SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ach wat ik nog kan meepakken is altijd weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is een uurtje vulling, last minute beslissing...
Ach joh, het schuurt de maag.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Never mind, zolang het zand niet in mijn eten komt, vind ik wat frisse lucht prima...
Wauw, ik heb dan écht een beroerde tolerantie voor hitte.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 90% bij die hitte is niet prettig.
Alsof je longen dichtgeknepen worden.
Dan valt ons klimaat reuze mee...
Praat eens met Fogel...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wauw, ik heb dan écht een beroerde tolerantie voor hitte.
Ik moet gewoon naar Finland verhuizen.
Idd.. you fucked up!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
TT-issue ontlopen, helaas met één nummertje te hoog...
Heb 11 weer wat te doen...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd.. you fucked up!
De volgende wordt dus 2404 en die daarop 2406.
Alles wordt opgenomen, dus het komt nog wel eens langs.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Was met wat anders bezig en besefte me ineens dat er geen muziek aanstond
Dus heb het grootste deel gemist
Raid 0,0, debian wel iets, maar ik denk niet op het punt dat je nu bedoeldquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn hier (toevallig) ook mensen die verstand hebben van RAID configuratie('s) en het instaleren van Debian?
wat gaan ze er aan doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar al een steen zitten, hoef er niet nog meer...
Ach, er is een jaar geleden ooit eens een dubbel nummer geweest, dus eigenlijk klopt het nu weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:42 schreef MadMaster het volgende:
TT-issue ontlopen, helaas met één nummertje te hoog...
Nee vrees het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Raid 0,0, debian wel iets, maar ik denk niet op het punt dat je nu bedoeld
Sterkte in ieder geval,quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste en indien nodig laseren ze 'm eerst nog in stukken...
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hartelijk dank voor de muziek MadMaster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door peaceman op 08-05-2018 17:50:18 (Gevoelige lezers...) ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]Wil je dat wel eens even voor je houden?
Het gaat lekkerquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 22 (de top 100 is bijna in zicht)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 22 (de top 100 is bijna in zicht)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:43 schreef peaceman het volgende:
Al sinds vanmiddag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visje aan zee was lekkâh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |