Gringe Ginoquote:
Lexyquote:
quote:
Voor de spiegelquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee, dat fotografeert zo moeilijk bij mezelf
Natuurlijk niet ik ga zo biertje halenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil wel winnen als ik een flinke toeslag krijg voor nacht- en overwerk
Vrijwillig. Zijn posts tellen niet mee. Hij kan ook niemand blokken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
Mag haags hier niet meer mee doen of heeft hij vrijwillig zijn plekje opgegeven?
Ah oke. Vroeg het me al af toen ik net even de ranglijst aan het bekijken was. Er stond nog ergens in mijn geheugen dat hij hier af en toe nog mee postquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrijwillig. Zijn posts tellen niet mee. Hij kan ook niemand blokken.
Misschien mieten we het eens in de OP zetten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oke. Vroeg het me al af toen ik net even de ranglijst aan het bekijken was. Er stond nog ergens in mijn geheugen dat hij hier af en toe nog mee post
Misschien wel een goed ideequote:Op donderdag 3 mei 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien mieten we het eens in de OP zetten.
Er duidelijk in vermelden da Haags niet meedoet en dus ook niemand kan blokken. Is voor nieuwe deelnemers wel handig om te weten.quote:
oh ja dat is wel topquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er duidelijk in vermelden da Haags niet meedoet en dus ook niemand kan blokken. Is voor nieuwe deelnemers wel handig om te weten.
quote:
Allemaal daar posten dusquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
goed topic
ONZ / Hoeveel toetsaanslagen hebben jullie per dag?
nope is pauperwijk hier, we laten alles gebeuren hierquote:
Nu weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
005. 0301 Grrrrrrrr
Godverdomme![]()
280 van 00:00 tot 07:00 gok ik
nicequote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nope is pauperwijk hier, we laten alles gebeuren hier
yepquote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:47 schreef Amoeba het volgende:
Mag ik hier weer mijn dagboektopic van maken
Klein bedrijfje. Subcontractor van postnl, ik rijd af en toe avondroutes/foodroutes als bijbaantje naast mn studie. Bedoeling was eigenlijk tijdelijk, deed dat eerst via 't uitzendbureau en toen kwam dat bedrijf aanzetten, kom nou voor ons werken, we betalen beter en dan word je niet als eerste afgezegd.quote:
Nouja ze rijden ook wel gewoon hoor, soort familiebedrijfje en de management taken komen erbij. Dus ik snap wel dat je niet gelijk dezelfde dag antwoord krijgt maar om voor een super simpele vraag de 'stuur maar een email' bureaucratie te geven ..quote:
wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klein bedrijfje. Subcontractor van postnl, ik rijd af en toe avondroutes/foodroutes als bijbaantje naast mn studie. Bedoeling was eigenlijk tijdelijk, deed dat eerst via 't uitzendbureau en toen kwam dat bedrijf aanzetten, kom nou voor ons werken, we betalen beter en dan word je niet als eerste afgezegd.
Allemaal dikke prima eigenlijk, gewoon ergens anders mn dikke bus ophalen en mn ding doen maar wat de fuck ze doen met salaris snap ik echt helemaal niks van.
Ze betalen per week uit ofzo, maar continu hetzelfde bedrag. Alsof ik altijd precies hetzelfde aantal uren werk terwijl ik gewoon betaald krijg naar het aantal uur dat ik werk
Ah, ja dat verklaart al heel wat. Maar beloven dat je beter betaald krijgt, en vervolgens elke week een vast bedrag betalen, mja, niet heel slimquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja ze rijden ook wel gewoon hoor, soort familiebedrijfje en de management taken komen erbij. Dus ik snap wel dat je niet gelijk dezelfde dag antwoord krijgt maar om voor een super simpele vraag de 'stuur maar een email' bureaucratie te geven ..
En dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:10 schreef Amoeba het volgende:
Dat verkloot echt dit hele topic, nergens een inhoudelijke reactie op geven, bang dat die minuut verstrijkt
Daarom wil ik dus die salaris specificatiequote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ja dat verklaart al heel wat. Maar beloven dat je beter betaald krijgt, en vervolgens elke week een vast bedrag betalen, mja, niet heel slim
Nouja anderzijds kreeg ik t ook 2 weken doorbetaald terwijl ik 2 weken vrij had ivm tentamens ..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ja dat verklaart al heel wat. Maar beloven dat je beter betaald krijgt, en vervolgens elke week een vast bedrag betalen, mja, niet heel slim
Logischquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus die salaris specificatie
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja anderzijds kreeg ik t ook 2 weken doorbetaald terwijl ik 2 weken vrij had ivm tentamens ..
Njah als het goed is moet die gewoon komen, collega die ik vaak zie zei dat 't allemaal wat lang duurt altijd maar uiteindelijk bedoelen ze t goedquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Logisch
[..]Gewoon vakantie nemen dan. Gratis geld
Vandaag 1493quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
ik heb die app ook gedownload hoeveel toetsaanslagen heb jij ?????
Ze zullen het wel druk hebben als familiebedrijfjequote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Njah als het goed is moet die gewoon komen, collega die ik vaak zie zei dat 't allemaal wat lang duurt altijd maar uiteindelijk bedoelen ze t goed
Lekker gewerkt pikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben #10 in een dag gewordenNu kan ik rustig slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ben jij gay ?quote:
quote:
Oh nee da's een andere, dit gaat over Shania Twainquote:Op vrijdag 4 mei 2018 04:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke artikel niet gelezen
[ afbeelding ]
I see you, i feeeeeel youuquote:Op vrijdag 4 mei 2018 04:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Every night in my dreams lalalaalalallalalala
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In een andere wereld van morgen wel ff langs het kanaal van Gent.
Fok ging op zwart?quote:
Dat zijn altijd leuke ja, als je naasten iets overkomt.quote:
Ja verschrikkelijk het was zo erg dat ik het niet wou weten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke ja, als je naasten iets overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |