abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178921722

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_178921733
Wie komen er allemaal?
pi_178921742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

BTC omhoog = alts omlaag
BTC omlaag = alts omlaag
Die wetmatigheid gaat de afgelopen maand ofzo niet op :P

Zeg niet dat het niet meer geldt, maar in mindere mate wel.
  Eindredactie Games donderdag 3 mei 2018 @ 21:06:21 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178921780
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef BadVlad het volgende:
Wie komen er allemaal?
ik vanavond
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178921802
*niveau*

[ Bericht 97% gewijzigd door Evenstar op 03-05-2018 21:44:41 ]
Vakman pur sang
pi_178921930
pi_178921942
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Evenstar op 03-05-2018 21:45:00 ]
pi_178922276
hoe kan ETH opeens zo stijgen...o ja, ik heb vanochtend vlak voor de stijging wat omgezet in fiat zodat ik kon terugkopen bij de daling… :{
pi_178922338
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
_O_
జ్ఞ‌ా
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:26:03 #11
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_178922406
Guess who's back
Up Up Up
pi_178922512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:22 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe kan ETH opeens zo stijgen...o ja, ik heb vanochtend vlak voor de stijging wat omgezet in fiat zodat ik kon terugkopen bij de daling… :{
Auw. Pijnlijk :P

Wacht maandag even af, mocht het een security worden (wel hele kleine kans) kan je heel veel voor heel goedkoop oppikken :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 21:47:07 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178922957
Zo, de oude lullo genaamd Bitcoin heeft er weer zin in zie ik :D

Meteen mensen als morons overstappen op bitcoin ... en paar dagen later duurder terugkopen als alts gaan moonen :Y |:( :')
pi_178923008
quote:
PDF?
pi_178923226
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 21:59:06 #16
416575 crew  Evenstar
pi_178923332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
:D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:01:01 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178923397
Nog maar 50% verlies tov de piek *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_178923483
quote:
Typisch crypto.
Dit is een virtuele geldboom ;)

Ps de hele dag was een lekkere groene stijging. Nu bijna alle alts alweer rood, waarom is da?
Vakman pur sang
pi_178923834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ps de hele dag was een lekkere groene stijging. Nu bijna alle alts alweer rood, waarom is da?
Als de BTC ineens rap stijgt zie je vaak de alts dippen...
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:16:25 #20
62913 Blik
The one and Only!
pi_178923867
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gisterenavond stond het ook al redelijk hoog, dus tov 24u geleden sta je dan ineens rood
pi_178923880
quote:
Typisch crypto.
En maar zeuren dat die transactie zo lang duurde met bitcoin O-)
pi_178923931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef descon het volgende:

[..]

En maar zeuren dat die transactie zo lang duurde met bitcoin O-)
Ja, dat wel.
Maar bij Bl3p ging alles daarna heel vlot.

Bitonic / Bl3p is wel een aanwinst, niet ieder land heeft zo'n fijne partij om BTC te kopen/verkopen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:23:54 #23
416575 crew  Evenstar
pi_178924136
Bl3P vindt Ziggo factuur geen bewijs voor adres ... noobs.
pi_178924217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:23 schreef Kyran het volgende:
Bl3P vindt Ziggo factuur geen bewijs voor adres ... noobs.
Apart...die heb ik wel geupload daar en werd gelijk geaccepteerd.
pi_178924265
Laat eerst btc maar eens een goede sprint trekken. De alts volgen dan vanzelf wel als de marketcap groeit.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:28:34 #26
416575 crew  Evenstar
pi_178924282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:26 schreef descon het volgende:

[..]

Apart...die heb ik wel geupload daar en werd gelijk geaccepteerd.
Vaag, ID en bank is goedgekeurd, maar Ziggo factuur niet. Nu even iets anders geupload, komt wel goed.
pi_178924298
Iemand nog een Bl3p invite over? O-)
pi_178924577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vaag, ID en bank is goedgekeurd, maar Ziggo factuur niet. Nu even iets anders geupload, komt wel goed.
Sowieso krijg ik amper nog echte post, moest behoorlijk zoeken om nog iets te vinden dat voldeed.
pi_178924595
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:29 schreef Rijpie het volgende:
Iemand nog een Bl3p invite over? O-)
In theorie wel maar hij staat er nog niet bij in m'n overzicht.
pi_178924640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In theorie wel maar hij staat er nog niet bij in m'n overzicht.
Je krijgt er idd meerdere volgens mij.
Koning.
pi_178924759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:27 schreef tha_dark het volgende:
Laat eerst btc maar eens een goede sprint trekken. De alts volgen dan vanzelf wel als de marketcap groeit.
Je beseft dat het juist het volstrekt tegenovergestelde is gebeurd he? EOS heeft zelfs alweer een nieuwe ATH aangetikt (potentieel door wash trading, maar ja daar heeft BTC ook veel aan te danken).
pi_178924839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sowieso krijg ik amper nog echte post, moest behoorlijk zoeken om nog iets te vinden dat voldeed.
Alles was digitaal bij mij..was geen probleem. Maar heb natuurlijk ook een hele betrouwbare kop op mijn id O-)
pi_178924911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Je krijgt er idd meerdere volgens mij.
Ik kijk morgen nog wel ff ;)
pi_178924936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je beseft dat het juist het volstrekt tegenovergestelde is gebeurd he? EOS heeft zelfs alweer een nieuwe ATH aangetikt (potentieel door wash trading, maar ja daar heeft BTC ook veel aan te danken).
Dat blijf ik zo mooi vinden aan die crypto...geen regels..gewoon knallen met die hap
pi_178924942
Wat gaan jullie van Tron verwachten aan komende periode ?
pi_178924958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kijk morgen nog wel ff ;)
Zou zeer welkom zijn, ik zou er nog een van alilami krijgen maar die komt hier alleen als het goed met ripple gaat, of als er te negatief erover gedaan wordt :X
pi_178924969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef descon het volgende:

[..]

Dat blijf ik zo mooi vinden aan die crypto...geen regels..gewoon knallen met die hap
Ja leuk man, shit zoals Bitconnect waardoor mensen alles verliezen wat ze hebben.
pi_178924978
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef Rijpie het volgende:
of als er te negatief erover gedaan wordt :X
Dat kunnen we wel regelen toch? ;)
pi_178924982
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Zou zeer welkom zijn, ik zou er nog een van alilami krijgen maar die komt hier alleen als het goed met ripple gaat, of als er te negatief erover gedaan wordt :X
Waarom kraak je Ripple niet af? Hij komt vanzelf :P
pi_178925121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De afgelopen week wel maar de laatste uren niet echt natuurlijk.
Koning.
pi_178925123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja leuk man, shit zoals Bitconnect waardoor mensen alles verliezen wat ze hebben.
Ahjoh, dat is meer een mensendingetje dan crypto
pi_178925212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef descon het volgende:

[..]

Zelfs Madoff zou zichzelf nog schamen voor al die crypto scams.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178925271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zelfs Madoff zou zichzelf nog schamen voor al die crypto scams.
Eerder jaloers :D
pi_178925308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Piramidespellen zijn al zo oud als... eh... de piramides :P
pi_178925643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Maar bij Bl3p ging alles daarna heel vlot.

Bitonic / Bl3p is wel een aanwinst, niet ieder land heeft zo'n fijne partij om BTC te kopen/verkopen.
Gebruik altijd GDAX. Geen fees. ;)
pi_178925692
Ik moet laatst ook een verificatie doen van mij adres. PDFje van de Belastingsdienst gestuurd, was niet goed. Toen datzelfde PDFje uitgeprint en gescand en was wel goed. _O-
pi_178925811
quote:
Typisch crypto.
Wil je vanaf vandaag alles wat je doet met crypto hier doorgeven?
Welke coin je koopt en wanneer verkoopt.
pi_178925850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:37 schreef woxxel het volgende:

[..]

Wil je vanaf vandaag alles wat je doet met crypto hier doorgeven?
Welke coin je koopt en wanneer verkoopt.
Ik koop geen coins meer :P

Alleen Universa JAAAAHAHAHAAAAAAAA!!!1111!111!!!einzzzz
pi_178926199
Van mij gaat de komende tijd ook geen fiat meer in crypto. Eerder andersom.
pi_178926335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Same here...reserveer wel geld voor crypto
pi_178926393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
_O_
Lambo of Rekt
pi_178926446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik koop geen coins meer :P

Alleen Universa JAAAAHAHAHAAAAAAAA!!!1111!111!!!einzzzz
HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 00:35:49 #53
230491 Zith
pls tip
pi_178926515
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178926532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:35 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een enkeltje richting maan *O*
pi_178926572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:35 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Universa gaat volgen, UTN-P naar 300K per stuk.

Hebben we ook een tradingview of iets van link? dit lijkt nep, daar het EXACT hetzelfde is.
Lambo of Rekt
pi_178926641
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Universa gaat volgen, UTN-P naar 300K per stuk.

Hebben we ook een tradingview of iets van link? dit lijkt nep, daar het EXACT hetzelfde is.
Kijk eens naar de data.
pi_178926654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:56 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Kijk eens naar de data.
Mja, dikke fake dus.
Lambo of Rekt
pi_178926710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Pleur er al jaren geen fiat meer in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178926716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jaren ook echt, deze man _O_ :7
Lambo of Rekt
pi_178926765
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waren we allemaal maar zo volwassen als jou.
pi_178926774
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hoe meer ven, hoe volwassener je ben !
Lambo of Rekt
pi_178926777
9800 gebroken, zie jullie rond de 11k guys :D
pi_178926800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:21 schreef kthxbye het volgende:
9800 gebroken, zie jullie rond de 11k guys :D
Gaat niet gebeuren volgens klaas.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000

op langere termijn van 2 weken geloof ik dat niet meer....
pi_178926813
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren volgens klaas.

[..]

Klaas...

pi_178926820
Goede Tweet.
pi_178927086
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:33 schreef BadVlad het volgende:
Goede Tweet.
je bent zelf een goede tweet
pi_178927108
zozo mooi dagje, met een kleine correctie erin en nu weer verder omhoog? Benieuwd of we de 11k dit weekend ook gaan aanraken. Dan weer een correctie en dan vanaf maandag avond rond de 10k.

Als ik dit nu op twitter post krijg ik dan ook volgers? Of moet ik er dan ook nog iets bij tekenen ?:P
pi_178927896
Nog maar 10% van mijn ATH in dollars! BTC waarde er inmiddels ver overheen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178927901
Optimistisch weekendje heb je in gedachte.
pi_178927994
Ik heb nog 1 BL3P invite over, mocht er nog iemand geinteresserd zijn? :)
pi_178928011
Is IDEX al weer klaar met hun onderhoud?
HST doet het wel aardig slecht deze week btw
pi_178928163
LOOM :D
pi_178928288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 03:47 schreef noobcrypto het volgende:
zozo mooi dagje, met een kleine correctie erin en nu weer verder omhoog? Benieuwd of we de 11k dit weekend ook gaan aanraken. Dan weer een correctie en dan vanaf maandag avond rond de 10k.

Als ik dit nu op twitter post krijg ik dan ook volgers? Of moet ik er dan ook nog iets bij tekenen ?:P
10k dollar is wel een pyschologische grens...denk dat het nog wel ff duurt, maar als het gebeurd gaat het hard.
pi_178928463
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat zei je moeder gisteravond ook.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:50:26 #75
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178928595
Nano ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:50:38 #76
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178928598
Dbet komt binnen 2 weken met hun mainnet en er is al doorgekomen dat er een nieuwe listing aankomt ( ze hebben contact met Kucoin,Binance en Okex)

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178928937
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:31 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Klaas...

[ afbeelding ]
:D
pi_178928963
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:50 schreef TimKuik het volgende:
Nano ^O^
Nu hopelijk even doortrekken. En dan daarna een gedeelte omzetten naar icx.
Koning.
pi_178929109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Graag!
pi_178929256
Die nano schiet zo omhoog door die binance competitie, die eindigt over 24 uur toch?
pi_178929536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die nano schiet zo omhoog door die binance competitie, die eindigt over 24 uur toch?
Net begonnen en loopt tot 11 mei volgens mij.
Koning.
pi_178929645
HorizonState twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 06:34:42 Horizon State to enable direct polling on local policy issues in Indonesia https://t.co/zUVzQAHRdn $HST #Blockchain https://t.co/iJGBEsUFcI reageer retweet
Mooi voorbeeld van een echt nuttige blockchain toepassing.
pi_178929674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:02 schreef Gehrman het volgende:
HorizonState twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 06:34:42 Horizon State to enable direct polling on local policy issues in Indonesia https://t.co/zUVzQAHRdn $HST #Blockchain https://t.co/iJGBEsUFcI reageer retweet
Mooi voorbeeld van een echt nuttige blockchain toepassing.
HST kan ook een hele grote gaan worden denk ik, alleen jammer dat HST zo achterblijft deze week :(
pi_178929685
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:25 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Graag!
Zie DM :)
pi_178929709
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:50 schreef genakt het volgende:
Dbet komt binnen 2 weken met hun mainnet en er is al doorgekomen dat er een nieuwe listing aankomt ( ze hebben contact met Kucoin,Binance en Okex)

[ afbeelding ]
Eigenlijk zegt deze tabel dat de hier zo gehypte FUN coin waardeloze shit is?
U MAD?
pi_178929737
hey bois
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:09:45 #87
18653 crew  D.
pi_178929774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Was hier geen topic over?
Heb maanden terug aangegeven ook interesse te hebben, en nog geen aanbieding gehad.

Dus, bij deze

En ja, ik snap dat deze vergeven is ;)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:11:36 #88
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178929797
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eigenlijk zegt deze tabel dat de hier zo gehypte FUN coin waardeloze shit is?
Voor nu klopt dat inderdaad
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178929807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:09 schreef D. het volgende:

[..]

Was hier geen topic over?
Heb maanden terug aangegeven ook interesse te hebben, en nog geen aanbieding gehad.

Dus, bij deze

En ja, ik snap dat deze vergeven is ;)
Je mag er zijn vriend.

Er is meer in het leven dan crypto, bijvoorbeeld zalm salade

Klaas

:{
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:23:34 #90
18653 crew  D.
pi_178929948
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je mag er zijn vriend.

Er is meer in het leven dan crypto, bijvoorbeeld zalm salade

Klaas

:{
Beide graag :Y
pi_178930376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ahjoh, dat is meer een mensendingetje dan crypto
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Piramidespellen zijn al zo oud als... eh... de piramides :P
Met allebei helemaal eens :P Maar daarom is regulering nog wel nodig om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Dat doen we op talloze niveaus, dus waarom niet bij crypto?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:54:28 #92
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178930434
We zijn niet naar bed gegaan met 10.000+ en we zijn ook niet wakker geworden met 10.000+ :'(

Mijn glazen bol is kapot, heeft er iemand een goede over voor een klein prijsje, het zijn skere tijden...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:59:20 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_178930509
Er is wel een flinke dip incoming, -8% op sats. Het feit dat Ether met 10% is gestegen houdt mijn portfolio op de been
pi_178930554
meh, mijn alts :'(
pi_178930556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:59 schreef Blik het volgende:
Er is wel een flinke dip incoming, -8% op sats. Het feit dat Ether met 10% is gestegen houdt mijn portfolio op de been
Deze hele post kan ik niet met elkaar rijmen.

Er is iets met 10% gestegen, en toch is er een dip incoming?
pi_178930576
Top nieuws voor ripple xpr! Moon
pi_178930578
Na elke pump volgt een dump ! :P
pi_178930581
5 dollar here we come
pi_178930603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:03 schreef Dwaalboy het volgende:
Top nieuws voor ripple xpr! Moon
Wat is het nieuws dan? Het stijgt wel flink.

Wat is er eigenlijk met ETH waardoor het opeens zo hard omhoog ging?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178930608
In sats -24% sinds gister maar in dollars maar een tientje gezakt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')