Zender ging op zwart, esf werd elders ondergebrachtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand bevestigen dat Israël vorig jaar heeft aangegeven niet meer mee te zullen doen met het Eurovisie songfestival?
Daar stond me vandaag namelijk iets van bij!
dat werd tijdens de verdeling van de punten gezegd door de israelische tv zender
voor mij ookquote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Een nummer is bij de eerste keer horen ook gewoon zelden meteen goed of aansprekend he.
Dat dacht ik ook. Dat zei die puntengever....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand bevestigen dat Israël vorig jaar heeft aangegeven niet meer mee te zullen doen met het Eurovisie songfestival?
dat werd tijdens de verdeling van de punten gezegd door de israelische tv zender
Ik ga met je mee.quote:
amen ameeeeeeeenquote:
Ja klopt! Dat heb ik ook gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Onnoman het volgende:
en rechtsdragendquote:
Een of andere kwestie met verdeling van de omroep. Wie helpt?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Onnoman het volgende:
??quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Zender ging op zwart, esf werd elders ondergebracht
stond deze niet hoog?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef 1410 het volgende:
Fijn dit! Ik snap niets meer van die bookmakers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |