SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.
Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).
Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
Relevante gifjes en plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Tja zul altijd zien dat nu dit keer het gunstiger zou kunnen zijn om in de eerste heflt te zitten.Maar ben ergens wel bang dat we dan moeten openen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Panneflop.
Na dit jaar moeten we echt af van die Pannecoucke-adoratie. Tenzij we winnen, dan begint alles weer van voor af aan
Nee dan ligt het gewoon aan Waylon.
Koel en donker bewaren![]()
Z'n stem klinkt nu live wel prima...gaat ook niet volle bak.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Hopen dat Australië dan ook eerste helft lootquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Tja zul altijd zien dat nu dit keer het gunstiger zou kunnen zijn om in de eerste heflt te zitten.Maar ben ergens wel bang dat we dan moeten openen.
![]()
![]()
UK kan ook nog openen.![]()
Denk dat de organisatie niet heel blij is met de verdeling.
Moet je je voorstellen dat Hongarije straks 1th half trekt![]()
![]()
Z'n stem klinkt al die tijd al prima. En als ie een tour kan met sommigen dagen drie volle concerten achter elkaar zal ie dit ook wel redden qua stem allemaal.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
TTMeer panneflop dan pannegod. Voor volgend jaar Ilse DeLange de act en regie laten samen stellen voor Maankind
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
15:00 Family Show (eigenlijk gewoon een volledige repetitie met publiek) en 21:00 Jury Rehearsalquote:![]()
![]()
Het zijn Nederlandse tijden en ja, ze worden gestreamed door Het Hoofd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:12 schreef Dave het volgende:
Zijn dat beide NL tijden, en s hows die gestreamed worden?![]()
![]()
Ik dacht meer aan Calm After the Storm. Of Euphoria, waar Pannecoucke het idee vandaan haalde om het zo minimalistisch mogelijk te doen.quote:
Zet Waylon in z'n eentje op een podium, beetje duister uitgelicht, niet te moeilijk doen qua shots zoals bij Sennek, en hij gaat op z'n sloffen door. Ome Pannecoucke wordt natuurlijk zwaar overschat, die eenvoud van CATS is z'n enige echt goede idee, en dat was niet eens zo nieuw.![]()
Ja dat was een beetje de algehele wens hier in het topic. De simpeler staging alleen met hemquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Calm After the Storm. Of Euphoria, waar Pannecoucke het idee vandaan haalde om het zo minimalistisch mogelijk te doen.
Zet Waylon in z'n eentje op een podium, beetje duister uitgelicht, niet te moeilijk doen qua shots zoals bij Sennek, en hij gaat op z'n sloffen door. Ome Pannecoucke wordt natuurlijk zwaar overschat, die eenvoud van CATS is z'n enige echt goede idee, en dat was niet eens zo nieuw.
Nu moeten we nog maar zien of het aanslaat. Stuk enger zo..IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Bron: gay.nlquote:8) 🇳🇱 De Nederlandse debuut-inzending van de Verenigde Staten
Hoeveel sterren geven we dit?
★★
Waar lijkt dit nummer op?
Nashville zonder Ilse. Met, sorry Waylon, een zeer ongemakkelijke invulling van het podium.
Wat moet jij doen tijdens dit optreden?
Duimen, heel hard.C’est Davie :o)![]()
Na het kijken van de docu gisterenavond kan ik mij zo goed voorstellen dat het krumpidee uit de koker van die Shawn komt. Hij houdt en komt echt uit de hiphopscene. En hij heeft heel dit proces met Waylon opgetrokken... 1+1= KRUMPTIME![]()
Denk dat mensen elkaars negativiteit in zo'n perscentrum ook heel snel overnemen. De reactie na de tweede rehearsal was meteen een stuk beter (flink applaus ineens ook). Dus daar blijf ik maar in geloven.![]()
![]()
Na de repetitie van vanmiddag weten we trouwens wat teamNL nog heeft gewijzigd na afloop van de 2e repetitie. Hopelijk kan het Hoofd ons meer duidelijkheid geven vanmiddag.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Column van Patty:Dat is toch leuk van Patty!quote:COLUMN PATTY BRARD
Patty over Waylon
09.05.2018 -
Zoals elk jaar vinden we allemaal weer wat van het Eurovisie Songfestival en vooral van onze nationale inzending. Het is net als met voetbal, er staan weer 17 miljoen coaches langs de lijn die het allemaal beter weten dan degene die het moet doen. Die discussies zijn aan de ene kant superleuk, maar aan de andere kant wil je toch nooit in de schoenen staan van een Ronald Koeman of, in dit geval, een Waylon. Wat een gezeik krijg je dan over je heen. Terwijl je gewoon niet meer kan doen, en ook doet, dan je stinkende best!
Met het Songfestival in Lissabon voor de deur wil ik daarom mijn diepe respect voor Waylon uitspreken. Zelden heb ik een artiest gezien die, misschien wel ogenschijnlijk, zo rustig blijft onder de druk van ál die meningen over zijn liedje, zijn jasje, zijn hoed, zijn dansers, de polls. En dat in een periode waarin hij ervoor had kunnen kiezen gewoon lekker thuis te blijven zitten bij zijn mooie zwangere vriendin! Maar nee, Waylon ging lekker mee op de bus naar Lissabon, zit daar met zijn Bibi en nog wat mensen in een appartementje, waar gewoon gekookt wordt en lekker ontspannen, precies zoals ze dat in Nederland doen. Intussen doet hij wat straatconcerten om met zijn nieuwe publiek in contact te komen en laat hij al het gezanik na de repetities rustig over zich heen komen.
Hij gelooft in zichzelf en vooral in zijn muziek. Waylon is een rasartiest en dat blijkt nu meer dan ooit tevoren. Hij heeft zich ook nog nooit de les laten lezen, zelfs niet door een Ilse DeLange. Als het niet gaat zoals hij denkt dat het moet gaan, gaat het alsnog zoals hij denkt dat het ’t beste is, linksom of rechtsom. Hij heeft oog voor detail en speelt met de regie en de uitstraling van zijn Outlaw-act totdat hij tevreden is. Ook ik had een ander favoriet liedje, maar ik hoef er niet te staan, dus hij moet lekker blijven doen waar hij zo goed in is, namelijk zijn eigen keuzes maken.
Al die meningen van iedereen die gebaseerd zijn op die twee repetities. Ze zouden eigenlijk niemand moeten toelaten bij die repetities, laat die mensen rustig oefenen en verbeteren. Nederland komt dit jaar met de sterkste en meest controversiële act sinds jaren en laat daarmee alle middelmatige Songfestivalzekerheidjes van voorgaande jaren achter zich. De dood of de gladiolen, ik hou ervan! Wat mij betreft kan hij ongeacht de uitslag sowieso niet meer verliezen. Waylon liet zich ontvallen dat hij net als de vorige keer van zijn deelname geniet en elk jaar wel naar het Songfestival zou willen. Nou, van mij mag hij, want we hebben geen betere in Nederland. Ik ben meer dan ooit Team Waylon!
Bron
[ Bericht 2% gewijzigd door doeka op 09-05-2018 15:58:39 ]But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Ish (Belgische Choreograaf) is er toch ook bij betrokken? Grote kans dat Pannecoucke Ish heeft gevraagd om mee te denken welke dans bij Outlaw in em past. Wat is het 'buitenbeentje' onder de dansstijlen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:53 schreef lashatumbai het volgende:
Na het kijken van de docu gisterenavond kan ik mij zo goed voorstellen dat het krumpidee uit de koker van die Shawn komt. Hij houdt en komt echt uit de hiphopscene. En hij heeft heel dit proces met Waylon opgetrokken... 1+1= KRUMPTIMEAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Wauw, eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.quote:Al die meningen van iedereen die gebaseerd zijn op die twee repetities. Ze zouden eigenlijk niemand moeten toelaten bij die repetities, laat die mensen rustig oefenen en verbeteren.
Misschien jammer dat we dan niet meer zouden kunnen hyperen bij Hoofdstream, maar het zorgt voor zoveel extra gezeik en stress voor de kandidaten. Laat die mensen lekker.Koel en donker bewaren![]()
Wie weet meer rook. Pyro/vuur hoeft van mij denk ik niet zo nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:58 schreef grazz het volgende:
Na de repetitie van vanmiddag weten we trouwens wat teamNL nog heeft gewijzigd na afloop van de 2e repetitie. Hopelijk kan het Hoofd ons meer duidelijkheid geven vanmiddag.C’est Davie :o)![]()
Ik denk dat Waylon het idee van dansen bij Pannecoucke heeft geopperd, met het idee dat hij niet alleen wil staan en ook niet zijn muzikanten mee wilt nemen. En toen zal Pannecoucke inderdaad Ish wel benaderd hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ish (Belgische Choreograaf) is er toch ook bij betrokken? Grote kans dat Pannecoucke Ish heeft gevraagd om mee te denken welke dans bij Outlaw in em past. Wat is het 'buitenbeentje' onder de dansstijlen?![]()
Dat was een mooi moment ja! Zelfs Efe zat helemaal mee te dansen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:05 schreef Em31 het volgende:
Voor wie nog wat positiviteit kan gebruiken![]()
(vanaf 1:03:15)
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/video/86e69654-9ce6-3c94-934f-cb8297215a10/
ik kijk nu trouwens die Waylon naar Nashvilledocu (is maar 25 minuten). Best wel leuk
Ja dat was echt heel fijn. Dat ze het gewoon ineens helemaal tof vinden met het betere camerawerkquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:05 schreef Em31 het volgende:
Voor wie nog wat positiviteit kan gebruiken![]()
(vanaf 1:03:15)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik was eigenlijk nog niet zo bezig met de repetities van vanmiddag, maar dan gaan ze inderdaad de 100% van de act zien. Spannend!![]()
Was dat die ene die werd aangekondigd op tv en werd uitgezonden om een bizar tijdstip?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:22 schreef Guanabana het volgende:
https://www.rtl.nl/video/86e69654-9ce6-3c94-934f-cb8297215a10/
ik kijk nu trouwens die Waylon naar Nashvilledocu (is maar 25 minuten). Best wel leuk![]()
Waar staat dit in? Even een linkje naar de bron ajb anders mogen we echt niet zomaar hele artikelen kopiërenquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:58 schreef doeka het volgende:
Column van Patty:
[..]
Dat is toch leuk van Patty!
In die docu zegt hij dat hij snel geïntimideerd is door anderen die misschien beter kunnen schrijven (zoals die gasten in Nashville) en dat hij al snel denkt dat hij toch niet het beste idee heeft.
Zou je niet gauw van hem denken, dus zo zie je maar weer.Koel en donker bewaren![]()
Ja. Op RTL 4 nota bene om 0:00 's nachts.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was dat die ene die werd aangekondigd op tv en werd uitgezonden om een bizar tijdstip?
De betere Outlaw-tijden!quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja. Op RTL 4 nota bene om 0:00 's nachts.C’est Davie :o)![]()
Ja, ik zag die aankondiging en vond het maar vreemd. Ook dat het 2 dagen achter elkaar wasquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja. Op RTL 4 nota bene om 0:00 's nachts.![]()
Flopje. Het publiek dat van ESF houdt, houdt meerendeels helemaal niet van country-rock.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Raatgever was nog niet helemaal klaar. https://www.ad.nl/show/gedoe-geeft-waylon-vleugels~a5c44806/C’est Davie :o)![]()
Helemaal niet, ontzettende droplul, maak jezelf toch niet zo belangrijk.quote:In een ruzieachtige sfeer bereidt Waylon zich voor op het Eurovisie Songfestival.
Ik ga het niet meer lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:51 schreef Dave het volgende:
Raatgever was nog niet helemaal klaar. https://www.ad.nl/show/gedoe-geeft-waylon-vleugels~a5c44806/
Met z'n ziekelijke obsessie en losse steken.
Koffertje ingepakt en geen Reetkever die m'n plezier nog kan vergallen. GO GO WAYLON![]()
![]()
Ja maar we gaan straks vast naar Brussel. Daar vandaan vliegen we morgenochtend en we nemen geen risico op filequote:
Veel plezier allemaal en ik zal updates posten in apart topicje. Kan iedereen zelf kiezen of men het wil lezen en kunnen wij het makkelijk terugvinden mobiel
Ik gok eerder vanmiddag op file, dan morgenvroeg. Maar goede reis alvast! En doe de groeten aan Matt!C’est Davie :o)![]()
Ik zei dat een tijdje geleden tegen m'n moeder, dat we dit heel verstandig hebben opgelost, waarop mijn moeder antwoordde: 'Morgen is het Hemelvaartsdag en zijn er geen files.'quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar we gaan straks vast naar Brussel. Daar vandaan vliegen we morgenochtend en we nemen geen risico op file
![]()
Desalniettemin is dit ook gewoon een soort roadtrip.![]()
In mijn omgeving hoor ik:
Vreselijk lied, schreeuw lied, te knauwerig, te Amerikaans,
En:
Goed liedje eindelijk voor Nederland, heerlijk rock liedje, dat komt wel goed met Waylon.
Dus echt twee kampen. Niemand tussen in.
Ik ben zenuwachtig. Gelukkig morgen vrij.Life can be a bitch, so like it..![]()
Waylon moet gewoon met n grote Harley het podium oprijden, dat ding ff laten vroemen en dat dan het nummer begint, zit je al voor 98% in de top 5 van het ESF
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zal je net zien dat het dit jaar ineens 'in' is om voor Hemelvaart naar Brussel te gaan ofzo, staat alles vast.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei dat een tijdje geleden tegen m'n moeder, dat we dit heel verstandig hebben opgelost, waarop mijn moeder antwoordde: 'Morgen is het Hemelvaartsdag en zijn er geen files.'
![]()
Desalniettemin is dit ook gewoon een soort roadtrip.
Hebben jullie het toch mooi slim gedaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Dat was serieus een van onze ideeën hier voordat de act bekend was. Echt alles is de revue al gepasseerd. Behalve krumping.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:06 schreef TLC het volgende:
Waylon moet gewoon met n grote Harley het podium oprijden, dat ding ff laten vroemen en dat dan het nummer begint, zit je al voor 98% in de top 5 van het ESF![]()
![]()
Euh....quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was serieus een van onze ideeën hier voordat de act bekend was. Echt alles is de revue al gepasseerd. Behalve krumping.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 00:15 schreef Dave het volgende:
Ik hoop dat ze iets met Krumping gaan doen. Dat is echt een outlaw onder de dansstijlen, en zou pas echt iets vernieuwends zijn.
Maar 't zal wel weer zo iets sufs worden als: alleen op het podium, silhouet, of een motor of zo.C’est Davie :o)![]()
Ja maar dan zal je net zien dat er morgenochtend ineens ergens een vrachtwagen dwars op de weg ligt ofzo door een ongeval. Goddank wilden jullie allemaal de avond ervoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei dat een tijdje geleden tegen m'n moeder, dat we dit heel verstandig hebben opgelost, waarop mijn moeder antwoordde: 'Morgen is het Hemelvaartsdag en zijn er geen files.'
![]()
Desalniettemin is dit ook gewoon een soort roadtrip.
Nu op het journaal, vrachtwagen op z'n kant en de weg vol chocolaDAT HAD DUS OOK MORGENOCHTEND KUNNEN GEBEUREN CEE
OH JAMMER DAN HADDEN WE PRALINEEKES OP DE WEG.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:27 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, vrachtwagen op z'n kant en de weg vol chocolaDAT HAD DUS OOK MORGENOCHTEND KUNNEN GEBEUREN CEE
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel echt plaatsvervangende zenuwen voor jullie, ik ben een enorme stresskip als het op reizen aankomt, altijd bang dat er dingen misgaan of dat ik ergens te laat ben ofzo.
Da's in Polen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:27 schreef Greys het volgende:
Daar rijden jullie niet langs.
(Als het goed is.)C’est Davie :o)![]()
Ik ben klaar met inpakken en heb oprecht het gevoel dat ik de belangrijkste dingen ben vergeten in te pakken. Ben daar echt zo slecht in, wil alles nu echt zestig keer controleren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel echt plaatsvervangende zenuwen voor jullie, ik ben een enorme stresskip als het op reizen aankomt, altijd bang dat er dingen misgaan of dat ik ergens te laat ben ofzo.
Ja het eerste uur nadat ik de deur ben uitgestapt ben ik alleen maar spullen in mijn hoofd aan het nagaanquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben klaar met inpakken en heb oprecht het gevoel dat ik de belangrijkste dingen ben vergeten in te pakken. Ben daar echt zo slecht in, wil alles nu echt zestig keer controleren.
Een lijstje maken, dat je elke vakantie kunt hergebruiken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben klaar met inpakken en heb oprecht het gevoel dat ik de belangrijkste dingen ben vergeten in te pakken. Ben daar echt zo slecht in, wil alles nu echt zestig keer controleren.C’est Davie :o)![]()
- paspoortquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben klaar met inpakken en heb oprecht het gevoel dat ik de belangrijkste dingen ben vergeten in te pakken. Ben daar echt zo slecht in, wil alles nu echt zestig keer controleren.
- telefoon
- creditcard
- hotelvouchers
- eticket
Meer heb je in principe niet nodig.C’est Davie :o)![]()
oordopjes om te kunnen slapen, altijd oordopjes. Als ik die bij me heb is 90% al oke
't Is 3 uur vliegen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:34 schreef Guanabana het volgende:
oordopjes om te kunnen slapen, altijd oordopjes. Als ik die bij me heb is 90% al okeC’est Davie :o)![]()
Ja heb ik. Behalve creditcard want die heb ik niet maar die hebben m'n reisgenoten en ik heb cash geld en gewone bankpas mee.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:33 schreef Dave het volgende:
[..]
- paspoort
- telefoon
- creditcard
- hotelvouchers
- eticket
Meer heb je in principe niet nodig.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:38 schreef Dave het volgende:
Alles kun je daar kopen, tot tena ladies aan toe.
oh sorry dit moet eigenlijk in het ESF'ers naar Lissabon topic.Koel en donker bewaren![]()
En een los tientje.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik. Behalve creditcard want die heb ik niet maar die hebben m'n reisgenoten en ik heb cash geld en gewone bankpas mee.
Gisteren speciaal nog iets kleins afgerekend bij de supermarkt om een los tientje te krijgen.
Oh ja oordopjes.
En Ibuprofen!![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
En je vlaggetje, je hoedje en je toeter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
En ik zou genoeg tissues e.d. meenemen voor al die gootplasjes die jullie gaan doen.Koel en donker bewaren![]()
Als ge uw onderbroekskes maar heeft...oh nee, jullie lieten alles lopenquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Misschien inappropriate, but what the heck: heb je aan condooms gedacht?quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet echt serieus een beetje huilen. Klein beetje maar hoor. Labiele trut dat ik ben. Matt.C’est Davie :o)![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien inappropriate, but what the heck: heb je aan condooms gedacht?![]()
![]()
Sorry, done!quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staat dit in? Even een linkje naar de bron ajb anders mogen we echt niet zomaar hele artikelen kopiërenBut till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Ja al 2 xquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:58 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit hier al gepost? Viel me op.![]()
https://www.bd.nl/show/ad(...)-en-waylon~abf316e8/
Maar hij gaf net zijn beste repetitie en in het algemeen positieve reacties daar gaat het om.Life can be a bitch, so like it..![]()
Nog maar 83 keer, maar geen probleem.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:58 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit hier al gepost? Viel me op.![]()
https://www.bd.nl/show/ad(...)-en-waylon~abf316e8/
C’est Davie :o)![]()
Los tientje en los 40 want rest van appartement is ook cash. Maar wie dat nog niet bij heeft kan ik voorschieten of kunnen we morgen nog pinnen op luchthavenquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En een los tientje.
Gisteren speciaal nog iets kleins afgerekend bij de supermarkt om een los tientje te krijgen.
Oh ja oordopjes.
En Ibuprofen!
Ik heb los tientje en 2x20 DIT KAN NIET MEER MIS GAAN.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Los tientje en los 40 want rest van appartement is ook cash. Maar wie dat nog niet bij heeft kan ik voorschieten of kunnen we morgen nog pinnen op luchthaven![]()
Wereldreizigerts op alles voorbereidquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb los tientje en 2x20 DIT KAN NIET MEER MIS GAAN.
Sorry mensen voor dit geleuter hier, we zijn zo weg
Rond half 7 pas.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:08 schreef Dave het volgende:
Hoe laat vertrekken jullie? Er staat een gigantische files bij Brussel.![]()
En hoe laat zitten jullie in het vliegtuig? Dit in verband met eventuele rellen die we aan het plannen zijn.C’est Davie :o)![]()
http://metro.co.uk/2018/0(...)share-twitter-bottom
Metro weer met een stuk, waren ook bij zijn showcase![]()
Wat een drama die Instastories, wat is er nou aan als je niks kunt delenquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:21 schreef Zen90 het volgende:
Check even de instastory van edititienl![]()
Leuk!(niet tegen jou he
)
wel een fout over kiezen van de song door publiek..quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:18 schreef Em31 het volgende:
http://metro.co.uk/2018/0(...)share-twitter-bottom
Metro weer met een stuk, waren ook bij zijn showcasedag![]()
Ik zie alleen maar filmpjes van die mensen op het terras. Welke bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:21 schreef Zen90 het volgende:
Check even de instastory van edititienl![]()
Leuk!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja jammer is dat...quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een drama die Instastories, wat is er nou aan als je niks kunt delen(niet tegen jou he
)
Interviewster: “Kan jij een beetje een kip nadoen?”
*Tok tok tok*
“Oh dat had je ook gewoon kunnen doen!”![]()
![]()
Tegen wie? Waylon? Sorry ik snap er niks vanquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:28 schreef Zen90 het volgende:
[..]
Ja jammer is dat...
Interviewster: “Kan jij een beetje een kip nadoen?”
*Tok tok tok*
“Oh dat had je ook gewoon kunnen doen!”![]()
Hier: https://www.instagram.com/editienl/quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar filmpjes van die mensen op het terras. Welke bedoel je?![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier: https://www.instagram.com/editienl/
Maar ik zie in hun Instastories alleen maar terrasfilmpjes, is dat wat bedoeld wordt?
Telegraaf boycot is kennelijk over?Gewoon normaal stukje, dus kan iedereen lezen zonder ergernis
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Als je veel verder klikt kom je bij een soort van interview met Waylon! Ook in de story zelf dusquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar ik zie in hun Instastories alleen maar terrasfilmpjes, is dat wat bedoeld wordt?![]()
Zijn er al ergens filmpjes van zijn optreden van vanmiddag opgedoken?And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Oké dan klik ik nog verderquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je veel verder klikt kom je bij een soort van interview met Waylon! Ook in de story zelf dusik had een keer of vier geklikt en zag van die konijnenoren filters enzo.
Zelfs bij het AD normaal (inclusief filmpje)quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
Telegraaf boycot is kennelijk over?Gewoon normaal stukje, dus kan iedereen lezen zonder ergernis
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
https://www.ad.nl/dossier(...)n-lissabon~a4dc7157/![]()
Jaaa tegen Waylon en verderop in de story idd. Zou leuk zijn als ze dit soort dingen ook op Fb zetten, maarjaquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen wie? Waylon? Sorry ik snap er niks van![]()
![]()
Zelfs de video zonder steekjes.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs bij het AD normaal (inclusief filmpje)
https://www.ad.nl/dossier(...)n-lissabon~a4dc7157/
Fijn. Serieus. Hoop dat er eea is uitgepraat want opvallend zowel Telegraaf als AD normaal nu.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs bij het AD normaal (inclusief filmpje)
https://www.ad.nl/dossier(...)n-lissabon~a4dc7157/![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterVerbeterpunt voor volgend jaar en aangezien de avrotros al met 2020 bezig is, moet de artiest voor 2019 al zijn gekozen? Of is er in ieder geval een lijstje met kandidaten, waarbij ze dus rekening kunnen houden met de agenda van de betreffende artiest.quote:Hooguit is er iets veranderd in de chemie tussen de zanger en zijn dansers. Daar ontbrak het tijdens de eerste repetitie vorige week nog aan, vonden artiest en manager. „Tijdens de eerste repetitie hier bleek dat we vooraf te weinig tijd hadden gehad om goed met z’n vijven te repeteren. Iedereen had wel los van elkaar geoefend, maar het bleek lastig alle agenda’s op elkaar af te stemmen om iets vaker met z’n allen te repeteren.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Dan vertrouwen we maar op Cornald hè (en een beetje op Waylon zelf).quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:05 schreef Greys het volgende:
Cornald tweet dat alles nu op z'n plaats valt. Dus kennelijk was het goed
Morgen lekker weer kijken.![]()
Heeft toch altijd iets speciaals allemaal.![]()
Waarschijnlijk omdat de dansers niet in Nederland wonen volgens mij toch? Dus dan is het lastiger vaak afspreken voor repeteren. Maar mooi dat dat gewoon in die twee weken Lissabon nog bij te stellen viel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:53 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]
Verbeterpunt voor volgend jaar en aangezien de avrotros al met 2020 bezig is, moet de artiest voor 2019 al zijn gekozen? Of is er in ieder geval een lijstje met kandidaten, waarbij ze dus rekening kunnen houden met de agenda van de betreffende artiest.
42 terwijl er dit jaar 43 zijn haha lekker hoorquote:![]()
![]()
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard?![]()
Hij is gewoon de beste zanger en zingt ze allemaal naar huis. Het nummer is in zijn soort net zo generiek als die andere 42, maar wel verrassend en afwijkend voor het ESF, en toch ook middle-of-the-road genoeg om veel mensethuis aan te spreken. En dan met name groepen die zich van te voren niet zo veel met het songfestival bemoeien, zoals de fanclubs en de aanwezige pers (want laten we wel wezen, die is geen doorsnee van de serieuze muziekjournalistiek). Geen gokker die daarom denkt dat het zinvol is om op Waylon in te zetten. Of dat zinvol is dat weet ik ook niet, maar ik vermoed wel dat Waylon het veel beter gaat doen dan verwacht. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, dat is fingerspitzengefühl, of het komt doordat het me nooit goed lukt om objectief naar de NLse inzending te kijken.![]()
Ergens heb ik het gevoel dat Ilse niet helemaal ontspannen op de bank zit morgenavond en zaterdagavond (want finale daar ga ik gewoon van uit). Zo van, eens even lekker lachen om hoe Waylon onderuit gaat. Het is geen zekerheid dat Waylon succes gaat hebben, maar het is ook geen zekerheid dat hij gaat falen.
Los daarvan: ik vind het gewoon vet! Waylon, het nummer, de act.Ik hoop zo dat hij de laatste is die lacht.
Hey ho. Let's go!![]()
Verder heel veel songs die de homosuele medemens en hardcore Eurofan pleased, maar er is ook een meerderheid die dit soort songs niks vindt/doet, die wil bijv. scheurende gitaren en gaat dit vinden bij Waylon en AWS.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard?![]()
Hij is gewoon de beste zanger en zingt ze allemaal naar huis. Het nummer is in zijn soort net zo generiek als die andere 42, maar wel verrassend en afwijkend voor het ESF, en toch ook middle-of-the-road genoeg om veel mensethuis aan te spreken. En dan met name groepen die zich van te voren niet zo veel met het songfestival bemoeien, zoals de fanclubs en de aanwezige pers (want laten we wel wezen, die is geen doorsnee van de serieuze muziekjournalistiek). Geen gokker die daarom denkt dat het zinvol is om op Waylon in te zetten. Of dat zinvol is dat weet ik ook niet, maar ik vermoed wel dat Waylon het veel beter gaat doen dan verwacht. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, dat is fingerspitzengefühl, of het komt doordat het me nooit goed lukt om objectief naar de NLse inzending te kijken.![]()
Ergens heb ik het gevoel dat Ilse niet helemaal ontspannen op de bank zit morgenavond en zaterdagavond (want finale daar ga ik gewoon van uit). Zo van, eens even lekker lachen om hoe Waylon onderuit gaat. Het is geen zekerheid dat Waylon succes gaat hebben, maar het is ook geen zekerheid dat hij gaat falen.
Los daarvan: ik vind het gewoon vet! Waylon, het nummer, de act.Ik hoop zo dat hij de laatste is die lacht.
We gaan gewoon linkerrijtje pakken hoor op zn minst.![]()
Top vijf grootste oorwurmen van het ESF. Liedjes die niet meer uit je hoofd gaan. Leuk dat we daar in staan
https://www.inquisitr.com(...)tter_impression=trueIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Als de act niet goed is, dan is het toch normaal dat het benoemd wordt? Dat was bij België ook het voornaamste probleempunt en gisteren hebben we gemerkt hoe dat de score negatief beïnvloedt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
pa og3ne in de vakjury, daar begrijp ik dan weer niks van
maar verder merk ik dat nu de zenuwen bij mij wel beginnen op te komen
[ Bericht 30% gewijzigd door JaneDoe op 09-05-2018 18:16:52 ]![]()
Dat de schrijver van een Songfestivalliedje eens een keer jurylid mag zijn, lijkt me niet zo'n probleem toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:10 schreef JaneDoe het volgende:
pa og3ne in de vakjury, daar begrijp ik dan weer niks van
maar verder merk ik dat nu de zuren bij mij wel beginnen op te komen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ben benieuwd wat hij hoog zal ranken, ik denk dat alles buiten pop/ballade er van langs krijgt bij Vol.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier: https://www.instagram.com/editienl/waylon joling
![]()
![]()
als je t zo omschrijft niet, maar t is nou niet zo dat een begenadigde songwriter isquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat de schrijver van een Songfestivalliedje eens een keer jurylid mag zijn, lijkt me niet zo'n probleem toch?![]()
sorry voor mijn mosterd na de maaltijd, ben aan t bijlezen
maar wat kinderachtig dit weer
"Een lied dat niet dieper uit de ziel van de zanger had kunnen komen. Je merkt dat de muziek de maker door de aderen stroomt. Het toevoegen van de dansstijl krumping is een hartverwarmende innovatie op het Eurovisie-podium.’
– Dit bericht is in lijn met het Mediahandboek 2018 van Waylon."![]()
Jazeker mag dat! Morgenavond om ongeveer 21:40 uur (of nu al, als je wilt). En als een act ondergewaardeerd voelt mag dat ook benoemd worden. Het is niet mijn bedoeling wie dan ook de mond te snoeren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de act niet goed is, dan is het toch normaal dat het benoemd wordt? Dat was bij België ook het voornaamste probleempunt en gisteren hebben we gemerkt hoe dat de score negatief beïnvloedt.
Hey ho. Let's go!![]()
Nou zoiets kwam ik dus net schrijven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd.
Even los van hoe de act tegenvalt en hoe wij daar al dagen over schrijven, is het toch eigenlijk godsgeklaagd dat zo'n lekker nummer van zo'n goede zanger het zo ontzettend magertjes doet in de odds? Wat een moeizaam gezeur eigenlijk joh.Koel en donker bewaren![]()
Ik merk dat ik echt nog ergens de stiekeme hoop heb dat het morgen allemaal op zijn plek valt en we echt een fikse indruk gaan achterlaten. En gewoon ruim de finale halen.
Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.Koel en donker bewaren![]()
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit lied buiten de ESF-fanbubble het veel beter gaat doen dan gedacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Heb ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit lied buiten de ESF-fanbubble het veel beter gaat doen dan gedachtLife can be a bitch, so like it..![]()
Precies. Ik zal nooit een fan worden van de dansers, maar de enigen die het tot nu toe beoordeeld hebben, hadden al een beeld erbij. We kunnen wellicht heel erg gaan verrassen bij kijkers die nog niets gehoord hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik echt nog ergens de stiekeme hoop heb dat het morgen allemaal op zijn plek valt en we echt een fikse indruk gaan achterlaten. En gewoon ruim de finale halen.
Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.
En zo laag in de odds is inderdaad absurd, ook met een tegenvallende act.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ben het volledig met je eens!quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
![]()
Bij RTL-live ook weer van die belachelijke opmerkingen jeeez
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik moet sowieso bijkomen, raak altijd in een depressie als het voorbij isquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.![]()
Ik probeer te voorkomen dat de hoop weer met me aan de haal gaat
George Michael![]()
Ik heb de verontwaardiging daarover eigenlijk een beetje gemist (ook bij mezelf hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
En zo laag in de odds is inderdaad absurd, ook met een tegenvallende act.).
We zaten zelf natuurlijk ook heel de tijd in een negatieve bubbel door dat act-gezeik, maar eigenlijk denk ik nu pas van, jezus wat een onterecht gedoe allemaal eigenlijk.Koel en donker bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |