abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 11:51:04 #1
163650 Greys
pi_178986340
'"Outlaw In Em"
Diagonaal geflipt Kiribatiaans voor: Krumpen is toch hartstikke leuk




Lyrics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.

Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).

Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 11:51:52 #2
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178986354
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:50 schreef vencodark het volgende:
Bibi is ergens november uitgerekend. :)
Dan is ze bezwangerd tijdens de DWDD sessies toch?
:o)
pi_178986374
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:51 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan is ze bezwangerd tijdens de DWDD sessies toch?
Februari ergens.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 11:53:04 #4
368283 ato
pi_178986375
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:51 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan is ze bezwangerd tijdens de DWDD sessies toch?
Klopt
Life can be a bitch, so like it..
pi_178986394
BibiGodin
pi_178986395
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:51 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan is ze bezwangerd tijdens de DWDD sessies toch?
Ik zie dit vrij letterlijk voor me. Op tafel bij Matthijs.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 11:54:14 #7
163650 Greys
pi_178986399
Ah ik heb nu pas hele Telegraaf artikel gelezen. Hele Team NL is dus klaar met eeuwig zure kranten in Nederland als het om het songfestival gaat.

En heel eerlijk gezegd kan ik me er wel iets bij voorstellen inmiddels.. Waar je in Nederland ook komt in de media als deelnemend artiest word je eerst door Wennemars uitgelachen op nationale tv dat je überhaupt mee wil doen. Vervolgens krijg je weken aan gezeik in de kranten. Op deze manier wil er echt geen hond meer meedoen de komende jaren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 11:55:42 #8
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178986433
Nou ja, gaat vooral om AD en Telegraaf (dat vertalen ze dan als 'de pers').
:o)
  maandag 7 mei 2018 @ 11:56:06 #9
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178986443
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie dit vrij letterlijk voor me. Op tafel bij Matthijs.
Die Waylon Dekt Door.
:o)
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 11:56:23 #10
368283 ato
pi_178986453
Ps over de telegraaf en AD, gelukkig zijn de SBS en RTL wel positief over Waylon.
Dus die kunnen het misschien nog recht zetten.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 11:56:49 #11
163650 Greys
pi_178986460
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:56 schreef ato het volgende:
Ps over de telegraaf en AD, gelukkig zijn de SBS en RTL wel positief over Waylon.
Dus die kunnen het misschien nog recht zetten.
Die hoeven niks recht te zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178986467
De Telegraaf berichtte toch gewoon over de vraagtekens die er bij een groot deel van de fans zijn over de act? Dat vond ik helemaal niet zo raar. Verder heb ik nooit negatieve dingen gelezen van de Telegraaf.
pi_178986468
Die heeft idd ergens in februari een outlaw in dr gehad.
pi_178986485
Misschien moeten ze zich afvragen waarom SBS en RTL inderdaad wel prima verslag kunnen doen. En die zijn echt niet alleen maar positief.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 11:58:30 #15
368283 ato
pi_178986490
En even over die Richard, die was toch wel positief over Waylon?

Ps Bibi en Waylon zijn leuk samen. Wat is ze klein, maar werd toch al kaboutertje genoemd bij Cherseo?
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 11:58:35 #16
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178986492
Weet je, die boycot nu in Lissabon zelf snap ik nog wel, Waylon wil zijn energie niet aan negatieve eikels besteden en dat is allemaal prima.

Maar als dit echt zo is gegaan:

‘Kijk,’ zei Waylon. ‘Dit is mijn hand. En die hand ga je nu schudden. En dan zeg je sorry. Sorry voor wat je allemaal gezegd en geschreven hebt. En doe je dat niet, dan praat ik hierna nooit meer met je.’

vind ik dat behoorlijk arrogant en aanmatigend van Way. Het blijft een journalist die zijn eigen visie opschrijft, en dat mag ook gewoon. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Reetkever ook een schraalhans en heb verder geen medelijden, maar excuses eisen?

Het is toch niet zo dat hij Waylon en zijn moeder persoonlijk heeft zitten beledigen?
Heb ik bepaalde dingen gemist? Die zelfmoord op het podium-opmerking, tja, het is een harde manier van zeggen, maar het is toch wel duidelijk wat daar mee wordt bedoeld? Stefan vindt het blijkbaar de doodsteek voor zijn carrière ofzo, nou ja, mag hij vinden verder. En die onwaarheden die hij verder opgeschreven heeft laten vooral zijn eigen incompetentie als journalist zien, het is niet zo dat die nu op grote schaal schade aanrichten (het is het AD maar).

Of mis ik nog iets (kan hoor)?

Heb het niet over nu, dat hij er nu klaar mee is na het lekken van die beelden dat begrijp ik wel.

Ik heb er een halve eeuw over gedaan om deze post te formuleren, durf 'm bijna niet te posten :')
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 11:59:37 #17
368283 ato
pi_178986506
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Die hoeven niks recht te zetten.
Ik bedoel meer te zeggen, hoe het wel moet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:00:07 #18
43556 miss_dynastie
pi_178986519
Ik vind het ontstellend dom van team Waylon. Ja, hij zit tamelijk dik in dat likkende kliekje van RTL, maar RTL is aan zijn houdbaarheid en dan moet je wel iets over houden. Media die over je schrijft, domme witte konten die je platen kopen, iets..... misschien rekent ‘ie op een herhaling van 2014 en dan deze keer een hele dikke internationale carrière voor zichzelf, maar om heel eerlijk te zijn zou ik heel erg verbaasd zijn als dat erin zit voor hem.
pi_178986533
En bovendien.. Ik snap echt wel dat sommige dingen hard aan kunnen komen, maar als artiest weet je toch dat er gewoon over je geschreven word? En je weet dat je onder een loop ligt. Vind het een beetje vreemd dat 'als het niet positief is, dan maar niet.' - Dat is gewoon erg kort door de bocht, in my opinion.

En inderdaad, gewoon de manier waarop. Zoals Guanabana aangeeft.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:01:19 #20
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178986551
Ik hoor nu de pieptoon wel trouwens.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:03:11 #21
163650 Greys
pi_178986598
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Weet je, die boycot nu in Lissabon zelf snap ik nog wel, Waylon wil zijn energie niet aan negatieve eikels besteden en dat is allemaal prima.

Maar als dit echt zo is gegaan:

‘Kijk,’ zei Waylon. ‘Dit is mijn hand. En die hand ga je nu schudden. En dan zeg je sorry. Sorry voor wat je allemaal gezegd en geschreven hebt. En doe je dat niet, dan praat ik hierna nooit meer met je.’

vind ik dat behoorlijk arrogant en aanmatigend van Way. Het blijft een journalist die zijn eigen visie opschrijft, en dat mag ook gewoon. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Reetkever ook een schraalhans en heb verder geen medelijden, maar excuses eisen?
Het punt was juist dat ie alles als feit opschreef en niet als persoonlijke visie. Echt alles. 'NL wilde The World Can Wait'. Nee HIJ wilde dat. 'We wilden de eerste openingsplek'. Nee HIJ wilde dat. 'Dit is zelfmoord en de Oostbloklanden gaan vallen over die zin over water into wine". Etc. Hij zegt overal 'het is' ipv 'ik vind'.

En niet iets bijna niet durven posten hoor. Als je ergens gerust een andere mening kunt hebben is het hier toch? :D Nog nooit gedoe van gekomen om puur een andere mening.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178986608
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:58 schreef Guanabana het volgende:

Het is toch niet zo dat hij Waylon en zijn moeder persoonlijk heeft zitten beledigen?

Dat dus.
En dat is hetzelfde met de eerste reacties op die dansers. Alsof je hem met iets zwaar beledigd door te zeggen dat niemand de waarde van die dansers ziet.
Wát een lastig ego. 8)7

Professioneel? :N Alsof hij gister is begonnen met zingen. Ik ken geen artiest die zich zo laat opnaaien en dan ook met zulke reacties (te dom of te white ass) komt. :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:04:17 #23
368283 ato
pi_178986627
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Weet je, die boycot nu in Lissabon zelf snap ik nog wel, Waylon wil zijn energie niet aan negatieve eikels besteden en dat is allemaal prima.

Maar als dit echt zo is gegaan:

‘Kijk,’ zei Waylon. ‘Dit is mijn hand. En die hand ga je nu schudden. En dan zeg je sorry. Sorry voor wat je allemaal gezegd en geschreven hebt. En doe je dat niet, dan praat ik hierna nooit meer met je.’

vind ik dat behoorlijk arrogant en aanmatigend van Way. Het blijft een journalist die zijn eigen visie opschrijft, en dat mag ook gewoon. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Reetkever ook een schraalhans en heb verder geen medelijden, maar excuses eisen?

Het is toch niet zo dat hij Waylon en zijn moeder persoonlijk heeft zitten beledigen?
Heb ik bepaalde dingen gemist? Die zelfmoord op het podium-opmerking, tja, het is een harde manier van zeggen, maar het is toch wel duidelijk wat daar mee wordt bedoeld? Stefan vindt het blijkbaar de doodsteek voor zijn carrière ofzo, nou ja, mag hij vinden verder. En die onwaarheden die hij verder opgeschreven heeft laten vooral zijn eigen incompetentie als journalist zien, het is niet zo dat die nu op grote schaal schade aanrichten (het is het AD maar).

Of mis ik nog iets (kan hoor)?

Heb het niet over nu, dat hij er nu klaar mee is na het lekken van die beelden dat begrijp ik wel.

Ik heb er een halve eeuw over gedaan om deze post te formuleren, durf 'm bijna niet te posten :')
Je mag gewoon je mening posten hoor.
Maar ik vond hem ook een arrogante eikel verleden week met die white ash etc. Toch denk ik dat het erger gemaakt wordt door de media. Het is een man met een eigen mening, hij kan af en toe kort door de bocht zijn. Nu willen diverse mensen, die al niets met hem hadden hem helemaal zwart afschilderen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178986691
Zoals Anouk zei, je weet dat er shit over je geschreven kan worden. En dat moet je kunnen incasseren als artiest. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat niet altijd even leuk is en het je diep kan raken, maar de manier waarop hij en zijn team ermee omgaan vind ik niet handig.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:07:43 #25
368283 ato
pi_178986693
Sorry hoor ik ben dan weer eerder team Waylon, meer Waylon dan. De delegatie hebben die boycot opgelegd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178986723
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:04 schreef ato het volgende:

[..]

Je mag gewoon je mening posten hoor.
Maar ik vond hem ook een arrogante eikel verleden week met die white ash etc. Toch denk ik dat het erger gemaakt wordt door de media. Het is een man met een eigen mening, hij kan af en toe kort door de bocht zijn. Nu willen diverse mensen, die al niets met hem hadden hem helemaal zwart afschilderen.
Maar aan de andere kant doet hij dat toch ook wel een beetje zelf? Hij geeft ze zelf materiaal om hem zwart af te schilderen door die dingen te roepen en niet tegen kritiek te kunnen. In principe hebben die verslaggevers niet héél veel andere dingen gezegd dan ons, alleen hebben hun een platform ervoor waardoor het ook meer mensen bereikt. Tja..
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:09:14 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178986728
Probleem is vooral dat de media bericht alsof zei de meningen van iedereen weten.

Ze presenteren hun eigen mening als een breed gedragen feit en dat is gewoon irritant.

Ik heb veel kritiek op Waylon gehad de afgelopen dagen, maar hier heeft hij (hebben ze) gewoon gelijk.

Altijd maar weer lacherig doen over ESF en altijd maar weer niet onderbouwd commentaar. Tuurlijk durft niemand dan meer te gaan.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:09:38 #28
368283 ato
pi_178986735
Maar goed de roddel kranten hebben het weer goed voor elkaar, er wordt weer (negatief) gepraat over Waylon. Ook heel slim om het in deze ESF week te doen (not)
Life can be a bitch, so like it..
pi_178986736
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
Zoals Anouk zei, je weet dat er shit over je geschreven kan worden. En dat moet je kunnen incasseren als artiest. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat niet altijd even leuk is en het je diep kan raken, maar de manier waarop hij en zijn team ermee omgaan vind ik niet handig.
Hij zit er met een team, dan kun je dit toch van je af laten glijden.
Hij zit niet solo op een eiland en je wéét dat je van alles over je heen krijgt. En hij weet dat hij tegen de wind in gaat, dan weet je ook dat je commentaar krijgt. Come on.
Als je zo rock & roll bent moet je wel ballen kweken :')

Die Pannekoek had toch prima gereageerd over dat niet iedereen die dansers begrijpt. Zo doe je dat ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:10:51 #30
163650 Greys
pi_178986760
Even buiten Waylon om hoop ik sowieso in z'n geheel dat Nederland in de media vooral ook eens wat trotser op de afgevaardigde van hun land wordt in z'n algemeen. Kritiek hebben op een act oid kan best, had ik dit jaar en bij Og3ne en Trijntje ook, maar iets meer waardering voor degenen die hun nek uitsteken en het aandurven mag ook wel in het algemeen.

SuRie heeft een slecht lied en een slechte staging maar de UK fans verafgoden haar.
Nou is dat ook een heel likable persoon, maar wie er voor Nederland ook gaat ze krijgen altijd weer dat gejank over 'stop toch met dat Oostblokfeest'. Wat al in geen tien jaar meer zo is. Daar word ik ook echt weleens agressief van. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178986765
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:09 schreef ato het volgende:
Maar goed de roddel kranten hebben het weer goed voor elkaar, er wordt weer (negatief) gepraat over Waylon. Ook heel slim om het in deze ESF week te doen (not)
Maar de stemmers in andere landen doen daar toch niks mee, dus zal (als je het mij vraagt) geen invloed hebben op de halve finale?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:11:12 #32
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178986767
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Het punt was juist dat ie alles als feit opschreef en niet als persoonlijke visie. Echt alles. 'NL wilde The World Can Wait'. Nee HIJ wilde dat. 'We wilden de eerste openingsplek'. Nee HIJ wilde dat. 'Dit is zelfmoord en de Oostbloklanden gaan vallen over die zin over water into wine". Etc. Hij zegt overal 'het is' ipv 'ik vind'.

En niet iets bijna niet durven posten hoor. Als je ergens gerust een andere mening kunt hebben is het hier toch? :D Nog nooit gedoe van gekomen om puur een andere mening.
Dat is waar, het waren vrij wanstaltige stukjes grotendeels als feit opgeschreven.

Maar het gaat me dan echt om die houding van Waylon. 'Dit is mijn hand en die ga je nu schudden'. Gatverdamme, ga weg zeg.

Stefan laat zien dat hij incompetent is, geen muzieksmaak heeft en nogal kijk op het ESF mist, maar daar excuses voor eisen op zo'n manier, nee sorry.

Ja ik weet het van die andere mening, maar het voelt weleens lastig als er hier zo'n collectieve hekel heerst over iets :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:11:18 #33
163650 Greys
pi_178986768
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:09 schreef ato het volgende:
Maar goed de roddel kranten hebben het weer goed voor elkaar, er wordt weer (negatief) gepraat over Waylon. Ook heel slim om het in deze ESF week te doen (not)
Van hen heel slim juist. Want precies wat ze wilden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178986778
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:10 schreef Greys het volgende:
Even buiten Waylon om hoop ik sowieso in z'n geheel dat Nederland in de media vooral ook eens wat trotser op de afgevaardigde van hun land wordt in z'n algemeen. Kritiek hebben op een act oid kan best, had ik dit jaar en bij Og3ne en Trijntje ook, maar iets meer waardering voor degenen die hun nek uitsteken en het aandurven mag ook wel in het algemeen.

SuRie heeft een slecht lied en een slechte staging maar de UK fans verafgoden haar.
Nou is dat ook een heel likable persoon, maar wie er voor Nederland ook gaat ze krijgen altijd weer dat gejank over 'stop toch met dat Oostblokfeest'. Wat al in geen tien jaar meer zo is. Daar word ik ook echt weleens agressief van. :')
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Er moet ook wel ruimte zijn voor lof voor de artiesten die gaan en hun best doen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:12:40 #35
368283 ato
pi_178986791
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
Zoals Anouk zei, je weet dat er shit over je geschreven kan worden. En dat moet je kunnen incasseren als artiest. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat niet altijd even leuk is en het je diep kan raken, maar de manier waarop hij en zijn team ermee omgaan vind ik niet handig.
Ik ben super fan van Anouk, maar zij heeft ook wel eens onhandige dingen gezegd.
En veel stront over haar heen gekregen. Zij heeft niet voor niets zich terug getrokken uit de media een tijdje.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:13:10 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178986801
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:09 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant doet hij dat toch ook wel een beetje zelf? Hij geeft ze zelf materiaal om hem zwart af te schilderen door die dingen te roepen en niet tegen kritiek te kunnen. In principe hebben die verslaggevers niet héél veel andere dingen gezegd dan ons, alleen hebben hun een platform ervoor waardoor het ook meer mensen bereikt. Tja..
Nee, verslaggevers zeggen niet zelfde als dat wij hier zeggen.

Ik kan zeggen "ik vind Israël kut", maar als ik zeg "iedereen op FOK! vindt die kakelende kip kut" is het heel wat anders en ben ik onwaarheden de wereld in aan het helpen om mijn eigen mening sterker te laten lijken.

Daarnaast deed Reetgever niet alleen alsof hij wist wat Nederland wilde, maar meneer wist ook 5 minuten na het horen van een nummer te vertellen wat iedereen in Oost Europa er van vond.

Dat is geen verslaggeving.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:13:33 #37
163650 Greys
pi_178986809
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is waar, het waren vrij wanstaltige stukjes grotendeels als feit opgeschreven.

Maar het gaat me dan echt om die houding van Waylon. 'Dit is mijn hand en die ga je nu schudden'. Gatverdamme, ga weg zeg.

Stefan laat zien dat hij incompetent is, geen muzieksmaak heeft en nogal kijk op het ESF mist, maar daar excuses voor eisen op zo'n manier, nee sorry.

Ja ik weet het van die andere mening, maar het voelt weleens lastig als er hier zo'n collectieve hekel heerst over iets :@
Zeker in een jaar waarin zó veel kritiek was hier op de houding soms van de deelnemer zou ik het juist durven posten. Vandaar dat ik dat niet helemaal begreep ;) Je weet juist dat je bijstand krijgt, toch?

En ik zie dat met die hand anders maar dat was mss omdat we daar aanwezig waren en hem daar hebben meegemaakt. Ik zie de hand als toereiking ipv eis. En zo niet dan lekker niet. Zoals nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:13:36 #38
368283 ato
pi_178986810
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Van hen heel slim juist. Want precies wat ze wilden.
Dat bedoel ik ook schat. Ik merk dat ik mij zeer kwaad maak. Hierover.
Loslaten.. waar is Cyan als je hem nodig hebt.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:16:27 #39
163650 Greys
pi_178986865
En wat me van Raatgever echt kotsmisselijk maakt is dat ie in blijft hakken op evt fouten van anderen, maar nul keer durft toe te geven dat ie gewoon een domme lul was door die rehearsal te streamen wat gewoon van de EBU niet mag. Niet van Waylon maar van de officiële regels. Wees dan een man en geef je eigen domme fouten toe. Want dat zou je nu wel moeten weten na al die jaren als "songfestival expert".

En als je al sinds midden april weet dat je in de ban zit moet je niet naar Lissabon gaan en daar weet gaan staan stampvoeten en jankend dat je geen interview meer krijgt. Dat wist je immers al een maand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:16:34 #40
368283 ato
pi_178986868
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is waar, het waren vrij wanstaltige stukjes grotendeels als feit opgeschreven.

Maar het gaat me dan echt om die houding van Waylon. 'Dit is mijn hand en die ga je nu schudden'. Gatverdamme, ga weg zeg.

Stefan laat zien dat hij incompetent is, geen muzieksmaak heeft en nogal kijk op het ESF mist, maar daar excuses voor eisen op zo'n manier, nee sorry.

Ja ik weet het van die andere mening, maar het voelt weleens lastig als er hier zo'n collectieve hekel heerst over iets :@
Was jij erbij dat hij zei 'dit is mijn hand..'
Life can be a bitch, so like it..
pi_178986879
Mensen waren dit jaar toch enthousiast over Waylon zijn gekozen lied.
Hij heeft zelf veel te snel lopen bekken op internet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178986885
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, verslaggevers zeggen niet zelfde als dat wij hier zeggen.

Ik kan zeggen "ik vind Israël kut", maar als ik zeg "iedereen op FOK! vindt die kakelende kip kut" is het heel wat anders en ben ik onwaarheden de wereld in aan het helpen om mijn eigen mening sterker te laten lijken.

Daarnaast deed Reetgever niet alleen alsof hij wist wat Nederland wilde, maar meneer wist ook 5 minuten na het horen van een nummer te vertellen wat iedereen in Oost Europa er van vond.

Dat is geen verslaggeving.
Nee, maar daar heb ik het ook niet over. Je moet natuurlijk niet je eigen mening gaan verkopen als iedereen z'n mening (ik ken die reetkever verder niet). Maar buiten het "ik/iedereen" geval om, waren de kritieken op de eerste repetitie toch echt wel op dezelfde lijn als die van ons. Om dan meteen als een kleuter een temper tantrum te hebben (niet alleen Waylon, zijn team in het geheel) en grote kranten van NL te weren vind ik erg kinderachtig. Je bent een artiest. Er kan negatief of positief op je gereageerd worden. Daar moet je een huid voor kweken en rekening mee houden.
pi_178986896
Hoe schrijft die Raatgever dan normaliter over andere dingen? Is het buiten ESF ook niet een ultieme zeiksnor?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:18:59 #44
163650 Greys
pi_178986902
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen waren dit jaar toch enthousiast over Waylon zijn gekozen lied.
Hij heeft zelf veel te snel lopen bekken op internet.
Raatgever vond het lied zelfmoord. En dat mag, maar een artiest mag dan ook ervoor kiezen dat ie dat net te ver vond gaan. Je mag best ook gewoon voor jezelf opkomen. Deelnemers zijn geen marionetjes die alles maar moeten slikken en aardig moeten blijven lachen tegen en energie steken in mensen die zo over je schrijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:19:45 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178986913
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe schrijft die Raatgever dan normaliter over andere dingen? Is het buiten ESF ook niet een ultieme zeiksnor?
Ben wel benieuwd hoe hij als 'muziekexpert' dan naar rock/metal muziek kijkt, als Waylons nummer al zo heftig vindt.
pi_178986916
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Raatgever vond het lied zelfmoord. En dat mag, maar een artiest mag dan ook ervoor kiezen dat ie dat net te ver vond gaan. Je mag best ook gewoon voor jezelf opkomen. Deelnemers zijn geen marionetjes die alles maar moeten slikken.
Nee, maar het is de toon weer, net als zijn toon met white ass en te dom oid.

Maar ik weet niet hoe letterlijk die zinnen zijn over dat hand schudden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178986917
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ben super fan van Anouk, maar zij heeft ook wel eens onhandige dingen gezegd.
En veel stront over haar heen gekregen. Zij heeft niet voor niets zich terug getrokken uit de media een tijdje.
Dat zeker ja. Daarom kan ik het mij ook echt voorstellen dat het heel lastig is om zoveel shit over je heen te krijgen. En de manier waarop de Nederlandse media soms meningen als feiten presenteert vind ik ook echt te ver gaan. Maar je laat jezelf ook kennen door er zo fel tegenin te gaan, vooral omdat kranten ook dáárover weer gaan schrijven en zo krijg je nog meer shit over je heen. Ik vind het niet zo handig.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:20:32 #48
368283 ato
pi_178986920
Raatgever is een lul, die het heerlijk vind om iemand neer te halen.
Hij was de hele tijd al aan het zuigen, met zijn gelul.

Nou ja ik bedoel dat hij de hele tijd al aan het provoceren was of zo iets 8)7 _O-
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 12:21:01 #49
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178986924
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef ato het volgende:

[..]

Was jij erbij dat hij zei 'dit is mijn hand..'
Dat schrijft Raatgever in dit stuk, eerste zin:

https://www.gelderlander.nl/show/geboycot-door-waylon~a1d6de09/

Je moet er maar vanuit gaan dat dat zo gebeurd is natuurlijk, maar Waylon nu een beetje kennende kan ik me wel voorstellen hoe dat uit zijn mond kan komen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:24:00 #50
163650 Greys
pi_178986963
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee, maar het is de toon weer, net als zijn toon met white ass en te dom oid.

Maar ik weet niet hoe letterlijk die zinnen zijn over dat hand schudden.
Richard (Telegraaf) stond daar toen en die vertelde ons later - en meer mensen van ons 's avonds tijdens concert - dat ie het toen wel goed gedaan vond van Waylon..

Hebben meerdere mensen hier gehoord.

Die mening zal nu anders zijn nu Telegraaf zelf ook een boycot heeft. Wat ik zelf niet helemaal snap die boycot, eerlijk is eerlijk. Denk dat Team NL in het algemeen gewoon nu klaar is met de Nederlandse grotere kranten en zich wil richten op de interviews van buitenlandse mensen aangezien NL toch niet op NL kan stemmen en toch alleen maar zeiken. En dat snap ik dan ergens wel een pietsie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:24:20 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178986970
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:17 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Nee, maar daar heb ik het ook niet over. Je moet natuurlijk niet je eigen mening gaan verkopen als iedereen z'n mening (ik ken die reetkever verder niet). Maar buiten het "ik/iedereen" geval om, waren de kritieken op de eerste repetitie toch echt wel op dezelfde lijn als die van ons. Om dan meteen als een kleuter een temper tantrum te hebben (niet alleen Waylon, zijn team in het geheel) en grote kranten van NL te weren vind ik erg kinderachtig. Je bent een artiest. Er kan negatief of positief op je gereageerd worden. Daar moet je een huid voor kweken en rekening mee houden.
Dat klopt, omgaan met kritiek is absoluut niet zijn sterkste kant, maar wanneer het op de Reetkever aankomt vind ik dat hij volkomen terecht heeft gehandeld.
  ESF Reporter maandag 7 mei 2018 @ 12:26:04 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_178986994
Kan me ook voorstellen dat die dag het contrast niet groter kon omdat Stefan na ons ge-loftrompetter aan de beurt was.
pi_178986995
Heeft De Telegraaf nu partij getrokken voor het AD of snap ik het nu niet meer? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:26:12 #54
163650 Greys
pi_178986998
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat klopt, omgaan met kritiek is absoluut niet zijn sterkste kant, maar wanneer het op de Reetkever aankomt vind ik dat hij volkomen terecht heeft gehandeld.
Eens.

Hij pakt het zelf ook niet altijd even handig aan maar een beetje zichzelf respecterend artiest zou geen seconde tijd en energie meer moeten hoeven steken in iemand met een mening en haat die toch nooit meer gaat veranderen.

Anouk had deze man wrs niet alleen geband maar ook een klap voor z'n harses gegeven :+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:26:41 #55
163650 Greys
pi_178987006
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Heeft De Telegraaf nu partij getrokken voor het AD of snap ik het nu niet meer? :D
Die zijn nu ook in de ban gegooid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987021
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zijn nu ook in de ban gegooid.
Oh ok :D

Ik vind TeamNL/AVROTROS nu ook niet bepaald uitblinken in geweldige communicatie _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:28:03 #57
368283 ato
pi_178987029
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat schrijft Raatgever in dit stuk, eerste zin:

https://www.gelderlander.nl/show/geboycot-door-waylon~a1d6de09/

Je moet er maar vanuit gaan dat dat zo gebeurd is natuurlijk, maar Waylon nu een beetje kennende kan ik me wel voorstellen hoe dat uit zijn mond kan komen.
Ik geloof het pas als ik het gehoord en gezien heb.
Waarom moet ik die Raatgever geloven, na al die verzinsels en leugens van hem?.

Nou ja ik hou op hier over.
Ik heb eerder aangegeven dat ik in de positieve vibe ben terug gekomen en wil dat ook blijven.
Ik heb nog steeds de hoop dat het as donderdag een goed optreden wordt en dat hij naar de finale gaat.
Ik gun hem dit omdat het liedje goed is en omdat hij een goede muzikant is.

Het is finale waardig, meer dan de meeste liedjes in de tweede halve finale.

Mocht het zo zijn dat ik het niet goed over vind komen as donderdag, ben ik ook eerlijk hierover.

Maar nu positieve vibes (rustig Ato) *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:28:47 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178987037
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens.

Hij pakt het zelf ook niet altijd even handig aan maar een beetje zichzelf respecterend artiest zou geen seconde tijd en energie meer moeten hoeven steken in iemand met een mening en haat die toch nooit meer gaat veranderen.

Anouk had deze man wrs niet alleen geband maar ook een klap voor z'n harses gegeven :+ _O-
Mooie is dat die gast nu als een klein kind nog zuurdere stukjes gaat schrijven om zijn punt te maken, maar ondertussen wel wijzen naar Waylon.

Daarnaast geloof ik geen één woord van wat hij zegt. Denk niet dat dit de exacte woorden van Waylon waren ook. Niemand zal het weten.
pi_178987044
Is dat interview met Waylon bij Radio 2 nou abrupt afgelopen? Of heb ik niet meegekregen dat ze het afgerond hadden? Zat ook andere dingen tussendoor te doen dus grote kans dat ik het niet meegekregen heb.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:29:42 #60
163650 Greys
pi_178987048
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie is dat die gast nu als een klein kind nog zuurdere stukjes gaat schrijven om zijn punt te maken, maar ondertussen wel wijzen naar Waylon.
Ja kijk vooral nooit eens in een spiegel idd. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 12:29:54 #61
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178987052
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:28 schreef ato het volgende:

[..]

Ik geloof het pas als ik het gehoord en gezien heb.
Waarom moet ik die Raatgever geloven, na al die verzinsels en leugens van hem?.
Ik zei ook 'als dit echt zo is gebeurd'.

Maar verder heb je een punt natuurlijk. Ik ben ook verder totaal niet op de hand van Raatgever.

Maar ik blijf me gewoon storen aan een bepaald houdingsdingetje van Waylon. De een kijkt daar doorheen, of vind dat juist stoer, terecht of zelfverzekerd, bij mij valt het soms verkeerd.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:31:08 #62
163650 Greys
pi_178987069
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie is dat die gast nu als een klein kind nog zuurdere stukjes gaat schrijven om zijn punt te maken, maar ondertussen wel wijzen naar Waylon.

Daarnaast geloof ik geen één woord van wat hij zegt. Denk niet dat dit de exacte woorden van Waylon waren ook. Niemand zal het weten.
Stond jij erbij toen de Telegraafman bij EIC zei dat ie het juist wel oké vond hoe dat moment ging? Ze doen nou net alsof Waylon 'bijna moest worden weggetrokken' en tegen ons zei hij juist dat ie super rustig bleef en dat wel bewonderde :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 12:33:26 #63
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_178987099
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:10 schreef Greys het volgende:
Even buiten Waylon om hoop ik sowieso in z'n geheel dat Nederland in de media vooral ook eens wat trotser op de afgevaardigde van hun land wordt in z'n algemeen. Kritiek hebben op een act oid kan best, had ik dit jaar en bij Og3ne en Trijntje ook, maar iets meer waardering voor degenen die hun nek uitsteken en het aandurven mag ook wel in het algemeen.

SuRie heeft een slecht lied en een slechte staging maar de UK fans verafgoden haar.
Nou is dat ook een heel likable persoon, maar wie er voor Nederland ook gaat ze krijgen altijd weer dat gejank over 'stop toch met dat Oostblokfeest'. Wat al in geen tien jaar meer zo is. Daar word ik ook echt weleens agressief van. :')
O'G3ne werd vorig jaar ook op FOK door sommigen finaal afgebrand
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:35:35 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178987130
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:19 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe hij als 'muziekexpert' dan naar rock/metal muziek kijkt, als Waylons nummer al zo heftig vindt.
https://www.ad.nl/dossier(...)-gedateerd~a6f7f23e/

Om maar een voorbeeld te noemen. Wel meer van dit soort artikelen gevonden. Bijna overal is hij zuur over ... behalve over Kensington. Die prijst hij echt helemaal de hemel in, geen enkel puntje van kritiek.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:38:24 #65
163650 Greys
pi_178987156
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:33 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

O'G3ne werd vorig jaar ook op FOK door sommigen finaal afgebrand
Dat zeg ik toch zelf ook letterlijk in die post? ;)

Maar wij zijn particulieren die onze eigen mening geven en het niet als feit presenteren in de nationale media.
Ik vond hun lied slecht en de manier waarop ze het kozen. Maar ik snap wel dat ze aan het esf mee wilden doen. Wat ik dus bedoel met dat je als Nederlandse deelnemer alleen al overal moet verdedigen in NL in de media dat je überhaupt aan die 'onzin' mee wil doen.. Is toch jammer? Nog even en er durft echt niemand meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987188
Kunnen we er al een persgate van maken?
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:41:38 #67
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987189
Het bijlezen heb ik inmiddels opgegeven: iemand een samenvatting van de laatste paar uur?

En insinuuert Zeepbelgever nu dat Marga Bult een oude alcolliste is? Waylon afzeiken, vooruit, maar van Marga blijf je af. :( :( :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 12:41:51 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178987190
Ik was blij dat O wilde gaan, wany zingen kunnen ze, maat wat een roy nummer was dat zeg.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:42:12 #69
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987196
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:41 schreef iBenny het volgende:
Kunnen we er al een persgate van maken?
Sho-klb Stefan Raatgever. O-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178987211
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:28 schreef ato het volgende:

[..]

Ik geloof het pas als ik het gehoord en gezien heb.
Waarom moet ik die Raatgever geloven, na al die verzinsels en leugens van hem?.

Nou ja ik hou op hier over.
Ik heb eerder aangegeven dat ik in de positieve vibe ben terug gekomen en wil dat ook blijven.
Ik heb nog steeds de hoop dat het as donderdag een goed optreden wordt en dat hij naar de finale gaat.
Ik gun hem dit omdat het liedje goed is en omdat hij een goede muzikant is.

Het is finale waardig, meer dan de meeste liedjes in de tweede halve finale.

Mocht het zo zijn dat ik het niet goed over vind komen as donderdag, ben ik ook eerlijk hierover.

Maar nu positieve vibes (rustig Ato) *O*
Hou dat positieve maar vast :*

Ik heb dat niet meer en lees gewoon wat rustiger mee en zie het wel als het gaat beginnen. Hoop voor de mensen die gaan dat ze er dik veel plezier in hebben, ook om Waylon te gaan zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178987221
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:41 schreef ijs_beer het volgende:
Het bijlezen heb ik inmiddels opgegeven: iemand een samenvatting van de laatste paar uur?

En insinuuert Zeepbelgever nu dat Marga Bult een oude alcolliste is? Waylon afzeiken, vooruit, maar van Marga blijf je af. :( :( :P
Marga O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178987241
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:28 schreef ato het volgende:

[..]

Ik geloof het pas als ik het gehoord en gezien heb.
Waarom moet ik die Raatgever geloven, na al die verzinsels en leugens van hem?.

Nou ja ik hou op hier over.
Ik heb eerder aangegeven dat ik in de positieve vibe ben terug gekomen en wil dat ook blijven.
Ik heb nog steeds de hoop dat het as donderdag een goed optreden wordt en dat hij naar de finale gaat.
Ik gun hem dit omdat het liedje goed is en omdat hij een goede muzikant is.

Het is finale waardig, meer dan de meeste liedjes in de tweede halve finale.

Mocht het zo zijn dat ik het niet goed over vind komen as donderdag, ben ik ook eerlijk hierover.

Maar nu positieve vibes (rustig Ato) *O*
Gewoon lekker positief blijven hoor!

Voor mij doet dit krantendingetje niks af aan mijn enthousiasme voor donderdag. Wil nog steeds dat het allemaal goed gaat, de act toch gaat kloppen en dat we lekker doorgaan naar de finale. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:45:23 #73
163650 Greys
pi_178987251
Geruststellend is wel dat als dit met die kop "WAYLON BOYCOT PERS" überhaupt doordringt naar het buitenland ze daar wrs denken 'huh, hij boycot helemaal geen pers want wij hebben gewoon leuk met hem gepraat gisteravond hoor ondanks dat we best wat kritiek op de act hadden'. En de pers die net weer klaarstond in de radiostudio kregen ook gewoon een vrolijke Waylon. Dus dan zullen de NL kranten daar moeten uitleggen als ze vragen krijgen dat alleen zij geboycot zijn. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:45:40 #74
368283 ato
pi_178987255
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zei ook 'als dit echt zo is gebeurd'.

Maar verder heb je een punt natuurlijk. Ik ben ook verder totaal niet op de hand van Raatgever.

Maar ik blijf me gewoon storen aan een bepaald houdingsdingetje van Waylon. De een kijkt daar doorheen, of vind dat juist stoer, terecht of zelfverzekerd, bij mij valt het soms verkeerd.
Ik vind hem ook soms onhandig hoor met zijn uitspraken.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987257
Braadbever mag over iedereen zeggen wat ie wil, maar van Marga blijft ie af.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:45:51 #76
163650 Greys
pi_178987258
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Marga O+
Ja O+

Heb je haar tweet gezien over het AD :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 12:46:06 #77
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178987261
Het was trouwens Marcha, ten tijde van het songfestival.
:o)
pi_178987270
Heb net de nummers aan m'n moeder laten horen en ze vind Nederland echt vet gaaf en ook veel beter dan België :D

Haar favorieten zijn Cyprus ( O+), Italië, Zweden en Montenegro. *O*
MY MOMMA HAS TASTE
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:47:49 #79
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178987293
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:46 schreef Nexum het volgende:
Heb net de nummers aan m'n moeder laten horen en ze vind Nederland echt vet gaaf en ook veel beter dan België :D

Haar favorieten zijn Cyprus ( O+), Italië, Zweden en Montenegro. *O*
MY MOMMA HAS TASTE
En wat vindt ze van Marga? (let op: strikvraag)
:o)
pi_178987296
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:46 schreef Nexum het volgende:
Heb net de nummers aan m'n moeder laten horen en ze vind Nederland echt vet gaaf en ook veel beter dan België :D

Haar favorieten zijn Cyprus ( O+), Italië, Zweden en Montenegro. *O*
MY MOMMA HAS TASTE
Ik kan nu al raden dat mijn moeder Cyprus ook leuk gaat vinden. Maar ik denk dat ze sowieso veel nummers tof gaat vinden. Outlaw in 'em vind ze het al van, ook Lie to Me en Toy.. Denk dat Duitsland ook wel goed in de smaak gaat vallen en Zweden. :P
  maandag 7 mei 2018 @ 12:48:25 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178987305
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:41 schreef ijs_beer het volgende:
En insinuuert Zeepbelgever nu dat Marga Bult een oude alcolliste is? Waylon afzeiken, vooruit, maar van Marga blijf je af. :( :( :P
Zo, net helemaal bijgelezen en ben het eigenlijk vooral hiermee eens. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178987309
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:47 schreef Dave het volgende:

[..]

En wat vindt ze van Marga? (let op: strikvraag)
Say who now?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:49:10 #83
163650 Greys
pi_178987318
Mijn moeder vond alle liedjes van Waylon mooi bij DWDD maar deze 'veel te wild'.

_O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987319
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:47 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Ik kan nu al raden dat mijn moeder Cyprus ook leuk gaat vinden. Maar ik denk dat ze sowieso veel nummers tof gaat vinden. Outlaw in 'em vind ze het al van, ook Lie to Me en Toy.. Denk dat Duitsland ook wel goed in de smaak gaat vallen en Zweden. :P
Lie To Me is sowieso denk ik een song die het bij elke generatie wel goed doet, jong en oud. Denk alleen dat de hoogbejaarden het niet zo heel geweldig vinden :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987324
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja O+

Heb je haar tweet gezien over het AD :D
Nee :D Ik lees alleen hier maar niet alles lukt om bij te blijven :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178987332
Hij staat al op de hoofdpagina van de Telegraaf.nl
Waylon boycot pers
Zanger kan niet tegen kritiek

En dat bijzinnetje zonder aanhalingstekens is een mening delen alsof het een feit is.
pi_178987347
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vond alle liedjes van Waylon mooi bij DWDD maar deze 'veel te wild'.

_O- O+
Haha O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:50:22 #88
368283 ato
pi_178987353
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:45 schreef Greys het volgende:
Geruststellend is wel dat als dit met die kop "WAYLON BOYCOT PERS" überhaupt doordringt naar het buitenland ze daar wrs denken 'huh, hij boycot helemaal geen pers want wij hebben gewoon leuk met hem gepraat gisteravond hoor ondanks dat we best wat kritiek op de act hadden'. En de pers die net weer klaarstond in de radiostudio kregen ook gewoon een vrolijke Waylon. Dus dan zullen de NL kranten daar moeten uitleggen als ze vragen krijgen dat alleen zij geboycot zijn. _O-
Ja werd ook verteld net in de radio uitzending, dat hij het druk had met interviews.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 12:51:04 #89
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178987369
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:48 schreef Nexum het volgende:

[..]

Say who now?
:'( POIDSDAK:KDJ WIG
:o)
pi_178987374
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Wuwwa het volgende:
Hij staat al op de hoofdpagina van de Telegraaf.nl
Waylon boycot pers
Zanger kan niet tegen kritiek

En dat bijzinnetje zonder aanhalingstekens is een mening delen alsof het een feit is.
Ik neem de Telegraaf bij voorbaat (altijd) al met een korrel zout :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:51:25 #91
163650 Greys
pi_178987379
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haha O+
Best kans dat m'n moeder komende week vol voor IJsland gaat _O- O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:51:59 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987388
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Wuwwa het volgende:
Hij staat al op de hoofdpagina van de Telegraaf.nl
Waylon boycot pers
Zanger kan niet tegen kritiek

En dat bijzinnetje zonder aanhalingstekens is een mening delen alsof het een feit is.
Persjongens vinden zichzelf vaak heel belangrijk, maar een ding vergeten ze even, showbizznieuws is zo'n beetje de meest onbelangrijke/ tak van journalistiek. :O Bovendien is toch alleen die AD dude geboycot? Wat zeikt de Telegraaf dan, want dat is toch juist gunstig voor hen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 12:52:17 #93
2681 Dave
Aardig op drave
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:52:50 #94
163650 Greys
pi_178987406
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:50 schreef ato het volgende:

[..]

Ja werd ook verteld net in de radio uitzending, dat hij het druk had met interviews.
Daarom. Ze weten daar ook wel dat de 'Waylon boycot pers' kop alleen die twee kranten betreft. :P

Alleen dat weten de mensen thuis in Nederland dan weer niet. Ach ja..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987417
Mijn moeder vindt Waylon zijn stem dus verschrikkelijk, maar nadat hij Outlaw in Em had gespeeld bij DWDD kreeg ik een berichtje dat ze het nummer geweldig vond :D Een wonder dus. :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:53:51 #96
163650 Greys
pi_178987427
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee :D Ik lees alleen hier maar niet alles lukt om bij te blijven :D
Marga zegt het lief maar ontdekte ook enige onjuistheden over zichzelf in het AD stuk _O- O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987430
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarom. Ze weten daar ook wel dat de 'Waylon boycot pers' kop alleen die twee kranten betreft. :P

Alleen dat weten de mensen thuis in Nederland dan weer niet. Ach ja..
En die mogen toch niet stemmen op Waylon.

#stormineenglaswatergate *O*
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:54:29 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987442
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:53 schreef Em31 het volgende:
Mijn moeder vindt Waylon zijn stem dus verschrikkelijk, maar nadat hij Outlaw in Em had gespeeld bij DWDD kreeg ik een berichtje dat ze het nummer geweldig vond :D Een wonder dus. :P
Kijk, dit soort dingen zorgen ervoor dat ik nog steeds hoop heb op top 5/ top 10. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178987454
Morgen gewoon al semi 1 omg waar blijft de tijd *O* *O*
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:55:18 #100
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987458
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Marga zegt het lief maar ontdekte ook enige onjuistheden over zichzelf in het AD stuk _O- O+

[ afbeelding ]
Heeft ze overigens op al dr social media gedeeld. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178987462
Zoals ik al eerder zei, de enige persoon van de nationale pers die te volgen is, is Koos grandioos. De rest moet je negeren.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:55:51 #102
163650 Greys
pi_178987470
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Em31 het volgende:
Morgen gewoon al semi 1 omg waar blijft de tijd *O* *O*
Vanavond al juryshow voor semi 1. Vanavond weten we al via Het Hoofd wie er vocaal uit de bocht vloog :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:56:46 #103
163650 Greys
pi_178987487
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Wuwwa het volgende:
Zoals ik al eerder zei, de enige persoon van de nationale pers die te volgen is, is Koos grandioos. De rest moet je negeren.
Koos is echt een zonnestraal in de donkere wolken van de NL media ja :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 7 mei 2018 @ 12:57:14 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_178987498
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Em31 het volgende:
Morgen gewoon al semi 1 omg waar blijft de tijd *O* *O*
Ik vergeet steeds dat dat morgen al is OH HELP HET IS ALWEER BIJNA VOORBIJ ;(
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 12:57:25 #106
368283 ato
pi_178987502
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Nexum het volgende:

[..]

Lie To Me is sowieso denk ik een song die het bij elke generatie wel goed doet, jong en oud. Denk alleen dat de hoogbejaarden het niet zo heel geweldig vinden :+
Mijn hoogbejaarde moeder vond altijd Zweden goed en de iets hardere nummers bv die van Georgië 2015 en 2016 :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987504
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanavond al juryshow voor semi 1. Vanavond weten we al via Het Hoofd wie er vocaal uit de bocht vloog :o
Ben jij nu in Lissabon trouwens? :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:57:38 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178987507
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vond alle liedjes van Waylon mooi bij DWDD maar deze 'veel te wild'.

_O- O+
Haha 'wild'.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:57:57 #109
163650 Greys
pi_178987509
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:57 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ben jij nu in Lissabon trouwens? :D
Nee donderdag pas :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987511
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:57 schreef ato het volgende:

[..]

Mijn hoogbejaarde moeder vond altijd Zweden goed en de iets hardere nummers bv die van Georgië 2015 en 2016 :)
Je moeder heeft goeie smaak :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987517
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanavond al juryshow voor semi 1. Vanavond weten we al via Het Hoofd wie er vocaal uit de bocht vloog :o
Jaa ben benieuwd of iedereen de druk aankan :o
pi_178987518
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee donderdag pas :D
IK VIND HET ZO TOF dat je daadwerkelijk ook echt gaat. Je gaat gewoon daar zijn en alle magie beleven. _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 12:58:42 #113
163650 Greys
pi_178987522
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha 'wild'.
Haha ja lief he. Ze is zeventig. Dan kan dit een tikkie wild zijn idd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987523
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Koos is echt een zonnestraal in de donkere wolken van de NL media ja :D
Vond Koos ook een baasie bij Expeditie Robinson. Jammer dat daar toen een kliekje aan jonge nietszeggende nepfiguren rondliepen als Anna Nooshin en Dave Roelvink die hem eruit wipten.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:00:44 #115
368283 ato
pi_178987547
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanavond al juryshow voor semi 1. Vanavond weten we al via Het Hoofd wie er vocaal uit de bocht vloog :o
Sterker nog straks de generale repetitie *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:00:51 #116
163650 Greys
pi_178987551
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

IK VIND HET ZO TOF dat je daadwerkelijk ook echt gaat. Je gaat gewoon daar zijn en alle magie beleven. _O_
Ik kan echt niet wachten :o En ik ben enorm zenuwachtig. Woensdagavond slapen we al in Brussel om donderdagochtend te vliegen. Nu al hysterisch bij het idee alleen al :D

Ga bijna nooit op vakantie. Kan m'n honden slecht missen. Maar dit - vooral wetend dat zij supergoede oppas in eigen huis hebben die dagen - wordt zo enorm bizar geweldig heerlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 13:01:09 #117
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178987554
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha ja lief he. Ze is zeventig. Dan kan dit een tikkie wild zijn idd :D
Lief ja. Mijn moeder is in de vijftig, die vindt het waarschijnlijk ook wild maar dat zegt meer over haar :') :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:01:30 #118
368283 ato
pi_178987558
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

Je moeder heeft goeie smaak :+
Had maar O+
Ik weet zeker dat zij Cyprus ook leuk had gevonden, zij hield van dat soort liedjes.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 13:02:02 #119
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178987564
Mijn moedertje (ze is lang voor een vrouw dus dat tje staat zo raar.) van zestig houd wel van een bak herrie, ouwe rocker die ze is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 13:02:18 #120
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178987571
Ik luister een Spotify playlist met ESF-winnaars, genieten hoor *O*
Koel en donker bewaren
pi_178987578
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan echt niet wachten :o En ik ben enorm zenuwachtig. Woensdagavond slapen we al in Brussel om donderdagochtend te vliegen. Nu al hysterisch bij het idee alleen al :D

Ga bijna nooit op vakantie. Kan m'n honden slecht missen. Maar dit - vooral wetend dat zij supergoede oppas in eigen huis hebben die dagen - wordt zo enorm bizar geweldig heerlijk!
NIET ZENUWACHTIG ZIJN!!! Alles komt goed. Gewoon een goeie tijd hebben!!!!!!!!!!! Alleen hopen dat je niet een streaker krijgt net zoals vorig jaar _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987591
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:01 schreef ato het volgende:

[..]

Had maar O+
Ik weet zeker dat zij Cyprus ook leuk had gevonden, zij hield van dat soort liedjes.
Ahh, i'm sorry! Weet zeker dat ze daar boven nu lekker op haar comfortabele hangstoel naar Georgië 2016 zit te luisteren :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:04:26 #123
368283 ato
pi_178987595
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lief ja. Mijn moeder is in de vijftig, die vindt het waarschijnlijk ook wild maar dat zegt meer over haar :') :P
Hahaha ik ben ook in de 50 maar ik hou wel van wild zo nu en dan :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987612
Als Cyprus daadwerkelijk wint bestel ik de dag na de finale m'n tickets voor Limassol. :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:06:50 #125
368283 ato
pi_178987627
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:03 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ahh, i'm sorry! Weet zeker dat ze daar boven nu lekker op haar comfortabele hangstoel naar Georgië 2016 zit te luisteren :+
Geeft niet joh, kan jij niet weten. Die zit weer te genieten van al die liedjes en ook te ergeren waarom dat ene liedje niet doorgaat naar de finale. Mijn moeder was tijdens ESF ook heerlijk fanatiek, nog meer dan mij ( of was het ik?? die avonden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987640
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:06 schreef ato het volgende:

[..]

Geeft niet joh, kan jij niet weten. Die zit weer te genieten van al die liedjes en ook te ergeren waarom dat ene liedje niet doorgaat naar de finale. Mijn moeder was tijdens ESF ook heerlijk fanatiek, nog meer dan mij ( of was het ik?? die avonden.
Aah, super leuk. Toen Turkije nog meedeed was mijn moeder ook echt ontzettend fanatiek, het was soms zelfs eng :D

Ik weet nog heel goed dat in 2009 ze pisnijdig was dat Hadise net niet de top 3 had gehaald _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:09:41 #127
368283 ato
pi_178987668
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:07 schreef Nexum het volgende:

[..]

Aah, super leuk. Toen Turkije nog meedeed was mijn moeder ook echt ontzettend fanatiek, het was soms zelfs eng :D

Ik weet nog heel goed dat in 2009 ze pisnijdig was dat Hadise net niet de top 3 had gehaald _O-
Is zij ook Turks? Hadise vond ik geweldig.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987683
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:09 schreef ato het volgende:

[..]

Is zij ook Turks? Hadise vond ik geweldig.
Jep, m'n moeder en vader zijn beide in Turkije geboren. Ik heb m'n liefde voor ethnische liedjes niet van een vreemde, want dat is de gewone muziekstijl in Turkije :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987686
Ik ben blij dat we nu niet in semi 1 zitten, maar vind het over het algemeen wel leuker om in de eerste semi te zitten. :+ Nu wachten tot woensdag en stel we gaan door dan kun je zo'n halve finale niet eens even normaal verwerken omdat vrijdag alweer de volgende jury show is _O-
pi_178987692
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister een Spotify playlist met ESF-winnaars, genieten hoor *O*
Ding-a-Dong = tijdloos
pi_178987705
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:11 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ding-a-Dong = tijdloos
Dat was gewoon de laatste keer dat we gewonnen hebben, 43 jaar geleden. Waar gaat de tijd heen zeg, pfoe
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:12:33 #132
368283 ato
pi_178987719
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:10 schreef Nexum het volgende:

[..]

Jep, m'n moeder en vader zijn beide in Turkije geboren. Ik heb m'n liefde voor ethnische liedjes niet van een vreemde, want dat is de gewone muziekstijl in Turkije :D
OK top, ik heb veel Turkse muziek gekocht vroeger. Ik hield en hou nog steeds van Ethno/pop.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987726
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:12 schreef ato het volgende:

[..]

OK top, ik heb veel Turkse muziek gekocht vroeger. Ik hield en hou nog steeds van Ethno/pop.
:D O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987727
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:10 schreef Em31 het volgende:
Ik ben blij dat we nu niet in semi 1 zitten, maar vind het over het algemeen wel leuker om in de eerste semi te zitten. :+ Nu wachten tot woensdag en stel we gaan door dan kun je zo'n halve finale niet eens even normaal verwerken omdat vrijdag alweer de volgende jury show is _O-
Ik vind het ergens juist wel fijn dat we in de tweede semi zitten. Dan kan ik rustiger naar de eerste semi kijken omdat we toch nog niet weten of Waylon zich wel of niet kwalificeert :D
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:13:26 #135
368283 ato
pi_178987731
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:10 schreef Nexum het volgende:

[..]

Jep, m'n moeder en vader zijn beide in Turkije geboren. Ik heb m'n liefde voor ethnische liedjes niet van een vreemde, want dat is de gewone muziekstijl in Turkije :D
Ik vond het bv geweldig toen Sertab voor Turkije ging, die kende ik al voor ESF.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:14:34 #136
368283 ato
pi_178987753
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:10 schreef Em31 het volgende:
Ik ben blij dat we nu niet in semi 1 zitten, maar vind het over het algemeen wel leuker om in de eerste semi te zitten. :+ Nu wachten tot woensdag en stel we gaan door dan kun je zo'n halve finale niet eens even normaal verwerken omdat vrijdag alweer de volgende jury show is _O-
Ja drukke week he..
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987755
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:13 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond het bv geweldig toen Sertab voor Turkije ging, die kende ik al voor ESF.
Sertab heeft een speciaal plekje in m'n hart O+

Dat was de eerste en waarschijnlijk ook laatste keer dat we wonnen. :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987762
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:10 schreef Em31 het volgende:
Ik ben blij dat we nu niet in semi 1 zitten, maar vind het over het algemeen wel leuker om in de eerste semi te zitten. :+ Nu wachten tot woensdag en stel we gaan door dan kun je zo'n halve finale niet eens even normaal verwerken omdat vrijdag alweer de volgende jury show is _O-
HET IS ZO DRUK ALLEMAAL AAAAAAAAAAAH
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178987772
Ik probeer te doen alsof ik dit nummer voor het eerst hoor, dan is dat intro'tje, die eerste snerpende tonen wel erg lekker hoor. Dat blijft sws hangen. Halve finale blijft een formaliteitje.
Alleen dat stukje vanaf 1:22 vind ik er bijzonder kneuterig uit zien.
  maandag 7 mei 2018 @ 13:17:23 #140
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_178987802
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch zelf ook letterlijk in die post? ;)

Maar wij zijn particulieren die onze eigen mening geven en het niet als feit presenteren in de nationale media.
Ik vond hun lied slecht en de manier waarop ze het kozen. Maar ik snap wel dat ze aan het esf mee wilden doen. Wat ik dus bedoel met dat je als Nederlandse deelnemer alleen al overal moet verdedigen in NL in de media dat je überhaupt aan die 'onzin' mee wil doen.. Is toch jammer? Nog even en er durft echt niemand meer.
Hun lied was wat mager. Werd door de jury goed gesmaakt met een vijfde plek. Ik heb daar een all akoestische versie van gehoord. De drie met een man op gitaar alleen. Die versie had veel beter gescoord.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:18:56 #141
368283 ato
pi_178987820
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:15 schreef Wuwwa het volgende:
Ik probeer te doen alsof ik dit nummer voor het eerst hoor, dan is dat intro'tje, die eerste snerpende tonen wel erg lekker hoor. Dat blijft sws hangen. Halve finale blijft een formaliteitje.
Ja ik geloof er ook in, die intro is zo lekker.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178987839
NL op zijn smalst, elk jaar weer dat negatieve commentaar over een artiest die voor NL naar het Songfestival gaat. Natuurlijk het kan je lied , je artiest niet zijn maar kom op het zijn wel artiesten die het aandurven om NL te vertegenwoordigen en te promoten. Hebben ze dan niet een klein beetje meer credit verdiend? En Waylon is een persoon die leeft voor de muziek is daar ook heel gepassioneerd over, doet ook alles om het Songfestival voor NL te laten slagen (wat heeft die man een drukke voorbereidingstijd gehad) en mag hij dan eens reageren als hij al die shit over zich heen krijgt? En moeten we de "pers" van het AD en de Telegraaf serieus nemen en dan vooral die SR? man wat een azijnpisser is dat. En we weten helemaal niet of Waylon zelf een boycot heeft afgevaardigd, het lijkt mij niet , zal vast besproken en besloten zijn in het team . Laten we nu vooral even afwachten hoe het verder gaat en Waylon blijven steunen!!
pi_178987847
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:02 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn moedertje (ze is lang voor een vrouw dus dat tje staat zo raar.) van zestig houd wel van een bak herrie, ouwe rocker die ze is.
Mama ijs_beer *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178987879
Ik zie nu dat filmpje met Eurovoxx pas, super leuk. Die man is echt fan :D Ook leuk dat hij de dansers even aan het woord laat.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:24:24 #146
368283 ato
pi_178987908
quote:
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:25:14 #147
163650 Greys
pi_178987921
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:23 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu dat filmpje met Eurovoxx pas, super leuk. Die man is echt fan :D Ook leuk dat hij de dansers even aan het woord laat.
En het mooie is dus dat hij na de eerste repetitie wat teleurgesteld was over de act. Maar dat gewoon normaal verwoordde en dat ie het lied en artiest gewoon alsnog tof vond. En na de tweede rep vond ook hij het al een stuk beter. Kritiek hoeft dus niks uit te maken voor hoe je als artiest en pers met elkaar omgaat. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:26:27 #148
163650 Greys
pi_178987941
Ik zag dit laatste zinnetje en het eerst wat ik dacht was 'tis maar goed dat Saara niet voor Nederland uitkomt' :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178987965
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:25 schreef Greys het volgende:

[..]

En het mooie is dus dat hij na de eerste repetitie wat teleurgesteld was over de act. Maar dat gewoon normaal verwoordde en dat ie het lied en artiest gewoon alsnog tof vond. Kritiek hoeft dus niks uit te maken voor hoe je als artiest en pers met elkaar omgaat. ^O^
Ik denk dat de kranten het gewoon sappiger moeten verkopen, net als een roddelblad die ook niet alleen feiten verkoopt over een eventuele breuk van mensen.
Maar je hebt 'iets sappiger' en uiteraard 'te sappig'.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:28:26 #150
43556 miss_dynastie
pi_178987973
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:13 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond het bv geweldig toen Sertab voor Turkije ging, die kende ik al voor ESF.
Dat had ik in 2004 met Zeljko Joksimovic O+
Sowieso zijn ze er op de Balkan niet vies van om grote namen te sturen. En dan niet zoals Engelbert Humperdinck en Bonnie Tyler, maar mensen die nog steeds de hitlijsten regelmatig vullen.
pi_178987988
Oké ik boycot Waylon

Wat een ...
pi_178987996
#teameldersinEuropa
pi_178987997
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:07 schreef Nexum het volgende:

[..]

Aah, super leuk. Toen Turkije nog meedeed was mijn moeder ook echt ontzettend fanatiek, het was soms zelfs eng :D

Ik weet nog heel goed dat in 2009 ze pisnijdig was dat Hadise net niet de top 3 had gehaald _O-
Hadise :@
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:31:18 #154
163650 Greys
pi_178988021
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kranten het gewoon sappiger moeten verkopen, net als een roddelblad die ook niet alleen feiten verkoopt over een eventuele breuk van mensen.
Maar je hebt 'iets sappiger' en uiteraard 'te sappig'.
Ja dat kan ik oprecht begrijpen ook nog! :Y
Maar ook daar zit idd wel een keertje een grens aan waar je als artiest dan nog wel energie in wilt steken en tijd aan kwijt wilt zijn. Iemand die er geen geheim van maakt dat ie het nummer zelfmoord-kut vindt, de zanger een lul en de act verschrikkelijk daar kan je beter idd gewoon afstand van nemen en hem z'n mening laten hebben verder. Dat gaat toch nooit meer goedkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:31:27 #155
43556 miss_dynastie
pi_178988025
Ach die arme Hadise ja... ziek en opgeblazen van de medicijnen....
pi_178988099
songfestivalNL twitterde op maandag 07-05-2018 om 13:27:23 Dinsdag en donderdag aandacht voor #songfestival in @pauwnl met @JamaiLoman en @gerardjoling als gast. Publiek is welkom en halve finales kunnen bekeken worden in naastgelegen mediacafé. Entree is gratis. Interesse? Mail naar publiek@tvtickets.nl reageer retweet
Jaaa Geer weer bij Pauw w/
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:36:38 #157
43556 miss_dynastie
pi_178988107
Help me even, waarom wordt Jamai er ook alweer altijd bijgesleept als ‘kenner’?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:36:43 #158
163650 Greys
pi_178988109
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:35 schreef Em31 het volgende:
songfestivalNL twitterde op maandag 07-05-2018 om 13:27:23 Dinsdag en donderdag aandacht voor #songfestival in @pauwnl met @JamaiLoman en @gerardjoling als gast. Publiek is welkom en halve finales kunnen bekeken worden in naastgelegen mediacafé. Entree is gratis. Interesse? Mail naar publiek@tvtickets.nl reageer retweet
Jaaa Geer weer bij Pauw w/
Deed Geer zo tof vorige keer! En Jamai vond ik ook zo leuk in de Waylon docu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:37:12 #159
163650 Greys
pi_178988116
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Help me even, waarom wordt Jamai er ook alweer altijd bijgesleept als ‘kenner’?
Zelfde reden als Jan Smit en Carlo B denk ik :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:39:04 #160
163650 Greys
pi_178988141
Oh nee Jamai mss omdat ie Waylon goed kent omdat ie al die tijd met hem werkte zowel bij It Takes 2 als The Voice twee seizoenen ieder. Hij werd er ook bijgehaald in de Waylon docu om die redenen denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:41:32 #161
163650 Greys
pi_178988185
Ah de showcase in die toffe club wordt dus behandeld zeg maar als 'het NL feestje'. Zoals van de week er ook het Israël feestje was.

quote:
WAYLON GEEFT EXCLUSIEVE SHOWCASE IN LISSABON
7 MEI 2018
Maandagavond geeft Waylon een exclusieve showcase voor Nederlandse- en buitenlandse pers, commentatoren en delegaties.

Na de succesvolle pop-up optredens in de stad, van afgelopen donderdag, gaat Waylon maandagavond een showcase geven in hartje Lissabon. Diverse media, commentatoren, leden van de delgaties en ebu hebben een exclusieve uitnodiging ontvangen.

Benieuwd naar de showcase? Volg songfestival.avrotros op Instagram, daar houden we je op de hoogte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988187
Waarom geen Frits Huffnagel verdikkeme?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:42:33 #163
163650 Greys
pi_178988206
En vandaar dat er verder geen ruchtbaarheid aan is gegeven want ze hebben kennelijk verder geen publiek meer nodig :P

Al vraag ik me af of al die mensen niet naar de juryshow zitten te kijken? :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 13:44:00 #164
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178988227
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef Greys het volgende:
WAYLON GEEFT EXCLUSIEVE SHOWCASE IN LISSABON
7 MEI 2018
Maandagavond geeft Waylon een exclusieve showcase voor Nederlandse- (AD en Telegraaf uitgezonderd) en buitenlandse pers, commentatoren en delegaties.
:o)
pi_178988230
ESCKAZ met een wat ongemakkelijk laatste deel van het gesprek
  maandag 7 mei 2018 @ 13:44:57 #166
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178988240
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:42 schreef Greys het volgende:
Al vraag ik me af of al die mensen niet naar de juryshow zitten te kijken? :?
Nee joh, daar hebben de witkonten van Avrotros heel goed over na gedacht.
:o)
pi_178988291
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef Greys het volgende:
Ah de showcase in die toffe club wordt dus behandeld zeg maar als 'het NL feestje'. Zoals van de week er ook het Israël feestje was.

[..]

Lekker gepland ook tijdens zo'n juryoptreden :') de meeste pers gaat daar naar kijken. Maar misschien dat er wat buitenlandse pers van de landen uit zijn semi aanwezig zullen zijn? Maar had dat gewoon eerder gedaan.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:48:14 #168
163650 Greys
pi_178988294
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:44 schreef Dave het volgende:

[..]

Nee joh, daar hebben de witkonten van Avrotros heel goed over na gedacht.
:D

Nou ben benieuwd! Het lijkt mij te botsen maar ik hoop maar dat ze dat zelf ook wel weten en er iets op bedacht hebben :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988304
Niet echt handig nee 8)7 Ben benieuwd of ze echt iedereen uitgenodigd hebben, misschien kunnen we het Matt straks vragen via de stream :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:50:16 #170
163650 Greys
pi_178988323
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:48 schreef grazz het volgende:

[..]

Lekker gepland ook tijdens zo'n juryoptreden :') de meeste pers gaat daar naar kijken. Maar misschien dat er wat buitenlandse pers van de landen uit zijn semi aanwezig zullen zijn? Maar had dat gewoon eerder gedaan.
Waarschijnlijk was die club op andere avonden al vol geprogrammeerd was. Maar wie weet maak ik me om niks druk nu over de opkomst. Hoop het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988327
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:44 schreef Wuwwa het volgende:
ESCKAZ met een wat ongemakkelijk laatste deel van het gesprek
Die donkere in dat witte colbert _O_
~The present is all there is~
pi_178988341
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was die club op andere avonden al vol geprogrammeerd was. Maar wie weet maak ik me om niks druk nu over de opkomst. Hoop het.
Misschien krijgen we nog duetten, net zoals bij Douwe Bob en Amir *;
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:52:11 #173
163650 Greys
pi_178988352
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Misschien krijgen we nog duetten, net zoals bij Douwe Bob en Amir *;
Met Lovestruck Lea! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:52:47 #174
43556 miss_dynastie
pi_178988365
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh nee Jamai mss omdat ie Waylon goed kent omdat ie al die tijd met hem werkte zowel bij It Takes 2 als The Voice twee seizoenen ieder. Hij werd er ook bijgehaald in de Waylon docu om die redenen denk ik.
Maar hij is toch al een tijdje bij al die programma’s over het Songfestival te horen? Alsof ‘ie er verstand van heeft zeg maar :P
pi_178988379
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar hij is toch al een tijdje bij al die programma’s over het Songfestival te horen? Alsof ‘ie er verstand van heeft zeg maar :P
Waarschijnlijk gewoon een grote fan. Veel van de zogenaamde ESF kenners zijn gewoon fan, maar toevallig beroemd.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:54:33 #176
368283 ato
pi_178988395
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat had ik in 2004 met Zeljko Joksimovic O+
Sowieso zijn ze er op de Balkan niet vies van om grote namen te sturen. En dan niet zoals Engelbert Humperdinck en Bonnie Tyler, maar mensen die nog steeds de hitlijsten regelmatig vullen.
Jij bent toch Servisch of half?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:55:01 #177
163650 Greys
pi_178988404
Zo :o
Waylon komt even voor z'n manager op en deelt screenshot van Stefan z'n appjes aan manager Sandra van vorig jaar al. Lijkt wel een stalker en dreiger.

'Ik laat m'n manager niet voor leugenaar uitmaken en daar wilde ik excuses voor voordat ik verder met hem sprak'.

https://www.instagram.com/p/Bieah6znz7W/

Stefan haat dus Waylon z'n vrouwelijke manager? En daardoor nu alle zure stukken? Wauw :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:56:37 #178
368283 ato
pi_178988423
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Help me even, waarom wordt Jamai er ook alweer altijd bijgesleept als ‘kenner’?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst Jamai ook niets vond, maar hij heeft wel wat kennis en hij was lief over Waylon in de docu.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178988429
Wat een drama _O- *pakt popcorn erbij*
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 13:57:24 #180
368283 ato
pi_178988440
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef Greys het volgende:
Ah de showcase in die toffe club wordt dus behandeld zeg maar als 'het NL feestje'. Zoals van de week er ook het Israël feestje was.

[..]

Maar is wel tijdens de juryshow -O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:58:02 #181
163650 Greys
pi_178988449
Stefan riep dus vorig jaar zelf tegen Sandra de manager dat hij niet meer met ze wou samenwerken en jankt nu dat ze niet meer met hem willen samenwerken _O- _O- _O-

Wat een gek joh. Je wilde zelf toch niet meer? En kennelijk hebben ze dat onthouden en bewaard :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 7 mei 2018 @ 13:58:22 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_178988456
Wauw popcorn tijd :o
  maandag 7 mei 2018 @ 13:58:34 #183
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178988461
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 13:58:59 #184
163650 Greys
pi_178988467
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:58 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 13:59:54 #185
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988480
Omg

Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:00:30 #186
43556 miss_dynastie
pi_178988490
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:54 schreef ato het volgende:

[..]

Jij bent toch Servisch of half?
Half ja. Of hoe het ook heet. Heb twee paspoorten :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon een grote fan. Veel van de zogenaamde ESF kenners zijn gewoon fan, maar toevallig beroemd.
Voor fans van het festival vind ik ze dan wel weer vaak zuur over andere landen :@
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:01:40 #187
368283 ato
pi_178988507
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Greys het volgende:
Zo :o
Waylon komt even voor z'n manager op en deelt screenshot van Stefan z'n appjes aan manager Sandra van vorig jaar al. Lijkt wel een stalker en dreiger.

'Ik laat m'n manager niet voor leugenaar uitmaken en daar wilde ik excuses voor voordat ik verder met hem sprak'.

https://www.instagram.com/p/Bieah6znz7W/

Stefan haat dus Waylon z'n vrouwelijke manager? En daardoor nu alle zure stukken? Wauw :')
OK, maar mag dat drama Please na zaterdag beginnen :)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:02:40 #188
163650 Greys
pi_178988517
Bizar dat die Raatgever dat akkefietje met Sandra dus uitvecht over Waylon z'n rug. En sorry hoor voor deze vast onpopulaire mening, maar méér dan terecht dat Waylon dat dus even wilde rechtzetten in april bij EIC en daar excuses voor wilde voor haar voordat ie met hem een interview ging doen. Raatgever had immer zelf gezegd dat ie niks meer met ze wilde. Als je dan ineens toch weer wat van ze wilt moet je dat eerst uitpraten.

Stand up tall. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:02:54 #189
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178988523
Maar waarom wil hij dan ook niet meer met de telegraaf praten? Ik hoop dat daar ook nog meer over bekend wordt #meerpopcorn
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:03:04 #190
368283 ato
pi_178988525
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Half ja. Of hoe het ook heet. Heb twee paspoorten :)
Ja weet ik nog ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:03:37 #191
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178988529
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Greys het volgende:
Zo :o
Waylon komt even voor z'n manager op en deelt screenshot van Stefan z'n appjes aan manager Sandra van vorig jaar al. Lijkt wel een stalker en dreiger.

'Ik laat m'n manager niet voor leugenaar uitmaken en daar wilde ik excuses voor voordat ik verder met hem sprak'.

https://www.instagram.com/p/Bieah6znz7W/

Stefan haat dus Waylon z'n vrouwelijke manager? En daardoor nu alle zure stukken? Wauw :')
#teamWaylon

Reetveter :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:04:06 #192
163650 Greys
pi_178988534
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:01 schreef ato het volgende:

[..]

OK, maar mag dat drama Please na zaterdag beginnen :)
Oh maakt me echt niet meer uit nu. Dit hebben we aan Raatgever te danken. Met z'n leugens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:04:26 #193
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178988537
Raatgever heeft echt maar 1 ding "goed" gedaan: tegen de regels in de repetitie streamen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 7 mei 2018 @ 14:04:30 #194
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988539
Oke, ik neem het terug over dat die excuses vragen arrogant en aanmatigend was.

Als dit blijkbaar ook mede de aanleiding was (en niet alleen zijn zure stukken) dan begrijp ik het beter.

Heerlijk dit, genieten hoor.
Koel en donker bewaren
pi_178988556
Verklaart nog steeds niet de Telegraaf maar hey, we hebben weer wat om over te praten. :') :D
pi_178988566
omg :D
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:06:34 #197
368283 ato
pi_178988572
Allemaal drama, maar ja aan de andere kant Stefan begon met zijn niet genuanceerde artikels.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:07:05 #198
163650 Greys
pi_178988578
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:02 schreef MaLo het volgende:
Maar waarom wil hij dan ook niet meer met de telegraaf praten? Ik hoop dat daar ook nog meer over bekend wordt #meerpopcorn
Ze zullen daar wel 'gewoon' klaar zijn nu met de werkwijze van de grote NL kranten in het algemeen. Met Raatgever als reden. En daar is Richard nu idd wel de dupe van (op z'n verjaardag :@ ) maar ergens snap ik het ook weer wel maar kan het niet uitleggen. Telegraaf heeft ook wel heel vaak eind vorig jaar (niet per se Richard) zure stukken geschreven toen bekend werd dat Waylon zou gaan. Denk dat ze nu echt zoiets hebben van 'ja doei, jullie schrijven toch wat je wilt allemaal in de krant dus waarom zouden we met jullie nog interviews doen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:07:08 #199
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178988580
Hoop wel dat Welen z'n kop er bij kan houden donderdag.
:o)
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:07:59 #200
368283 ato
pi_178988591
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh maakt me echt niet meer uit nu. Dit hebben we aan Raatgever te danken. Met z'n leugens.
Nee heb ik nu ook, lees mijn ander bericht..
Pfff na ESF moet ik even op een eiland en even geen media en niemand om mij heen. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:08:22 #201
163650 Greys
pi_178988601
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:07 schreef Dave het volgende:
Hoop wel dat Welen z'n kop er bij kan houden donderdag.
Die vlamt harder dan ooit denk ik juist..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988604
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef Wuwwa het volgende:
Waarom geen Frits Huffnagel verdikkeme?
Die zal wel in Lissabon zelf zitten, die zat twee jaar geleden ook in Stockholm :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 14:08:51 #203
368283 ato
pi_178988610
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:07 schreef Dave het volgende:
Hoop wel dat Welen z'n kop er bij kan houden donderdag.
Oh dat geloof ik zeker wel.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 7 mei 2018 @ 14:08:52 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_178988611
Wat ik me afvraag he. Zouden er in, ik noem maar wat, Polen en Oostenrijk ook dergelijke jaarlijkse hysterische ESF-ophefmomenten zijn om de haverklap?
Never a dull moment in TeamNL. _O-
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:09:30 #205
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178988621
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Die vlamt harder dan ooit denk ik juist..
Dat denk ik ook. w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178988643
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Greys het volgende:
Zo :o
Waylon komt even voor z'n manager op en deelt screenshot van Stefan z'n appjes aan manager Sandra van vorig jaar al. Lijkt wel een stalker en dreiger.

'Ik laat m'n manager niet voor leugenaar uitmaken en daar wilde ik excuses voor voordat ik verder met hem sprak'.

https://www.instagram.com/p/Bieah6znz7W/

Stefan haat dus Waylon z'n vrouwelijke manager? En daardoor nu alle zure stukken? Wauw :')
What the hell! :o Heb altijd het gevoel gehad dat er meer zat achter de giftige artikeltjes van Raatgever. Dat blijkt dus maar weer.

Vind het heel tof dat Waylon dan zo voor zijn manager opkomt. ^O^ En terecht ook dat hij excuses wilde bij EIC.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:11:40 #207
163650 Greys
pi_178988652
Maar zo zie je dat alles wat iedereen in de docu zei klopt. Als je iemand in z'n kring onrecht aandoet springt ie in de bres. En daarom zijn die mannen waar hij 20 jaar geleden mee werkte en Jamai en Marlijn etc allemaal dol op hem als persoon.

Dat het voor een artiest niet altijd even handig is oké.. Maar hij laat z'n mens voor z'n artiest gaan. En kom niet aan z'n team en geliefden en mensen voor wie hij veel respect heeft.

Sterker nog, dan is het nu zelfs te prijzen dat ie Raatgever ÜBERHAUPT nog een hand wilde geven op het EIC :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:12:12 #208
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178988660
Oh, er was ook nog een deel 2 van dat app-verkeer. Ik moet echt eens vaker instagrammen.
:o)
pi_178988661
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Die vlamt harder dan ooit denk ik juist..
Straks zijn de dansers weer boos _O-
  maandag 7 mei 2018 @ 14:13:19 #210
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988675
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:08 schreef Cee het volgende:
Wat ik me afvraag he. Zouden er in, ik noem maar wat, Polen en Oostenrijk ook dergelijke jaarlijkse hysterische ESF-ophefmomenten zijn om de haverklap?
Never a dull moment in TeamNL. _O-
Geen flauw idee eigenlijk hoe het er in andere landen aan toegaat, maar ik heb zomaar het vermoeden dat ze daar toch wel overwegend trots en positief zijn (maar die aanname is eigenlijk nergens op gebaseerd).

Nederland is gewoon een in- en in zuur landje. Niemand kan zo zeiken als Nederland.

Over de pers en de media heb ik het dan trouwens.
Koel en donker bewaren
pi_178988689
Stefan wilde dus de scoop dat Waylon naar het Songfestival ging, kreeg die niet bevestigd en toen was het huiliehuilie-boosboos _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178988694
Ik denk dat de zure berichtgeving van de Telegraaf over die 8 seconde nav de eerste rehearsel ook de aanleiding is. Of de laatste druppel.
pi_178988722
Tis in ieder geval geen saai Eurovisie jaar he.

Is deze al geplaatst hier?

https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/nieuwe-hoed-voor-waylon
  maandag 7 mei 2018 @ 14:17:20 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988738
Hahaha, ik hou mijn vriend op de hoogte van alle drama, hij kan zo meedoen in dit topic, hij is nog fanatieker in haten dan wij: :D

hahahahah
wat een lul die Stefan
smerige gluiperd
goed dat ie called out is
kielhalen die gast
pek en veren
heerlijk

dus omdat ie vorig jaar een primeurtje kreeg, en dit jaar niet, is ie beaus en gaat ie onderhuids wraak nemen via z'n kritische artikeltjes?

haha
prachtig
oke #teamwaylon again
rollercoaster van emoties dit

wat een riooljournalist
hopelijk slaat Waylon m op zn bek een keer
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter maandag 7 mei 2018 @ 14:17:37 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_178988742
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Straks zijn de dansers weer boos _O-
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:18:06 #216
163650 Greys
pi_178988750
Voor degenen zonder Instagram. Stefan appt in november manager Sandra omdat ie dingen bevestigd wil kennelijk die ze niet mag zeggen van AvroTros:



De reactie van de manager:



En dan toch nu weer interviews willen nadat je dit zelf zo wilde en na al je zure kutstukken. Plaat voor je kop :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:19:49 #217
163650 Greys
pi_178988775
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Stefan wilde dus de scoop dat Waylon naar het Songfestival ging, kreeg die niet bevestigd en toen was het huiliehuilie-boosboos _O-
En dan als een bezetene wraak willen nemen maanden lang in je kutstukken en gejank over 'boycot' waar je nota bene zelf letterlijk om vroeg :')

Maar ja, dit zal nu niet meer in de krant komen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:19:53 #218
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178988776
Manager Sandra heeft ook gerageerd op Waylons post op insta! *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178988780
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:18 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Instagram. Stefan appt in november manager Sandra omdat ie dingen bevestigd wil kennelijk die ze niet mag zeggen van AvroTros:

[ afbeelding ]

De reactie van de manager:

[ afbeelding ]

En dan toch nu weer interviews willen nadat je dit zelf zo wilde en na al je zure kutstukken. Plaat voor je kop :D
Nog meer popcorn!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:20:43 #220
163650 Greys
pi_178988794
Gewoon echt puur omdat ie de scoop niet kreeg. Dámn. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988813
Hij brengt het ook alsof ze hem verplicht is te vertellen dat Waylon naar het songfestival gaat. :D
pi_178988814
Vermakelijk jaar weer, dankjewel Reetgever :D En toch, als ik eerlijk ben, vind ik het jammer dat dit uitgerekend nu naar buiten komt. Ik hoop zoals Greys zegt, dat ie deze negativiteit ombuigt naar positiviteit >> keihard knallen donderdag :B
~The present is all there is~
  maandag 7 mei 2018 @ 14:21:38 #223
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178988819
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Greys het volgende:
Zo :o
Waylon komt even voor z'n manager op en deelt screenshot van Stefan z'n appjes aan manager Sandra van vorig jaar al. Lijkt wel een stalker en dreiger.

'Ik laat m'n manager niet voor leugenaar uitmaken en daar wilde ik excuses voor voordat ik verder met hem sprak'.

https://www.instagram.com/p/Bieah6znz7W/

Stefan haat dus Waylon z'n vrouwelijke manager? En daardoor nu alle zure stukken? Wauw :')
Nice. :D

Zeg het hem Waylon! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 7 mei 2018 @ 14:22:06 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178988830
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:20 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Nog meer popcorn!
[ afbeelding ]
_O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 7 mei 2018 @ 14:22:15 #225
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178988835
Sandra zegt ook dat ze niet meewerkten aan het boek van Richard van de Telegraaf.

En ze zegt dus dat meewerken aan een verhaal waarvan je bij voorbaat al weet dat het zuur is, zinloos is :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 7 mei 2018 @ 14:22:19 #226
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988837
Dat laatste appje van hem :D HUILEN!

Ongeloofijk wat een zielepoot.
Koel en donker bewaren
pi_178988855
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:18 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Instagram. Stefan appt in november manager Sandra omdat ie dingen bevestigd wil kennelijk die ze niet mag zeggen van AvroTros:

[ afbeelding ]

De reactie van de manager:

[ afbeelding ]

En dan toch nu weer interviews willen nadat je dit zelf zo wilde en na al je zure kutstukken. Plaat voor je kop :D
Nette reactie van de manager
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:23:44 #228
163650 Greys
pi_178988875
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:22 schreef MaLo het volgende:
Sandra zegt ook dat ze niet meewerkten aan het boek van Richard van de Telegraaf.

En ze zegt dus dat meewerken aan een verhaal waarvan je bij voorbaat al weet dat het zuur is, zinloos is :)
En dat laatste heeft ze honderd procent gelijk in. Waarom nog energie steken in Raatgever etc. Al was Richard dit jaar wel positief volgens mij maar mss hebben we daar ook eea gemist wat we niet weten.

Maar Stefan heeft nota bene zelf gezegd dat ie niet meer wilde samenwerken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988896
Nu begrijp ik Welen z'n acties ook beter ja. Wat een kansloos figuur die Reetgever.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:24:49 #230
163650 Greys
pi_178988904
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:21 schreef Em31 het volgende:
Hij brengt het ook alsof ze hem verplicht is te vertellen dat Waylon naar het songfestival gaat. :D
Ja! "Want ánders zullen jullie het bezuren". Zo klinkt het echt. Wauw. En dat heeft ie daarna gedaan ook nog dus. Brrrrrr. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988913
Officieel veranderen in Haatgever.
  maandag 7 mei 2018 @ 14:25:46 #232
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178988928
Man, ik word echt bloeddorstig van dit soort dingen, als mensen zó onredelijk en kut doen :D

Ik wil gewoon dat hij ontslagen wordt ofzo.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:27:03 #233
163650 Greys
pi_178988954
"Mijn team staat voor mij en ik sta voor m'n team. Loyaliteit wordt onderschat. En daarom wilde ik een excuus."

_O_

Echt dat ie het überhaupt nog uit had willen praten in april met uitgestoken hand.. Vind ik nu dus serieus knap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178988987
_O_ Uitstekend besluit van Waylon.
pi_178989008
luuk twitterde op maandag 07-05-2018 om 14:02:18 Vanavond meer in @RTLBoulevard. Wij spraken de betrokken in deze pers/media-rel. reageer retweet
  maandag 7 mei 2018 @ 14:29:42 #236
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989018
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:29 schreef Em31 het volgende:
luuk twitterde op maandag 07-05-2018 om 14:02:18 Vanavond meer in @RTLBoulevard. Wij spraken de betrokken in deze pers/media-rel. reageer retweet
[ afbeelding ]
:D
Koel en donker bewaren
  maandag 7 mei 2018 @ 14:30:05 #237
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989032
Mensen mensen, het is toch veel te warm voor zoveel opwinding.
Koel en donker bewaren
pi_178989035
Voor Richard vind ik het wel sneu :o die heeft gisteren wel gewoon met 'm gesproken toch?
pi_178989044
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:27 schreef Greys het volgende:
"Mijn team staat voor mij en ik sta voor m'n team. Loyaliteit wordt onderschat. En daarom wilde ik een excuus."

_O_

Echt dat ie het überhaupt nog uit had willen praten in april met uitgestoken hand.. Vind ik nu dus serieus knap.
Geweldige instelling! _O_ Loyaliteit wordt inderdaad onderschat. Ik vind dat een mooie eigenschap.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 7 mei 2018 @ 14:32:33 #240
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989083
Oh ik krijg een pop up van Youtube dat Matt live is met de dressrehearsal stream!
Koel en donker bewaren
pi_178989092
De ironie ook echt dat Haatgever zit te mijmeren over dat hij nu nooit meer zal weten of wat de manager nou zegt wel de waarheid is.

En dan zelf tientallen onwaarheden in zijn artikeltjes. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178989101
Oh hmm of toch niet helemaal, tussen de reacties

quote:
sandranagtzaam Het is ongelooflijk zoals je je gedrag als individu mag verhullen door je te verschuilen achter de “vaderlandse pers”. Kleine lul is dan ook eerder ergens anders van toepassing @geenstijl. Misschien ook goed te vermelden dat we ook niet hebben mee gewerkt aan het buiten de Telegraaf om persoonlijke commerciële boek van Richard vd Crommert over het songfestival. Ook dat werd niet in dank afgenomen.

Wraak nemen achter de naam van je krant is op zijn minst opmerkelijk te noemen, maar misbruik maken van je macht zou toch ook bij een hoofdredacteur niet onopgemerkt moeten blijven. Nogmaals natuurlijk mag alles geschreven worden en worden beide journalisten nooit geweigerd, maar zelf meewerken aan een verhaal waarvan je op voorhand al weet dat het om evidente redenen zuur gaat worden is zinloos! #facts
  maandag 7 mei 2018 @ 14:33:25 #243
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989109
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
De ironie ook echt dat Haatgever zit te mijmeren over dat hij nu nooit meer zal weten of wat de manager nou zegt wel de waarheid is.

En wat enorm overtrokken ook. Echt huilerig gedrag vind ik het.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:38:24 #244
163650 Greys
pi_178989233
Raatgever gaat verder zometeen hoor ik net. Even kijken of dat al online staat wat ik net hoor, moment..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178989248
Godver jongens. Als er 1 stabiele factor is geweest hier op het forum de afgelopen maanden, dan is het wel onze boosheid over de ongegronde azijnstukjes van Reetveger. En wat voelt het dan heerlijk om er nu achter te komen dat we daarmee volledig in ons recht stonden en staan.

Wat een eersteklas pannenkoek. Kutlul.
  maandag 7 mei 2018 @ 14:42:22 #246
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989384
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:38 schreef Greys het volgende:
Raatgever gaat verder zometeen hoor ik net. Even kijken of dat al online staat wat ik net hoor, moment..
Spannend....... :P

Verder met wat? :@
Koel en donker bewaren
pi_178989457
Greys heeft mij nog doen lezen in het EIC verslag dat Haatkever best een vriendelijke man is in het echt.
Er is weer weinig voor nodig om die vrouw volledig in te palmen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:44:51 #248
163650 Greys
pi_178989483
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:44 schreef Wuwwa het volgende:
Greys heeft mij nog doen lezen in het EIC verslag dat Haatkever best een vriendelijke man is in het echt.
Er is weer weinig voor nodig om die vrouw volledig in te palmen.
Tegen ons was ie heel aardig. Maar tegen ons had ie geen wraakhaat kennelijk..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:45:23 #249
163650 Greys
pi_178989498
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Spannend....... :P

Verder met wat? :@
Met haat en leugens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 14:46:21 #250
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_178989534
Waylon is weer eens bezig zijn eigen glazen in te gooien. Wat een drama. Ik vraag mij af of hij de finale haalt.

Het is toch compleet idioot die performance: een stoere cowboy die zich laat omringen door een aantal gekdansende gangsta's.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 7 mei 2018 @ 14:46:38 #251
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178989547
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Met haat en leugens.
Hoop dat dit niet allemaal negatief uitwerkt op Waylon en alle beeldvorming, maar verder wel heerlijk hoor.
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:47:04 #252
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178989562
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:46 schreef Old_Pal het volgende:
Waylon is weer eens bezig zijn eigen glazen in te gooien. Wat een drama. Ik vraag mij af of hij de finale haalt.

Het is toch compleet idioot die performance: een stoere cowboy die zich laat omringen door een aantal gekdansende gangsta's.
Gangsta's dude. Really?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178989569
Old_God is er weer. Denk je alles gehad te hebben.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:47:54 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178989592
Maar goed, ik weet dat de hoofdredacteur van het AD een enorme flapdrol is, maar die moet toch ook ingrijpen op het moment dat een persoonlijke vete word uitgevochten via zijn krant? :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 14:48:04 #255
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_178989598
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:47 schreef Wuwwa het volgende:
Old_God is er weer. Denk je alles gehad te hebben.
Tja, het leven zit niet altijd mee. :)
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_178989629
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Help me even, waarom wordt Jamai er ook alweer altijd bijgesleept als ‘kenner’?
Daar snap ik dus ook niets van. Gaf laatst bij Pauw aan jarenlang niet te hebben gekeken, ik geloof pas vanaf dat Anouk ging, en wordt uitgenodigd als 'kenner'. Waarschijnlijk omdat hij als enige aan tafel ons kan vertellen dat het lied van Israël over 'speelgoed' gaat.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:49:17 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178989641
As I walk through the valley of shadow and death *O* Gezellig, ik ga ff gangsta's paradise luisteren, klassiekertje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 14:50:04 #258
163650 Greys
pi_178989662
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:46 schreef Old_Pal het volgende:
Waylon is weer eens bezig zijn eigen glazen in te gooien. Wat een drama. Ik vraag mij af of hij de finale haalt.

Het is toch compleet idioot die performance: een stoere cowboy die zich laat omringen door een aantal gekdansende gangsta's.
Het ESF jaar is niet compleet zonder grumpy Old Pal! :D

Welkom weer! Ondanks je mening. Want die hadden de meesten een paar dagen geleden ook nog :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178989697
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:49 schreef ijs_beer het volgende:
As I walk through the valley of shadow and death *O* Gezellig, ik ga ff gangsta's paradise luisteren, klassiekertje.
heb ik nog geplaybackt vroegah :@ 8-)
~The present is all there is~
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:52:10 #260
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178989724
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:51 schreef grazz het volgende:

[..]

heb ik nog geplaybackt vroegah :@ 8-)
Liedje kwam toch uit een film met Michelle Pfeifer. :?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178989773
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Liedje kwam toch uit een film met Michelle Pfeifer. :?
Klopt, Dangerous Minds, goeie film ^O^
~The present is all there is~
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:56:51 #262
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178989867
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:53 schreef grazz het volgende:

[..]

Klopt, Dangerous Minds, goeie film ^O^
Och ja, die. w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178989972
Ho, wacht... Ik kijk even niet en de rel is 145,36 graden gedraaid
  maandag 7 mei 2018 @ 15:01:19 #264
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990009
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:00 schreef iBenny het volgende:
Ho, wacht... Ik kijk even niet en de rel is 145,36 graden gedraaid
Dit jaar is het een uur niet opletten en je hebt alweer iets gemist!

Dagtaak heb je eraan! :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:03:46 #265
163650 Greys
pi_178990110
Even niet Nederlands, maar dit soort 'journalisten' :') Kijk wat ie eerst zegt en daarna. Eerst Australië volledig afbranden en daarna zeggen dat het zo echt zielig is dat ze huilend de arena verliet door de reacties.

https://twitter.com/CurtisLee__/status/991611384352866305?s=19
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178990173
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:03 schreef Greys het volgende:
Even niet Nederlands, maar dit soort 'journalisten' :') Kijk wat ie eerst zegt en daarna. Eerst Australië volledig afbranden en daarna zeggen dat het zo echt zielig is dat ze huilend de arena verliet door de reacties.

https://twitter.com/CurtisLee__/status/991611384352866305?s=19
Hoorde niet als eerste dar Jessica naar ESF mocht
pi_178990186
Maar echt een rare draai
  maandag 7 mei 2018 @ 15:07:00 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990228
Toch vind ik het jammer dat het gros van de mensen alleen meekrijgt dat 'die nare Waylon allerlei pers boycot die negatief over hem schrijft', en niet het volledige verhaal.

Naja, dingen zijn nog unfolding nu natuurlijk.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:09:07 #270
163650 Greys
pi_178990293
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Toch vind ik het jammer dat het gros van de mensen alleen meekrijgt dat 'die nare Waylon allerlei pers boycot die negatief over hem schrijft', en niet het volledige verhaal.

Naja, dingen zijn nog unfolding nu natuurlijk.
Tsja, dat is de 'macht' van de Raatgevers in de media. Ik bepaal wel even wat de mensen thuis over jou te horen krijgen, of het nou waar is of niet allemaal, maar ik bepaal. Brrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 15:10:25 #271
368283 ato
pi_178990341
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:16 schreef Zen90 het volgende:
Tis in ieder geval geen saai Eurovisie jaar he.

Is deze al geplaatst hier?

https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/nieuwe-hoed-voor-waylon
Nee wat is die Aran een leuke jongen, normaal vind ik RTL in het hoekje zitten van telegraaf en AD.
Maar ik geef RTL deze week heel veel complimenten. Zo kan het ook.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:10:40 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990353
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsja, dat is de 'macht' van de Raatgevers in de media. Ik bepaal wel even wat de mensen thuis over jou te horen krijgen, of het nou waar is of niet allemaal, maar ik bepaal. Brrr.
Hopelijk 'nuanceert' Boulevard het beeld.

Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen. :D :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 15:10:43 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990354
Nieuw artikel van het AD (niet van Raatgever)

https://www.ad.nl/show/wa(...)-duidelijk~a7111178/
Koel en donker bewaren
pi_178990359
- Guanabana was sneller
  maandag 7 mei 2018 @ 15:11:04 #275
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990371
Ah :P
Koel en donker bewaren
pi_178990403
Excuus te snel geoordeeld _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:12:09 #277
163650 Greys
pi_178990409
quote:
Let maar op, z'n ogen hangen al jaren een beetje (de mijne ook veel meer dan jaren geleden..) dus is ie zometeen weer dronken en stoned.

Voorspelbaarheid incoming!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178990439
'Voor rockmuziek is de doelgroep echt te klein.'

Gvd hij doet het gewoon weer _O-
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:13:52 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990471
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:10 schreef Guanabana het volgende:
Nieuw artikel van het AD (niet van Raatgever)

https://www.ad.nl/show/wa(...)-duidelijk~a7111178/
Wat ontzettend laag is dit.... :') En een ongelovelijke plaat heeft Raadvrager voor z'n hoofd ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:14:32 #280
163650 Greys
pi_178990493
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:11 schreef Em31 het volgende:
Excuus te snel geoordeeld _O-
Heeft ie dan de screenshots wel gedeeld?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:14:37 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990496
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat ontzettend laag is dit.... :') En een ongelovelijke plaat heeft Raadvrager voor z'n hoofd ook.
Ook die reactie van Sandra niet laten zien. Tssk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178990508
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft ie dan de screenshots wel gedeeld?
Onderaan het artikel!
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:15:25 #283
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990524
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Onderaan het artikel!
Alleen die positief voor Raatgever uitvallen. De reactie van Sandra niet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 15:15:29 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990525
quote:
Maar laat ik dan de vergelijking maken met het Nederlands Elftal. Natuurlijk hoopt iedereen dat ze winnen, maar als iets niet deugt aan het spel, moet dat wel geschreven kunnen worden.
Voetbalprestaties (die je objectief kunt toetsen) vergelijken met zoiets subjectiefs als muziek- (of act-)smaak. :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:15:36 #285
163650 Greys
pi_178990527
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Onderaan het artikel!
Maar niet haar reactie, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178990529
Zien jullie dat filmpje ergens?

quote:
Het AD heeft besloten het filmpje met Waylons uitbarsting online te plaatsen. Vind je dat niet een beetje stemmingmakerij?
,,Ik denk dat hij daarin zelf het beste uitlegt wat hem dwarszit…ongefilterd.’’
  maandag 7 mei 2018 @ 15:16:35 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178990561
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:15 schreef Em31 het volgende:
Zien jullie dat filmpje ergens?

[..]

Bovenaan.
:o)
pi_178990585
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar niet haar reactie, toch?
Ja dat moet je weer naar links klikken op dat pijltje, maar niet echt duidelijk is dat nee
  maandag 7 mei 2018 @ 15:17:42 #289
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990597
Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel een beetje dronken in dat filmpje? :@
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 15:17:56 #290
43556 miss_dynastie
pi_178990606
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:15 schreef Em31 het volgende:
Zien jullie dat filmpje ergens?

[..]

Bovenaan het artikel.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 15:18:28 #291
43556 miss_dynastie
pi_178990622
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel een beetje dronken in dat filmpje? :@
Hij had gister vooraf al een borreltje op, vond ik echt heel duidelijk.

Is die dame Sandra? Die doet er alles aan om Willem te sussen.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:19:12 #292
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990640
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel een beetje dronken in dat filmpje? :@
Ach. Ik snap zo goed dat je niet met van die hypocriete eikels die het precies draaien zodat het hun goed uitkomt wilt praten. Je kan namelijk nooit van ze winnen. Verspilde moeite. En ik snap ook heel goed dat je daar dan boos over bent of wordt, ik zou zelf waarschijnlijk net zo reageren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 15:19:15 #293
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990642
Tja ik kan smullen van een rel, maar dit filmpje had nou ook weer niet online gehoeven.
Koel en donker bewaren
pi_178990644
Thanks, kreeg eerst andere filmpjes te zien!

Ontzettend laag dit allemaal :')
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 15:19:53 #295
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178990662
Titel van het artikel is inmiddels al veranderd' _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:20:22 #296
163650 Greys
pi_178990681
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel een beetje dronken in dat filmpje? :@
Z'n ogen hangen ook wat als ie om tien uur 's ochtends niks op heeft. Daar kan ie nou eens echt niks aan doen. Ook op officiële foto's heeft ie dat. Beetje lullig als mensen altijd denken dat je dronken bent mede daardoor. Bij EIC was ie zo nuchter als maar kon en keek hij ook zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 15:20:41 #297
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990688
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Z'n ogen hangen ook wat als ie om tien uur 's ochtends niks op heeft. Daar kan ie nou eens echt niks aan doen. Ook op officiële foto's heeft ie dat. Beetje lullig als mensen altijd denken dat je dronken bent mede daardoor. Bij EIC was ie zo nuchter als maar kon en keek hij ook zo.
Ik heb het niet over zijn ogen maar over zijn manier van praten.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:20:57 #298
163650 Greys
pi_178990696
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij had gister vooraf al een borreltje op, vond ik echt heel duidelijk.

Is die dame Sandra? Die doet er alles aan om Willem te sussen.
Nee dat is ze niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 15:21:20 #299
163650 Greys
pi_178990710
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:20 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb het niet over zijn ogen maar over zijn manier van praten.
Zo praat ie toch echt altijd? En hij is echt niet altijd dronken. Ik denk dat ie bizar weinig drinkt vergeleken met andere artiesten. Zoiets zei Sanne H een keer in een filmpje. En als je al 3 uur wacht daar mag je best een biertje. Hij is niet dronken want hij geeft normale antwoorden en zwalkt niet ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 15:21:32 #300
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990719
Niet dat ik daar verder iets mee wil zeggen, hij heeft verder nog heus wel gelijk. Maarja, ik kan ook gewoon niet goed tegen dit soort conflicten/gesprekken zoals in dat filmpje.
Koel en donker bewaren
  maandag 7 mei 2018 @ 15:21:47 #301
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178990726
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo praat ie toch echt altijd?
Mwa, merk wel verschil.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')