Als Jan Boven daar achter het stuur had gezeten had Enrico alles op alles moeten zetten om de 9de plek van Bennett in het klassement te verdedigen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren. Die Duitse ploegleider laat de renners wel koersen en ook voor eigen kansen gaan dat valt me al een tijdje op.
Nutteloze kutstatestiek dat het is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.
Die Duitse ploegleider.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren. Die Duitse ploegleider laat de renners wel koersen en ook voor eigen kansen gaan dat valt me al een tijdje op.
We houden het in de gaten. Wim hoeft alleen maar op de rode knop te drukken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:01 schreef franklop het volgende:
1 verzaker gevonden in onze subliek
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=98
lol, eerder het Slagter syndroom toch? Goede dagen zijn per jaar op één hand te tellen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Vooral in dienst van anderen gereden de afgelopen jaren.
Hij is relatief goedkoop en misschien heeft hij gisteravond een overdosis salbutamol ofzo gehad. Anders kom je bij jongens als Woods, maar die kunnen er net zo goed doorheen zakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je een van weinigen met Froome
Oh jee, Groenen wordt nu weer getriggerdquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Duitse ploegleider.![]()
Beetje meer respect voor DE NIER he, Rahim.
Merci! Grazie!!quote:
Lars Boom.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jee, Groenen wordt nu weer getriggerd
Dikke Danny is slank vergeleken bij Krijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Bobbie krijg je Krijn er gratis bij.
Je doet nu net alsof dat een hele prestatie is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:06 schreef franklop het volgende:
Toch is de ES content dit jaar stuk beter dan vorig jaar alweer.
Henk de Jong is een man van goed is goed en fout is fout.quote:
Dat zeg ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof dat een hele prestatie is.
Heb beide.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef hhh38 het volgende:
Carapaz als grijs paard of O'Connor als zwart paard was misschien nog wel de moeite waard geweest
5 minutenquote:
Dit met Bobbie en Krijn is niks mis mee, al zie ik natuurlijk gewoon het liefst live beelden maar die zullen er nog wel niet zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:06 schreef franklop het volgende:
Toch is de ES content dit jaar stuk beter dan vorig jaar alweer.
Al is dit een filmpje van LottoNL zelf besef ik me nu
Alsnog cijfers die te verwaarlozen zijn als je het vergelijkt met Sporza. De sport verliest.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet
244.000 kijkers trouwens gisteren. Volgens mij is dat aanzienlijk meer dan het begin van vorig jaar. Al zal dat wel het Dumoulineffect zijn
Dinsdag 370.000 zelfs
Ter verdediging, je kunt niet bepaald zeggen dat Savio hem opstelt in wedstrijden waar hij iets te zoeken. Jura en Bretagne zijn niet bepaald de wedstrijden waar hij resultaat neer kan zetten. Bovendien, Rivera moet zelfs nog leren om in een groot, Europees peloton te rijden. In Costa Rica kwam dat aantal niet verder dan 50 tot 70 renners en in het grootste gedeelte van de wedstrijden waar Androni hem opstelt, valt het aantal deelnemers ook te verwaarlozen met de 170 man die we in ook maar de 2.1 wedstrijden in Europa gewend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rivera valt mij echt smerig tegen de afgelopen koersen. Je zou eerder beginnen denken dat zijn VO2max de helft is van die van Bernal.
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet
244.000 kijkers trouwens gisteren. Volgens mij is dat aanzienlijk meer dan het begin van vorig jaar. Al zal dat wel het Dumoulineffect zijn
Dinsdag 370.000 zelfs
Redelijk vergelijkbaar zie ik nu. Vorig jaar op hemelsvaartsdag bijna 500.000 kijkers, maar dat viel toen in laatste week Giroquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen vrij deze week (meivakantie)...geen idee hoe dat vorig jaar zat, maar dat helpt ook wel mee.
Dinsdag mocht hij Froome wel achter laten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twan zal wel bij Chris moeten blijven ook al is hij beter
Ik gok De Graafschapquote:
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.quote:
Alle wissels gebruikt in de eerste helftquote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wat kan mij dat verrotten verder.
Gesink en Bouwmanquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die doen toch helemaal niet mee aan de Giro?
Je gokt op een vlucht?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal paarden in m'n team valt vies tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |