SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee!quote:Op zondag 6 mei 2018 20:22 schreef peaceman het volgende:
Oh oh.... gaat dat wel goed bij het volgende topic...
Klachten zijn welkom, ik zal ze naar je doorsturen...quote:Op zondag 6 mei 2018 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Klachten over foutieve topic-nummering kunnen hierheen: Madmaster
Nou vooruitquote:
het hoeft niet hoor, graag of nietquote:
quote:
het was vandaag ook een heerlijke zomerse dagquote:Op zondag 6 mei 2018 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er komen een paar zomerse daagjes voorbij. Zin in!
Zeker!quote:Op zondag 6 mei 2018 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
het was vandaag ook een heerlijke zomerse dag
Leugens, het is pas lentequote:Op zondag 6 mei 2018 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
het was vandaag ook een heerlijke zomerse dag
what's in a namequote:
Jullie wonen toch in Twente? Dat is juist een regio die wat meer landklimaatkenmerken heeft.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
De wind was hier nog wel frisjes, maar je hoort mij niet klagen.
ga je ook trouwen morgen ?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]sup menschen....
Ik trouw met just me
Ja ja... 1 biertjequote:Op zondag 6 mei 2018 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
what's in a name
Nadat de kabouter door haar moeder is opgehaald ben ik op de fiets naar mijn club gegaan en heb daar nog heerlijk in het zonnetje zitten ouwe-hoeren. en 'n biertje gedronken.
we hebben elkaar nog nooit gezien maar soms moet je de gok wagenquote:
Schiet voor de sterren! Het is nooit te laat!quote:Op zondag 6 mei 2018 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben elkaar nog nooit gezien maar soms moet je de gok wagen
neuh het waren er 3, en kaarsrecht naar huis gefietstquote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben elkaar nog nooit gezien maar soms moet je de gok wagen
quote:Op zondag 6 mei 2018 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Schiet voor de sterren! Het is nooit te laat!
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 21:01 schreef just me het volgende:
[..]![]()
nog bedankt voor je live-verslag gisteren!
Ik kan me er iets bij voorstellen! Volgend jaar kaartjes gaan verkopenquote:Op zondag 6 mei 2018 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt met de schaamteloosheid van anderen...
Lekker stalken...quote:Op zondag 6 mei 2018 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen! Volgend jaar kaartjes gaan verkopen
ToT, nu kan het nog: RUN FOREST RUN!!!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ToT, nu kan het nog: RUN FOREST RUN!!!
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:11 schreef just me het volgende:
hieperdepiep hoera! Geniet ervan, als het goed is trouw je maar 1 keer
goedemorgen
hebben jullie wel goed kunnen slapen ?quote:
Gefeliciteerd voor straks, ToT.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:11 schreef just me het volgende:
hieperdepiep hoera! Geniet ervan, als het goed is trouw je maar 1 keer nooit
goedemorgen
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier vandaag ToT![]()
![]()
En een goedemorgen
Hee thx!quote:Op maandag 7 mei 2018 08:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heel veel plezier toegewenst op deze dag ToT![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:34 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd ToT. Dat het maar een hele mooie dag zal worden!
daar sluit ik me bij aan. Het weer werkt in elk geval goed meequote:Op maandag 7 mei 2018 08:34 schreef livelink het volgende:
quote:
Langslapers.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:20 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
ToT en mvr. ToT, mooie dag gewenst
Ik had het nodig na het weekendquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:34 schreef livelink het volgende:
Zo'n zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 7 mei 2018 11:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had het nodig na het weekend
Gelukkig na vandaag 3 dagen vrij
Sterkte, man.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sterkte, man.![]()
Weer een man die ten onder gaat aan de nukken en grillen van een vrouwmensch. Onder de plak, onder de duim. "Ja, ik wíl wel komen zuipen, maar ja, de vrouw hè..?". Tot zover het goede leven. Vanaf nu wordt het afwassen, de vuilnisbak legen, de voeten masseren, luisteren naar oninteressante emoties al rosé drinkend terwijl je ook gewoon met de jongens een biertje weg had kunnen happen luisterend naar sterke verhalen. Dat soort dingen.
Maar een mooie dag gewenst, kerel!![]()
![]()
De waarheid is hardquote:
Vandaag, vrijdag en zaterdag ook nog 4 uurtjes. Ik overleef het welquote:Op maandag 7 mei 2018 12:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo'n zwaar weekend gehad?
En vrijdag dus wel werken? En dan alweer weekend?
Ja, ik ken het, op je huisgenoten kan je altijd rekenenquote:Op maandag 7 mei 2018 13:58 schreef tailfox het volgende:
haat mijn huisgenoten nemen mijn pakketje niet aan nu wachten tot morgen
Ja pakket diensten die een bericht geven voor 6 uur zijn we bij u helpt ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, op je huisgenoten kan je altijd rekenen
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:47 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
En gefeliciteerd ToT en mevrouw ToT.![]()
[..]
Wat in het vat zit, verzuurt niet.
quote:Op maandag 7 mei 2018 13:11 schreef Symphonic het volgende:
Hola![]()
ToT en mrs ToT gefeliciteerd en een hele fijne dag
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 10:20 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
ToT en mvr. ToT, mooie dag gewenst
quote:Op maandag 7 mei 2018 10:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, geniet ervan vandaag!
Dank, allen!quote:Op maandag 7 mei 2018 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan. Het weer werkt in elk geval goed mee
ToT doe een beetje rustig aan, je vrouw(!!!!!) is zwanger voor het geval je het nog niet wistquote:Op maandag 7 mei 2018 15:25 schreef ToT het volgende:
En over een uurtje of 7 - 8 natuurlijk een snoeiharde huwelijksnacht!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 15:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de subtiele hint op de taart, naast het autootje!
Owjah, helemaal vergeten!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
ToT doe een beetje rustig aan, je vrouw(!!!!!) is zwanger voor het geval je het nog niet wist
[..]
Ik help je heel graag om je te herinnerenquote:
Cheers!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik help je heel graag om je te herinneren
cheers !
Heb even gewacht op je bevestiging (je weet maar nooit...), maar bij deze ook namens mij gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb even gewacht op je bevestiging (je weet maar nooit...), maar bij deze ook namens mij gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[..]
Heb even gewacht op je bevestiging (je weet maar nooit...), maar bij deze ook namens mij gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Photoshop, maar verder juist.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx man!
Dus u was de paint-artiest?Tof!
Poppetje is niet kaal en de bruid is blankquote:Op maandag 7 mei 2018 15:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Beiden zijn geel, dus Aziatisch!quote:Op maandag 7 mei 2018 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Poppetje is niet kaal en de bruid is blank
Wiens taart hebben jullie gejat?
Gefeliciteerd ToT![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gemeenschap' vond ik wat minder gepast...
Je kunt natuurlijk ook goed gebruik maken van de pauzequote:Op maandag 7 mei 2018 15:25 schreef ToT het volgende:
De "plechtigheid" zit er op, we hebben ongelooflijk lekker geluncht in een grand café en nu houden we ff een pauze, en vanavond bbq!
Dan zijn ze vanavond te moe.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook goed gebruik maken van de pauze
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gemeenschap' vond ik wat minder gepast...
ik ben niet getrouwd.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Neemt gij die-en-die tot uw echtgenote?
- Laten wij het maar proberen
Nee, het is de bedoeling dat u Ja of Nee zegt.
- Oh ja
- Toefje veur de kop, struikje in de hand, niet al te nozel? Ja! ... Laten wij het maar proberen.
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
- Oh ja
- Toefje veur de kop, struikje in de hand, niet al te nozel? Ja! ... Laten wij het maar proberen.
Die heb ik, met succes ook nog, van hem gejat.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet getrouwd.
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Zo leuk!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
der lup hier een bruidspaar, ik denk ik bel maar ev’nquote:Op maandag 7 mei 2018 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heb ik, met succes ook nog, van hem gejat.
De vraag is wie 'm aangesneden en opgegeten heeft...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
der lup hier een bruidspaar, ik denk ik bel maar ev’n
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook goed gebruik maken van de pauze
Herman F.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
- Oh ja
Dat klinkt engquote:
Er schijnen wat mafkezen getrouwd te zijn of zo.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:15 schreef tailfox het volgende:
Iets anders de meet van efteling.
What happend?
Symph en peaceman zeker? Een moetje?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Er schijnen wat mafkezen getrouwd te zijn of zo.
ja dat weet ikquote:Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wie anders is er zo gek?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph en peaceman zeker? Een moetje?
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph en peaceman zeker? Een moetje?
Met elkaar hè? Niet met jouquote:Op maandag 7 mei 2018 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Was het maar een moetje geweest... dan was het zwanger worden een stuk gemakkelijker geweest. En Lennon een stukje ouder.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2018 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was nog een klus om ze te laten lijken, maar kosten noch moeite zijn gespaard...
Ik ga mijn eigen swingend golfshow doen vanavond op de golfbaanquote:Op maandag 7 mei 2018 18:21 schreef tailfox het volgende:
Mensen vanavond behoefte aan een showtje vanavond?
Veel su6 alvast wel heerlijk weer. zou zo mee gaanquote:Op maandag 7 mei 2018 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen swingend golfshow doen vanavond op de golfbaan
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Als het niet te lang en niet te laat wordt en als je niet over examens gaat beginnenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:21 schreef tailfox het volgende:
Mensen vanavond behoefte aan een showtje vanavond?
Ik ga beginnen denk om 8 uur.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Als het niet te lang en niet te laat wordt en als je niet over examens gaat beginnen
Ook belangerijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:31 schreef Melting het volgende:
Ik kan niet luisteren, tailfox.
Mijn moeder komt op bezoek.
jaquote:Op maandag 7 mei 2018 19:35 schreef DJ11 het volgende:
NWS / [NWS Feedsp3c] Aardappelkroketjes met kaas
Vanaf hier tot post #148. Dit is waarom FOK! naar de kloten gaat.
Vooral dit:quote:
Mods die discussie actief in de kiem smoren, in plaats van mogelijk maken. Typerend voor FOK! anno 2018, helaas.quote:dat we het topic sluiten betekend (sic) dat we de discussie niet willen
is gelukkig per forum afhankelijkquote:Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral dit:
[..]
Mods die discussie actief in de kiem smoren, in plaats van mogelijk maken. Typerend voor FOK! anno 2018, helaas.
We moeten zo onderhand maar eens over de toekomst van Radio 49 gaan nadenken; wellicht is elders, buiten FOK! om, nog een voortbestaan mogelijk.
maar wat anders luister je zo meequote:Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral dit:
[..]
Mods die discussie actief in de kiem smoren, in plaats van mogelijk maken. Typerend voor FOK! anno 2018, helaas.
We moeten zo onderhand maar eens over de toekomst van Radio 49 gaan nadenken; wellicht is elders, buiten FOK! om, nog een voortbestaan mogelijk.
Het is handiger om jezelf een tijdje van tevoren op het rooster te zetten. Dan heb je kans dat mensen blijven hangen als ze zien dat iemand draait. Ik weet nu nog steeds niet of je wel of niet gaat draaien.quote:
ik zelf ook niet. zal ik maar gaan dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is handiger om jezelf een tijdje van tevoren op het rooster te zetten. Dan heb je kans dat mensen blijven hangen als ze zien dat iemand draait. Ik weet nu nog steeds niet of je wel of niet gaat draaien.
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zelf ook niet. zal ik maar gaan dan?
Dan ga ik wel draaienquote:Op maandag 7 mei 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]Is leuker als je gewoon blijft!
Maar draaien kan wel ja!
Zo, nou heb ik zin in champagne.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:20 schreef ToT het volgende:
Sow, anderhalve fles champagne en een flesje bier verder....
quote:
Als ik er was geweest had ik vast wel een glaasje meegedronken hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst semi gehad (Cava), toen brut.
De semi had ik zelf gekocht, de brut was van mjin broer en die ging alleen open omdat ik dacht dat meer mensen mee zouden drinken!Verkeerd gedacht dus!
Waarom altijd een hoop bombarie en dan uiteindelijk niks?quote:
quote:Programma van vandaag
Guppy requests
Whehe, proost!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik er was geweest had ik vast wel een glaasje meegedronken hoor.
Maar hierbij een koffieproost op jullie huwelijk
Ik begrijp dat het niet leuk is als je thuis met een slechte internetverbinding zit, maar het ligt echt niet aan ons.quote:
Ik zeg dan misschien wel iets, maar vanaf vanmiddag roep je al dat je gaat draaien.quote:
draai met liefde voor jullie hoor. Geef jou ook niet de schuld.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet leuk is als je thuis met een slechte internetverbinding zit, maar het ligt echt niet aan ons.
Ik hoop dat het binnenkort een keertje wel lukt. En dan misschien inderdaad vooraf inroosteren en afspraken maken met je huisgenoten?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
draai met liefde voor jullie hoor. Geef jou ook niet de schuld.
Dat zal ik niet ontkennen in het geval van Snickers.quote:
Ik vind ze zelf ook niet vies...quote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen in het geval van Snickers.
Ach ja. Champagne en pure chocola gaat overigens nog wel.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Nou heb ik zin in champagne en snickers. Maar allebei niet in huis. Wel een alcoholvrij biertje
Om daarna de G-krachten te doorstaan...quote:Op maandag 7 mei 2018 22:18 schreef livelink het volgende:
Na het Rave Alarm mogen we ons weer goed voelen
Oh jeequote:Op maandag 7 mei 2018 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om daarna de G-krachten te doorstaan...
Scarry, maar goddank...quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb de G-krachten overleefd
[ afbeelding ]
Een Radio zonder Fok en Sena ben ik wel voor te porren.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Gefeliciteerd, ook voor je vrouw!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:25 schreef ToT het volgende:
De "plechtigheid" zit er op, we hebben ongelooflijk lekker geluncht in een grand café en nu houden we ff een pauze, en vanavond bbq!
ik vind er persoonlijk weinig mis met legaal draaien.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Radio zonder Fok en Sena ben ik wel voor te porren.
Ik heb persoonlijk grote problemen met het sponsoren van dat clubje en Fok is een langzame dood aan het sterven.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind er persoonlijk weinig mis met legaal draaien.
Ik ga me niet bezighouden met illegaal draaien. Dat FOK! stervende is wegens faalbeleid, is zo onderhand evident. Jammer, maar helaas. Geen idee wat dit voor Radio 49 betekent.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk grote problemen met het sponsoren van dat clubje en Fok is een langzame dood aan het sterven.
Goedemorgen.quote:
Twee dagen maar, want er wordt vandaag weer gestaakt, dus ik neem vandaag ook maar weer vrij. En donderdag en vrijdag ben ik inderdaad ook vrij.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mag je deze week 3 of 4 dagen werken, livelink?
Oeh... lekker.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Twee dagen maar, want er wordt vandaag weer gestaakt, dus ik neem vandaag ook maar weer vrij. En donderdag en vrijdag ben ik inderdaad ook vrij.
Ja, ik was net aan het puzzelen hoe ik naar mijn werk zou gaan en besloot toen dat ik gewoon niet zou gaan. Geen zin in dit geneuzel.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik was net aan het puzzelen hoe ik naar mijn werk zou gaan en besloot toen dat ik gewoon niet zou gaan. Geen zin in dit geneuzel.
Ik hou niet zo van thuiswerken, dus ik neem liever vrij (zonder verplichtingen). Neemt niet weg dat ik inderdaad net wel even gebruik heb gemaakt van het feit dat de rest nog ligt te slapen en wat werk weggewerkt heb. Maar zodra de kinderen uit bed zijn, stop ik daarmee.quote:
Godverquote:
Ga jij je mond eens spoelen met groene zeepquote:
Bouwvakkers en slechte Nederlandse hits, een meer iconisch duo bestaat nietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:13 schreef CindieY het volgende:
Leuk is datmooi weer, vrij, dus denk lekker op het balkon te kunnen chillen met een boek en muziek. Blijkt dat ze uitgerekend vandaag het dak van het complex gaan renoveren. Heel veel geboor en Nederlandstalige hits die m'n rust verstoren
Hebben bouwvakkers al recht op tropenroosters?
Hier staan een paar stratenmakers met hun Radio NL de lucht te verontreinigen...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:13 schreef CindieY het volgende:
Leuk is datmooi weer, vrij, dus denk lekker op het balkon te kunnen chillen met een boek en muziek. Blijkt dat ze uitgerekend vandaag het dak van het complex gaan renoveren. Heel veel geboor en Nederlandstalige hits die m'n rust verstoren
Hebben bouwvakkers al recht op tropenroosters?
Genetisch bepaald, anders zou ik het echt niet weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe komt het toch dat die bouwvakkers zo'n verschrikkelijke muzieksmaak hebben?
Nog ruim een uurtje en dan lang weekend![]()
![]()
Ik ga zo die kant op, even op het strand een hapje eten...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was best druk op het strand, was goed uit te houden daar, lekker stukje over strand lopen met een briesje erbij, ik wil morgen wel weer...
enjoy! Hier ( Callantsoog)was geen parkeerplek meer te vinden toen we weggingenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo die kant op, even op het strand een hapje eten...
Daarom wacht ik ook nog even en dus eerst:quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy! Hier ( Callantsoog)was geen parkeerplek meer te vinden toen we weggingen
quote:Programma van vandaag
16:00 - 17:00 MadMaster - Lekker Weer...
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 22 (de top 100 is bijna in zicht)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook nog even en dus eerst:
[..]
Ik begrijp je volkomenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat NL gedoe is wel weer mooi geweest...
Ik laat de muziek altijd lekker door mijn kamer bonzen bij deze muziekquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is alleen wel wat warm voor een koptelefoon...
Heerlijk als je zo dichtbij woont.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was best druk op het strand, was goed uit te houden daar, lekker stukje over strand lopen met een briesje erbij, ik wil morgen wel weer...
Ik voel je pijn. Jullie zijn natuurlijk nog verder weg daar in Tukkerland.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo dichtbij woont.Het is voor ons altijd een eind rijden naar het strand.
Yeps. Het is ook niet iets om voor te verhuizen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Jullie zijn natuurlijk nog verder weg daar in Tukkerland.
Zonder koptelefoon kan ik de beats minder goed pitchen...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik laat de muziek altijd lekker door mijn kamer bonzen bij deze muziek(behalve 's nachts dan, mijn huisgenote heeft al vaak gezeurd daarover)
Dan is het wel belangrijk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder koptelefoon kan ik de beats minder goed pitchen...
Morgen kan je zo doorrijden naar Zandvoort...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Het is ook niet iets om voor te verhuizen eigenlijk.
Volgens mij wordt het weer morgen minder of niet? We moeten maar even kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen kan je zo doorrijden naar Zandvoort...
Het is morgen 20 graden, nog niet verkeerd...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het weer morgen minder of niet? We moeten maar even kijken.
én de zeequote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schepje, harkje en emmertje erbij en jij vermaakt je wel...
ik ben zowat op het strand opgegroeid. Voordeel van nu hier wonen is idd wel dat het strand op een half uurtje rijden is en gelukkig gaat Symph het heel voorzichtig ook wat leuker vinden, die is afgelopen jaar vaker op het strand geweest dan in de twintig jaar daarvoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo dichtbij woont.Het is voor ons altijd een eind rijden naar het strand.
Strand is OK, zand ben ik allergisch voor...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben meer van de meren, stranden ben ik eigenlijk nooit een fan van geweest. Zand is irritant en ik was als kind als de dood voor zeewier die aan mijn voeten zouden aanspoelen
Staat er geen stevige wind nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan zee krijg ik beter lucht, zeker op van die benauwde dagen zoals nu, daar knap ik echt van op
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zowat op het strand opgegroeid. Voordeel van nu hier wonen is idd wel dat het strand op een half uurtje rijden is en gelukkig gaat Symph het heel voorzichtig ook wat leuker vinden, die is afgelopen jaar vaker op het strand geweest dan in de twintig jaar daarvoor
ik ken eilanders die zand en strand hatenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Strand is OK, zand ben ik allergisch voor...
Heb je toch wel een probleem, denk ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken eilanders die zand en strand haten
hier is het zowat windstil, aan zee was er een lekker briesje, ik hoop echt op fiks onweer morgenquote:
ik had in de stad altijd allergieën en andere lichamelijke ongemakken, allemaal weg nuquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan zee krijg ik beter lucht, zeker op van die benauwde dagen zoals nu, daar knap ik echt van op
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had in de stad altijd allergieën en andere lichamelijke ongemakken, allemaal weg nu
We zijn net op de helft van... whatever ik willekeurig selecteer...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:30 schreef CindieY het volgende:
Ook nog even ingetuned. Prima vol te houden op het balkon onder de parasol met een briesje en een koud glas fris.
heerlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had in de stad altijd allergieën en andere lichamelijke ongemakken, allemaal weg nu
Hier staat wel een lichte wind, wat vaak duidt op een aardig briesje aan zee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier is het zowat windstil, aan zee was er een lekker briesje, ik hoop echt op fiks onweer morgen
Ik kan zo nog even 10 minuten luisteren in de trein.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn net op de helft van... whatever ik willekeurig selecteer...
Ik heb echt het tegenovergestelde. De enige keren dat ik het echt koud had was die Siberische wind eind februari/begin maart. Ik draag normaliter binnen een t-shirt en doe een normale jas aan buiten in winter. Als het al 25 graden is en ik loop 5-7 minuten buiten zweet ik me de pleuris. Wonen in een land als IJsland of Zweden zou ik temperatuursgewijs helemaal niet erg vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:33 schreef CindieY het volgende:
Overigens kan ik een paar weken in de kassen werken tijdens een hittegolf aanbevelen. Deed ik toen ik 15 was ofzo. Ik ben immuun voor de warmte in Nederland. Het moet wel heel bizar warm worden wil ik het ook niet meer leuk vinden.
Na flink wat verblijven op de Antillen en in het zuiden van de USA kan ik het ook veel beter hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:33 schreef CindieY het volgende:
Overigens kan ik een paar weken in de kassen werken tijdens een hittegolf aanbevelen. Deed ik toen ik 15 was ofzo. Ik ben immuun voor de warmte in Nederland. Het moet wel heel bizar warm worden wil ik het ook niet meer leuk vinden.
Gunstiger? Het kan dus nog erger?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na flink wat verblijven op de Antillen en in het zuiden van de USA kan ik het ook veel beter hebben.
De luchtvochtigheid is hier gelukkig ook wat gunstiger...
Ach, het is een uurtje vulling, last minute beslissing...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dacht ik laat ik maar op tijd beginnen met voorbereidingen van het avond eten is er een show,
In ieder geval nu ingetuned
Luchtvochtigheid van 90% bij die hitte is niet prettig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gunstiger? Het kan dus nog erger?
Ik moet gewoon van juni tot en met augustus gewoon nooit zuidelijker dan Fankrijk zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |