SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-Rehearsalsfreedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
DITquote:
Ik snap die hele act ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:45 schreef Momo... het volgende:
Israel zakt ietsjes nu in de odds...dus het was niet geweldig
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:45 schreef Momo... het volgende:
Israel zakt ietsjes nu in de odds...dus het was niet geweldig
AHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 mei 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
Dit gaat winnen, ik zweer op de pruik van Zhana.
Als het te erg wordt kan je ook hier terecht.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:46 schreef Cyan9 het volgende:
Efe please, stik er in of zo.
Instant haat hier, sorry.
Ik heb besloten alleen maar naar de stream te luisteren.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het te erg wordt kan je ook hier terecht.
DAT DURF IK NIET want als Cyprus daadwerkelijk wint dan vergeef ik het mezelf nooit JIDJASOOIADSJDIASOquote:
Ik denk serieus wel dat ze top 5 gaat eindigen hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
DAT DURF IK NIET want als Cyprus daadwerkelijk wint dan vergeef ik het mezelf nooit JIDJASOOIADSJDIASO
Top 5 sowieso. Hoef geen Iveta Mukuchyan 2.0 waar ze top 5 verdiende en het niet kreegquote:Op maandag 7 mei 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat ze top 5 gaat eindigen hoor
Ja, doe ik ook, maar dan in de Xtra stream.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb besloten alleen maar naar de stream te luisteren.
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef grazz het volgende:
Estland wordt het he? Niet het beste liedje, maar zang en jurk gaan het 'm doen denk ik
Wiggy Vanilli.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat een Zhana adoratie, vooral die stem doet het he
Ik vind het ook een best goed nummer, maar dat hele gedoe remt mij afquote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Nexum het volgende:
Het laatste stukje 'Into the unknown where no other love goes' geeft me altijd kippenvel
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik hoop zo dat ze Zhana voluit zetten
Of dat de microfoon van die backing uitvalt net voor de uithaal.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik hoop zo dat ze Zhana voluit zetten
Ja Loreen had dit moeten zingen.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind het ook een best goed nummer, maar dat hele gedoe remt mij af
Ook goed! En dan vragen ze om een nieuwe poging maar dat helpt dan niks meerquote:Op maandag 7 mei 2018 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of dat de microfoon van die backing uitvalt net voor de uithaal.
Zong zo vals als een kraaiquote:
Het hing er een beetje tussen.quote:
Geintje, was natuurlijk geweldig.quote:
Macedonië, Cyprus, Albanië, Montenegro, Oekraïne, je kan ze zo invullenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat vage 12 punten uit Malta, San Marino etc.
Ik geloof echt niet dat iedereen weet hoeveel punten een land een jaar eerder kreeg van een ander land. Zelfs ik weet dat niet, en ik krijg vaak te horen dat ik wel een ESF-fanaat benquote:Op maandag 7 mei 2018 21:54 schreef libranl het volgende:
[..]
Krijgt vast geen punten van Zweden, Portugal etc na vorig jaar
Beetje Noorwegen 2016quote:Op maandag 7 mei 2018 21:55 schreef Cee het volgende:
Dit zijn gewoon 3 liedjes in anderhalve minuut twee keer afgespeeld.
Griekse Eurovisie-fans zijn echt walgelijk, het zijn echt gewoon nazi's samen met de Spanjaarden.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:55 schreef Momo... het volgende:
Door die Griekse idiooten in de chat, ga ik bijna hopen dat Griekenland niet doorgaat
Die moeten even snel een keer doorgaan dan, straks breken ze ons record nog.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Macedonie heeft ook wel een matige reeks. Al voor het 6e jaar op rij geen finale.
Dit was anders nog een aardige rel hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 21:55 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat iedereen weet hoeveel punten een land een jaar eerder kreeg van een ander land. Zelfs ik weet dat niet, en ik krijg vaak te horen dat ik wel een ESF-fanaat ben
Niet heel goed of heel slecht.Niet echt spectaculair eigenlijk. Maar het optreden heeft niet echt iets veranderd.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister niet mee om de ervaring van morgenavond niet te verpesten, maar ik begreep dat Israel voldoet aan het profiel van fanfavoriet die het niet waarmaakt
Dan is de weg vrij voor Estland en Tsjechie denk ik
Jaaa!! 1 van m'n favorieten dat jaarquote:
Estland heeft een prachtig nummer met killer vocals, maar voor het ESF zou het goed zijn als Mikolas wint. Een echte moderne top 40 hit.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister niet mee om de ervaring van morgenavond niet te verpesten, maar ik begreep dat Israel voldoet aan het profiel van fanfavoriet die het niet waarmaakt
Dan is de weg vrij voor Estland en Tsjechie denk ik
Goed! Alleen een probleem met zijn rugzak die niet uitgingquote:
Daarom Talinn 2019, da's te ver weg reizen voor ze.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Griekse Eurovisie-fans zijn echt walgelijk, het zijn echt gewoon nazi's samen met de Spanjaarden.
Geen salto, geluid van de dames backings stond te hard. Verder prima.quote:
Ik heb wel meegekregen dat Bulgarije niks gaf aan de topfavorietenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:57 schreef libranl het volgende:
[..]
Dit was anders nog een aardige rel hoorVerder meende ik het ook niet zo serieus, maar goed
Okequote:Op maandag 7 mei 2018 21:59 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik heb wel meegekregen dat Bulgarije niks gaf aan de topfavorieten
Die roodharige?quote:
Zo wapper ik morgen ook tijdens Bulgarije ato, dat je 't even weet.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:00 schreef ato het volgende:
Ik moet ook lachen om die vrouw daar op de achtergrond.
Oh shit....daar wil helemaal niet om kunnen lachenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die roodharige?
Dat is Evil Ellie, als ik me niet vergis.
Hahaha geloof ik..quote:Op maandag 7 mei 2018 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo wapper ik morgen ook tijdens Bulgarije ato, dat je 't even weet.
Oke. Dat weet ik dan niet. Ik ben benieuwd of het nog invloed gaat hebben, maar ik denk indd dat je nooit echt kunt weten of het dan daardoor komt.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:00 schreef libranl het volgende:
[..]
In die landen waar het betreft speelt het wel degelijk, neemt niet weg dat ik verwacht dat het daar evt vanaf zou hangen mochten ze van die landen geen of weinig punten krijgen.
Als hij in een stream verschijnt sluit ik die stream.quote:
De Wiwi's hadden gewoon een leuk interview met Waylon gisteravondquote:Op maandag 7 mei 2018 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zit samen met de Wiwi's sabotageplannen te maken.
Zonder William en zijn zusquote:Op maandag 7 mei 2018 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De Wiwi's hadden gewoon een leuk interview met Waylon gisteravond
Tot nu toe is bijna alles eigenlijk wel redelijk in lijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan nu niet kijken. Komt er straks ajb een samenvatting van een zin per deelnemer of het meeviel of tegenviel?![]()
Nee hoor ik lees wel terug straks.
Tot nu toe geen grote uitschietersquote:Op maandag 7 mei 2018 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan nu niet kijken. Komt er straks ajb een samenvatting van een zin per deelnemer of het meeviel of tegenviel?![]()
Nee hoor ik lees wel terug straks.
Die moeten gewoon niet zo zeiken. De enige donkere leuke Wiwi vindt hem kennelijk wél leuk.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees weer valse noten overal... dan mogen we toch blij zijn dat we een professional sturen donderdag
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeten gewoon niet zo zeiken. De enige donkere leuke Wiwi vindt hem kennelijk wél leuk.
Ik lees veel negatieve dingen over de vocalen van Israel, Macedonie, Bulgarijequote:Op maandag 7 mei 2018 22:05 schreef Greys het volgende:
Oh ik las ditEn dacht dat er dus mensen vals hadden gezongen. Jammer.
[..]
Doe even normaal Cyan, hoe kom je aan die beschuldigingen, dat is echt not done. Dwaas. Dwaas!quote:Op maandag 7 mei 2018 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze hulp heeft van een backing.
Israel was weinig mis mee, Bulgarije begon matig, maar werd snel beter. Macedonie is sowieso kansloos.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lees veel negatieve dingen over de vocalen van Israel, Macedonie, Bulgarije
Ja, maar dat is natuurlijk niet zo. Zij is gewoon zó geweldig dat ze zelfs met haar mond dicht iedereen de zaal uit zingt.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze hulp heeft van een backing.
Is dat zo? Oh dan iets minder punten van de jury.. Blijft het lekker spannend wie de eind beker mee mag nemen as zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lees veel negatieve dingen over de vocalen van Israel, Macedonie, Bulgarije
Het spijt me heel erg dat ik deze gruwelijke gedachten durf te denken.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe even normaal Cyan, hoe kom je aan die beschuldigingen, dat is echt not done. Dwaas. Dwaas!
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet zo. Zij is gewoon zó geweldig dat ze zelfs met haar mond dicht iedereen de zaal uit zingt.
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet zo. Zij is gewoon zó geweldig dat ze zelfs met haar mond dicht iedereen de zaal uit zingt.
Ik vind het wel wat hebben.quote:
Eng eng enge types.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:08 schreef Nexum het volgende:
Die hele fucking chat spamt nu helemaal vol met Griekse nazi's![]()
![]()
Waylon ook, plek 22 nuquote:
Het zijn gewoon echt delusional allemaal, stuk voor stuk. Ze geloven echt dat Griekenland het meest heilige en beste land ter wereld is en iedereen die dat niet vind verdient het niet om te leven en is een 'hater'. Zulke leuke mensen die Griekenquote:
Netta klonk heel erg buiten ademquote:
Beetje rommelig.quote:
Gaat Griekenland straks failliet aan al dat vuurwerk...quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Griekenland mag waarschijnlijk nog een keer. Het vuurwerk kwam op het verkeerde moment.
Ik vond haar goed klinken, wat buiten adem maar uithaal aan het eind klonk te gek. Naar mij mening.quote:
Gewoon even Vak P bellen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaat Griekenland straks failliet aan al dat vuurwerk...
Is dat de Griekse strategie tegenwoordig, iets mis laten gaan om dan aan het eind nog een keer te mogen?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Griekenland mag waarschijnlijk nog een keer. Het vuurwerk kwam op het verkeerde moment.
Vocaal of fysiek?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij Saara verwacht ik ook wel wat uit de bocht vlieg werk
Tot nu toe nog nietquote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij Saara verwacht ik ook wel wat uit de bocht vlieg werk
Je krijgt nu al punten, alleen maar omdat je het geprobeerd hebt.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Momazie het volgende:
Zal Saara daadwerkelijk op de kop zingen? Dat is echt zo rete moeilijk.. (Ja, ik zing zelf en heb het ooit geprobeerd)
Kans is relatief groot dat ze niet doorgaat en tegelijk dat ze wint.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap niet hoe Finland 12e staat voor de semi final in de odds maar ook 12e voor de grand final.
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je krijgt nu al punten, alleen maar omdat je het geprobeerd hebt.
Niemand snapt dat... kennelijk een gevalletje: als ze de finale haalt, zal ze het daar goed doen. Ik kan me niet voortellen dat dit niet in de top tien belandt...quote:Op maandag 7 mei 2018 22:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap niet hoe Finland 12e staat voor de semi final in de odds maar ook 12e voor de grand final.
Als ze de finale haalt, vond men dit blijkbaar leuker dan Cyprus, dus dan kan het ook een goede score halen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand snapt dat... kennelijk een gevalletje: als ze de finale haalt, zal ze het daar goed doen. Ik kan me niet voortellen dat dit niet in de top tien belandt...
Vist het in dezelfde vijver als Cyprus? Dacht eerder aan Israël?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze de finale haalt, vond men dit blijkbaar leuker dan Cyprus, dus dan kan het ook een goede score halen.
Israel gaat sowieso wel door.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vist het in dezelfde vijver als Cyprus? Dacht eerder aan Israël?
De dans die ze doet net voor de laatste chorus 'waar ze HEY HEY HEY' roept is zoooooooo goedquote:
Vocaal echt zeker de beste, denk ik!quote:Op maandag 7 mei 2018 22:24 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt de beste semi ooit waarschijnlijk.
Jaaaaaquote:Op maandag 7 mei 2018 22:25 schreef Cee het volgende:
Ierland
Ieren
Dit nummer vind ik iedere luisterbeurt beter
Veel artiesten zijn ook goed wat stem betreft. Inderdaad een geluk dat Waylon toch niet in deze semi zitquote:Op maandag 7 mei 2018 22:24 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt de beste semi ooit waarschijnlijk.
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:27 schreef Nexum het volgende:
Ik vind Ierland wel mooi maar tegelijkertijd ook zo saai en een lied dat echt nergens naar toe gaat in 3 minuten.
Zolang het maar niet ten koste van Litouwen isquote:Op maandag 7 mei 2018 22:27 schreef grazz het volgende:
Hmm nu denk ik weer dat Ierland het dus net wel gaat redden, met dank aan Bjorkman voor de startplek
Als ik iemand de finale gun dan is het Ieva.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef Momazie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet ten koste van Litouwen is
Me tooquote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik iemand de finale gun dan is het Ieva.
Ja!quote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik iemand de finale gun dan is het Ieva.
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Cee het volgende:
Ik vind het best mooi dat Nexum al voordat het lied bekend werd helemaal zat te fanboyen op Fuego en nu is het moment bijna daar. Alsof we een Cypriotisch kind verwerkt hebben zien worden en opgegroeid.
Waarom typ ik dit.
Ik ben heel blij dat je het hebt getypt.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Cee het volgende:
Ik vind het best mooi dat Nexum al voordat het lied bekend werd helemaal zat te fanboyen op Fuego en nu is het moment bijna daar. Alsof we een Cypriotisch kind verwerkt hebben zien worden en opgegroeid.
Waarom typ ik dit.
Zo blij dat Litouwen gewaardeerd wordt. Ik heb binnenkort een radio-optreden en ik denk eraan dit liedje te doenquote:
Samequote:Op maandag 7 mei 2018 22:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Moest hardop lachen op de dansende hoofden
Ja! Moet een gifje van komenquote:
Ik heb het allang opgegeven om een top te maken hahahaquote:Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef grazz het volgende:
Ik zit er weer aan te denken om mn lijstje qualifiers aan te passen. Ik word er gek van
Omdat wij meeleefden en zien dat het een prachtig kind is geworden?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Cee het volgende:
Waarom typ ik dit.
Mooiquote:Op maandag 7 mei 2018 22:34 schreef ato het volgende:
[..]
Omdat wij meeleefden en zien dat het een prachtig kind is geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |