SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game- en vreetmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Neehee, gewoon nee.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon identiek een Twix geworden zonder aanpassingen?
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You tell me? Je mag gelukkig ook weer op Fok!![]()
volgens mij heette het in de hele wereld al Twix en in NL nog Raider, idd hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon identiek een Twix geworden zonder aanpassingen?
Vanmiddag nog gehad om te vieren dat ik geen tentamens meer hoef te makenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd voor Festini perenijsjes, die nog niet gehad dit jaar
Aardbeienquote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd voor Festini perenijsjes, die nog niet gehad dit jaar
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heette het in de hele wereld al Twix en in NL nog Raider, idd hetzelfde
Zijn wel meer merken die eerst anders heetten
Kunnen jullie niet eerst overleggen voordat er een antwoord komt?quote:
Bestaat die weer?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Winners taco is ook niet meer hetzelfde
Kansloosquote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehad om te vieren dat ik geen tentamens meer hoef te maken
Drukdruk maar verder gaat alles superquote:
Ben je voor alles geslaagd nu?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
altijd beter als het lekker weer isquote:Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Drukdruk maar verder gaat alles superDaar dan?
Oh wow. Die van je verjaardag toch gehaald dus?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja nog een paar dagen en dan vakantiequote:Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd beter als het lekker weer isop naar het extra lange weekend
Hij houdt van een split. Net als jij. Geen reden genoeg om te blijven? Anders is die arme jongen in z'n eentje raar.quote:
hey Lotquote:Op maandag 7 mei 2018 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja alles, alles is een groot woord![]()
Scriptie moet nu af voor 1 augustus
Niet raar, bijzonder....quote:Op maandag 7 mei 2018 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij houdt van een split. Net als jij. Geen reden genoeg om te blijven? Anders is die arme jongen in z'n eentje raar.
Schiet ook niet op idd, Koen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet eerst overleggen voordat er een antwoord komt?
Kroatiequote:
Ik heb van 6.30 tot 18.10 gewerktquote:Op maandag 7 mei 2018 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij houdt van een split. Net als jij. Geen reden genoeg om te blijven? Anders is die arme jongen in z'n eentje raar.
Yes, door vanmiddag beide docenten de oren van de kop te lullen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wow. Die van je verjaardag toch gehaald dus?
Ohjaquote:
Ohwja. Vergeten dat het alweer zo laat ik. Ik slaap nog niet *jbpanic*quote:Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van 6.30 tot 18.10 gewerkt
Ik moet morgen weer om 6.30 beginnen
Ik ben moe
Dus doe maar net alsof ik er ben.
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van 6.30 tot 18.10 gewerkt
Ik moet morgen weer om 6.30 beginnen
Ik ben moe
Dus doe maar net alsof ik er ben.
Netjes! Ouwehoeren werktquote:Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yes, door vanmiddag beide docenten de oren van de kop te lullen.
Net zo lang blijven aandringen tot ze zeiden: hier heb je je verdomde punt, wegwezen want ik wil je nooit meer zienHad een 5,3 en moest 1 punt erbij zien te fixen
Ben je ziek?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja. Vergeten dat het alweer zo laat ik. Ik slaap nog niet *jbpanic*
Welk boekje?quote:
Je bent er tochquote:
Jij bent er even, dan kan ik toch niet gaan slapen.quote:
In mijn herinnering smaakte Smiths idd lekkerder dan Laysquote:Op maandag 7 mei 2018 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
En Lays heette Smiths, ook dat was toen lekkerder
Maar jij mag ook gewoon appen hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent er even, dan kan ik toch niet gaan slapen.
En straks lig ik wakker van het Twix-vraagstuk...
Jij bent stomquote:
Twee jonkiesquote:Op maandag 7 mei 2018 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik las zelf broekje in m'n eigen post.
Tijd voor bed. Of een vent.
Of een vent in bedquote:Op maandag 7 mei 2018 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik las zelf broekje in m'n eigen post.
Tijd voor bed. Of een vent.
Ze komen van de week terugquote:Op maandag 7 mei 2018 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Twee jonkies![]()
Gewoon morgen bij de buren aanbellen als ze daar bezig zijn.
Mietjequote:
Van Split naar Pulaquote:Op maandag 7 mei 2018 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof, waar in Kroatie? Ga ik in de zomer ook heen
Wat voor iets heb je dan? Je had toch een iPhone van t werk?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet ik soms![]()
En moet m'n nieuwe telefoon nog instellen. Die oude is bijna overleden.
lekkerquote:Op maandag 7 mei 2018 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Van Split naar PulaHuur auto gefixt dus in 10 dagen langs de kust
quote:
Waar ga jij heen dan?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* LovelyLady loopt stampvoetend weg.
Ja die heb ik nu als back-up voor nood.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je dan? Je had toch een iPhone van t werk?
Yo pik, is dit de bedoeling? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #242 Rust im kopf bitte :(quote:
Dat is weer ff wennen danquote:Op maandag 7 mei 2018 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu als back-up voor nood.
Heb als nieuwe een Asus gekocht. Morgen hoesje binnen als het goed is en dan maar in gebruik nemen.
eerst 5 dagen nog net in Slovenie vlak bij Zagreb, 7 dagen bij Zadar en 2 dagen Krk. En 5 dagen Karinthie Oostenrijkquote:
Nee, maar glas is gebroken en glassplinters in m'n vingers is niet fijn weet ik nu uit ervaring dus toch maar een nieuwequote:Op maandag 7 mei 2018 22:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is weer ff wennen danDie andere is helemaal overleden?
Nicequote:Op maandag 7 mei 2018 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerst 5 dagen nog net in Slovenie vlak bij Zagreb, 7 dagen bij Zadar en 2 dagen Krk. En 5 dagen Karinthie Oostenrijk
Laten vallen?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar glas is gebroken en glassplinters in m'n vingers is niet fijn weet ik nu uit ervaring dus toch maar een nieuweNieuw scherm was ook in verhouding erg duur omdat de telefoon zo oud is dat de prijs omhoog gegaan is omdat deze 'zelfdzaam' is. Gekkigheid.
ben jij M of Vquote:Op maandag 7 mei 2018 22:26 schreef Emisys het volgende:
Het weer is zo lekker..
En dan ruik je de geuren van dit weer, en dan komen er allemaal herinneringen en emoties op. Bijzonder wat een natuurlijke geur kan doen. Herinner het me ook van jaren terug.
Mee tegen de deur aan gelopen en schijnbaar precies tegen de zijkant aangekomen. Al 100 keer laten vallen maar dit incident was schijnbaar net te veel van het goedequote:
Lompe horkquote:Op maandag 7 mei 2018 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee tegen de deur aan gelopen en schijnbaar precies tegen de zijkant aangekomen. Al 100 keer laten vallen maar dit incident was schijnbaar net te veel van het goede
Hij vergeet de G van genderneutraalquote:
O van onbekend.quote:
Ja. Baalde echt van mijzelf. Was al wel een tijdje aan het kijken maar nergens tevreden over dus hopelijk valt de nieuwe toch een beetje meequote:
Als ie belt en appt is t prima toch?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Baalde echt van mijzelf. Was al wel een tijdje aan het kijken maar nergens tevreden over dus hopelijk valt de nieuwe toch een beetje mee
normaal is het op Fok zichtbaarquote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Emisys het volgende:
[..]
Vrouw.![]()
Kan je van het internet niet ruiken natuurlijk.==
Wow Thijs en Rex.quote:
Geen glassplinters in je vingertoppen krijgen tijdens het scrollen, appen is ook wat waard niet?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Baalde echt van mijzelf. Was al wel een tijdje aan het kijken maar nergens tevreden over dus hopelijk valt de nieuwe toch een beetje mee
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Thijs en Rex.![]()
Jullie komen gewoon altijd 's avonds ofniet omdat ik dan al op bed hoor te liggen
Als je het kan ruiken is het in beide gevallen niet goed geloof ik,quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Emisys het volgende:
[..]
Vrouw.![]()
Ja maar hij is zo groot. Geen 30cm gelukkig maar wel groot.quote:
Sinds dagen zoniet weken dat ik wat post. Maar ik lig al op bed ja. Morgen cursus.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Thijs en Rex.![]()
Jullie komen gewoon altijd 's avonds ofniet omdat ik dan al op bed hoor te liggen
En de telefoon?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het kan ruiken is het in beide gevallen niet goed geloof ik,
[..]
Ja maar hij is zo groot. Geen 30cm gelukkig maar wel groot.
ik bedoel niet je UI, maar je poppetje links van je nickquote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef Emisys het volgende:
[..]Klopt, al is Neferpitou in de anime meer vrouwelijk gemaakt, en de personage vind ik geweldig.
Nee, thanksquote:Op maandag 7 mei 2018 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Yo pik, is dit de bedoeling? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #242 Rust im kopf bitte :(
Voor sommige mensen heb ik dat over gehadquote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen glassplinters in je vingertoppen krijgen tijdens het scrollen, appen is ook wat waard niet?
Kutweer bedoel jequote:Op maandag 7 mei 2018 22:26 schreef Emisys het volgende:
Het weer is zo lekker..
En dan ruik je de geuren van dit weer, en dan komen er allemaal herinneringen en emoties op. Bijzonder wat een natuurlijke geur kan doen. Herinner het me ook van jaren terug.
Ow hoiquote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Emisys het volgende:
[..]
Vrouw.![]()
Ik word wel blij van jouw voorspelbaarheid. Het is toch een gemis al het langer dan een uur op zich laat wachtenquote:
Goed plan.quote:
Ik stel niet graag teleurquote:Op maandag 7 mei 2018 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik word wel blij van jouw voorspelbaarheid. Het is toch een gemis al het langer dan een uur op zich laat wachten
jemig is die vrouw niet een kasplantje nuquote:Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef Elvi het volgende:
Wtf er heeft een zwangere vrouw een hartstilstand gekregen in een bakkerij en toen hebben ze ter plekke een spoed keizersnede gedaan en daarna gereanimeerd
Wtfik wist niet dat dat de volgorde was
Had ze broodjes bakken maar aan de bakker over gelatenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef Elvi het volgende:
Wtf er heeft een zwangere vrouw een hartstilstand gekregen in een bakkerij en toen hebben ze ter plekke een spoed keizersnede gedaan en daarna gereanimeerd
Wtfik wist niet dat dat de volgorde was
(daar kwam ik dus nu pas achter)quote:Op maandag 7 mei 2018 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel niet je UI, maar je poppetje links van je nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |