Gringe Ginoquote:
Lexyquote:
quote:
Voor de spiegelquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee, dat fotografeert zo moeilijk bij mezelf
Natuurlijk niet ik ga zo biertje halenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil wel winnen als ik een flinke toeslag krijg voor nacht- en overwerk
Vrijwillig. Zijn posts tellen niet mee. Hij kan ook niemand blokken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
Mag haags hier niet meer mee doen of heeft hij vrijwillig zijn plekje opgegeven?
Ah oke. Vroeg het me al af toen ik net even de ranglijst aan het bekijken was. Er stond nog ergens in mijn geheugen dat hij hier af en toe nog mee postquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrijwillig. Zijn posts tellen niet mee. Hij kan ook niemand blokken.
Misschien mieten we het eens in de OP zetten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oke. Vroeg het me al af toen ik net even de ranglijst aan het bekijken was. Er stond nog ergens in mijn geheugen dat hij hier af en toe nog mee post
Misschien wel een goed ideequote:Op donderdag 3 mei 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien mieten we het eens in de OP zetten.
Er duidelijk in vermelden da Haags niet meedoet en dus ook niemand kan blokken. Is voor nieuwe deelnemers wel handig om te weten.quote:
oh ja dat is wel topquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er duidelijk in vermelden da Haags niet meedoet en dus ook niemand kan blokken. Is voor nieuwe deelnemers wel handig om te weten.
quote:
Allemaal daar posten dusquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
goed topic
ONZ / Hoeveel toetsaanslagen hebben jullie per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |