SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ach wat ik nog kan meepakken is altijd weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is een uurtje vulling, last minute beslissing...
Ach joh, het schuurt de maag.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Never mind, zolang het zand niet in mijn eten komt, vind ik wat frisse lucht prima...
Wauw, ik heb dan écht een beroerde tolerantie voor hitte.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 90% bij die hitte is niet prettig.
Alsof je longen dichtgeknepen worden.
Dan valt ons klimaat reuze mee...
Praat eens met Fogel...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wauw, ik heb dan écht een beroerde tolerantie voor hitte.
Ik moet gewoon naar Finland verhuizen.
Idd.. you fucked up!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
TT-issue ontlopen, helaas met één nummertje te hoog...
Heb 11 weer wat te doen...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd.. you fucked up!
De volgende wordt dus 2404 en die daarop 2406.
Alles wordt opgenomen, dus het komt nog wel eens langs.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Was met wat anders bezig en besefte me ineens dat er geen muziek aanstond
Dus heb het grootste deel gemist
Raid 0,0, debian wel iets, maar ik denk niet op het punt dat je nu bedoeldquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn hier (toevallig) ook mensen die verstand hebben van RAID configuratie('s) en het instaleren van Debian?
wat gaan ze er aan doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar al een steen zitten, hoef er niet nog meer...
Ach, er is een jaar geleden ooit eens een dubbel nummer geweest, dus eigenlijk klopt het nu weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
TT-issue ontlopen, helaas met één nummertje te hoog...
Nee vrees het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Raid 0,0, debian wel iets, maar ik denk niet op het punt dat je nu bedoeld
Sterkte in ieder geval,quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste en indien nodig laseren ze 'm eerst nog in stukken...
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hartelijk dank voor de muziek MadMaster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door peaceman op 08-05-2018 17:50:18 (Gevoelige lezers...) ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]Wil je dat wel eens even voor je houden?
Het gaat lekkerquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 22 (de top 100 is bijna in zicht)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 22 (de top 100 is bijna in zicht)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:43 schreef peaceman het volgende:
Al sinds vanmiddag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visje aan zee was lekkâh.
pasta in de tuin ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al sinds vanmiddag...
Visje aan zee was lekkâh.
Ik heb dit nooit echt een van Maikol Djeksen's beste nummers gevonden. Nog steeds een goed nummer hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:30 schreef peaceman het volgende:
Vorige keer bleek ik een mp3 met een verkeerde tag te hebben en was Another part of me te horen, in plaats van degene die het had moeten zijn:
173 Michael Jackson - Man in the mirror
Another part of me is zeker niet 1 van zijn beste nummers wmb.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit echt een van Maikol Djeksen's beste nummers gevonden. Nog steeds een goed nummer hoor
Die was snel afgelopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef peaceman het volgende:
En nu pakken we de lijst weer op waar het hoort:
157 Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
![]()
![]()
Is goed.... delen dan. Mag ik de helft? Ik heb magere yoghurt met frambozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned
Oh, en als we ons avondeten gaan delen: salade met zalm.
Wij aten gebakken eitjesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned
Oh, en als we ons avondeten gaan delen: salade met zalm.
Maan vind ik wel een mooie dame hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou Maan ook van zichzelf schrikken als ze zichzelf naakt in the mirror ziet?
Wel wat schrikachtig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maan vind ik wel een mooie dame hoor.
Is al opquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed.... delen dan. Mag ik de helft? Ik heb magere yoghurt met frambozen.
Jij stelde nog wel voor je avondeten te delen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is al opIk heb eventueel wel een halve kiwi voor je in de aanbieding. Of straks yoghurt met aardbeien
Ik heb wat biertjes koud liggen, die gaan vanavond ook opquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nog een galiameloen liggen. Die gaat vanavond op.
Waarop?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nog een galiameloen liggen. Die gaat vanavond op.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wat biertjes koud ligen, die gaan vanavond ook op
Straks weer ff wat bijkopen hiero.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wat biertjes koud liggen, die gaan vanavond ook op
Ik heb net een flesje rosé opengetrokken. Maar bier ligt ook nog koud.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wat biertjes koud liggen, die gaan vanavond ook op
Veel te laag...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef peaceman het volgende:
nu hopelijk niet meer van die gekke fratsen!![]()
156 5th dimension - Aquarius/Let the sunshine in
Neuh ik moet en zal me gedragen, morgen help ik de lichamelijk gehandicapte golfersquote:
Komt de andere Let The Sunshine In nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef peaceman het volgende:
nu hopelijk niet meer van die gekke fratsen!![]()
156 5th dimension - Aquarius/Let the sunshine in
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik moet en zal me gedragen, morgen help ik de lichamelijk gehandicapte golfers![]()
![]()
Wij moeten nog thee drinkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb net een flesje rosé opengetrokken. Maar bier ligt ook nog koud.
Je kunt ook vrolijk door het gras huppelen nuquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik hou de sunshine wel buiten als het zo warm is. Anders wordt het hier binnen helemaal een sauna.
Niks moet.quote:
Sla je de thee gewoon een keer over.quote:
Zon begint hier in mijn kamer rond zes uur in te schijnen, altijd vet warm 's avonds.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik hou de sunshine wel buiten als het zo warm is. Anders wordt het hier binnen helemaal een sauna.
Meh.. hooikoorts..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook vrolijk door het gras huppelen nu
Geef hun ook een biertje dan...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik moet en zal me gedragen, morgen help ik de lichamelijk gehandicapte golfers![]()
![]()
Ik kon weer eens geen nee zeggenquote:
Ik vergeet steeds dat dit hetzelfde nummer isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt de andere Let The Sunshine In nog?![]()
Oeh, die kan ook in mijn top 1000
Het begint hier om 9 uur 's morgens en tegen een uur of 5 's middags gaat de zon pas van m'n slaapkamer- en woonkamerraam af.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zon begint hier in mijn kamer rond zes uur in te schijnen, altijd vet warm 's avonds.
dan gaan ze zigzaggend door de baanquote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon weer eens geen nee zeggen![]()
maar goed het zal best leuk worden morgen!
ik dacht ook al... hij komt er zo wel achterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat dit hetzelfde nummer is
en zonnebrandquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vast wel.
Denk wel aan een pet of hoedje tegen de zon.
Ik zie het probleem nietquote:
Hij is gestegenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een verrassing!
(Dat ie zo laag staat)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij, Diaan73, gaan zo aan het hete water met plantenextract...
Ook mooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ben uiteindelijk twee keer in plaats van nul keer ingeroosterd komende week, dus meer centjes voor mij (die ik redelijk nodig heb)
Bij/als wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ben uiteindelijk twee keer in plaats van nul keer ingeroosterd komende week, dus meer centjes voor mij (die ik redelijk nodig heb)
Ga thee drinken dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Het begint hier frisjes te worden achter het huis.
Multitasken. Respect.quote:
Ik ben inventarisatiemedewerker.quote:
en zonet ook nog een nieuwe mp3 opzoeken toen het mis ging... ik zeg waar blijft het standbeeld?quote:
Ah, ik dacht dat het winkelpersoneel dat zelf altijd bijhield...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben inventarisatiemedewerker.
In het kort, ik tel producten met een soort scanner en verstuur die data vervolgens voor de balans. We hebben verschillende filialen (kruidvat, trekpleister, scapino, overige kledingzaken, welkoop)
waar we werken. Dit is vaak redelijk ver weg rijden nog (want Groningen) maar dan krijg ik er nog vaak reiskosten bovenop
Boks terugquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
BoksIk ben ook zo
Nu dus maar ff kopje thee zetten
1, 2, veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben inventarisatiemedewerker.
In het kort, ik tel producten
Auto DJ doe ik alleen nog aan in geval van 'nood' (lees Lennon naar bed brengen).quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auto DJ aanzetten en achter het huis buiten zitten, wel wat frisjes...
Je vergeet heul veul!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1, 2, veel.
veel-en-1, veel-en-2, veel-veel
veel-veel-en-1, veel-veel-en-2, veel-veel-veel,
etc.
gelukkig geen mic, anders hoorden we die frisse wind ook nogquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auto DJ aanzetten en achter het huis buiten zitten, wel wat frisjes...
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig geen mic, anders hoorden we die frisse wind ook nog
Ja, dat doen sommige bedrijven zelf maar als ze daar liever geen zin in hebben kunnen ze ons inschakelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het winkelpersoneel dat zelf altijd bijhield...
En ja-het-zal-me-verder-aan-mn-reet-roesten-ik-ga-bier-drinken.quote:
Ik tot een uur of 3/half 4. Daarna water of wat anders. En dan rond 20:00 uur (meestal later) thee. Met een paar blokjes chocolade.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1, 2, veel.
etc.
[..]
Op ons apparaat kun je optellen gelukkig, gewoon als je te lui bent om alles direct te tellen gewoon 3+3+3+2 etc. op dat apparaat intikkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1, 2, veel.
etc.
[..]
Die make up wordt vaak opgemaakt, dat ze het zo intensief checken?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dat doen sommige bedrijven zelf maar als ze daar liever geen zin in hebben kunnen ze ons inschakelen.
Het personeel moet bij de kruidvat of trekpleister de make up wel altijd dubbel checken. Wij moeten als we de winkelvloer moeten tellen (want we doen altijd eerst het magazijn daar) als allereerst ook altijd die make up tellen. De supervisor checkt de rest nog een beetje.
Dat is bij deze ook zo, maar in dit geval niet erg. Heerlijk nummer!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
Geen Meat Loaf fan helaas, ik vind al hun nummers ook zo ontiegelijk lang duren
ja en daar krijg je geheugenverlies vanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ja-het-zal-me-verder-aan-mn-reet-roesten-ik-ga-bier-drinken.
Gejat vooral.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die make up wordt vaak opgemaakt, dat ze het zo intensief checken?
zit geniaal in elkaar, dit nummerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
Geen Meat Loaf fan helaas, ik vind al hun nummers ook zo ontiegelijk lang duren
Nee, het is vrij duur in vergelijking met de andere producten in de winkel, dat brengt verreweg de meeste winst op bij elkaar opgeteld, dus vandaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die make up wordt vaak opgemaakt, dat ze het zo intensief checken?
Ik ga er binnenkort wel even mee testen.. moet sowieso, want bij de grande finale heb ik al gezegd dat ik een microfoon zal gebruiken...quote:
Gesmolten chocolaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wij eten paaseitjes, laatste kilozak is aangebroken
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de waarschuwing!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort wel even mee testen.. moet sowieso, want bij de grande finale heb ik al gezegd dat ik een microfoon zal gebruiken...
Het is ook een beetje dat theatrale/musical-esque vibe die ik niks vind.quote:
Diaan heeft telefoon.. en Diaan vindt dit nummer niet zo...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, kunnen we dit niet gaan playbacken in de Efteling?
Mooi op tijd, de pepernoten liggen alweer bijna in de winkelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Niemand wil toch uit een vuilnisbak eten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jezus, gaat hard hier...
Maar Uhm, Oscar deelt geen eten
Is Jezus aan het oefenen voor hemelvaartsdag ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jezus, gaat hard hier...
Daar heb ik dan nog wel een kilo van liggen...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi op tijd, de pepernoten liggen alweer bijna in de winkel
Heb je al een pinksterboom besteld?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi op tijd, de pepernoten liggen alweer bijna in de winkel
En dit staat zo hoog ja?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Is Jezus aan het oefenen voor hemelvaartsdag ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jezus, gaat hard hier...
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Niemand wil toch uit een vuilnisbak eten.
Die ja.quote:
Scheelt, tis afgelopenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
insert ikheberstilletjesgenoegvan.gif hier
nouhetliedjeistochafgelopen.gifquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
insert ikheberstilletjesgenoegvan.gif hier
Gaat ie hard omhoog als een bat out of hell?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Is Jezus aan het oefenen voor hemelvaartsdag ?
gaat nog wel 50x voorbij komenquote:
You Took The Words Right Out Of My Mouth...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef cafca het volgende:
On a hot summernight, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
Vast voor het laatstquote:
Zomer- of winterband?quote:
die is al geweest..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You Took The Words Right Out Of My Mouth...
Heb je Street Spirit erin staan? Die vind ik hun mooiste.quote:
Ik denk dat 1 band niet genoeg isquote:
Gelukkig voor jou komen er nog wel wat onbekendere nummersquote:
al geweest...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je Street Spirit erin staan? Die vind ik hun mooiste.
quote:
Zeker live 1 van hun mooiste...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik persoonlijk de mooiste song van ze...
Black MirrorGenotquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef ok01 het volgende:
Deze kwam ook in een Black Mirror aflevering voorbij
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik persoonlijk de mooiste song van ze...
Ja, dat klopt dus niet. Die komt na Bat out of hell.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Die komt na Bat out of hell.
Dan All revved up, Heaven can wait, dan 2 out of three, dan gauw op next drukken en dan For crrying out loud.
Wie heeft het niet gespeeld/gezongen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer heeft Sonic Youth in hun experimentele dagen op hun eerste album nog gecoverd, en ik wist niet dat het een cover was
Goed album wel, lekker experimenteel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Die komt na Bat out of hell.
Dan All revved up, Heaven can wait, dan 2 out of three, dan gauw op next drukken en dan For crrying out loud.
Katie Melua?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft het niet gespeeld/gezongen?
Kim Gordon zong het volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft het niet gespeeld/gezongen?
ze vallen allemaal even precies in jouw straatje geloof ik he?!quote:
Stiekem maar 10% opdrinken. Heb je ze lekker te pakken.quote:
Is toch een goedkoop kutmerkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stiekem maar 10% opdrinken. Heb je ze lekker te pakken.
Ja ik heb een goed moment uitgekozenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze vallen allemaal even precies in jouw straatje geloof ik he?!
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter een heel biertje pakken
Net als halfvolle melk. Pure afzetterij.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter een heel biertje pakken
daar was hij allang uit joh!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat ie hard omhoog als een bat out of hell?
Hij lag tenslotte in een grot toch?
schommelt al jaren tussen de 70-170 bij mij...quote:
Normaal ben ik degene die een opmerking maakt over haar leeftijd, maar je was me voor.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Normaal ben ik degene die een opmerking maakt over haar leeftijd, maar je was me voor.
Hé Henk, smack je bitch even up...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, jij eet dat soort troep, brrrrr
Het ziet er eigenlijk best lekker uitquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, jij eet dat soort troep, brrrrr
bquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het ziet eruit alsof het al een keer gegeten isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk best lekker uit
Klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan heeft telefoon.. en Diaan vindt dit nummer niet zo...
er zijn er al best wat geweest...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Het voordeel is wel dat als dit op deze positie staat, er gelukkig nog veel meer Prodigy songs voorbij gaan komen...
Dit staat hoger dan Master of Puppets?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu klaar met telefoneren. Vanaf 1 juni a.s. Ben ik officieel de nieuwe secretaris van de stichting. KOmende tijd wel even wat drukker daardoor ivm overdracht en inwerken.
Maar op 12 juni al wel meteen mijn 1e (jaarlijkse) vrijwilligersbijeenkomst
nope, dat weet ik wel zeker van niet... daarom vertel ik het ook evenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik al die 1000 songs van jou heb beluisterd?
Eens met u, dit vind ik niet veel bijzonders...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit staat hoger dan Master of Puppets?
Absoluut niet mee eens, maar smaken verschillen
Nou inderdaad, ik ga de nieuwe planten maar even besproeien. De komende dagen kan ik ze geen water geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
speciaal voor Diaan, onze Metallicafan
dit is sowieso niet kijn favoriete hardrock band.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit staat hoger dan Master of Puppets?
Absoluut niet mee eens, maar smaken verschillen
Ietwat biased, maar ik vind Master of Puppets toch wel echt een metal meesterwerk en een van de beste in hun soort. Dit is een leuk commercieel hard rock nummertje voor mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is sowieso niet kijn favoriete hardrock band.
Maar dit nummer gaat prima
niets mis meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ietwat biased, maar ik vind Master of Puppets toch wel echt een metal meesterwerk en een van de beste in hun soort. Dit is een leuk commercieel hard rock nummertje voor mij.
Maar nogmaals, dat is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |