Dank Rahimquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Er komen nog veel meer kansen deze Giro voor Lotto Jumbo !![]()
Er komen nog wel een paar aankomsten voor Battaglin en Bouwman/Gesink kan je mooi meesturen in de ontsnappingen,waarbij ik Bouwman gek genoeg de meeste kans geef. Bennett rijdt ook altijd aanvallend in de bergen dus dat kan nog leuk worden!
quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Er komen nog wel een paar aankomsten voor Battaglin en Bouwman/Gesink kan je mooi meesturen in de ontsnappingen,waarbij ik Bouwman gek genoeg de meeste kans geef. Bennett rijdt ook altijd aanvallend in de bergen dus dat kan nog leuk worden!
Lotto Jumbo is bezig aan een geweldig seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:36 schreef franklop het volgende:
Stiekem denk ik dat Ajacied422 stiekem ook Rahim is.
Samen winnenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef forzaudinese het volgende:
Oh het zou me niks verbazen als hij wel gewoon top 5 rijdt of zo. Maar ik vind het gezien dit seizoen wel een onzekere factor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:41 schreef DeeBee het volgende:
Aan Dumourain twijfelen.
En straks iedereen weer op de hypetrain...
Hij won al de tijdrit terwijl hij toen nog niet op z'n best was dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh het zou me niks verbazen als hij wel gewoon top 5 rijdt of zo. Maar ik vind het gezien dit seizoen wel een onzekere factor.
Deze ploeg is sowieso veel leuker dan die van Sunweb in de Giro waar alles om Dumoulin draait.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lotto Jumbo is bezig aan een geweldig seizoen
Ik kijk eigenlijk nooit naar leprozenvoetbal.quote:
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Deze ploeg is sowieso veel leuk dan die van Sunweb in de Giro waar alles om Dumoulin draait.
Kijk nu al uit naar de TDF met Groenewegen/Roglic/Kruijswijk genot !
Is toch ook gewoon pure pech dat er een bocht in het parcours ligt? Welke idioot bedenkt zoiets?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef showtimer het volgende:
Superman is wel een grapjas. Valpartij 'mala suerte' noemen.
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon pure pech dat er een bocht in het parcours ligt? Welke idioot bedenkt zoiets?
Je kan je ook op de dingen die wel goed gaan richten ipv altijd focussen op de dingen die minder gaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?
Dat ligt vooral aan hem zelf want als Groenewegen zo was afgezet in de 1e etappe zoals van Poppel dan had hij hem gewonnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Danny er niks van bakt laat je gemakshalve maar even achterwege?
Als bijna de hele ploeg wordt benoemd mag dit ook wel even genoemd worden. Ik ben overigens zelden negatief over Djumbo maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kan je ook op de dingen die wel goed gaan richten ipv altijd focussen op de dingen die minder gaan
En dan reed er tot overmaat van ramp ook nog eens een motor in de weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.
Ter verdediging, er volgde wel gelijk een bocht naar links.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk verkeerde roadbook gelezen; Astana dacht dat daar een bocht naar links was maar helaas was het naar rechts. Kan gebeuren.
De Saab wordt het wel erg makkelijk gemaakt nu.twitter:Cicloweb_it twitterde op donderdag 10-05-2018 om 12:29:18Giro, il tedesco Rüdiger Selig non parte da Caltanissetta https://t.co/1zje1d2vnM #Giro101 @RudiSelig @BORAhansgrohe reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |