SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Prima, bij elk onverstaanbaar woord wat je dan tegen mij zegt zal ik op z'n Amsterdams dan even repliek geven...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik je tijdens de Eftelingmeet wel lachend in je gezicht uitschelden![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef Fogel het volgende:
Er lopen halfnaakte dames door het bos. Zoals ik zei, zwaar leven...
Nu wel, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog nooit 'zomer in Zaandam' in dit nummer gehoord. En bedankt
en luilak hang je jas op zit er ook inquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog nooit 'zomer in Zaandam' in dit nummer gehoord. En bedankt
Dat versta ik dan weer wél.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, bij elk onverstaanbaar woord wat je dan tegen mij zegt zal ik op z'n Amsterdams dan even repliek geven...
Nope, ik durf nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je het datingtopic in R&P al gevonden?
Niet heen gaan hoor, mijn hemel, wat een sneu zootje daar
Delfzijl is dan ook wel echt een plek waar je moet wonen als je manisch depressief wil worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde familie gehad in Delfzijl.
Geen touw aan vast te knopen...
ToT en mw. ToT op huwelijksreis in Noorwegen?quote:
Ze zijn al voorbijgelopen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt het daarna toch nog een leuke dag...
Vertel dat even tegen Diaan...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat het beter is om gewoon Nederlands te praten tijdens de meet
dan hebben er een aantal een kleine uitdaging, ik noem mijn echtgenoot, echt Nederlands praat hij nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat het beter is om gewoon Nederlands te praten tijdens de meet
We gaan naar de Efteling, niet naar Disney...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan bij Pinokkioooooooooooooooooooooooooooooo?
Hij is wel verstaanbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan hebben er een aantal een kleine uitdaging, ik noem mijn echtgenoot, echt Nederlands praat hij niet
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie isquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Iedereen even een Wie, Wat, Hoe kopen, zodat we zinnen aan kunnen wijzen.
coooolèèèèèèèèèquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan bij Pinokkioooooooooooooooooooooooooooooo?
mijn stem herken je welquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie is
Ik ben niet zo moeilijk te herkennen...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie is
Een geel rondje als gezicht zal ik wel kunnen herkennen, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ToT herken je aan die kaart voor zijn hoofd
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ToT herken je aan die kaart voor zijn hoofd
echt, uit buurt blijven, labielo's all over the placequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oh jezus, dat R&P gedeelte is idd best raar
Heel R&P is raarquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oh jezus, dat R&P gedeelte is idd best raar
zal je vast enig staanquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik doe stiekem een jurkje aan. Heb ik jullie lekker te pakken.
Wel leuk trollen af en toequote:
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik doe stiekem een jurkje aan. Heb ik jullie lekker te pakken.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....
Daar zijn zelfs foto's van
Dat zeggen ze allemaal op zaterdagavond in de Reguliersdwars!quote:
man nog wel... volgens mij ben jij het jonkiequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
Als je een hele enge brede man met stoppelbaard en een halve pot gel in het haar ziet, dan ben ik het
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....
Daar zijn zelfs foto's van
Die is ook in de Efteling te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan naar de Efteling, niet naar Disney...
Wel goed dat je mevrouw en meneer erbij hebt gezet. Ik zou ze verwisseld hebben.quote:
Ja, ik was vroeger ook het kleine broertje van mij zus, totdat ik opeens 20 cm gegroeid wasquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
man nog wel... volgens mij ben jij het jonkie
nogal jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
On the beach in Hawaii? Beetje warm daar nu..
Ze spelen daar nu allemaal: THE FLOOR IS LAVAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
On the beach in Hawaii? Beetje warm daar nu..
Tussen Roodkapje en de Rode schoentjes.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben even afwezig, waarschijnlijk tot straks
The roof, the roof, the roof is on firequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze spelen daar nu allemaal: THE FLOOR IS LAVAAAAAAAAA!
Zie net dat dat van 2016 is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tussen Roodkapje en de Rode schoentjes.
Dat is erg lang geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie net dat dat van 2016 is.
Ik ben nog van de tijd dat er een zwembad was met een olifant als fontein...
Gewoon met een tuinslang de lava afkoelen tot ie stoltquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Die beelden ook van het voortkruipende lava...
echt bizar om te zien
Ik ook niet.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit rechts op de rand...
Een soortgelijke foto met mij erop bestaat ook.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit jij niet toevallig naast Mad?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een soortgelijke foto met mij erop bestaat ook.
Je was stiekem dat meisje in dat blauwe badpak?quote:
lavalinkquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je was stiekem dat meisje in dat blauwe badpak?
Nee en ik ben ook dat joch niet die aan het checken is hoeveel cm hij tekort komt tot 30cm.quote:
Ik was de opblaaseend...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je was stiekem dat meisje in dat blauwe badpak?
Kinderterrorismequote:
mijn crypto knopje is stuk vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Heeft u die van Brotha Lava Lava van Sjekkie?
*kwak*quote:
Zat je bij Diaan in de klas?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze heb ik nog geplaybackt op de lagere school
In je jurkje, met Diaan samen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
jij was die dame met het blonde haar?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij was die dame met het blonde haar?
een beetje vanne niks idd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk best een stom liedje is dit. Een beetje niks.
Ja, maar dit toch wel. Listen without prejudice.quote:
Ik ook niet, maar er zijn wel een stel goede liedjes uit voortgekomen.quote:
Ik ben shockproof. Dus alsjeblieft...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij zal ik maar niet bekend maken dan...
Ik zeg niks over dit nummer, deze is prima. Het is een beetje meer een circus act geworden dan echt het laten zien van muzikaal talent van wat ik voornamelijk heb gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dit toch wel. Listen without prejudice.
Laten we het er op houden dat het Franstalig is...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben shockproof. Dus alsjeblieft...
Zjem la vie.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het Franstalig is...
Apres Toi?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het Franstalig is...
Zwitserland toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, Celine Dion voor Luxemburg natuurlijk
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, Celine Dion voor Luxemburg natuurlijk
Hoi Raf.quote:
En dat zegt iemand met die username?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met die username?
Het is jouw soort!
Ik heb een vermoeden dat deze foto bij ‘allsang på grensen’ is gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat deze foto bij ‘allsang på grensen’ is gemaakt.Ik roep in dit geval even helemaal niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis de blauwe iquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit al een paar weken geleden gedraaid.
Omdat je bij mij altijd voor nieuwe muziek moet zijn, natuurlijk...
Als het me uitkomtquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Raf.
Weer terug in het land van de levenden?
brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:01 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen zijn aan het zwemmen in een meer waar twee weken geleden nog ijs op lag :’)
Morgen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
Is vanavond die Nederlandse droeftoeter aan de beurt?
Waarom hebben ze die cornetto toen laten vallen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:01 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen zijn aan het zwemmen in een meer waar twee weken geleden nog ijs op lag :’)
Oui oui!quote:
Kan ook een raketje zijn geweest, die is inmiddels weer opgestegen dan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die cornetto toen laten vallen dan?
Dat is nou eenmaal wat er altijd gebeurt met cornetto's.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die cornetto toen laten vallen dan?
Die heeft een behoorlijk aura.quote:
Originele van Toto is beter.quote:
Waarom zou je het wenden of keren?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ach hoe je het ook wendt of keert er is altijd meer muziek van dode artiesten dan van levende.
was, kennelijk. Lampje is uit, zegt Henk.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rose Laurens, is dat je dragvriendje?
Ja, maar dan echt. Ik vind dit nummer van Toto echt verschrikkelijk.quote:
Mag ik ffquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ach hoe je het ook wendt of keert er is altijd meer muziek van dode artiesten dan van levende.
moet je een keer naar de versie van Perpetuum Jazzile luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan echt. Ik vind dit nummer van Toto echt verschrikkelijk.
Het went dan ook nooit...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag ik ffdoen voor de correcte vervoeging van "wenden"? Ik zie het meer fout gedaan worden dan goed.
sowieso mag je dat.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag ik ffdoen voor de correcte vervoeging van "wenden"? Ik zie het meer fout gedaan worden dan goed.
Het kan nooit erger zijn toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je een keer naar de versie van Perpetuum Jazzile luisteren
Over Boston gesproken, volgens jaar spelen de Boston Red Socks tegen de New York Yankees in London 2 MLB wedstrijden. De jacht op kaarten is geopend...quote:
Muggen schijnen een hekel te hebben aan lavendel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, de eerste muggenbult is een feit. Mogen nog velen komen
FYI, ik smaak blijkbaar heerlijk voor muggen, wat elk jaar resulteert in een oneindig aantal muggenbulten.
Hier zitten ze het hele jaar door.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, de eerste muggenbult is een feit. Mogen nog velen komen
FYI, ik smaak blijkbaar heerlijk voor muggen, wat elk jaar resulteert in een oneindig aantal muggenbulten.
Oeh, dat is wel gaaf!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Boston gesproken, volgens jaar spelen de Boston Red Socks tegen de New York Yankees in London 2 MLB wedstrijden. De jacht op kaarten is geopend...
Goeie tip!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Muggen schijnen een hekel te hebben aan lavendel.
Ook vitamine B (of D, weet ik niet zeker) vinden ze niet fijn.
Doe je snel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben weer terug en weer ingetuned (en ook nog weer alles bijgelezen)
Munt schijnt ook goed te werken en kun je ook nog mojitos makenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goeie tip!![]()
Ik denk dat het is omdat ik snel zweet, dat ze zo graag op me afkomen.
Niks typmiepquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is die typmiep op de achtergrond? Behoorlijke snelheid, wel.
Tikkikker!quote:
<insert joke about age>quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
Deze had ik al in geen eeuwen meer gehoord, Symph. Dank je wel!
Ja, ja.....quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spijkerbroek na de Eftelingmeet:
Ik hepf er nikfsf fvan gefien
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Covfeve?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Breng 'm nou niet op een ideequote:
Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja.....
cafca kende hem zelfs niet
Die kip is kwijt omdat ie de straat overstak.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:19 schreef Fogel het volgende:
Insert grap over iemand die zijn kip kwijt is.
Ik zag vandaag nog wel sneeuw.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:20 schreef just me het volgende:
* just me kijkt naar buiten, nope geen sneeuw
Dat jij dit nu schrijft. Je kent je man toch? Je weet hoe hij ons gaat straffen nu, he?quote:
Een Amerikaan rijd met een grote Amerikaanse wagenover een klein hollands plattelands - weggetje. Op onverklaarbare wijze verliest hij de macht over het stuur, en ramt een kippenhok. Waardoor een boer naar buiten komt en staat te mopperen. Waarop de Amerikaan zegt keep quiet. waar de boer boos op antwoord, Niets kiep kwijt, wel tien kiepen kwijt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kip is kwijt omdat ie de straat overstak.
Waarom? Omdat ie het huis opzoekt van een domoor.
Oh wacht, er wordt geklopt, ben zo terug.
Jij bofkont!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een Amerikaan rijd met een grote Amerikaanse wagenover een klein hollands plattelands - weggetje. Op onverklaarbare wijze verliest hij de macht over het stuur, en ramt een kippenhok. Waardoor een boer naar buiten komt en staat te mopperen. Waarop de Amerikaan zegt keep quiet. waar de boer boos op antwoord, Niets kiep kwijt, wel tien kiepen kwijt.
[..]
Een Amerikaan rijd met een grote Amerikaanse wagenover een klein hollands plattelands - weggetje. Op onverklaarbare wijze verliest hij de macht over het stuur, en ramt een kippenhok. Waardoor een boer naar buiten komt en staat te mopperen. Waarop de Amerikaan zegt keep quiet. waar de boer boos op antwoord, Niets kiep kwijt, wel tien kiepen kwijt.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:22 schreef livelink het volgende:
Dit is niet helemaal de versie zoals ik hem ken volgens mij?
Is dit The Nits wel of ben ik in de war?
[..]
Ik was eerderquote:
Van het album Urk, met, kuch, mijn neef weer...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:22 schreef livelink het volgende:
Dit is niet helemaal de versie zoals ik hem ken volgens mij?
Is dit The Nits wel of ben ik in de war?
poei poeiquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dan ook niks met Hazes van doen, maar dat zeg ik nu dan maar pas.
Ik kende 'm wel...
Alle 0 punten voor jou!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
![]()
![]()
Bij Melting had ik nu punten gewonnen.
Ik mag niet hopen dat dit verwant is aan het dorp met dezelfde naam...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het album Urk, met, kuch, mijn neef weer...
Tip: Verdiep je eens in de titels van de Nits albums.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat dit verwant is aan het dorp met dezelfde naam...
Ik ken ze nauwelijks eigenlijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Verdiep je eens in de titels van de Nits albums.
Eén heet er zelfs Henk...
Not me.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef just me het volgende:
uh... even storen, wie heeft Tong80 toegevoegd op FB ??
tailfox, en nee, daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef just me het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef just me het volgende:
dan probeer ik het zo te zetten dat alleen ik dat magquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tailfox, en nee, daar ben ik het ook niet mee eens
Tong80? Is dat niet zo'n gekke boy? Strompelt ook weleens rond op de voetbal sub.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef just me het volgende:
Ik zeg niks, ik heb al zo'n reputatie...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgezien daarvan zit ik niet op hem te wachten op onze R49 facebook met zijn ik moet pissen...quote:
FOK! <> Facebook.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Tong op R49 op FB? Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Ja, op zich. Hoewel ik voor mijn leeftijd al wel best veel oudere muziek ken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Die muzikale opvoedingcursus is echt een goed idee voor jou
Nits hebben veel pareltjes gemaakt. Aanrader om je daar eens in te storten.quote:
Gewoon goed naar Radio49 blijven luisteren!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, op zich. Hoewel ik voor mijn leeftijd al wel best veel oudere muziek ken.
Komt goedquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon goed naar Radio49 blijven luisteren!
ik niet dat ik weet eigenlijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou jou toch niet vaag durven te noemen...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Henk staat erom bekend om altijd vage versies te pakken, een van zijn vele talenten
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou jou toch niet vaag durven te noemen...
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vage versie van...?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal dan wel maanden geleden zijn geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, er stond bij 'toegevoegd door jouw naam'
nee, henkelien heeft jou ooit toegevoegdquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat zal dan wel maanden geleden zijn geweest.toen ik henkelien toevoegde.
Dan heb ik een pook telefoon denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, henkelien heeft jou ooit toegevoegd
als het goed is kan alleen ik nu iemand toestemming gevenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dan heb ik een pook telefoon denk ik.
zie inderdaad daat ik het ben. kan iemand die rechten bij mij wegnemen?
Opgelost. Moet tegen even kijken of mijn mobiel niet behekst is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
als het goed is kan alleen ik nu iemand toestemming geven
Het internet werkt er in ieder geval prima op....quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Opgelost. Moet tegen even kijken of mijn mobiel niet behekst is.
de Baas.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
als het goed is kan alleen ik nu iemand toestemming geven
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Symphonic bedankt voor de show tot op heden maar ik haak nu af voor vandaag,
Voor de rest nog een fijne avond
fijne avond nogquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Symphonic bedankt voor de show tot op heden maar ik haak nu af voor vandaag,
Voor de rest nog een fijne avond
om shows aan te kondigen. Kom er gezellig bij, even dm naar just mequote:Op woensdag 9 mei 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens, ik maak hieruit op dat er een soort R49 FB groep is. Waar dient deze precies voor?
Die staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens, ik maak hieruit op dat er een soort R49 FB groep is. Waar dient deze precies voor?
Spam, grotendeels.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Daar kunnen we verder kletsen als Fok! Echt ter ziele is....quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |