Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bas en Ivan willen met de twins naar de finale, zoveel is al een tijdje duidelijk.
Als het een beetje meezit Linda dinsdag naar huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze ervan overtuigd dat Linda erbij loopt als een hoer.
En nog wel meer zaken over Linda, bizar.
Whut?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit Linda dinsdag naar huis.
Had al veel eerder moeten gebeuren.
laat de twins dan maar in godsnaam winnen hun gedrag kan je nog wegzetten als kinderlijk, die andere twee zijn even eng maar meer volwassen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bas en Ivan willen met de twins naar de finale, zoveel is al een tijdje duidelijk.
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer. DGK heeft hier een filmpje van, maar wil het niet eens plaatsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whut?
Die meisjes moeten blij zijn dat ze niet in San Francisco waren, omstreeks ‘69. Dan hadden ze nu met een vervaagd hakenkruis in hun voorhoofd gekrast levenslang in de bak gezeten.
Mijn God. En die wichtjes slikken het als zoete koek? Dat zijn de engste wijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:04 schreef Verida het volgende:
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer.
bizar héquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Linda heeft het gewaagd om een jurkje aan te trekken. Dit was voor Bas voldoende reden om te verkondigen dat Linda erbij loopt als een hoer. DGK heeft hier een filmpje van, maar wil het niet eens plaatsen.
Ook al lachen ze niet dan worden we de hele dag met SL opgezadeldquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:07 schreef spapaars het volgende:
Weer een sl.
Ze lachen te veel op deze emotieochtend
schreefquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
Ja daar heeft hij echt zijn ware aard laten zien. Die hele bas is gewoon een gigantische klootzak en vooral lui en achterbaks.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan alles? Ze denken nog steeds dat ze de twins makkelijk kunnen wegspelen in de finale en op weg daarnaartoe zijn ze als blok met zes stemmen de ideale bondgenoten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.
Is er al een filmpje van Koos?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij echt zijn ware aard laten zien. Die hele bas is gewoon een gigantische klootzak en vooral lui en achterbaks.
Nee ivan zei nog tegen Romy gister dat hij die echt niet als utopianen ziet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas misschien, maar ik zie Ivan echt niet graag met de twins naar de finale gaan.
This is tv...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:02 schreef magnaal het volgende:
Wat een huichelarij dit allemaal met die bordjes...
Juist en gingen er niet eens tegenin. Zegt heel veel over hoe ze in het leven staan. Vooral van bas waar zijn vriendin actie heeft gevoerd tegen pesten en bas dit soort gedrag nu laat zien. Als Do oprecht daarover was kan ze hier niet achter staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. En die wichtjes slikken het als zoete koek? Dat zijn de engste wijven.
Voor zo ver ik weet is er nog niets over bekendquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan de streams de laatste week op zwart?
Ze hopen dat het volk die voor de 2ling stemmen daardoor op 50% elk.komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan alles? Ze denken nog steeds dat ze de twins makkelijk kunnen wegspelen in de finale en op weg daarnaartoe zijn ze als blok met zes stemmen de ideale bondgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |