te gehaaid en gebrand om de pot te pakken en staart zich blind op het groepje en Bas, want dan denkt ze de meeste kans te maken. Deze manier van denken heeft haar zo van streek gemaakt omdat Cemal thuis is komen te zitten. Denken dat je er eigenlijk al bent.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
Schrijnend om te zien dat Romy in haar eentje heulemaal niks voorstelt
Hij is heel goed in mensen commanderen wat ze moeten doen terwijl hijzelf met zijn armen over elkaar tegen een muurtje staatquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:53 schreef goldback het volgende:
[..]
baas bas is veel te lui om ondernemer te zijn.
Je moet je niet blindstaren op mijn uitspraak, maar op je uitspraak over Linda die je tekort doet.quote:
die is zichzelf de hele dag aan het overschreeuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
Schrijnend om te zien dat Romy in haar eentje heulemaal niks voorstelt
Jij jouw mening ik de mijnequote:Op donderdag 10 mei 2018 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet je niet blindstaren op mijn uitspraak, maar over je uitspraak over Linda die je tekort doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |