Cornald Maasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geswitcht naar NPO, met wie doet Jantje het commentaar?
Deeper deeperquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef Lothiriel het volgende:
Come and take me I can show u how it’s done
Gaat over seks?
UB40?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef vencodark het volgende:
Oh shit.
Lijkt op die ene band. Red red wine?
Jua. Blokjes, ruis en oostblokhoerendames. Nostalgie naar foutezendergenot achter de decoder van vroegerquote:
Zenuwen omdat het voor 100 miljoen man is?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef Greys het volgende:
Ook al vals. Gister zong iedereen toch goed voor de jury begreep ik? Vind ik nu beetje lastig te geloven
Is elk jaar. Toch die zenuwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef Greys het volgende:
Ook al vals. Gister zong iedereen toch goed voor de jury begreep ik? Vind ik nu beetje lastig te geloven
Gvd zo ordinairquote:
doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef KingRoland het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHH DIIEPEEERRRRRRRRRRR AHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHH DIIEPEEERRRRRRRRRRR AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Allemaal?? Gister was net zo belangrijk voor alle jurypunten. Dat worden vreemde uitslagen dan denk ik straks als jury baseerde op gisterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zenuwen omdat het voor 100 miljoen man is?
Zonder FOK! zou ik dit niet eens kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef MissJ het volgende:
Ik vind de commentaren hier leuker dan alle liedjes / acts toe nu toe![]()
Maar wat anders dan? Technische problemen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal?? Gister was net zo belangrijk voor alle jurypunten. Dat worden vreemde uitslagen dan denk ik straks als jury baseerde op gister
Die moet maar eens een cursusje Opeth doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijk niveau en die tempowisselingen in dit nummer en overgangen erbij zijn zo lelijk...
mwah IJsland vond ik nog slechter en Wit-Rusland ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef Nexum het volgende:
Knettervals, dit word echt laatste in de semi
Zelfs vaak zo met de winnaars.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef TLC het volgende:
volgens mij zijn 98% van de nummers alleen tijdens het ESF te horen en sterven ze daarna een stille dood
Reggae met een moshpit ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef lrishCassidy het volgende:
Reggae is wel lekker, laten we dat sturen volgend jaar
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:52 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel enorme hangtieten in dat truitje
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:52 schreef Fascination het volgende:
Door dat shirtje lijkt het alsof ze enorme hangtieten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |