SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-Rehearsalsfreedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
DITquote:
Ik snap die hele act ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:45 schreef Momo... het volgende:
Israel zakt ietsjes nu in de odds...dus het was niet geweldig
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:45 schreef Momo... het volgende:
Israel zakt ietsjes nu in de odds...dus het was niet geweldig
AHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 mei 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
Dit gaat winnen, ik zweer op de pruik van Zhana.
Als het te erg wordt kan je ook hier terecht.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:46 schreef Cyan9 het volgende:
Efe please, stik er in of zo.
Instant haat hier, sorry.
Ik heb besloten alleen maar naar de stream te luisteren.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het te erg wordt kan je ook hier terecht.
DAT DURF IK NIET want als Cyprus daadwerkelijk wint dan vergeef ik het mezelf nooit JIDJASOOIADSJDIASOquote:
Ik denk serieus wel dat ze top 5 gaat eindigen hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
DAT DURF IK NIET want als Cyprus daadwerkelijk wint dan vergeef ik het mezelf nooit JIDJASOOIADSJDIASO
Top 5 sowieso. Hoef geen Iveta Mukuchyan 2.0 waar ze top 5 verdiende en het niet kreegquote:Op maandag 7 mei 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat ze top 5 gaat eindigen hoor
Ja, doe ik ook, maar dan in de Xtra stream.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb besloten alleen maar naar de stream te luisteren.
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:48 schreef grazz het volgende:
Estland wordt het he? Niet het beste liedje, maar zang en jurk gaan het 'm doen denk ik
Wiggy Vanilli.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat een Zhana adoratie, vooral die stem doet het he
Ik vind het ook een best goed nummer, maar dat hele gedoe remt mij afquote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Nexum het volgende:
Het laatste stukje 'Into the unknown where no other love goes' geeft me altijd kippenvel
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik hoop zo dat ze Zhana voluit zetten
Of dat de microfoon van die backing uitvalt net voor de uithaal.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik hoop zo dat ze Zhana voluit zetten
Ja Loreen had dit moeten zingen.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind het ook een best goed nummer, maar dat hele gedoe remt mij af
Ook goed! En dan vragen ze om een nieuwe poging maar dat helpt dan niks meerquote:Op maandag 7 mei 2018 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of dat de microfoon van die backing uitvalt net voor de uithaal.
Zong zo vals als een kraaiquote:
Het hing er een beetje tussen.quote:
Geintje, was natuurlijk geweldig.quote:
Macedonië, Cyprus, Albanië, Montenegro, Oekraïne, je kan ze zo invullenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat vage 12 punten uit Malta, San Marino etc.
Ik geloof echt niet dat iedereen weet hoeveel punten een land een jaar eerder kreeg van een ander land. Zelfs ik weet dat niet, en ik krijg vaak te horen dat ik wel een ESF-fanaat benquote:Op maandag 7 mei 2018 21:54 schreef libranl het volgende:
[..]
Krijgt vast geen punten van Zweden, Portugal etc na vorig jaar
Beetje Noorwegen 2016quote:Op maandag 7 mei 2018 21:55 schreef Cee het volgende:
Dit zijn gewoon 3 liedjes in anderhalve minuut twee keer afgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |