En Mani heeft een account met opgerekte limieten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet héél goed voor te zijn. Als je wat scherp inzet wordt je binnen no time gelimiteerd tot eerst een paar tientjes en daarna nog geen vijf euro inzet. Tips verkopen geeft dan een prima inkomen, waarbij de uitdaging is om niet onder druk van klanten ineens veel meer tips eruit te pompen, er is nou eenmaal niet elke dag wat moois te pakken. Daar gaan veel van die gasten mee de boot in.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domenicootje is nog nooit zo goed geweest. Hij gaat deze Giro met vijf minuten voorsprong winnen.
Genot, eindelijk twee conducteurs voor m’n bandwagon. Iedereen die hierna instapt moet me betalen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, zie echt niet iemand die bij hem in de buurt gaat komen. Misschien Tom of Yaids als ze wielplakGenot doen
Vandaag eerste echte verdict, we gaan zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domenicootje is nog nooit zo goed geweest. Hij gaat deze Giro met vijf minuten voorsprong winnen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Wat zijn de tijdschema's voor vandaag wat betreft de aankomsttijden
Gaat behoorlijk mis ditquote:
Tom is goed, Froome niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten van Froome en Dumoulin.
Met Froem weet je het ook nooit. Maar ik denk dat de Cauwer gelijk heeft dat hij last heeft vd Salbutamol kwestie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Het probleem is dat Dumoulin in de bergritten tot nu toe dit seizoen weinig heeft laten zien. Ik laat me graaf verrassen door Dumorain.quote:
Volgens Portal gaat Froome vandaag niet iedereen wegblazen. In week 3 moet hij op z’n best zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:42 schreef Masterminded het volgende:
Genoeg pech gehad hè.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het probleem is dat Dumoulin in de bergritten tot nu toe dit seizoen weinig heeft laten zien. Ik laat me graaf verrassen door Dumorain.
Ik zit zelf momenteel een beetje op twee bandwagons tegelijk. Heb zowel Tom als Pozzo al uitgeroepen tot Girowinnaar.quote:Op donderdag 10 mei 2018 03:40 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Genot, eindelijk twee conducteurs voor m’n bandwagon. Iedereen die hierna instapt moet me betalen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Mani heeft een account met opgerekte limieten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |