abonnement Unibet Coolblue
pi_197383481
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:41 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van alle spin-offs tegenwoordig: zodra een serie populair is hup meteen weer een spin-off.
Dit is een spin-off van Highschool Musical toch?
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 13:31:42 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_197383603
quote:
16s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:07 schreef IW2B het volgende:

[..]

Maar je hoeft er toch niet naar te kijken? Ikzelf ben ook geen fan van spinoffs omdat het meestal (eigenlijk altijd wel) een stuk slechter is als het origineel... maar nog steeds zijn er mensen die het wel leuk zullen vinden.
Meestal kijk ik wel de eerste om te zien of het wat is, maar het valt eigenlijk altijd tegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:53:52 #153
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197385122
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Meestal kijk ik wel de eerste om te zien of het wat is, maar het valt eigenlijk altijd tegen.
Spinoff is meestal k*t omdat er andere karakters zijn... meestal maar één of twee van het origineel en de rest allemaal nieuw. Terwijl vaak een serie goed is doordat de samenstelling van de acteurs en de geschreven karakters juist zo goed bij elkaar passen. Bij een spinoff is dat bijna nooit het geval. Minder chemie.

Enige serie dat ik daar een uitzondering op vind zijn de Star Trek series... daar zit weleens een goede spinoff tussen (spinoffs TNG, VOY en DS9 waren goed, maar ENT en DIS weer niet).

Een hele enkele keer is een spinoff beter dan het origineel. Zo had je vroeger de serie Hercules, was best aardig maar de spinoff Xena: Warrior Princess was daarintegen echt veel beter (nu wel weer gedateerd).

En series die een spinoff van een film zijn zijn soms ook wel beter, net als Stargate. De serie SG1 vond ik beter dan de film. Met Cobra Kai vond ik de film beter, al moet ik wel zeggen dat de setting in zijn geheel veranderd is natuurlijk door de tijdsgeest. Bij Stargate was de setting precies hetzelfde.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_197385538
quote:
16s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:53 schreef IW2B het volgende:

[..]

Spinoff is meestal k*t omdat er andere karakters zijn... meestal maar één of twee van het origineel en de rest allemaal nieuw. Terwijl vaak een serie goed is doordat de samenstelling van de acteurs en de geschreven karakters juist zo goed bij elkaar passen. Bij een spinoff is dat bijna nooit het geval. Minder chemie.

Enige serie dat ik daar een uitzondering op vind zijn de Star Trek series... daar zit weleens een goede spinoff tussen (spinoffs TNG, VOY en DS9 waren goed, maar ENT en DIS weer niet).

Een hele enkele keer is een spinoff beter dan het origineel. Zo had je vroeger de serie Hercules, was best aardig maar de spinoff Xena: Warrior Princess was daarintegen echt veel beter (nu wel weer gedateerd).

En series die een spinoff van een film zijn zijn soms ook wel beter, net als Stargate. De serie SG1 vond ik beter dan de film. Met Cobra Kai vond ik de film beter, al moet ik wel zeggen dat de setting in zijn geheel veranderd is natuurlijk door de tijdsgeest. Bij Stargate was de setting precies hetzelfde.
Je vond DS9 beter dan Discovery? Dat was toch gewoon 'Goede tijden slechte tijden' in de ruimte?

Ik vond Voyager wel aardig, maar Discovery echt wel één van de beste.

Moet er wel bij zeggen dat ik geen Trekkie ben, dus het me niet boeit of canon gevolgd wordt en dat soort onzin.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:31:32 #155
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197385856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Je vond DS9 beter dan Discovery? Dat was toch gewoon 'Goede tijden slechte tijden' in de ruimte?

Ik vond Voyager wel aardig, maar Discovery echt wel één van de beste.

Moet er wel bij zeggen dat ik geen Trekkie ben, dus het me niet boeit of canon gevolgd wordt en dat soort onzin.
DIS was niet specifiek slecht maar ik stoor me mateloos aan het karakter Michael Burnham. En dan heb ik het niet eens over het gevoel dat ik krijg van 'zwarte actrice opgedrongen door de bubbeltjesfoliegeneratie ivm politieke correctheid' maar gewoon over de karakterontwikkeling. Had het na één seizoen wel gezien waar ik DS9 meerdere seizoenen kon volhouden. Voor mij persoonlijk is VOY het beste, dan TNG en dan inderdaad DS9. ENT had wel een paar leuke afleveringen maar vond ook Scott Bakula tegenvallen... waar ik de karakters van T'Pol, Trip, Travis, Malcolm en Phlox wel weer leuk vond om naar te kijken. Maar goed, ieder zijn smaak toch... :)
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:20 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_197386102
beetje off topic nu maar dat is mijn schuld een beetje :D Nog eentje dan: de beste spin-off is natuurlijk Better Call Saul.

De films van Karate Kid heb ik trouwens wel gezien maar dat is zolang geleden dat ik niet meer precies weet hoe het ging. Als ik de films nu weer zou gaan kijken zouden ze denk ik wel erg gedateerd zijn, maar dat is met bijna alles eigenlijk. De flash-backs in de serie vind ik leuk, omdat het dezelfde personen zijn.

Ik ben nu bij de aflevering waarin die oude Sensei van Johnny terugkomt, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197386156
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Karina het volgende:
beetje off topic nu maar dat is mijn schuld een beetje :D Nog eentje dan: de beste spin-off is natuurlijk Better Call Saul.

De films van Karate Kid heb ik trouwens wel gezien maar dat is zolang geleden dat ik niet meer precies weet hoe het ging. Als ik de films nu weer zou gaan kijken zouden ze denk ik wel erg gedateerd zijn, maar dat is met bijna alles eigenlijk. De flash-backs in de serie vind ik leuk, omdat het dezelfde personen zijn.

Ik ben nu bij de aflevering waarin die oude Sensei van Johnny terugkomt, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ik ben blij dat ze de karakters wat meer diepgang hebben gegeven en (ook) meer vanuit Johnny's POV wordt gekeken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 13 januari 2021 @ 19:53:53 #158
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197391330
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Karina het volgende:
beetje off topic nu maar dat is mijn schuld een beetje :D Nog eentje dan: de beste spin-off is natuurlijk Better Call Saul.

De films van Karate Kid heb ik trouwens wel gezien maar dat is zolang geleden dat ik niet meer precies weet hoe het ging. Als ik de films nu weer zou gaan kijken zouden ze denk ik wel erg gedateerd zijn, maar dat is met bijna alles eigenlijk. De flash-backs in de serie vind ik leuk, omdat het dezelfde personen zijn.

Ik ben nu bij de aflevering waarin die oude Sensei van Johnny terugkomt, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Frasier was ook een goeie spin off (Cheers) :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 19:56:24 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_197391408
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ze de karakters wat meer diepgang hebben gegeven en (ook) meer vanuit Johnny's POV wordt gekeken.
Ja ik vind hem ook steeds zo zielig :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Frasier was ook een goeie spin off (Cheers) :)
Oh ja natuurlijk. Nou misschien valt het me nu meer op of zijn er meer slechte, kan ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197405242
Robby O+ O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_197405440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:54 schreef Roma-Totti het volgende:
Robby O+ O+
Dat is het soort mannetje die klappen krijgt in het café gewoon omdat hij aanwezig is.
  donderdag 14 januari 2021 @ 16:20:33 #162
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197406937
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Karina het volgende:
beetje off topic nu maar dat is mijn schuld een beetje :D Nog eentje dan: de beste spin-off is natuurlijk Better Call Saul.

De films van Karate Kid heb ik trouwens wel gezien maar dat is zolang geleden dat ik niet meer precies weet hoe het ging. Als ik de films nu weer zou gaan kijken zouden ze denk ik wel erg gedateerd zijn, maar dat is met bijna alles eigenlijk. De flash-backs in de serie vind ik leuk, omdat het dezelfde personen zijn.

Ik ben nu bij de aflevering waarin die oude Sensei van Johnny terugkomt, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
De Karate Kid films (alle originelen, niet die Smith reboot) staan op Netflix. Ik zou zeggen gooi ze gewoon eens aan. :)
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 16:40:47 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_197407259
quote:
16s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:20 schreef IW2B het volgende:

[..]

De Karate Kid films (alle originelen, niet die Smith reboot) staan op Netflix. Ik zou zeggen gooi ze gewoon eens aan. :)
nou misschien doe ik dat wel. Goed idee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197534216
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197608244
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198292679
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198815325
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199223380
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199356848
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 22:53 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]

Typ hier je bad-ass Dojo naam!
De mijne is “Iguana Claw Training”
Scorpion Sting Team _O_
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199643988
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199648706
Wel tof dat dezelfde acteur uit The Karate Kid 3, Thomas Ian Griffith, de rol op zich neemt.
Volgens mij was hij al een aantal jaar gestopt met acteren.

Echt zin in dit nieuwe seizoen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:23:24 #172
15600 BB-King
Long live the King!
pi_199832368
Van de week eindelijk alle seizoenen uitgekeken. Voor iemand die met de Karate Kid films is opgegroeid vind ik het geweldig om te zien hoe deze franchise nieuw leven is ingeblazen. Vooral William Zabka als Johnny steelt de show met zijn niet politiek correct no-nonsense jaren 80 mentaliteit. Het duurt niet lang voor je meer sympathie voor zijn karakter krijgt dan voor Daniël. De afleveringen zijn niet zo lang dus het kijkt heerlijk weg en de verhaallijnen zijn goed uitgewerkt. Je kan zien dat de makers echte fans zijn van de originele films en al de verwijzingen en cameo's zijn leuk gedaan. En natuurlijk is het niet altijd even hoogstaand maar ik vind de humor erg geslaagd en de soms over the top vechtscenes gaaf om te zien.

Kijk erg uit naar seizoen 4.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_200759143
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_200928052
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201099419
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201313465
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201516106
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201516274
Seizoen 4 ja? Tering, dat ze dit zo lang uitmelken.
pi_202106806
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202107346
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202466438
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202540344
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202543530
twitter
twitter
twitter
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202722282
Filmen seizoen 5 afgerond.

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202912974
Vrijdag! Zinnin! *O*
Nu eerst weer ff de eerste 3 seizoenen ff terug kijken!

KARATE!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_202934674
Zin in! Eerst wel even een overzicht van seizoen 3 terugkijken want heb geen idee meer.
  Moderator vrijdag 31 december 2021 @ 13:04:38 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_202956663
Seizoen 4 is binnen, vanmiddag/vanavond eens kijken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 2 januari 2022 @ 10:00:02 #188
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_202990676
aflevering 1 gezien van seizoen 4. Blijft een heerlijke serie. Alleen tot hoever gaan ze dit uitmelken...
  User die overal opduikt 2022 zondag 2 januari 2022 @ 10:00:48 #189
186611 Haags
pi_202990685
Terry Silver God _O_
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 14:53:18 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_202994192
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:00 schreef Haags het volgende:
Terry Silver God _O_
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_202997377
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202997437
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202997531
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 19:15:27 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_202997585
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:01 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke scene ja _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_203050380
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203061157
quote:
Squid Game van troon gestoten: Cobra Kai is officieel de best bekeken serie op Netflix
Squid Game is niet langer de populairste serie op Netflix.

De Zuid-Koreaanse reeks moet plaatsmaken voor Cobra Kai. Amper vier dagen na zijn release op oudejaarsavond mag de show zich voortaan officieel de best bekeken serie van het streamingplatform noemen.


Cobra Kai borduurt voort op de legendarische film Karate Kid uit 1984, waarin de competitieve wereld van de vechtsport in Californië centraal staat. De serie, waarvan er ondertussen al vier seizoenen bestaan, was sowieso al ontzettend populair. In juli werd Cobra Kai bijvoorbeeld al genomineerd voor vier Emmy’s, waaronder die voor beste comedyserie.

Volgens Variety stond de reeks in de week van 27 december tot en met 2 januari op de eerste plaats van de Top 10 English TV Shows. Het Amerikaanse magazine stelt verder ook dat het vierde seizoen van de reeks ondertussen al zo’n 120 miljoen uur bekeken werd. Cobra Kai doet het daarmee beter dan The Witcher en Emily in Paris. Beide titels kregen onlangs een tweede seizoen op het streamingplatform.

Vijfde seizoen op komst
Cobra Kai zag het licht in 2018 en werd al snel populair. In de serie komen Daniel LaRusso (gespeeld door Ralph Macchio) en zijn voormalige plaaggeest Johnny Lawrence (William Zabka) voor het eerst sinds 34 jaar weer samen en laait hun rivaliteit weer op. Andere acteurs die meespelen in de serie zijn Tanner Buchanan, Jacob Bertrand, Mary Mouser, Martin Kove en Thomas Ian Griffith.

Het vierde seizoen van Cobra Kai is bovendien niet het laatste. Nog voor de release van het huidige deel werd er al een vijfde seizoen van de reeks aangekondigd.
https://www.ad.nl/show/sq(...)op-netflix~a716cf3b/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_203061481
quote:
Youtube zal wel balen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin zaterdag 8 januari 2022 @ 10:22:47 #198
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_203090799
quote:
Terecht ook. Vanaf seizoen 1 totaal fan van deze serie.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_203116757
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage zondag 9 januari 2022 @ 22:47:52 #200
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_203117444
Cobra Kai is verreweg de beste serie die ik ooit heb gezien. Ik ben natuurlijk een kind van de 80's, maar de humor en de herkenbaarheid zijn helemaal top ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')