SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Prima, bij elk onverstaanbaar woord wat je dan tegen mij zegt zal ik op z'n Amsterdams dan even repliek geven...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik je tijdens de Eftelingmeet wel lachend in je gezicht uitschelden![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef Fogel het volgende:
Er lopen halfnaakte dames door het bos. Zoals ik zei, zwaar leven...
Nu wel, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog nooit 'zomer in Zaandam' in dit nummer gehoord. En bedankt
en luilak hang je jas op zit er ook inquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog nooit 'zomer in Zaandam' in dit nummer gehoord. En bedankt
Dat versta ik dan weer wél.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, bij elk onverstaanbaar woord wat je dan tegen mij zegt zal ik op z'n Amsterdams dan even repliek geven...
Nope, ik durf nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je het datingtopic in R&P al gevonden?
Niet heen gaan hoor, mijn hemel, wat een sneu zootje daar
Delfzijl is dan ook wel echt een plek waar je moet wonen als je manisch depressief wil worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde familie gehad in Delfzijl.
Geen touw aan vast te knopen...
ToT en mw. ToT op huwelijksreis in Noorwegen?quote:
Ze zijn al voorbijgelopen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt het daarna toch nog een leuke dag...
Vertel dat even tegen Diaan...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat het beter is om gewoon Nederlands te praten tijdens de meet
dan hebben er een aantal een kleine uitdaging, ik noem mijn echtgenoot, echt Nederlands praat hij nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat het beter is om gewoon Nederlands te praten tijdens de meet
We gaan naar de Efteling, niet naar Disney...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan bij Pinokkioooooooooooooooooooooooooooooo?
Hij is wel verstaanbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan hebben er een aantal een kleine uitdaging, ik noem mijn echtgenoot, echt Nederlands praat hij niet
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie isquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Iedereen even een Wie, Wat, Hoe kopen, zodat we zinnen aan kunnen wijzen.
coooolèèèèèèèèèquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan bij Pinokkioooooooooooooooooooooooooooooo?
mijn stem herken je welquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie is
Ik ben niet zo moeilijk te herkennen...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan raden aan het accent wie wie is
Een geel rondje als gezicht zal ik wel kunnen herkennen, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ToT herken je aan die kaart voor zijn hoofd
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ToT herken je aan die kaart voor zijn hoofd
echt, uit buurt blijven, labielo's all over the placequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oh jezus, dat R&P gedeelte is idd best raar
Heel R&P is raarquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oh jezus, dat R&P gedeelte is idd best raar
zal je vast enig staanquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik doe stiekem een jurkje aan. Heb ik jullie lekker te pakken.
Wel leuk trollen af en toequote:
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik doe stiekem een jurkje aan. Heb ik jullie lekker te pakken.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....
Daar zijn zelfs foto's van
Dat zeggen ze allemaal op zaterdagavond in de Reguliersdwars!quote:
man nog wel... volgens mij ben jij het jonkiequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
Als je een hele enge brede man met stoppelbaard en een halve pot gel in het haar ziet, dan ben ik het
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan weet je vanzelf wie Symph is, die kijkt onder jurkjes en rokjes....
Daar zijn zelfs foto's van
Die is ook in de Efteling te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan naar de Efteling, niet naar Disney...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |