abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 april 2019 @ 21:38:00 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186281663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Myraela het volgende:
Dit weekend gaat de barbeque een paar keer aan, maar ik ben wat inspiratieloos. Ik wil dingen die niet veel voorbereiding vragen en snel klaar zijn. Maar ik kom niet verder dan sate, hamburger, speklap en worst. Jullie nog iets?
Shisk taouk :9

Wij gaan het hele weekend niet barbecueen want we moeten klussen :{
Spoilers!
  woensdag 17 april 2019 @ 23:26:12 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186285500
Dit weekend haal ik onze BBQ ook maar weer eens uit de winterstalling.
Nog even bedenken wat we er mee gaan maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_186302243
Gisteren een kamado gekocht, wist ik veel dat er een doos van een kubieke meter omheen zat :D zie dat maar jn een Suzuki swift te krijgen :P al met al alles los in de auto getild (zwaar klereding)

Zaterdag voor het eerst gebruiken, ik twijfel nog over wat erop gaat, iemand ideeen? Kan helaas niet low and slow aangezien ik overdag andere plannen heb :{
hardcoholic
pi_186304987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef Ferdii het volgende:
Gisteren een kamado gekocht, wist ik veel dat er een doos van een kubieke meter omheen zat :D zie dat maar jn een Suzuki swift te krijgen :P al met al alles los in de auto getild (zwaar klereding)

Zaterdag voor het eerst gebruiken, ik twijfel nog over wat erop gaat, iemand ideeen? Kan helaas niet low and slow aangezien ik overdag andere plannen heb :{
Haha. Hier ook. Werd geleverd op kantoor. Staat er ineens een pallet voor je neus 😂.

Vanmiddag eens in elkaar zetten.
pi_186305734
Weekend even een bavette maken op de Q!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_186305742
Wil eigenlijk ook al tijden onze weber upgraden naar een kamado, maar heb echt geen idee welke te kopen. Welke raden jullie aan om mee te beginnen? :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_186306054
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wil eigenlijk ook al tijden onze weber upgraden naar een kamado, maar heb echt geen idee welke te kopen. Welke raden jullie aan om mee te beginnen? :)
Makro heeft nu een makkelijke instap kamado in de aanbieding van tarrington house. stuk goedkoper dan de meeste andere kamado's, maar voldoet prima voor de beginnende kamado bbqer

kost iets van 460 euro
hardcoholic
pi_186310597
ik wil / ga een black bastard kopen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_186327443
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Joene het volgende:
Gisteren in elkaar gezet. Wat een ding! Ben er heel blij mee.
pi_186327455
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Joene het volgende:
Heb de mijne zojuist weer helemaal opgefrist. Kan er weer een seizoen tegenaan
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186327626
Vanmiddag gaat ie aan *O*
pi_186329193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:32 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Makro heeft nu een makkelijke instap kamado in de aanbieding van tarrington house. stuk goedkoper dan de meeste andere kamado's, maar voldoet prima voor de beginnende kamado bbqer

kost iets van 460 euro
600 euro toch nog toen ik vandaag ging kijken. :{
Maar niet meegenomen, eens op zoek naar een andere budget optie rond de 450 euro.

Vandaag dus de weber maar aan :9~
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_186333384
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:48 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

600 euro toch nog toen ik vandaag ging kijken. :{
Maar niet meegenomen, eens op zoek naar een andere budget optie rond de 450 euro.

Vandaag dus de weber maar aan :9~
Die van tarrington house is 399 ex
hardcoholic
  zaterdag 20 april 2019 @ 20:29:34 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186333429
Weber voldoet hier prima voor de gemiddeld 4x per jaar dat we bbq-en.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_186333498
Vanavond beercan chicken, 321 spareribs, garnalen spiesjes en als toetje gegrilde ananas met toffee saus en witte chocolade Mouse gemaakt. Nu uitbuiken *O* :D
hardcoholic
pi_186341405
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef golfer het volgende:
Weber voldoet hier prima voor de gemiddeld 4x per jaar dat we bbq-en.
sowieso prima spul, vorig jaar april tot eind sept vrijwel dagelijks gekookt op de weber. 4/5x per week de weber aan was geen uitzondering en dat gaat echt prima.

Wel besloten om een kamado te willen omdat low and slow een stuk beter gaat en temperatuur stabiliteit een stuk beter is in een kamado.
pi_186363811
Heeft een van jullie een idee wat het verschil tussen een Master-Touch GBS Premium E-5775 en een Master-Touch GBS Premium E-5770 is? Beiden zijn duur genoeg, alleen wat het verschil van 20,- veroorzaakt? :P

De GBS gietijzeren Sear Grate?
pi_186363924
Varkenshaas gekocht voor op de barbecue :9
pi_186364060
Iemand hier ervaring met BBQ's van het merk Rösle? En dan specifiek de No.1 F60 Air.

Ik heb momenteel een Weber Go Anywhere en wil upgraden.

Meningen of ervaringen over dat ding? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186364115
quote:
5s.gif Op maandag 22 april 2019 16:11 schreef vosss het volgende:
Iemand hier ervaring met BBQ's van het merk Rösle? En dan specifiek de No.1 F60 Air.

Ik heb momenteel een Weber Go Anywhere en wil upgraden.

Meningen of ervaringen over dat ding? :)
Wat vind je van de Weber Go Anywhere? Want die heb ik op het oog.

Lijkt me een betere optie in vergelijking met die kleine Smokey Joe.
pi_186364235
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat vind je van de Weber Go Anywhere? Want die heb ik op het oog.

Lijkt me een betere optie in vergelijking met die kleine Smokey Joe.
Even vooropgesteld, ik ben geen bbq held. En ik maak er ook niet god weet wat op klaar. Gewoon standaard grillen zegmaar, spek, burgers, spiesje, lapjes, kipje etc standaard van de slager. En dat vreet ik gewoon op met saus van uit zo een flesje van de supermarkt. :@

Dat gezegd hebbende; prima klein bbqtje, dankzij zn vorm ook makkelijk mee te zeulen op vakantie. :)

Nadeel vind ik dat de verstellingen voor meer of minder lucht gewoon van metaal zijn en dus loeiheet worden en dus eigenlijk onbruikbaar zijn imo. Maargoed, dat hebben heel veel BBQ's.

Buiten dat doet ie het prima. Lijkt klein, maar kan je goed met 4 man van eten als niet alles tegelijk klaar moet zijn. Is dus groter dan hij lijkt.

Hopelijk was het niet vloeken in de kerk hier als ik zie wat jullie allemaal klaar maken :P
vosss is de naam,
pi_186364350
Overigens heb ik dus zo een Rösle BBQ ook helemaal niet nodig eigenlijk, maar ik vond hem wel sjiek. Dus die wil ik. :')
vosss is de naam,
pi_186365175
Buitenkeuken draait weer op volle kracht :9
Hooray for boobies!
pi_186365177
Ik ben ook niet zo'n expert, maar wat een verschil in smaak als je een wat duurdere barbecue hebt.

Even een vraag over de kooltjes...wat zijn de beste? Ik haal ze altijd bij de lidl :P
pi_186365492
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:37 schreef aloa het volgende:
Ik ben ook niet zo'n expert, maar wat een verschil in smaak als je een wat duurdere barbecue hebt.

Even een vraag over de kooltjes...wat zijn de beste? Ik haal ze altijd bij de lidl :P
De beste zou ik niet weten, maar voor een amateur zoals ik zijn briketten wel wat geschikter vergeleken met houtskool.

Los daarvan, volgens mij was het hier dat houtskool bedoeld voor de horeca werd aangeraden. Wellicht kan je iets met die informatie.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:14 schreef Ace1 het volgende:
Jumbo heeft gele zakken met horeca houtskool, grote stukken.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kocht mijn laatste zak bij de Hornbach, was niet slecht, ook niet extreem goed.
De zak daarvoor in Naarden bij de BBQ-winkel van meneer Coronel. Maar dat was omdat ik daar mn BBQ ook kocht, en ophaalde.

Topmerken zijn hier online te koop:
https://www.beefexclusief.nl/tags/horeca-houtskool/
https://www.barbequeshop.nl/categorie/571/houtskool.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')