SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Nu ga ik jou 50 euro geven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen:
[ afbeelding ]
#cyclingmuskusrat
Ik neig meer naar weer een schijnbeweging van Pozzo. Doen alsof je in ultieme vorm bent, maar dan uiteindelijk lafjes volgen er er op 2 km van de meet afgereden worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen:
[ afbeelding ]
#cyclingmuskusrat
Domenicootje is nog nooit zo goed geweest. Hij gaat deze Giro met vijf minuten voorsprong winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik neig meer naar weer een schijnbeweging van Pozzo. Doen alsof je in ultieme vorm bent, maar dan uiteindelijk lafjes volgen er er op 2 km van de meet afgereden worden.
Overigens, die mensen die voor zijn tips betalen doen dat niet om pooltjes in te vullen, maar om (veel) geld in te zetten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domenicootje is nog nooit zo goed geweest. Hij gaat deze Giro met vijf minuten voorsprong winnen.
Ik geloof niet echt in die luchtfietserij. Als hij zo geweldig kan voorspellen, dan kan hij daar beter zelf gebruik van maken i.p.v. die gouden tips te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens, die mensen die voor zijn tips betalen doen dat niet om pooltjes in te vullen, maar om (veel) geld in te zetten.
En @mani zijn gratis tips verschillen dus met zijn betaalde tips. In zijn betaalde tips bespreekt hij alle interessante head to head betjes etc.
Volgens mij kan Heywoodu daar over mee vertellen, zodra je echt veel gaat winnen en vooral over een langere periode winstgevend bent limiteren ze gewoon je betacc, dus nu is dit zijn manier om winst te maken op het goed zijn in betten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in die luchtfietserij. Als hij zo geweldig kan voorspellen, dan kan hij daar beter zelf gebruik van maken i.p.v. die gouden tips te verkopen.
Er zijn tientallen bookmakers online te vinden. Je moet wel heel goed zijn (of inside informatie hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij kan Heywoodu daar over mee vertellen, zodra je echt veel gaat winnen en vooral over een langere periode winstgevend bent limiteren ze gewoon je betacc, dus nu is dit zijn manier om winst te maken op het goed zijn in betten.
Al die bookmakers staan in contact met elkaar, of het nu daar omgaat of in het zetten van de odds, dat wordt wel geregeldquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn tientallen bookmakers online te vinden. Je moet wel heel goed zijn (of inside informatie hebben) om overal gelimiteerd te worden in de maximale inzet.
Interessante materie. Dank voor de link!quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al die bookmakers staan in contact met elkaar, of het nu daar omgaat of in het zetten van de odds, dat wordt wel geregeld
Het is een combinatie van zorgen dat je ech top de hoogte bent van alle laatste koersinfo idd, gebruik maken van algoritmes, perfect wete nvan weer/aankomst etc en dan nog randzaken als verjaardagen..
http://www.cyclingweekly.(...)m_term=cyclingweekly
Lees het artikel zou ik zeggen.
Jup, zie echt niet iemand die bij hem in de buurt gaat komen. Misschien Tom of Yaids als ze wielplakGenot doenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domenicootje is nog nooit zo goed geweest. Hij gaat deze Giro met vijf minuten voorsprong winnen.
Bij bijna alle bookmakers mag ik niet meer spelen of met kleingeld pet bet. Ook veel dubbele accounts van vrienden waar ik speelde geblokt of gelimiteerd. Enkel bij de Aziaten en brokers kan je bijna ongelimiteerd inzetten. Volumes/ limieten op wielrennen zijn/ waren veel te klein, althans dat waren ze toen ik nog wedde. Dacht bij de aziaat iets van 150¤. CL mocht je zo paar ton inzetten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn tientallen bookmakers online te vinden. Je moet wel heel goed zijn (of inside informatie hebben) om overal gelimiteerd te worden in de maximale inzet.
Daar hoef je niet héél goed voor te zijn. Als je wat scherp inzet wordt je binnen no time gelimiteerd tot eerst een paar tientjes en daarna nog geen vijf euro inzet. Tips verkopen geeft dan een prima inkomen, waarbij de uitdaging is om niet onder druk van klanten ineens veel meer tips eruit te pompen, er is nou eenmaal niet elke dag wat moois te pakken. Daar gaan veel van die gasten mee de boot in.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
9 GC mannen opstellen en mezelf uit het raam gooien als een groep van 10 vluchters voor het peleton finisht.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch zo'n 12 a 13 namen voor morgen waarvan vraagtekens zijn bij sommigen. Lastig.
Dat gaat morgen echt nog niet gebeuren, er zullen echt wel een paar mannetjes zijn die denken dat ze kans maken op de winst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
9 GC mannen opstellen en mezelf uit het raam gooien als een groep van 10 vluchters voor het peleton finisht.
Bedoel je dat het niet gaat gebeuren dat de GC rijders allemaal vooraan eindigen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat morgen echt nog niet gebeuren, er zullen echt wel een paar mannetjes zijn die denken dat ze kans maken op de winst.
Dat er 10 vluchters vooruit blijven.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bedoel je dat het niet gaat gebeuren dat de GC rijders allemaal vooraan eindigen?
Zijn nog wel paar vraagtekens bij mindere goden. Ik heb het idee dat men paar renners vergeetquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er 10 vluchters vooruit blijven.
To Froome or not to Froome, das eigenlijk de enige échte vraag morgen
En Mani heeft een account met opgerekte limieten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet héél goed voor te zijn. Als je wat scherp inzet wordt je binnen no time gelimiteerd tot eerst een paar tientjes en daarna nog geen vijf euro inzet. Tips verkopen geeft dan een prima inkomen, waarbij de uitdaging is om niet onder druk van klanten ineens veel meer tips eruit te pompen, er is nou eenmaal niet elke dag wat moois te pakken. Daar gaan veel van die gasten mee de boot in.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot, eindelijk twee conducteurs voor m’n bandwagon. Iedereen die hierna instapt moet me betalen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, zie echt niet iemand die bij hem in de buurt gaat komen. Misschien Tom of Yaids als ze wielplakGenot doen
Vandaag eerste echte verdict, we gaan zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Wat zijn de tijdschema's voor vandaag wat betreft de aankomsttijden
Gaat behoorlijk mis ditquote:
Tom is goed, Froome niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten van Froome en Dumoulin.
Met Froem weet je het ook nooit. Maar ik denk dat de Cauwer gelijk heeft dat hij last heeft vd Salbutamol kwestie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Het probleem is dat Dumoulin in de bergritten tot nu toe dit seizoen weinig heeft laten zien. Ik laat me graaf verrassen door Dumorain.quote:
Volgens Portal gaat Froome vandaag niet iedereen wegblazen. In week 3 moet hij op z’n best zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Genoeg pech gehad hè.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het probleem is dat Dumoulin in de bergritten tot nu toe dit seizoen weinig heeft laten zien. Ik laat me graaf verrassen door Dumorain.
Ik zit zelf momenteel een beetje op twee bandwagons tegelijk. Heb zowel Tom als Pozzo al uitgeroepen tot Girowinnaar.quote:Op donderdag 10 mei 2018 03:40 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Genot, eindelijk twee conducteurs voor m’n bandwagon. Iedereen die hierna instapt moet me betalen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Mani heeft een account met opgerekte limieten.
[ afbeelding ]
Ook geen Froome, 1 paard denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:57 schreef Mani89 het volgende:
Geen Froome, geen paarden. Vandaag ga ik maar eens consolideren.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die heeft zijn zinnen op heel andere etappes gezet.
quote:Carapaz: Mañana es uno de mis días favoritos de esta edición y esperamos hacerlo lo mejor posible y, por qué no, progresar un poco más hacia arriba en la general”.
Shit, nu wil ik toch wisselen.quote:
één van zijn favoriete etappes, gaat proberen te klimmen in het klassement vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo goed, kan je het vertalen?
Dat is de reden dat ik hem niet in mijn team heb.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het probleem is dat Dumoulin in de bergritten tot nu toe dit seizoen weinig heeft laten zien. Ik laat me graaf verrassen door Dumorain.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iemand een profiel van de Etna?
B.v.d.
Doe maar gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:02 schreef franklop het volgende:
twijfel nog een beetje of de dure klassementsrenners het waard zijn om op te stellen.
Ook achteraf dank.quote:
Lopez wel Froome nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb mijn twijfels bij Froome en Lopez
Chaves en Fromolo heb ik eruit getyft.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gaan we allemaal voor zowel Chaves als Yates? En hoe zit het met de Boragoden?
Over Dumoulin heb ik wel twijfels, maar hem niet hebben betekent eigenlijk dat je voor de dagwinst gaat (en het AK even los laat, want als hij top 3 rijdt ga je dan sowieso dalen).
Benieuwd of we met de subliek nog dichter bij de top 10 kunnen komen, al zal er in een etappe als vandaag weinig verschil worden gemaakt.
Geen paard voor mij in elk geval vandaag.
En dan op naar The Clinic!!quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef DeeBee het volgende:
Tom gooit hem op de 11 op dat stuk van 4% bovenaan en kachelt ervan weg alsof het Oropa is.
Oké, Wim Dusseldorp.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:28 schreef Mani89 het volgende:
Diegene die kunnen fietsen doe ik erin en de rest flikker ik deruit.
dus geen superman bij jouquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een team met BJ Lindeman en Koentje Bouwman.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn ook mijn twijfelgevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chaves en Fromolo heb ik eruit getyft.
Ook over België?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb mijn twijfels bij Froome en Lopez
Maar daar grenst België helemaal niet aan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belgie dienen ze in atlantische oceaan te duwen
Kan me niets schelenquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar daar grenst België helemaal niet aan.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Cijfers, cijfers...ik kan pas een mening vormen als Bobby Traksel ter plaatse is geweest voor wat duiding.
Net als Oropa ligt Tom heel goed, en hij zou zomaar eens kunnen winnen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef DeeBee het volgende:
Tom gooit hem op de 11 op dat stuk van 4% bovenaan en kachelt ervan weg alsof het Oropa is.
Persoonlijk hoop ik op Pello.quote:
Ik zou je er nooit van durven beschuldigen dat je je laat leiden door een futiel spelletjequote:Op donderdag 10 mei 2018 11:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik op Pello.
Maar dat heeft natuurlijk niks met een spel te maken
Uitstekende aanmoediging van de Nier, dan kan het ook bijna niet meer misgaan.quote:
Ook altijd goed als een ploeg met verbazing naar een eigen renner kijkt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitstekende aanmoediging van de Nier, dan kan het ook bijna niet meer misgaan.
Daar is immers een apart topic voor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De discussies hier hebben toch geen betrekking op spelletjes?
Is dat Batta??quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook altijd goed als een ploeg met verbazing naar een eigen renner kijkt.
Lijkt me wel een goede, maar ik ben bang dat er klassementmannen vanaf de eerste hoogtemeters aan zullen gaan...quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Gesink gaat ons gewoon allemaal verrassen.
Wat is nou belangrijker dan dit?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik kan het helaas niet zien vandaag, terwijl ik mooie herinneringen heb aan de Etna.
Dat wordt terug kijken.
Hij heeft de luxe dat hij risico kan nemen. Al heel vroeg de aanval in en de Etna proberen te overleven. Niemand van de klassementsrenners zal op hem letten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede, maar ik ben bang dat er klassementmannen vanaf de eerste hoogtemeters aan zullen gaan...
Meer de kwoot erna.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dat Batta??
Lekker man.
Mijn zoon.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker dan dit?
Terwijl hij dag eerder al goed meedeed voorinquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dat Batta??
Lekker man.
moest wel lachen om 'Hey jongen, gefeliciteerd man' zonder emotie zowat. Alleen Nederlanders kunnen dat.quote:
Aardappelsaladequote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Mooi dat de weergoden er ook rekening mee hebben gehouden op deze vrije dag.
Anders had vast iemand wel willen gaan BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Het is altijd barbecueweerquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Anders had vast iemand wel willen gaan BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Addy is niet zo slim.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Meer de kwoot erna.
Het is ook niet zo dat hij er heel vaak al heel dichtbij heeft gezeten. Dus wat hij nu laat zien, is wel super en heeft hij ons verbaasd.
Addy geeft er zo meteen een flinke "te mooi om waar te zijn" draai aan.
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Dat wel.quote:
Ik dacht dat dat hele Colombia gedoe een gimmick was.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn. Alleen is dat het meestal niet.
Soms denk ik dat jullie broers zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.
mijn vader kan een lekkere makenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...
Het is prima weer hier in de hoofdstadquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Moet je eens huismerk proberen. San sterf je helemaal af.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...
Ik wil nog wel wat jaren mee als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet je eens huismerk proberen. San sterf je helemaal af.
Dit neem ik als een compliment. Showtimer is een favoriet van mij. Waarom denk je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jullie broers zijn.
Het tv-hoekje?quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga in een hoekje zitten tot etappe voorbij is
Das stimmtquote:
Dank Rahimquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Er komen nog veel meer kansen deze Giro voor Lotto Jumbo !![]()
Er komen nog wel een paar aankomsten voor Battaglin en Bouwman/Gesink kan je mooi meesturen in de ontsnappingen,waarbij ik Bouwman gek genoeg de meeste kans geef. Bennett rijdt ook altijd aanvallend in de bergen dus dat kan nog leuk worden!
quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Er komen nog wel een paar aankomsten voor Battaglin en Bouwman/Gesink kan je mooi meesturen in de ontsnappingen,waarbij ik Bouwman gek genoeg de meeste kans geef. Bennett rijdt ook altijd aanvallend in de bergen dus dat kan nog leuk worden!
Lotto Jumbo is bezig aan een geweldig seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:36 schreef franklop het volgende:
Stiekem denk ik dat Ajacied422 stiekem ook Rahim is.
Samen winnenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Oh het zou me niks verbazen als hij wel gewoon top 5 rijdt of zo. Maar ik vind het gezien dit seizoen wel een onzekere factor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:41 schreef DeeBee het volgende:
Aan Dumourain twijfelen.
En straks iedereen weer op de hypetrain...
Hij won al de tijdrit terwijl hij toen nog niet op z'n best was dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh het zou me niks verbazen als hij wel gewoon top 5 rijdt of zo. Maar ik vind het gezien dit seizoen wel een onzekere factor.
Deze ploeg is sowieso veel leuker dan die van Sunweb in de Giro waar alles om Dumoulin draait.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lotto Jumbo is bezig aan een geweldig seizoen
Ik kijk eigenlijk nooit naar leprozenvoetbal.quote:
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Deze ploeg is sowieso veel leuk dan die van Sunweb in de Giro waar alles om Dumoulin draait.
Kijk nu al uit naar de TDF met Groenewegen/Roglic/Kruijswijk genot !
Is toch ook gewoon pure pech dat er een bocht in het parcours ligt? Welke idioot bedenkt zoiets?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef showtimer het volgende:
Superman is wel een grapjas. Valpartij 'mala suerte' noemen.
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon pure pech dat er een bocht in het parcours ligt? Welke idioot bedenkt zoiets?
Je kan je ook op de dingen die wel goed gaan richten ipv altijd focussen op de dingen die minder gaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?
Dat ligt vooral aan hem zelf want als Groenewegen zo was afgezet in de 1e etappe zoals van Poppel dan had hij hem gewonnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?
Als bijna de hele ploeg wordt benoemd mag dit ook wel even genoemd worden. Ik ben overigens zelden negatief over Djumbo maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kan je ook op de dingen die wel goed gaan richten ipv altijd focussen op de dingen die minder gaan
En dan reed er tot overmaat van ramp ook nog eens een motor in de weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.
Ter verdediging, er volgde wel gelijk een bocht naar links.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.
De Saab wordt het wel erg makkelijk gemaakt nu.twitter:Cicloweb_it twitterde op donderdag 10-05-2018 om 12:29:18Giro, il tedesco Rüdiger Selig non parte da Caltanissetta https://t.co/1zje1d2vnM #Giro101 @RudiSelig @BORAhansgrohe reageer retweet
Dat deed Armstrong toch iets soepelerquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ter verdediging, er volgde wel gelijk een bocht naar links.
Misschien probeerde hij af te snijden ofzo
Once was wel een kutploeg met die idioot erachter in/op de autoquote:
Bijna iedereen denk ik. Wordt een saai dagske.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb muv Froome de 9 meest gekozen renners
Kunnen we tenminste focussen op DE KOERSquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna iedereen denk ik. Wordt een saai dagske.
Meintjesquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naam Prijs Aantal selecties % teams
Tom Dumoulin 4.420.021 721 74 %
Simon Philip Yates 4.073.311 716 73,4 %
Thibaut Pinot 3.166.374 697 71,5 %
Domenico Pozzovivo 3.275.700 649 66,6 %
Miguel Angel Lopez Moreno 3.095.124 630 64,6 %
Fabio Aru 3.095.124 578 59,3 %
Chris Froome 3.482.015 434 44,5 %
George Bennett 2.453.343 431 44,2 %
Johan Esteban Chaves 3.351.749 398 40,8 %
Michael Woods 3.154.493 327 33,5 %
Davide Formolo 2.805.843 307 31,5 %
Robert Gesink 1.547.562 163 16,7 %
Carlos Betancur 1.653.447 151 15,5 %
Louis Meintjes 2.321.343 101 10,4 %
Maarja, van nature is hij ook een tijdritspecialist, dat zegt mijn inziens niet zoveel over zo'n grote berg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij won al de tijdrit terwijl hij toen nog niet op z'n best was dus ik heb er wel vertrouwen in.
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren. Die Duitse ploegleider laat de renners wel koersen en ook voor eigen kansen gaan dat valt me al een tijdje op.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Als je dit ziet van Battaglin dat vraag je je af waarom hij dit niet vaker laat zien.
Ik heb de top 9quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naam Prijs Aantal selecties % teams
Tom Dumoulin 4.420.021 721 74 %
Simon Philip Yates 4.073.311 716 73,4 %
Thibaut Pinot 3.166.374 697 71,5 %
Domenico Pozzovivo 3.275.700 649 66,6 %
Miguel Angel Lopez Moreno 3.095.124 630 64,6 %
Fabio Aru 3.095.124 578 59,3 %
Chris Froome 3.482.015 434 44,5 %
George Bennett 2.453.343 431 44,2 %
Johan Esteban Chaves 3.351.749 398 40,8 %
Michael Woods 3.154.493 327 33,5 %
Davide Formolo 2.805.843 307 31,5 %
Robert Gesink 1.547.562 163 16,7 %
Carlos Betancur 1.653.447 151 15,5 %
Louis Meintjes 2.321.343 101 10,4 %
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen maakt na dertien jaar niet te zijn verreden de Ronde van Aragón een comeback. Zondag aankomst boven op de Ampriu. Kevin Rivera staat aan de start. Costa Rica boven.
Kort: Lang:quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:58 schreef Coelho het volgende:
Mag NOS nu ook geen samenvattingen op de website zetten? Had ergens nog de finale van gisteren terug willen kijken.
Als Jan Boven daar achter het stuur had gezeten had Enrico alles op alles moeten zetten om de 9de plek van Bennett in het klassement te verdedigen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren. Die Duitse ploegleider laat de renners wel koersen en ook voor eigen kansen gaan dat valt me al een tijdje op.
Nutteloze kutstatestiek dat het is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.
Die Duitse ploegleider.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren. Die Duitse ploegleider laat de renners wel koersen en ook voor eigen kansen gaan dat valt me al een tijdje op.
We houden het in de gaten. Wim hoeft alleen maar op de rode knop te drukken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:01 schreef franklop het volgende:
1 verzaker gevonden in onze subliek
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=98
lol, eerder het Slagter syndroom toch? Goede dagen zijn per jaar op één hand te tellen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren.
Hij is relatief goedkoop en misschien heeft hij gisteravond een overdosis salbutamol ofzo gehad. Anders kom je bij jongens als Woods, maar die kunnen er net zo goed doorheen zakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je een van weinigen met Froome
Oh jee, Groenen wordt nu weer getriggerdquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Duitse ploegleider.![]()
Beetje meer respect voor DE NIER he, Rahim.
Merci! Grazie!!quote:
Lars Boom.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jee, Groenen wordt nu weer getriggerd
Dikke Danny is slank vergeleken bij Krijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Bobbie krijg je Krijn er gratis bij.
Je doet nu net alsof dat een hele prestatie is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:06 schreef franklop het volgende:
Toch is de ES content dit jaar stuk beter dan vorig jaar alweer.
Henk de Jong is een man van goed is goed en fout is fout.quote:
Dat zeg ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof dat een hele prestatie is.
Heb beide.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef hhh38 het volgende:
Carapaz als grijs paard of O'Connor als zwart paard was misschien nog wel de moeite waard geweest
5 minutenquote:
Dit met Bobbie en Krijn is niks mis mee, al zie ik natuurlijk gewoon het liefst live beelden maar die zullen er nog wel niet zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:06 schreef franklop het volgende:
Toch is de ES content dit jaar stuk beter dan vorig jaar alweer.
Al is dit een filmpje van LottoNL zelf besef ik me nu
Alsnog cijfers die te verwaarlozen zijn als je het vergelijkt met Sporza. De sport verliest.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet
244.000 kijkers trouwens gisteren. Volgens mij is dat aanzienlijk meer dan het begin van vorig jaar. Al zal dat wel het Dumoulineffect zijn
Dinsdag 370.000 zelfs
Ter verdediging, je kunt niet bepaald zeggen dat Savio hem opstelt in wedstrijden waar hij iets te zoeken. Jura en Bretagne zijn niet bepaald de wedstrijden waar hij resultaat neer kan zetten. Bovendien, Rivera moet zelfs nog leren om in een groot, Europees peloton te rijden. In Costa Rica kwam dat aantal niet verder dan 50 tot 70 renners en in het grootste gedeelte van de wedstrijden waar Androni hem opstelt, valt het aantal deelnemers ook te verwaarlozen met de 170 man die we in ook maar de 2.1 wedstrijden in Europa gewend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet
244.000 kijkers trouwens gisteren. Volgens mij is dat aanzienlijk meer dan het begin van vorig jaar. Al zal dat wel het Dumoulineffect zijn
Dinsdag 370.000 zelfs
Redelijk vergelijkbaar zie ik nu. Vorig jaar op hemelsvaartsdag bijna 500.000 kijkers, maar dat viel toen in laatste week Giroquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.
Dinsdag mocht hij Froome wel achter laten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twan zal wel bij Chris moeten blijven ook al is hij beter
Ik gok De Graafschapquote:
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.quote:
Alle wissels gebruikt in de eerste helftquote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.
Gesink en Bouwmanquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die doen toch helemaal niet mee aan de Giro?
Je gokt op een vlucht?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal paarden in m'n team valt vies tegen.
Uitstekende passie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Fan zijn van Olano (lol)
Dat was toch best een baas?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Fan zijn van Olano (lol)
Dat WK gaat dit jaar overtroffen worden.quote:
Ik hoop dat er een paar Oostenrijkers zich helemaal volgooien daarquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat WK gaat dit jaar overtroffen worden.
Hopelijk.
Naam renner Ploeg Waardequote:Op donderdag 10 mei 2018 13:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat je team eens zien dan, alle interessante namen voor de vlucht zijn bijna knollen
Riccardo Zoidberg is daar wel een goede kandidaat voor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een paar Oostenrijkers zich helemaal volgooien daar
Schachmann vind ik leuk, Aru en Formolo snap ik niet zo in dit team, ik had Gesink veel meer verwacht in teams.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Naam renner Ploeg Waarde
Johan Esteban Chaves (40,8%) Mitchelton - Scott 3.351.749
Fabio Aru (59,3%) UAE Team Emirates 3.095.124
Miguel Angel Lopez Moreno (64,6%) Astana Pro Team 3.095.124
Davide Formolo (31,5%) Bora - Hansgrohe 2.805.843
Tim Wellens Greyhorse (9,4%) Lotto Soudal 2.576.398
Louis Meintjes (10,4%) Team Dimension Data 2.321.343
Maximilian Schachmann Greyhorse (5,7%) Quick - Step Floors 1.601.842
Giulio Ciccone Greyhorse (5,6%) Bardiani CSF 1.547.562
Robert Gesink (16,7%) Team LottoNL - Jumbo 1.547.562
Zeker in een spel met louter Nederlandse deelnemersquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
, ik had Gesink veel meer verwacht in teams.
Een team met louter vluchters is wel een heel groot risico. Als ze het niet halen dan sta je met lege handen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schachmann vind ik leuk, Aru en Formolo snap ik niet zo in dit team, ik had Gesink veel meer verwacht in teams.
Hij is niet genoemd in de Optak.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker in een spel met louter Nederlandse deelnemers
En dat terwijl de Denen normaal het halve peloton opnoemenquote:
DENIEDquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:36 schreef heywoodu het volgende:
https://i.imgur.com/APT3Dbu.png
Drie zwarte paarden, hop hop.
Snap ik, maar er zijn betere klassementsrenners die ook in vorm zijn en niet bizar duurquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een team met louter vluchters is wel een heel groot risico. Als ze het niet halen dan sta je met lege handen.
Cycling mole heeft weer toegeslagen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Viviani, Bennett en Van Poppel bij de top-31 meest gekozen renners in een etappe met finish op de Etna
Bennett zelfs in de top 10quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Viviani, Bennett en Van Poppel bij de top-31 meest gekozen renners in een etappe met finish op de Etna
Ik heb het idee dat er wat deelnemers zijn afgehaakt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:38 schreef heywoodu het volgende:
is dat om uit te vallen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:38 schreef heywoodu het volgende:
If serious; #Nattekrant.quote:
Deze aankomst is voor de echten, en die zijn per definitie heel duur.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik, maar er zijn betere klassementsrenners die ook in vorm zijn en niet bizar duur
Je hebt net mijn team gepost.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
If serious; #Nattekrant.
Maar verwacht niet dat je dat was.
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden er meer dan 5 mensen daar op reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |