SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel erger is dat je UNKLE gemist hebt
Opletten hè!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry dat het wat lang duurde, ik merkte niet dat ik de laatste reactie was
je kon je niet ziek melden?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.
en wanneer ga jij weer eens draaienquote:
Geef je telefoonnummer ff, dan appen we wel dat er een noodgeval is waar je naartoe moet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.
Nou... ze hoeven niet meer te oefenen., dat scheeltquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh nee tijdens de wittebroodsweken mag dat niet denk ik.
Dat is waar, haha.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... ze hoeven niet meer te oefenen., dat scheelt
Ik mag hopen dat The Chain het hoogst staat, anders zwaait er watquote:
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)quote:
Goeie!quote:
Geeft niks. Er moeten ook mensen zijn die géén smaak hebbenquote:
Volgens mij zitten jij en Peaceman wel vaker niet op 1 lijn qua muziekquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)
Truste julliequote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)
netflix en chips?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie!
Ja moet ik ook binnenkort maar weer eens doen.Maar meneer en mevrouw ToT zitten 's avonds vaak samen tv te kijken enzo!
Maar dat kan ook een keer een avondje geskipt worden natuurlijk!
Toedeloe!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nederlandstalige TV om de taal sneller te leren of gewoon omdat TV leuker is dan radio?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie!
Ja moet ik ook binnenkort maar weer eens doen.Maar meneer en mevrouw ToT zitten 's avonds vaak samen tv te kijken enzo!
Maar dat kan ook een keer een avondje geskipt worden natuurlijk!
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft niks. Er moeten ook mensen zijn die géén smaak hebben
TV Drenthe. Ze moeten de lokale taal leren.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nederlandstalige TV om de taal sneller te leren of gewoon omdat TV leuker is dan radio?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt en dat hou ik graag zoquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jij en Peaceman wel vaker niet op 1 lijn qua muziek
Het zijn hunnebedden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TV Drenthe. Ze moeten de lokale taal leren.
Dacht ik dat mijn opmerking al flauw wasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vindquote:
Ik denk dat je een andere kamer "mag" boeken voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vind
Denk ook dat het wel prettig is, dan ontdek je ook nog eens wat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vind
Gewoon terugsteken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat ik morgen lek benhoop beestjes opeens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je een andere kamer "mag" boeken voor jezelf.
meppen!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat ik morgen lek benhoop beestjes opeens.
Ik richt hier wel een 'Blijf van mijn lijf' dependance in...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om de taal sneller te leren idd!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nederlandstalige TV om de taal sneller te leren of gewoon omdat TV leuker is dan radio?
Ik ga zo nog even de deurwaarders terugkijken, dan zie ik mijn neefquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Om de taal sneller te leren idd!En voor haar is het idd ook leuker dan de radio natuurlijk.
We kijken nu regelmatig naar De Rijdende Rechter.
We hebben ook naar De Smaakpolitie gekeken, maar ze trekt de bek van die vent totaal niet!Man man man!
Zijn huis is leeggetrokken door de deurwaarders?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even de deurwaarders terugkijken, dan zie ik mijn neef
Is dat die Rob Geus ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Om de taal sneller te leren idd!En voor haar is het idd ook leuker dan de radio natuurlijk.
We kijken nu regelmatig naar De Rijdende Rechter.
We hebben ook naar De Smaakpolitie gekeken, maar ze trekt de bek van die vent totaal niet!Man man man!
Hij mag huizen leegtrekkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn huis is leeggetrokken door de deurwaarders?
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Drenthe zijn ze lekker kort van stof: geen woord te veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben wel eens met belastingdeurwaarders mee geweest. Best leuk een dagje, maar lijkt me best pittig werk.quote:
Lijkt me een klotebaan eigenlijk..quote:
Joa.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In Drenthe zijn ze lekker kort van stof: geen woord te veel.
Dus dat leert lekker snel.
Ben een halve Drenth, can confirmquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In Drenthe zijn ze lekker kort van stof: geen woord te veel.
Dus dat leert lekker snel.
Haha!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even de deurwaarders terugkijken, dan zie ik mijn neef
Jep maar hij doet het heel netjes en respectvol!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me een klotebaan eigenlijk..
Ben een exportDrent.quote:
Als Groningse, net uit een dorpje boven Drenthe, kan ik dat ook. Niet dat Groningers lang van stof zijnquote:
Enige NL TV die ik kijk is eigenlijk VI, maar dat lijkt me niet zo geschikt om Nederlands te lerenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij trekt vaak zo'n scheven André van Duin-bek.
Ik heb gemerkt dat Groningers en Drenthenaren (of hoe je het ook noemt) weinig verschillen van elkaar, een soort van lang verloren neven zijn de twee groepenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als Groningse, net uit een dorpje boven Drenthe, kan ik dat ook. Niet dat Groningers lang van stof zijn
Dank je wel peaceman. Ik zie dat ik al vanaf Meatloaf meeluisterde en dus eigenlijk weinig gemist heb. Veel plezier in Amsterdam. Zij die nog moeten werken wensen u welterusten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:53 schreef peaceman het volgende:
157 Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
156 5th dimension - Aquarius/Let the sunshine in
155 Elvis Costello - I Want You
154 Supremes - Reflections
153 Meatloaf - Bat out of hell
152 Radiohead - Exit Music (For a Film)
151 Stooges - I wanna be your dog
150 Pixies - Monkey Gone to Heaven
149 Beach Boys - God Only Knows
148 Prodigy - Smack my bitch up
147 Metallica - Enter Sandman
146 Donna Summer - State of independence
145 Stevie Wonder - Superstition
144 Heart - Magic Man
143 Shins - New slang
142 Rolling Stones - Miss you
141 Blur - Tender
140 U.N.K.L.E. - Rabbit in Your Headlights
139 Alice Cooper - Halo of flies
138 Crosby, Stills, Nash & Young - Teach your children
137 INXS - Original Sin
136 Who - Won't Get Fooled Again
135 Blur - Death of a Party
134 Marvin Gaye - What's Going On
133 Faithless - Salva Mea
132 Radiohead - Idioteque
131 Mad Season - Wake Up
130 Elton John - Your Song
129 Billy Joel - Goodnight Saigon
128 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
127 Sammy Davies Jr. - Mr. Bojangles
126 Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
125 Metallica - One
124 Elbow - One Day Like This
123 Fleetwood Mac - Oh well
122 Weezer - Undone -- The Sweater Song
121 Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
Super bedankt voor het luisteren allemaal![]()
![]()
![]()
p.s. hopelijk volgende keer geen problemen met mp3's en Mixxx
p.s. 2 ik draai nog mijn min of meer gebruikelijk eindtune als 'bonus'
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank Peace, ik trek de doppen uit mijn oren.
En veel plezier in Amsterdam.
Geen coke kopen op straat, da's Vim...
Wij keken die programma's als Huizenjacht en VT woonagazine, maar sinds de verhuizing is dat ook niet meer zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enige NL TV die ik kijk is eigenlijk VI, maar dat lijkt me niet zo geschikt om Nederlands te leren
Echt hoor, dit zijn een van mijn grootste helden in de muziekwereldquote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Mooi lijstje, met Tender erin![]()
En ik moet van Homijn zeggen dat Rabbit In Your Headlights een - ik citeer - "angstaanjagend goed" - nummer is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog ff afkoelen op het balkon en dan maffen.
Truste allemaal en een fijne avond nog
Ha Ei! Doei Ei!
Ontroerend mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een heerlijk mooie track is dit ook
4 seconden te kortquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Twan, Lennon en die andere twee willekeurige mensen die met jullie meegaan: veel plezier in Amsterdam!
Als jullie donderdag in de rondvaartboot op de Hemelvaart zitten: snel uitstappen.
En bedankt peace, voor de deunen vanavond
quote:
Goedemorgen Melting.quote:
Ai.... vervelend.quote:Op woensdag 9 mei 2018 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik ben mijn sleutelbos kwijt. Ik zoek al sinds gisterenmiddag en ben volgens mij het hele huis nu wel door geweest, maar niet gevonden.
Zegt degene die vandaag vrij is.quote:
ik was al langer wakker..quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt degene die vandaag vrij is.![]()
Goedemorgen.
Ja, dat doet mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai.... vervelend.
ik bid dan altijd tot de heilige Anthonius, en die die zorgt dat ik het 9 van de 10 keer toch weer vindt.
Speel deze af, misschien werkt het...quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn moeder ook altijd![]()
Ik weet niet of het ook op afstand werkt, anders moet ik mijn moeder maar eens bellen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:29 schreef livelink het volgende:
Nou, ik weet niet of alleen het praten en posten over de heilige Anthonius al heeft gewerkt, maar ik heb net mijn sleutels gevonden![]()
Ga ik toch met een wat geruster hart de deur uit.
Geen betere man dan die alles voor je vinden kanquote:Op woensdag 9 mei 2018 07:29 schreef livelink het volgende:
Nou, ik weet niet of alleen het praten en posten over de heilige Anthonius al heeft gewerkt, maar ik heb net mijn sleutels gevonden![]()
Ga ik toch met een wat geruster hart de deur uit.
Vanaf 15.00 uur ben ik thuis.quote:Op woensdag 9 mei 2018 11:51 schreef peaceman het volgende:
Oké wij zijn er klaar voor..Mad we komen eraan..
192tvquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Door per ongeluk eens uitgebreid te zappen kom je er bij toeval achter dat Ziggo deze maand de muziektvzenders waaronder vh1 classic en 192tv gratis aanbiedt. Nul communicatie vanuit Ziggo zelf, dat is echt zo raar, maar goed, we zijn er blij mee.
heb een paar keer een maand alle zenders van ziggo gehad en ik heb de andere zenders eigenlijk niet bekeken, alleen 192tv als een soort behang aangehad, soms afgewisseld met vh1 classic.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
192tv
Oh ja, dag allemaal
Het is me iets te warm dus ik koel een beetje op mijn kamer af.
Beetje onweer zou ik helemaal niet erg vinden, dan is het heerlijk afgekoeld weer daarnaquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb een paar keer een maand alle zenders van ziggo gehad en ik heb de andere zenders eigenlijk niet bekeken, alleen 192tv als een soort behang aangehad, soms afgewisseld met vh1 classic.
Genieten nu![]()
Het is veel te warm en benauwd vandaag
Beetje veel onweer doe maar. Héérlijk zou dat zijnquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje onweer zou ik helemaal niet erg vinden, dan is het heerlijk afgekoeld weer daarna
Eind september pasquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beetje onweer zou ik helemaal niet erg vinden, dan is het heerlijk afgekoeld weer daarna
Hoeveel kost een huis in Finland?quote:
ik ga wel een iglo bouwen ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeveel kost een huis in Finland?
Heb ik met mijn broer als kind nog gedaan op ons gazon. Wat een werkquote:
ok, correctie: ik laat wel een iglo bouwenquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik met mijn broer als kind nog gedaan op ons gazon. Wat een werk
*mompelt iets over luxe-paarden*quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ok, correctie: ik laat wel een iglo bouwen
Een stuk buiten de steden, heel weinig.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeveel kost een huis in Finland?
LBquote:
VH1 lijkt soms nog wel op het oude MTV. Ik snap niet dat kabelaars MTV nog doorgeven; het heeft niks meer te maken met muziek op tv.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb een paar keer een maand alle zenders van ziggo gehad en ik heb de andere zenders eigenlijk niet bekeken, alleen 192tv als een soort behang aangehad, soms afgewisseld met vh1 classic.
Genieten nu![]()
Het is veel te warm en benauwd vandaag
Ja, das inderdaad erg asociaal. Ik ben zelf soms ook te lief waardoor ik toch soms intuinmomentjes heb waar sommige minder lieve mensen gebruik van maken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
Mensen die van je beleefdheid misbruik maken!
Ik was hier het muurtje van de schutting met een hogedrukreiniger aan het schoonmaken en er vloog wat water en vuil tussen de panelen door, op een auto.
Ik zoek de eigenaren op en zeg dat ik op zich wel wil meebetalen aan een basiswasje in de wasstraat. De auto was van zichzelf al erg vuil, dus ik dacht dat ze misschien zelfs wel wat in de kosten wilden delen of whatever. De man zei eerst dat het wel goed zat, maar even later belde hij aan en zei dat hij toch wel geld voor de wasstraat wilde hebben.
Ik zei: "Nou, da's zo'n 5 euro, toch?"
Nee; hij wilde ELF euro hebben!!!!![]()
![]()
Ik zei dat ik voor een BASISwasje zou betalen, en hij zei dat dat inderdaad 11, en misschien zelfs 12 euro zou kosten!
Toch maar betaald, maar daarna ff gegoogled hoeveel het kost hier: een basiswasje is ¤5,50.
Ja het gaat niet om een enorm bedrag of zo natuurlijk, maar dat je letterlijk het DUBBELE vraagt van wat het daadwerkelijk kost....fijne buurman ben je dan! (Niet de buurman die op ons huwelijk aanwezig was natuurlijk.)
Gewoon nog een keer vuil maken en als hij aanbelt: "Die 5,50 euro heb ik vorige keer al betaald".quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
Ik was hier het muurtje van de schutting met een hogedrukreiniger aan het schoonmaken en er vloog wat water en vuil tussen de panelen door, op een auto.
Ik zoek de eigenaren op en zeg dat ik op zich wel wil meebetalen aan een basiswasje in de wasstraat. De auto was van zichzelf al erg vuil, dus ik dacht dat ze misschien zelfs wel wat in de kosten wilden delen of whatever. De man zei eerst dat het wel goed zat, maar even later belde hij aan en zei dat hij toch wel geld voor de wasstraat wilde hebben.
![]()
Ik zei dat ik voor een BASISwasje zou betalen, en hij zei dat dat inderdaad 11, en misschien zelfs 12 euro zou kosten!
Toch maar betaald, maar daarna ff gegoogled hoeveel het kost hier: een basiswasje is ¤5,50.
Ja het gaat niet om een enorm bedrag of zo natuurlijk, maar dat je letterlijk het DUBBELE vraagt van wat het daadwerkelijk kost....fijne buurman ben je dan! (Niet de buurman die op ons huwelijk aanwezig was natuurlijk.)
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer vuil maken en als hij aanbelt: "Die 5,50 euro heb ik vorige keer al betaald".
De lekkerste meloenen inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Gisteren een galiameloen, vandaag weer. Die dingen zijn toch ernstig lekker hoor![]()
![]()
PS: als ze rijp zijn. Onrijp zijn ze niet te vreten.
En ook nog eens dusdanig klein dat een single persoon het op kan krijgen.quote:
Maar de honing meloen wel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook nog eens dusdanig klein dat een single persoon het op kan krijgen.![]()
Een gemiddelde watermeloen krijg ik never nooit op.
Dan kies ik toch voor kersenquote:
Ananas is zo lastig schoonmaken. Maar wel lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor kersenvanmiddag had ik ananas en vanavond nog wat aardbeien. Sowieso zomerfruit
Dat was de eerste film die ik ooit in een bioscoop zag. Op schoot bij mijn moeder, want de zaal was barstensvol.quote:
Joep Meloenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dis is vrij vandaag, die moest op het paard passen
Blinde, denk ik.quote:
quote:
en ik heb nog een lekker basnummertje erin ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Joep Meloen
Een van mijn vaders favoriete synoniemen voor idioot
Om eerlijk te zijn kan ik me niks verder van die film herinneren behalve dat lied op het eindquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik heb nog een lekker basnummertje erin ook
Sowieso raar dat je het aanbood....quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
![]()
Als een auto al zo smerig was, had ik het ook niet aangeboden. Als -ie eerst schoon was en door mijn toedoen ineens smerig, was het een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso raar dat je het aanbood....
Niks mis met dat aanbodquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voorlopig is GUP gevuld tot 19.00 uur...quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schakel dan wel na dat eerste nummer in, vind er zo ontzettend niks aan
Voor een euro'tje of 5 een beetje een positieve indruk maken op buren is niet verkeerd, en ik vind het ook gewoon ff netjes om het te doen, maar dat ze er dan meteen misbruik van maken?quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Okee dan!quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat goed, helaas nog geen liefdes partner maar verder niks te klagen
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:02 schreef CindieY het volgende:
Even googlen en ik snap waarom ik dit niet ken
quote:
De familie Peace is net op tijd geëvacueerd...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik heb buienradar gezien voor de komende 24 uur, en in het westen van Nederland klopt dit liedje wel. Het oosten van Nederland gaat verzuipen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik heb buienradar gezien voor de komende 24 uur, en in het westen van Nederland klopt dit liedje wel. Het oosten van Nederland gaat verzuipen.
Zij dacht ook dat Vout het was?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:06 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT luistert ook mee en herkende de dj meteen!
Het noorden dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
/carequote:
Slim. Je zal 't uit moeten leggen..quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Meh, het eerste nummer had ik ff wat zachter staan!
Ze is toch bezig Nederlands te leren?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Meh, het eerste nummer had ik ff wat zachter staan!
idd!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slim. Je zal 't uit moeten leggen..![]()
/care betekent "don't care"quote:
Niks veranderd dusquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal af en toe last hebben van laaghangende aardbevingen!
"Nou mevrouw, u hebt wel hele grote.."quote:
Daar leer je het snelste vanquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik haar meteen aan ALLES moet blootstellen!![]()
"Dit is een penis"quote:
Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is zwaar... met radio49 op een schaduwrijk terras in een ligstoel, met bier, uitzicht op het bos en op de achtergrond vogel- en watervalgeluiden.
Proost!
skolquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is zwaar... met radio49 op een schaduwrijk terras in een ligstoel, met bier, uitzicht op het bos en op de achtergrond vogel- en watervalgeluiden.
Proost!
Sterkte.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef Fogel het volgende:
Proost!
quote:
Sorry voor de domme vraag misschien, maar komt je vrouw uit een ander land? Ik lees hier de hele tijd dat ze Nederlands probeert te leren of zo.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik haar meteen aan ALLES moet blootstellen!![]()
Whehehe we hebben het zwaar met je te doen man!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef Fogel het volgende:
Proost!
Whehe!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sorry voor de domme vraag misschien, maar komt je vrouw uit een ander land? Ik lees hier de hele tijd dat ze Nederlands probeert te leren of zo.
I love 'paaldansen'...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ze kent al wel een paar woorden op dat gebied!
Waarvan ze 1 ter sprake bracht op onze huwelijksdag, terwijl mams zat mee te luisteren!
Hoeft niet per se uit een ander land te komen dan hè? Ik noem Limburg, Brabant en Friesland..quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sorry voor de domme vraag misschien, maar komt je vrouw uit een ander land? Ik lees hier de hele tijd dat ze Nederlands probeert te leren of zo.
Interessante combi!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Geen probleem, ze is van de Filipijnen en is half Afrikaans.
Spijkerbroek vertelt zo over de schaatsbaan...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Interessante combi!Hoe hebben jullie elkander ontmoet dan?
Moet ik het wel ff wat anonimiseren!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zet hier ff een mooie foto van maandag neer joh, ToT
koest jijquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Als het toch nergens over gaat, heb ik nog wel suggesties.
Ja ik kan het weten, al die Friezen die naar de Uni van Groningen gaan studeren krijgen allemaal spoedcursussen Nederlands, anders snappen ze er geen hol vanquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet per se uit een ander land te komen dan hè? Ik noem Limburg, Brabant en Friesland..
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spijkerbroek vertelt zo over de schaatsbaan...
Internet!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Interessante combi!Hoe hebben jullie elkander ontmoet dan?
Wat is het verschil dan tussen Fries en Gronings?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik kan het weten, al die Friezen die naar de Uni van Groningen gaan studeren krijgen allemaal spoedcursussen Nederlands, anders snappen ze er geen hol van
noem je dat zo?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Internet!Maar het was echt geen liefde op het eerste gezicht!
We wilden alleen maar pen-pals worden!
wij zaten in de bus naar het parkeerterrein bij Schiphol met een Friese familie, echt niet te volgenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik kan het weten, al die Friezen die naar de Uni van Groningen gaan studeren krijgen allemaal spoedcursussen Nederlands, anders snappen ze er geen hol van
Grappig, zo zie je maar dat het altijd in een vreemd hoekje zitquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Internet!Maar het was echt geen liefde op het eerste gezicht!
We wilden alleen maar pen-pals worden!
Beetje zoals het verschil tussen Rotterdams en Amsterdams.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen Fries en Gronings?
Als het internationaal mag zijn, zijn er genoeg datingsites die wel goed zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grappig, zo zie je maar dat het altijd in een vreemd hoekje zit
Helaas heb ik nog niet de goede vreemde hoek gevonden
Uit alle serieusheid, Fries is echt een taal an sich en Gronings is gewoon een Nedersaksisch dialect. Geen enkele Grunninger met een zwaar dialect zal een rasechte Fries verstaan en andersom ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen Fries en Gronings?
oh, moeten we voor je op zoek?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grappig, zo zie je maar dat het altijd in een vreemd hoekje zit
Helaas heb ik nog niet de goede vreemde hoek gevonden
Die kunnen alleen in KPD.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zet hier ff een mooie foto van maandag neer joh, ToT
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee lummel, over de gezichten op de foto heen...
CindieY is toch vrijgezel?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, moeten we voor je op zoek?
JONGENS, M ZOEKT VERKERING
en ze staan er zo stralend op, zondequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee lummel, over de gezichten op de foto heen...
Ik versta allebei de talen/accenten/dialecten niet...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uit alle serieusheid, Fries is echt een taal an sich en Gronings is gewoon een Nedersaksisch dialect. Geen enkele Grunninger met een zwaar dialect zal een rasechte Fries verstaan en andersom ook niet.
Ik heb in het verleden wat dingetjes gedaan met een Spaanse en een Griekse. Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een datingsite met mensen die op zoek zijn naar meer dan een hook up.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het internationaal mag zijn, zijn er genoeg datingsites die wel goed zijn!
Van mij hoeft het niet, ToT wil anonimiseren...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ze staan er zo stralend op, zonde
Al 22 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, moeten we voor je op zoek?
JONGENS, M ZOEKT VERKERING
Gronings zal makkelijker te verstaan zijn dan Fries.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik versta allebei de talen/accenten/dialecten niet...
Mooi, dan ga ik je tijdens de Eftelingmeet wel lachend in je gezicht uitscheldenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan ik me volledig bij aansluitenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wat dingetjes gedaan met een Spaanse en een Griekse. Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een datingsite met mensen die op zoek zijn naar meer dan een hook up.
internationalcupid is wel een goeie!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wat dingetjes gedaan met een Spaanse en een Griekse. Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een datingsite met mensen die op zoek zijn naar meer dan een hook up.
Ook serieus had Fries nooit als echte taal erkend moeten worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uit alle serieusheid, Fries is echt een taal an sich en Gronings is gewoon een Nedersaksisch dialect. Geen enkele Grunninger met een zwaar dialect zal een rasechte Fries verstaan en andersom ook niet.
heb je het datingtopic in R&P al gevonden?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als spraakgebrek wel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook serieus had Fries nooit als echte taal erkend moeten worden.
Gronings is sowieso wel beter te volgen dan Fries.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat in Groningen voor Nederlands door moet gaan danquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Most nait soez'n!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat in Groningen voor Nederlands door moet gaan dan
Ik heb aangetrouwde familie gehad in Delfzijl.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gronings zal makkelijker te verstaan zijn dan Fries.
Thanks voor de tip! Maar internationals hoeven van mij niet per se, mogen ook gewoon Nederlanders zijnquote:
dat is echt het einde van de wereldquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde familie gehad in Delfzijl.
Geen touw aan vast te knopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |