Klopt, kwam omdat de Israëlische broadcaster ging sluiten. Een andere heeft het overgenomen en is lid geworden van de EBUquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand bevestigen dat Israël vorig jaar heeft aangegeven niet meer mee te zullen doen met het Eurovisie songfestival?
Daar stond me vandaag namelijk iets van bij!
dat werd tijdens de verdeling van de punten gezegd door de israelische tv zender
alaba zegt hiquote:
Mag niet op het podiumquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
Lekkere stem, maar gekke act. Waar is dat achtergrondkoor?![]()
Echt? Ook dat fietsenrek?quote:
Het had ook de vibe van Marlon Roudette - New Agequote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
90's nummer, god ik kan er niet opkomen
Klopt andere omroep zou nationale voorronde organiseren en die waren niet aangesloten bij de EBU of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een of andere kwestie met verdeling van de omroep. Wie helpt?
quote:
gekke jodenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Klopt, kwam omdat de Israëlische broadcaster ging sluiten. Een andere heeft het overgenomen en is lid geworden van de EBU
Kijk boven je Hansquote:
Dat is wat minder, maar verder, ja, lekkere vent welquote:
Vond deze best prima klinkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is echt nog steeds iets vet mis met het geluid. Ongeveer iedereen komt er bekaaid van af
Nou alsjeblieft toch wel naast alle meuk. Tot nu toe overtuigen alleen Tsjechië, Albanië, Estland en dit.quote:
zie niksquote:
godver jaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:04 schreef Max23 het volgende:
Oostenrijk was gejat van Marlon Roudette New Age
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had ook de vibe van Marlon Roudette - New Age
Haha. Flauw. En ik moest lachenquote:
Hoorde ik er totaal niet in. Bovendien is alles gejat van alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:04 schreef Max23 het volgende:
Oostenrijk was gejat van Marlon Roudette New Age
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |