quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Cijfers, cijfers...ik kan pas een mening vormen als Bobby Traksel ter plaatse is geweest voor wat duiding.
Net als Oropa ligt Tom heel goed, en hij zou zomaar eens kunnen winnen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef DeeBee het volgende:
Tom gooit hem op de 11 op dat stuk van 4% bovenaan en kachelt ervan weg alsof het Oropa is.
Persoonlijk hoop ik op Pello.quote:
Ik zou je er nooit van durven beschuldigen dat je je laat leiden door een futiel spelletjequote:Op donderdag 10 mei 2018 11:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik op Pello.
Maar dat heeft natuurlijk niks met een spel te maken
Uitstekende aanmoediging van de Nier, dan kan het ook bijna niet meer misgaan.quote:
Ook altijd goed als een ploeg met verbazing naar een eigen renner kijkt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitstekende aanmoediging van de Nier, dan kan het ook bijna niet meer misgaan.
Daar is immers een apart topic voor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De discussies hier hebben toch geen betrekking op spelletjes?
Is dat Batta??quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook altijd goed als een ploeg met verbazing naar een eigen renner kijkt.
Lijkt me wel een goede, maar ik ben bang dat er klassementmannen vanaf de eerste hoogtemeters aan zullen gaan...quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Gesink gaat ons gewoon allemaal verrassen.
Wat is nou belangrijker dan dit?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik kan het helaas niet zien vandaag, terwijl ik mooie herinneringen heb aan de Etna.
Dat wordt terug kijken.
Hij heeft de luxe dat hij risico kan nemen. Al heel vroeg de aanval in en de Etna proberen te overleven. Niemand van de klassementsrenners zal op hem letten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede, maar ik ben bang dat er klassementmannen vanaf de eerste hoogtemeters aan zullen gaan...
Meer de kwoot erna.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dat Batta??
Lekker man.
Mijn zoon.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker dan dit?
Terwijl hij dag eerder al goed meedeed voorinquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dat Batta??
Lekker man.
moest wel lachen om 'Hey jongen, gefeliciteerd man' zonder emotie zowat. Alleen Nederlanders kunnen dat.quote:
Aardappelsaladequote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Mooi dat de weergoden er ook rekening mee hebben gehouden op deze vrije dag.
Anders had vast iemand wel willen gaan BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Het is altijd barbecueweerquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Anders had vast iemand wel willen gaan BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Addy is niet zo slim.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Meer de kwoot erna.
Het is ook niet zo dat hij er heel vaak al heel dichtbij heeft gezeten. Dus wat hij nu laat zien, is wel super en heeft hij ons verbaasd.
Addy geeft er zo meteen een flinke "te mooi om waar te zijn" draai aan.
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
BBQ'en om 17u met diepvries frikandellen en aardappelsalade
Dat wel.quote:
Ik dacht dat dat hele Colombia gedoe een gimmick was.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn. Alleen is dat het meestal niet.
Soms denk ik dat jullie broers zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
De zeldzame momenten dat Koffieplantertje met weemoed terugdenkt aan het goede Nederland.
mijn vader kan een lekkere makenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...
Het is prima weer hier in de hoofdstadquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef franklop het volgende:
Moet je eens huismerk proberen. San sterf je helemaal af.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meesten pakken gewoon een pot van Johma of zo...
Ik wil nog wel wat jaren mee als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet je eens huismerk proberen. San sterf je helemaal af.
Dit neem ik als een compliment. Showtimer is een favoriet van mij. Waarom denk je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jullie broers zijn.
Het tv-hoekje?quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga in een hoekje zitten tot etappe voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |