Ah oké, dat lijkt logischerquote:Op zondag 6 mei 2018 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over. Hij noemde de Ier, maar zei toen iets als 'oh nee, Michael van Duitsland'
Gewoon alle deelnemers vader laten worden!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze niet in de war met de Duitser? Want die wordt zeker vader, van die Ier wist ik het niet. Niet dat ik er bij was of zo.
Ja prachtig liedje had zij, ondergewaardeerd. Prima Donna.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was ooit getrouwd met Alla Pugacheva.
Veenlijk op de grond en gaaaaanquote:Op zondag 6 mei 2018 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
Hij heeft een dramaknop.![]()
Zou prima hier passen dan wel.
Gediskwalificeerd.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:02 schreef Momazie het volgende:
Volgens mij zette die vrouw van Macedonië haar fles op de verkeerde plek neer haha
Rusland komt nog.. Dus zal wel meevallen.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:04 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat net als Waylon aankomt, het topic vol zit.
En terecht! Heeeeeeeeeeeerluk.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zijn die taartjes al niet voorbij gekomen in vragen?
Beter nemen Greys en Cee wat voor ons meequote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zijn die taartjes al niet voorbij gekomen in vragen?
Het loopt uitquote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
Loopt mijn stream achter of loopt het allemaal een beetje uit?
Ruim ja, dan zijn we op pagina 2 van topic 2quote:Op zondag 6 mei 2018 20:04 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat net als Waylon aankomt, het topic vol zit.
Een taartjesmeet!quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoop dat the blue carpet niet schuin afloopt richting kade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |