Ter verdediging, je kunt niet bepaald zeggen dat Savio hem opstelt in wedstrijden waar hij iets te zoeken. Jura en Bretagne zijn niet bepaald de wedstrijden waar hij resultaat neer kan zetten. Bovendien, Rivera moet zelfs nog leren om in een groot, Europees peloton te rijden. In Costa Rica kwam dat aantal niet verder dan 50 tot 70 renners en in het grootste gedeelte van de wedstrijden waar Androni hem opstelt, valt het aantal deelnemers ook te verwaarlozen met de 170 man die we in ook maar de 2.1 wedstrijden in Europa gewend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet
244.000 kijkers trouwens gisteren. Volgens mij is dat aanzienlijk meer dan het begin van vorig jaar. Al zal dat wel het Dumoulineffect zijn
Dinsdag 370.000 zelfs
Redelijk vergelijkbaar zie ik nu. Vorig jaar op hemelsvaartsdag bijna 500.000 kijkers, maar dat viel toen in laatste week Giroquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.
Dinsdag mocht hij Froome wel achter laten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twan zal wel bij Chris moeten blijven ook al is hij beter
Ik gok De Graafschapquote:
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.quote:
Alle wissels gebruikt in de eerste helftquote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.
Gesink en Bouwmanquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die doen toch helemaal niet mee aan de Giro?
Je gokt op een vlucht?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal paarden in m'n team valt vies tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |