Ja, bij de T pas. Die doen niet de N van Netherlands, maar de T van The Netherlands.quote:
Van Texas?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het eind, het is op alfabet, en we beginnen met de T.
Ik denk steeds 'hé leuk, San Francisco'.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Omg die brug, zo mooi hé.Ben aan de andere kant van het water geweest, daar sta je echt heel dichtbij met een prachtig uitzicht.
Tot zover 3 op reis.
Het kindje Mercyquote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit. Ik zat het topic te koppelen. Wat miste ik
Och jezus fuck.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Moeder van Mercy is in Portugal! Laat Greys het niet horen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan echt niet geloven dat het duo zelf daar voor gezorgd heeft.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Och jezus fuck.
Punten scoren over de rug van een vluchtelingenkind op het Eurovisie
Snap niet dat niemand dat verder verwerpelijk vindt.
"Wat heb je liever, eerste worden bij het festival maar wel scheiden, of laatste worden bij het festival en bij elkaar blijven?"quote:
Rare vraag..quote:Op zondag 6 mei 2018 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat heb je liever, eerste worden bij het festival maar wel scheiden, of laatste worden bij het festival en bij elkaar blijven?"
Maar ze noemden het wel even zelf? Of kwamen ze erachter door de hosts?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan echt niet geloven dat het duo zelf daar voor gezorgd heeft.
Ja. Fransvrouw antwoordde diplomatiek door te antwoorden dat ze voor haar huwelijk zou kiezen, maar dan volgend jaar weer terugkomen.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Vroegen ze nou of die Fransen liever gingen scheiden of Eurovisie wilden winnen?
De hosts kwamen er mee.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze noemden het wel even zelf? Of kwamen ze erachter door de hosts?
Geloof er geen hol van. Sorry.
En wat doen ze daar dan? Komen ze huilend het podium op als ze winnen?
De hosts vertelden hen dat, schijnen het zelf echt niet te weten. We weten natuurlijk niet wat daar dan achter zit, maar Frans duo kwam wel oprecht over vond ik.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Henny Huisman ook nog ff vragen langs te komen. Surprise Surprise het onverwachte is de mooiste prijsquote:Op zondag 6 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hele ESF is gewoon een kopie van zijn Soundmixshow.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Henny Huisman ook nog ff vragen langs te komen. Surprise Surprise het onverwachte is de mooiste prijs
En waren ze stomverbaasd door dit nieuws, dat Franse duo?quote:
Zal mij echt niks verbazen als Mercy met haar moeder in de zaal zit en dat ze daarna gaan schakelen tijdens de showquote:Op zondag 6 mei 2018 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En waren ze stomverbaasd door dit nieuws, dat Franse duo?
Nou ja laat maar. Niemand maakt mij wijs dat ze dit niet wisten. Ik vind het echt wanstaltig allemaal en ik zal erover ophouden hier verder hierna. Iemand moet me maar eens uitleggen ooit wat het kind daar doet dan. Die is gewoon mascotte. Let maar op, van de week komen de foto's van het duo met het kind. Stomtoevallig in de week van het Eurovisie.
Hoeveel soundmixers hebben er nu meegedaan? 2 toch?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hele ESF is gewoon een kopie van zijn Soundmixshow.
Eigenlijk maakt het me ook niet uit wie er wint, zolang het maar een bereisbaar land is.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:15 schreef grazz het volgende:
Ja Duitsland gaat wel een goede kans maken hoor. ESF is volgend jaar dan lekker dichtbij voor ons allemaal
Dan kijk ik niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zal mij echt niks verbazen als Mercy met haar moeder in de zaal zit en dat ze daarna gaan schakelen tijdens de show
Grote kans ja. Ik vind het ook een wat naar smaakje hebben allemaal, maar reken het de Franse artiesten niet meteen aan. Misschien ben ik naïef, maar ik denk echt dat ze hier niet van wisten.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zal mij echt niks verbazen als Mercy met haar moeder in de zaal zit en dat ze daarna gaan schakelen tijdens de show
Geer en Glennis. En nog wel een paar mindere goden aan voorrondes ook.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoeveel soundmixers hebben er nu meegedaan? 2 toch?
Vluchtelingenkindje Mercy en haar moeder zijn in Lissabon. Die worden gewoon misbruikt voor een Franse inzending en ik vind het allemaal wanstaltig maar ik zou het er verder niet over hebben hierquote:
Ja als onze huisvrouwtjes dat roepen vinden we dat ook niet leukquote:Op zondag 6 mei 2018 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
'We don't want to win this contest, we just want to have a big metal party'
Ik wil hem als huisdierquote:
Ik luister een beetje met een half oor, maar het lijkt op een heel awkward stroef interview?quote:
Dan zou het ESF wel achteruit gaan.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:24 schreef Momo... het volgende:
Als de hele wereld nou bestond uit Ari Olaffsons...
Eens! Het waterduo is wat stroever.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:24 schreef Momazie het volgende:
Ik hoop dat Waylon bij dit duo komt en niet bij het duo bij het water.. Ik vind deze leuker.
He nee...quote:Op zondag 6 mei 2018 19:27 schreef Greys het volgende:
Als het om en om gaat komt Waylon bij het waterduo.
Dat heb je snel uitgevogeld. Jammer wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:27 schreef Greys het volgende:
Als het om en om gaat komt Waylon bij het waterduo.
In vorige topic stond de volgorde en als Netta bij duo 1 komt en ik tel door komen wij helaas bij 2. Maar ach.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:27 schreef Momazie het volgende:
[..]
Dat heb je snel uitgevogeld. Jammer wel.
Komt vast wel iemand te laat. Rusland met een wielklem of zo.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In vorige topic stond de volgorde en als Netta bij duo 1 komt en ik tel door komen wij helaas bij 2. Maar ach.
quote:Op zondag 6 mei 2018 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt vast wel iemand te laat. Rusland met een wielklem of zo.
*loopt rechtsaf, door naar de gates of hell*
quote:Op zondag 6 mei 2018 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
20:07 dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2018 19:29 schreef Dave het volgende:
Wanneer wordt Waylon verwacht? Ik kom net binnen van de bbq.
gekquote:Op zondag 6 mei 2018 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, de vier presentatrices waren even aan het begin, maar deze zijn losquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 6 mei 2018 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister een beetje met een half oor, maar het lijkt op een heel awkward stroef interview?
Zeg maar country en break dancen bij elkaar brengen.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:32 schreef Cee het volgende:
Oh kijk Netta vindt het leuk om zich te laten beïnvloeden door allerlei culturen en dat bij elkaar te brengen maar dat is natuurlijk helemaal oké.
Ja Netta mag dat. Daar hoor je geen hond over. Slechte repetitie ook geen probleem. Andere landen met andere awkward dingen ook geen probleem maar oh wee als Waylon naar een donkere man wijstquote:Op zondag 6 mei 2018 19:32 schreef Cee het volgende:
Oh kijk Netta vindt het leuk om zich te laten beïnvloeden door allerlei culturen en dat bij elkaar te brengen maar dat is natuurlijk helemaal oké.
Vooral erg empowering for stupid boys!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:33 schreef Limoniume het volgende:
Sorry hoor maar hoe is haar liedje empowering for everybody?
Wat een load of bullshit.
Of ze dacht dat ze al gewonnen had of dat ze dacht er nog voor te moeten werken. Van die Linda Wagenmakers momenten...quote:
Echt he, dat je gewoon zenuwachtig wordt door zijn antwoordenquote:Op zondag 6 mei 2018 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Waylon zo maar niet gaat antwoorden dat de finale halen een formaliteitje is... laten we het dan maar over de baby hebben
Ik ben serieus zenuwachtigquote:Op zondag 6 mei 2018 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Waylon zo maar niet gaat antwoorden dat de finale halen een formaliteitje is... laten we het dan maar over de baby hebben
Of over Ilse.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooit een uitwisseling met een italiaans school gehad en het niveau was vrij bedroevend jaquote:Op zondag 6 mei 2018 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weer een Italiaan die geen Engels kanWat is er mis met het onderwijs daar? Allejezus
Vriendin van me kwam gisteren thuis van een week vakantie in een toeristengebied in Italië, moest naar het ziekenhuis voor iets, sprak daar allemaal artsen en geen enkel persoon kon ook maar 1 woord Engels.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weer een Italiaan die geen Engels kanWat is er mis met het onderwijs daar? Allejezus
En naar z'n straatoptredens.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:38 schreef Em31 het volgende:
Beter gaan ze Waylon ook gewoon vragen naar die lekkere gele pudding taartjes die hij daar heeft staan maken
Wel een lekker neutraal onderwerp inderdaad!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:38 schreef Em31 het volgende:
Beter gaan ze Waylon ook gewoon vragen naar die lekkere gele pudding taartjes die hij daar heeft staan maken
Ja! Ze moet volgend jaar terugkomen met Surie en Ari.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een mooie stem. Dat meisje verdient een beter liedje
quote:Op zondag 6 mei 2018 19:41 schreef Dave het volgende:
"Waylon, can you please explain us your act? The dancing doesn't seem really fitting to a country rock song. And why exactly are you on a stage, so you can better command them?"
Ik kijk geboeidquote:
Maar geen harmonietjes want daar word ik wat agressief vanquote:Op zondag 6 mei 2018 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Ze moet volgend jaar terugkomen met Surie en Ari.
Is dat zijn postcard?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:38 schreef Em31 het volgende:
Ein bisschen Frieden is dat.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Favoriete ESF-lied lijkt me ook al wel een vraag waar Waylon moeiteloos over kan struikelen.
Goed dat ie bij de waterhosts staat dan. Kan ie ze zo de plomp in pleuren.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:41 schreef Dave het volgende:
"Waylon, can you please explain us your act? The dancing doesn't seem really fitting to a country rock song. And why exactly are you on a stage, so you can better command them?"
Ah, dat is het geheime ingrediént dat ze zo lekker maakt.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Waylon heeft lekker lopen puddingbuksen.
Ein bisschen frieden, heeft hij al eerder in een interview gezegdquote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Favoriete ESF-lied lijkt me ook al wel een vraag waar Waylon moeiteloos over kan struikelen.
Nee dat heeft ie al vaker beantwoordquote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Every pudding has a little outlaw in 'em.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, dat is het geheime ingrediént dat ze zo lekker maakt.
Dan is ie wel trending vanavond!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed dat ie bij de waterhosts staat dan. Kan ie ze zo de plomp in pleuren.
Ja, vond het ook al!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:45 schreef Limoniume het volgende:
Ze heeft af en toe wel wat weg van Keira Knightley trouwens. Qua looks. Als ze lacht.
Ja want momenteel knokken ze elkaar de tent uit. Zei ze twee keer tijdens ons interview met haar.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ieva wil gelukkig oud worden met haar man, kindjes maken en veel honden en katten
Jaquote:Op zondag 6 mei 2018 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want momenteel knokken ze elkaar de tent uit. Zei ze twee keer tijdens ons interview met haar.
En ook nog steeds hetzelfde antwoord. Dus dat moet goed komen. Als enige.quote:
Netta had een bruidsjurk aan.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, weer terug.
Heb ik veel gemist?
Weten we al wat er in die tas zit?
Nee, daar komt Mikolas mee aan het eind van de rode loperquote:Op zondag 6 mei 2018 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, weer terug.
Heb ik veel gemist?
Oh god.quote:
Ik kan mij dat niet voorstellen.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ein bisschen frieden, heeft hij al eerder in een interview gezegd
Ik hoop een speedo, die hij ter plekke aantrekt, waarna hij een duik neemt.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heb ik veel gemist?
Ja, maar ik weet niet hoe ver hij nu is. Hij had al binnen kunnen zijn en dan had ik het gemist.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, daar komt Mikolas mee aan het eind van de rode loper
Ik weet het ook nietquote:Op zondag 6 mei 2018 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe ver hij nu is. Hij had al binnen kunnen zijn en dan had ik het gemist.
Die waren in Amsterdam vrij dan.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:48 schreef Greys het volgende:
Deze vrouw heeft drie make up artists mee naar Lissabon.
Zou ik ook niet erg vinden.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop een speedo, die hij ter plekke aantrekt, waarna hij een duik neemt.
Babycontext.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:49 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist? In welke context?
Dat hij vader gaat wordenquote:Op zondag 6 mei 2018 19:49 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Als ik zag hoe ze er in Amsterdam bijliep bij de persbijeenkomst is dat geen overbodige luxe...quote:Op zondag 6 mei 2018 19:48 schreef Greys het volgende:
Deze vrouw heeft drie make up artists mee naar Lissabon.
Hostsquote:
Ze zeiden dat Saara ging trouwen, zij van Malta ook en dat Waylon vader werd etc.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:49 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Waren ze niet in de war met de Duitser? Want die wordt zeker vader, van die Ier wist ik het niet. Niet dat ik er bij was of zo.quote:
gmtaquote:
Zo kwam het op mij ook over. Hij noemde de Ier, maar zei toen iets als 'oh nee, Michael van Duitsland'quote:Op zondag 6 mei 2018 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze niet in de war met de Duitser? Want die wordt zeker vader, van die Ier wist ik het niet. Niet dat ik er bij was of zo.
Die vind ik zo engquote:Op zondag 6 mei 2018 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Kirkorov flikt het gewoon weer dit jaar om te scoren op het ESF.
Gelukkig zijn ze niet zwart en krumpen ze nietquote:Op zondag 6 mei 2018 19:52 schreef Cee het volgende:
Het zijn echt een beetje zijn handpoppen hè, die 3 arme Moldaafjes.
Hij was ooit getrouwd met Alla Pugacheva.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:52 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Die vind ik zo eng, maar zou ie openlijk gay zijn of zitten vrouw en kinderen thuis
Ah oké, dat lijkt logischerquote:Op zondag 6 mei 2018 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over. Hij noemde de Ier, maar zei toen iets als 'oh nee, Michael van Duitsland'
Gewoon alle deelnemers vader laten worden!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze niet in de war met de Duitser? Want die wordt zeker vader, van die Ier wist ik het niet. Niet dat ik er bij was of zo.
Ja prachtig liedje had zij, ondergewaardeerd. Prima Donna.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was ooit getrouwd met Alla Pugacheva.
Veenlijk op de grond en gaaaaanquote:Op zondag 6 mei 2018 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
Hij heeft een dramaknop.![]()
Zou prima hier passen dan wel.
Gediskwalificeerd.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:02 schreef Momazie het volgende:
Volgens mij zette die vrouw van Macedonië haar fles op de verkeerde plek neer haha
Rusland komt nog.. Dus zal wel meevallen.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:04 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat net als Waylon aankomt, het topic vol zit.
En terecht! Heeeeeeeeeeeerluk.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zijn die taartjes al niet voorbij gekomen in vragen?
Beter nemen Greys en Cee wat voor ons meequote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zijn die taartjes al niet voorbij gekomen in vragen?
Het loopt uitquote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
Loopt mijn stream achter of loopt het allemaal een beetje uit?
Ruim ja, dan zijn we op pagina 2 van topic 2quote:Op zondag 6 mei 2018 20:04 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat net als Waylon aankomt, het topic vol zit.
Een taartjesmeet!quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoop dat the blue carpet niet schuin afloopt richting kade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |