SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel erger is dat je UNKLE gemist hebt
Opletten hè!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry dat het wat lang duurde, ik merkte niet dat ik de laatste reactie was
je kon je niet ziek melden?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.
en wanneer ga jij weer eens draaienquote:
Geef je telefoonnummer ff, dan appen we wel dat er een noodgeval is waar je naartoe moet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had helaas een suffe vergadering waar ik niet onderuit kon.
Nou... ze hoeven niet meer te oefenen., dat scheeltquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh nee tijdens de wittebroodsweken mag dat niet denk ik.
Dat is waar, haha.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... ze hoeven niet meer te oefenen., dat scheelt
Ik mag hopen dat The Chain het hoogst staat, anders zwaait er watquote:
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)quote:
Goeie!quote:
Geeft niks. Er moeten ook mensen zijn die géén smaak hebbenquote:
Volgens mij zitten jij en Peaceman wel vaker niet op 1 lijn qua muziekquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)
Truste julliequote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi slaapliedje. (Ons gaat slapen, dank voor de muziek en veel plezier in Amsterdam)
netflix en chips?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie!
Ja moet ik ook binnenkort maar weer eens doen.Maar meneer en mevrouw ToT zitten 's avonds vaak samen tv te kijken enzo!
Maar dat kan ook een keer een avondje geskipt worden natuurlijk!
Toedeloe!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nederlandstalige TV om de taal sneller te leren of gewoon omdat TV leuker is dan radio?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie!
Ja moet ik ook binnenkort maar weer eens doen.Maar meneer en mevrouw ToT zitten 's avonds vaak samen tv te kijken enzo!
Maar dat kan ook een keer een avondje geskipt worden natuurlijk!
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft niks. Er moeten ook mensen zijn die géén smaak hebben
TV Drenthe. Ze moeten de lokale taal leren.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nederlandstalige TV om de taal sneller te leren of gewoon omdat TV leuker is dan radio?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt en dat hou ik graag zoquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jij en Peaceman wel vaker niet op 1 lijn qua muziek
Het zijn hunnebedden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TV Drenthe. Ze moeten de lokale taal leren.
Dacht ik dat mijn opmerking al flauw wasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TV Drenthe. Ze moeten de lokale taal leren.
quote:
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vindquote:
Ik denk dat je een andere kamer "mag" boeken voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vind
Denk ook dat het wel prettig is, dan ontdek je ook nog eens wat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook prima.. moet er niet aan denken dat ik Simply Red ineens geweldig vind
Gewoon terugsteken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat ik morgen lek benhoop beestjes opeens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je een andere kamer "mag" boeken voor jezelf.
meppen!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat ik morgen lek benhoop beestjes opeens.
Ik richt hier wel een 'Blijf van mijn lijf' dependance in...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je een andere kamer "mag" boeken voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |