abonnement Unibet Coolblue
pi_178921722


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_178921733
Wie komen er allemaal?
pi_178921742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

BTC omhoog = alts omlaag
BTC omlaag = alts omlaag
Die wetmatigheid gaat de afgelopen maand ofzo niet op :P

Zeg niet dat het niet meer geldt, maar in mindere mate wel.
  Eindredactie Games donderdag 3 mei 2018 @ 21:06:21 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178921780
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef BadVlad het volgende:
Wie komen er allemaal?
ik vanavond
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178921802
*niveau*

[ Bericht 97% gewijzigd door Evenstar op 03-05-2018 21:44:41 ]
Vakman pur sang
pi_178921930
pi_178921942
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Evenstar op 03-05-2018 21:45:00 ]
pi_178922276
hoe kan ETH opeens zo stijgen...o ja, ik heb vanochtend vlak voor de stijging wat omgezet in fiat zodat ik kon terugkopen bij de daling… :{
pi_178922338
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
_O_
జ్ఞ‌ా
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:26:03 #11
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_178922406
Guess who's back
Up Up Up
pi_178922512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:22 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe kan ETH opeens zo stijgen...o ja, ik heb vanochtend vlak voor de stijging wat omgezet in fiat zodat ik kon terugkopen bij de daling… :{
Auw. Pijnlijk :P

Wacht maandag even af, mocht het een security worden (wel hele kleine kans) kan je heel veel voor heel goedkoop oppikken :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 21:47:07 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178922957
Zo, de oude lullo genaamd Bitcoin heeft er weer zin in zie ik :D

Meteen mensen als morons overstappen op bitcoin ... en paar dagen later duurder terugkopen als alts gaan moonen :Y |:( :')
pi_178923008
quote:
PDF?
pi_178923226
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 21:59:06 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178923332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
:D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:01:01 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178923397
Nog maar 50% verlies tov de piek *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178923483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
Dit is een virtuele geldboom ;)


Ps de hele dag was een lekkere groene stijging. Nu bijna alle alts alweer rood, waarom is da?
Vakman pur sang
pi_178923834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is een virtuele geldboom ;)

Ps de hele dag was een lekkere groene stijging. Nu bijna alle alts alweer rood, waarom is da?
Als de BTC ineens rap stijgt zie je vaak de alts dippen...
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:16:25 #20
62913 Blik
The one and Only!
pi_178923867
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is een virtuele geldboom ;)


Ps de hele dag was een lekkere groene stijging. Nu bijna alle alts alweer rood, waarom is da?
Gisterenavond stond het ook al redelijk hoog, dus tov 24u geleden sta je dan ineens rood
pi_178923880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
En maar zeuren dat die transactie zo lang duurde met bitcoin O-)
pi_178923931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef descon het volgende:

[..]

En maar zeuren dat die transactie zo lang duurde met bitcoin O-)
Ja, dat wel.
Maar bij Bl3p ging alles daarna heel vlot.

Bitonic / Bl3p is wel een aanwinst, niet ieder land heeft zo'n fijne partij om BTC te kopen/verkopen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:23:54 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178924136
Bl3P vindt Ziggo factuur geen bewijs voor adres ... noobs.
pi_178924217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:23 schreef Kyran het volgende:
Bl3P vindt Ziggo factuur geen bewijs voor adres ... noobs.
Apart...die heb ik wel geupload daar en werd gelijk geaccepteerd.
pi_178924265
Laat eerst btc maar eens een goede sprint trekken. De alts volgen dan vanzelf wel als de marketcap groeit.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:28:34 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178924282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:26 schreef descon het volgende:

[..]

Apart...die heb ik wel geupload daar en werd gelijk geaccepteerd.
Vaag, ID en bank is goedgekeurd, maar Ziggo factuur niet. Nu even iets anders geupload, komt wel goed.
pi_178924298
Iemand nog een Bl3p invite over? O-)
pi_178924577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vaag, ID en bank is goedgekeurd, maar Ziggo factuur niet. Nu even iets anders geupload, komt wel goed.
Sowieso krijg ik amper nog echte post, moest behoorlijk zoeken om nog iets te vinden dat voldeed.
pi_178924595
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:29 schreef Rijpie het volgende:
Iemand nog een Bl3p invite over? O-)
In theorie wel maar hij staat er nog niet bij in m'n overzicht.
pi_178924640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In theorie wel maar hij staat er nog niet bij in m'n overzicht.
Je krijgt er idd meerdere volgens mij.
Koning.
pi_178924759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:27 schreef tha_dark het volgende:
Laat eerst btc maar eens een goede sprint trekken. De alts volgen dan vanzelf wel als de marketcap groeit.
Je beseft dat het juist het volstrekt tegenovergestelde is gebeurd he? EOS heeft zelfs alweer een nieuwe ATH aangetikt (potentieel door wash trading, maar ja daar heeft BTC ook veel aan te danken).
pi_178924839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sowieso krijg ik amper nog echte post, moest behoorlijk zoeken om nog iets te vinden dat voldeed.
Alles was digitaal bij mij..was geen probleem. Maar heb natuurlijk ook een hele betrouwbare kop op mijn id O-)
pi_178924911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Je krijgt er idd meerdere volgens mij.
Ik kijk morgen nog wel ff ;)
pi_178924936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je beseft dat het juist het volstrekt tegenovergestelde is gebeurd he? EOS heeft zelfs alweer een nieuwe ATH aangetikt (potentieel door wash trading, maar ja daar heeft BTC ook veel aan te danken).
Dat blijf ik zo mooi vinden aan die crypto...geen regels..gewoon knallen met die hap
pi_178924942
Wat gaan jullie van Tron verwachten aan komende periode ?
pi_178924958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kijk morgen nog wel ff ;)
Zou zeer welkom zijn, ik zou er nog een van alilami krijgen maar die komt hier alleen als het goed met ripple gaat, of als er te negatief erover gedaan wordt :X
pi_178924969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef descon het volgende:

[..]

Dat blijf ik zo mooi vinden aan die crypto...geen regels..gewoon knallen met die hap
Ja leuk man, shit zoals Bitconnect waardoor mensen alles verliezen wat ze hebben.
pi_178924978
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef Rijpie het volgende:
of als er te negatief erover gedaan wordt :X
Dat kunnen we wel regelen toch? ;)
pi_178924982
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Zou zeer welkom zijn, ik zou er nog een van alilami krijgen maar die komt hier alleen als het goed met ripple gaat, of als er te negatief erover gedaan wordt :X
Waarom kraak je Ripple niet af? Hij komt vanzelf :P
pi_178925121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je beseft dat het juist het volstrekt tegenovergestelde is gebeurd he? EOS heeft zelfs alweer een nieuwe ATH aangetikt (potentieel door wash trading, maar ja daar heeft BTC ook veel aan te danken).
De afgelopen week wel maar de laatste uren niet echt natuurlijk.
Koning.
pi_178925123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja leuk man, shit zoals Bitconnect waardoor mensen alles verliezen wat ze hebben.
Ahjoh, dat is meer een mensendingetje dan crypto
pi_178925212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef descon het volgende:

[..]

Dat blijf ik zo mooi vinden aan die crypto...geen regels..gewoon knallen met die hap
Zelfs Madoff zou zichzelf nog schamen voor al die crypto scams.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178925271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zelfs Madoff zou zichzelf nog schamen voor al die crypto scams.
Eerder jaloers :D
pi_178925308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja leuk man, shit zoals Bitconnect waardoor mensen alles verliezen wat ze hebben.
Piramidespellen zijn al zo oud als... eh... de piramides :P
pi_178925643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Maar bij Bl3p ging alles daarna heel vlot.

Bitonic / Bl3p is wel een aanwinst, niet ieder land heeft zo'n fijne partij om BTC te kopen/verkopen.
Gebruik altijd GDAX. Geen fees. ;)
pi_178925692
Ik moet laatst ook een verificatie doen van mij adres. PDFje van de Belastingsdienst gestuurd, was niet goed. Toen datzelfde PDFje uitgeprint en gescand en was wel goed. _O-
pi_178925811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Typisch crypto.
Vanmiddag wat uit laten betalen en inmiddels staat m'n Blockfolio alweer op hetzelfde totaalbedrag :')
Wil je vanaf vandaag alles wat je doet met crypto hier doorgeven?
Welke coin je koopt en wanneer verkoopt.
pi_178925850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:37 schreef woxxel het volgende:

[..]

Wil je vanaf vandaag alles wat je doet met crypto hier doorgeven?
Welke coin je koopt en wanneer verkoopt.
Ik koop geen coins meer :P

Alleen Universa JAAAAHAHAHAAAAAAAA!!!1111!111!!!einzzzz
pi_178926199
Van mij gaat de komende tijd ook geen fiat meer in crypto. Eerder andersom.
pi_178926335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Van mij gaat de komende tijd ook geen fiat meer in crypto. Eerder andersom.
Same here...reserveer wel geld voor crypto
pi_178926393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
_O_
Lambo of Rekt
pi_178926446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik koop geen coins meer :P

Alleen Universa JAAAAHAHAHAAAAAAAA!!!1111!111!!!einzzzz
HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 00:35:49 #53
230491 Zith
pls tip
pi_178926515
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178926532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:35 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een enkeltje richting maan *O*
pi_178926572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:35 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Universa gaat volgen, UTN-P naar 300K per stuk.

Hebben we ook een tradingview of iets van link? dit lijkt nep, daar het EXACT hetzelfde is.
Lambo of Rekt
pi_178926641
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Universa gaat volgen, UTN-P naar 300K per stuk.

Hebben we ook een tradingview of iets van link? dit lijkt nep, daar het EXACT hetzelfde is.
Kijk eens naar de data.
pi_178926654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:56 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Kijk eens naar de data.
Mja, dikke fake dus.
Lambo of Rekt
pi_178926710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Van mij gaat de komende tijd ook geen fiat meer in crypto. Eerder andersom.
Pleur er al jaren geen fiat meer in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178926716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pleur er al jaren geen fiat meer in.
Jaren ook echt, deze man _O_ :7
Lambo of Rekt
pi_178926765
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pleur er al jaren geen fiat meer in.
Waren we allemaal maar zo volwassen als jou.
pi_178926774
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Waren we allemaal maar zo volwassen als jou.
Hoe meer ven, hoe volwassener je ben !
Lambo of Rekt
pi_178926777
9800 gebroken, zie jullie rond de 11k guys :D
pi_178926800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:21 schreef kthxbye het volgende:
9800 gebroken, zie jullie rond de 11k guys :D
Gaat niet gebeuren volgens klaas.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000

op langere termijn van 2 weken geloof ik dat niet meer....
pi_178926813
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren volgens klaas.

[..]

Klaas...


pi_178926820
Goede Tweet.
pi_178927086
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:33 schreef BadVlad het volgende:
Goede Tweet.
je bent zelf een goede tweet
pi_178927108
zozo mooi dagje, met een kleine correctie erin en nu weer verder omhoog? Benieuwd of we de 11k dit weekend ook gaan aanraken. Dan weer een correctie en dan vanaf maandag avond rond de 10k.

Als ik dit nu op twitter post krijg ik dan ook volgers? Of moet ik er dan ook nog iets bij tekenen ?:P
pi_178927896
Nog maar 10% van mijn ATH in dollars! BTC waarde er inmiddels ver overheen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178927901
Optimistisch weekendje heb je in gedachte.
pi_178927994
Ik heb nog 1 BL3P invite over, mocht er nog iemand geinteresserd zijn? :)
pi_178928011
Is IDEX al weer klaar met hun onderhoud?
HST doet het wel aardig slecht deze week btw
pi_178928163
LOOM :D
pi_178928288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 03:47 schreef noobcrypto het volgende:
zozo mooi dagje, met een kleine correctie erin en nu weer verder omhoog? Benieuwd of we de 11k dit weekend ook gaan aanraken. Dan weer een correctie en dan vanaf maandag avond rond de 10k.

Als ik dit nu op twitter post krijg ik dan ook volgers? Of moet ik er dan ook nog iets bij tekenen ?:P
10k dollar is wel een pyschologische grens...denk dat het nog wel ff duurt, maar als het gebeurd gaat het hard.
pi_178928463
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Waren we allemaal maar zo volwassen als jou.
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:50:26 #75
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178928595
Nano ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:50:38 #76
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178928598
Dbet komt binnen 2 weken met hun mainnet en er is al doorgekomen dat er een nieuwe listing aankomt ( ze hebben contact met Kucoin,Binance en Okex)

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178928937
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:31 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Klaas...


[ afbeelding ]
:D
pi_178928963
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:50 schreef TimKuik het volgende:
Nano ^O^
Nu hopelijk even doortrekken. En dan daarna een gedeelte omzetten naar icx.
Koning.
pi_178929109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb nog 1 BL3P invite over, mocht er nog iemand geinteresserd zijn? :)
Graag!
pi_178929256
Die nano schiet zo omhoog door die binance competitie, die eindigt over 24 uur toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178929536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die nano schiet zo omhoog door die binance competitie, die eindigt over 24 uur toch?
Net begonnen en loopt tot 11 mei volgens mij.
Koning.
pi_178929645
HorizonState twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 06:34:42 Horizon State to enable direct polling on local policy issues in Indonesia https://t.co/zUVzQAHRdn $HST #Blockchain https://t.co/iJGBEsUFcI reageer retweet
Mooi voorbeeld van een echt nuttige blockchain toepassing.
pi_178929674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:02 schreef Gehrman het volgende:
HorizonState twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 06:34:42 Horizon State to enable direct polling on local policy issues in Indonesia https://t.co/zUVzQAHRdn $HST #Blockchain https://t.co/iJGBEsUFcI reageer retweet
Mooi voorbeeld van een echt nuttige blockchain toepassing.
HST kan ook een hele grote gaan worden denk ik, alleen jammer dat HST zo achterblijft deze week :(
pi_178929685
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:25 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Graag!
Zie DM :)
pi_178929709
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:50 schreef genakt het volgende:
Dbet komt binnen 2 weken met hun mainnet en er is al doorgekomen dat er een nieuwe listing aankomt ( ze hebben contact met Kucoin,Binance en Okex)

[ afbeelding ]
Eigenlijk zegt deze tabel dat de hier zo gehypte FUN coin waardeloze shit is?
U MAD?
pi_178929737
hey bois
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:09:45 #87
18653 crew  D.
pi_178929774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:50 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb nog 1 BL3P invite over, mocht er nog iemand geinteresserd zijn? :)
Was hier geen topic over?
Heb maanden terug aangegeven ook interesse te hebben, en nog geen aanbieding gehad.

Dus, bij deze

En ja, ik snap dat deze vergeven is ;)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:11:36 #88
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178929797
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eigenlijk zegt deze tabel dat de hier zo gehypte FUN coin waardeloze shit is?
Voor nu klopt dat inderdaad
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178929807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:09 schreef D. het volgende:

[..]

Was hier geen topic over?
Heb maanden terug aangegeven ook interesse te hebben, en nog geen aanbieding gehad.

Dus, bij deze

En ja, ik snap dat deze vergeven is ;)
Je mag er zijn vriend.

Er is meer in het leven dan crypto, bijvoorbeeld zalm salade

Klaas

:{
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:23:34 #90
18653 crew  D.
pi_178929948
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je mag er zijn vriend.

Er is meer in het leven dan crypto, bijvoorbeeld zalm salade

Klaas

:{
Beide graag :Y
pi_178930376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ahjoh, dat is meer een mensendingetje dan crypto
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Piramidespellen zijn al zo oud als... eh... de piramides :P
Met allebei helemaal eens :P Maar daarom is regulering nog wel nodig om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Dat doen we op talloze niveaus, dus waarom niet bij crypto?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:54:28 #92
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178930434
We zijn niet naar bed gegaan met 10.000+ en we zijn ook niet wakker geworden met 10.000+ :'(

Mijn glazen bol is kapot, heeft er iemand een goede over voor een klein prijsje, het zijn skere tijden...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:59:20 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_178930509
Er is wel een flinke dip incoming, -8% op sats. Het feit dat Ether met 10% is gestegen houdt mijn portfolio op de been
pi_178930554
meh, mijn alts :'(
pi_178930556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:59 schreef Blik het volgende:
Er is wel een flinke dip incoming, -8% op sats. Het feit dat Ether met 10% is gestegen houdt mijn portfolio op de been
Deze hele post kan ik niet met elkaar rijmen.

Er is iets met 10% gestegen, en toch is er een dip incoming?
pi_178930576
Top nieuws voor ripple xpr! Moon
pi_178930578
Na elke pump volgt een dump ! :P
pi_178930581
5 dollar here we come
pi_178930603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:03 schreef Dwaalboy het volgende:
Top nieuws voor ripple xpr! Moon
Wat is het nieuws dan? Het stijgt wel flink.

Wat is er eigenlijk met ETH waardoor het opeens zo hard omhoog ging?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178930608
In sats -24% sinds gister maar in dollars maar een tientje gezakt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:08:18 #101
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178930661
HAHAHAHA HA RIPPLEJAAAA RIPPLEGOD!!
pi_178930698
Xpr/usdt binance?

En eind mei 20 dollar iets met jp morgan?
pi_178930741
Ripple gaat het maken!
pi_178930770
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:13 schreef Dwaalboy het volgende:
Ripple gaat het maken!
mwah, waarom?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:18:58 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_178930869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Deze hele post kan ik niet met elkaar rijmen.

Er is iets met 10% gestegen, en toch is er een dip incoming?
Ik spreek jouw vanavond wel :)
pi_178930898
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zei je moeder gisteravond ook.
Oh, dus jij bent "kleine" Droppie!
pi_178930930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik spreek jouw vanavond wel :)
Nee joh. Je hebt vast wel gelijk :)
pi_178931095
OdysseyOCN twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 10:58:46 We are happy to start the official launch of Odyssey #PartnershipProgram!💫Access to over 10 million users💫Reach the crypto community💫Enable OCN - and crypto payments in your service💥Got suggestions on partners?Tell us and get rewarded!Read herehttps://t.co/f4rCd4Ml8l https://t.co/cJtpRbpS1l reageer retweet
OCN heeft nu zelfs een partnership-programma! :D
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:39:19 #109
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178931149
IMO is ETH trouwens een prima investering voor dit jaar als je niet al te veel op je portfolio wil letten ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178931171
Jeetje wat gaan we weer lekker omhoog! Godencoins _O_
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:42:24 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178931194
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:39 schreef TimKuik het volgende:
IMO is ETH trouwens een prima investering voor dit jaar als je niet al te veel op je portfolio wil letten ^O^
Volgens mij al tijden gewoon goed. Zijn erg stabiel. Is wat betreft product natuurlijk ook gewoon erg goed. Je hebt het vaak nodig om andere dingen te kunnen kopen dus de cash flow blijft wel gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_178931199
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Oh, dus jij bent "kleine" Droppie!
:D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178931320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij al tijden gewoon goed. Zijn erg stabiel. Is wat betreft product natuurlijk ook gewoon erg goed. Je hebt het vaak nodig om andere dingen te kunnen kopen dus de cash flow blijft wel gaan.
Wat ik fijn vind aan Ethereum is dat ze ambitieus zijn op het technische gebied. Maar dat brengt ook risico mee.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 12:29:25 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178932137
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:37:57 #116
131603 Afwazig
Serious business
pi_178932179
Valt me trouwens op dat ik sinds dit jaar echt nergens meer al die guldenshillers zie.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:48:05 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178932390
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat ik fijn vind aan Ethereum is dat ze ambitieus zijn op het technische gebied. Maar dat brengt ook risico mee.
Ambitieus, maar wel stabiel. Dat is knap in een bedrijf. Welk bedrijf dan ook.
Ze zijn in ieder geval al op een punt waar een heleboel vergelijkbare projecten heen willen. Misschien dat er iemand wel het stokje over neemt in de toekomst, maar tot die tijd gewoon een zekerheidje.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:48:25 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178932400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:37 schreef Afwazig het volgende:
Valt me trouwens op dat ik sinds dit jaar echt nergens meer al die guldenshillers zie.
Mensen krijgen door dat het gewoon kut is en genoeg andere coins die wel goed zijn?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 12:49:00 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178932413
Dit stukje alleen al:

PwC Hong Kong and PwC Singapore have each acquired a small ownership interest in VeChain.
pi_178932642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:49 schreef Kyran het volgende:
Dit stukje alleen al:

PwC Hong Kong and PwC Singapore have each acquired a small ownership interest in VeChain.
Wat houdt ownership in? _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:01:44 #121
131603 Afwazig
Serious business
pi_178932707
Ze hebben voor 200 yen VEN gekocht
pi_178932771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:01 schreef Afwazig het volgende:
Ze hebben voor 200 yen VEN gekocht
Oh die ERC20 token? :P

Small ownership interest in Ethereum van PwC confirmed. Moooon.
pi_178933164
quote:
I only had single digit unit of bitcoin, just for fun in January. But when I got certain that bitcoin and blockchain is the future, I set the goal of holding 10,000 bitcoin. So I started around end of January to build my [holdings] following the price decline. The more it dropped, the more I bought in and now the mission is basically complete.
https://www.coindesk.com/(...)amid-q1-price-slump/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 13:31:23 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178933470
Jullie zijn ook niet te redden hoor. Tweet een bedrijf zelf iets zoeken jullie nog naar details.

Muggenzifters :)
pi_178933509
Vechain _O_
pi_178933544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain _O_
Geen vechain logo op PwC site dus niet confirmed hoor
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178933557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:49 schreef Kyran het volgende:
Dit stukje alleen al:

PwC Hong Kong and PwC Singapore have each acquired a small ownership interest in VeChain.
Unconfirmed, geen logo op site.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178933560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Geen vechain logo op PwC site dus niet confirmed hoor
ze hebben ook al geen BMW partnership


Niet te veel vragen inzake BMW

Echt een scam

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 13:35:10 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 13:35:19 #129
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178933571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Unconfirmed, geen logo op site.
Thanks, meteen verkocht
pi_178933577
Nou ja, het is gewoon een reele vraag. Wanneer heeft iemand "ownership" van een blockchain? Als hij/zij mining kracht heeft, of tokens bezit (binnen PoS) ? Of als je een ontwikkelaar bent ?
pi_178933586
In het kader van banken zijn kut trouwens.

campuscodi twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:35:00 Australia's Largest Bank Lost The Personal Financial Histories Of 12 Million Customers https://t.co/O4KOZQtDOV https://t.co/z3yN5HVzKQ reageer retweet
pi_178933626
En als het bezitten van tokens gelijk staat aan ownership, ben je dan als partij ook aansprakelijk ?

Governance gaat belangrijk worden :P Laat VeChain daar nou net op inspelen _O_ _O_
pi_178933710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:35 schreef KappenBakken het volgende:
In het kader van banken zijn kut trouwens.

campuscodi twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:35:00 Australia's Largest Bank Lost The Personal Financial Histories Of 12 Million Customers https://t.co/O4KOZQtDOV https://t.co/z3yN5HVzKQ reageer retweet
GDPR maar dan iets te ver doorgevoerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 13:44:47 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178933809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:37 schreef KappenBakken het volgende:
En als het bezitten van tokens gelijk staat aan ownership, ben je dan als partij ook aansprakelijk ?

Governance gaat belangrijk worden :P Laat VeChain daar nou net op inspelen _O_ _O_
Ik weet niet hoe ze dat bedoelen. Denk niet dat ze zoiets zouden zeggen als het puur gaat om tokens kopen, want dan ben ik ook een eigenaar :)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:54:37 #135
131603 Afwazig
Serious business
pi_178934020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:31 schreef Kyran het volgende:
Jullie zijn ook niet te redden hoor. Tweet een bedrijf zelf iets zoeken jullie nog naar details.

Muggenzifters :)
Iedereen is gewoon partnership-moe. Partnerships en exhange listings is het enige wat gebeurt lijkt het. Boring.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 13:57:59 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178934090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Iedereen is gewoon partnership-moe. Partnerships en exhange listings is het enige wat gebeurt lijkt het. Boring.
Bij veel projecten ben ik het met je eens, maar VEN is ondertussen wel meer dan alleen maar een hobbyclub met wat partnerships.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:09:06 #137
366734 dimmak
bitcoin
pi_178934361
En er komt weer een nieuwe fork deze zomer: BTCA, Anonymous Bitcoin. Bitcoin x Zclassic.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178934382
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bij veel projecten ben ik het met je eens, maar VEN is ondertussen wel meer dan alleen maar een hobbyclub met wat partnerships.
Niet om je een blok te zetten, maar ze zijn ook heel erg goed in marketing en hypen :P Veel dingen moeten we toch eerst zien :X
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:10:30 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178934387
quote:
PwC Hong Kong is now in discussions with VeChain to provide trust based services on the VeChain platform. This will require the use of VeChain Tokens to access and perform transactions on the platform.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178934456
Dima _O_

Ik voel me een beter mens sinds ik de coins koop die hij adviseert _O_

Wat een bijzondere user hebben we onder ons _O_
pi_178934479
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:13 schreef Weissmania het volgende:
Dima _O_

Ik voel me een beter mens sinds ik de coins koop die hij adviseert _O_

Wat een bijzondere user hebben we onder ons _O_
Volledig mee eens. Hij legt ze op zijn chest.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:15:10 #142
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178934490
Portfolio hoeft nog maar met 50% te stijgen om ATH-niveau te bereiken. Was 300% toen het op all-time low stond.
pi_178934525
Hoeveel VEN moet ik kopen voor lambo?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:17:13 #144
131603 Afwazig
Serious business
pi_178934534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:09 schreef dimmak het volgende:
En er komt weer een nieuwe fork deze zomer: BTCA, Anonymous Bitcoin. Bitcoin x Zclassic.
Super. Ik zet gelijk al mijn bitcoin gold, bitcoin diamond en bitcoin private om.
pi_178934537
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:16 schreef pnxsinned het volgende:
Hoeveel VEN moet ik kopen voor lambo?
Zo'n 80K voor een nieuwe.
pi_178934551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zo'n 80K voor een nieuwe.
Ik bedoel eoy :P
en kom niet met 12, daar gaat die makkelijk over :P
Ik schat 18-20 tbh eoy. Misschien zelfs richting 25.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 14:18:41 ]
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:18:45 #147
366734 dimmak
bitcoin
pi_178934565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Super. Ik zet gelijk al mijn bitcoin gold, bitcoin diamond en bitcoin private om.
Just fork it!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178934587
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:17 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik bedoel eoy :P
EOY is VEN 9-10 USD waard.

https://walletinvestor.com/forecast/vechain-prediction
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:20:09 #149
131603 Afwazig
Serious business
pi_178934606
EOY vind ik maar een rare term om te gebruiken als we het over cryptocurrency hebben.
pi_178934626
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

EOY is VEN 9-10 USD waard.

https://walletinvestor.com/forecast/vechain-prediction
Ik weet het beter.
Als ze alles gaan waarmaken, wat ik tot nu toe gezien heb, is 9-10 USD dik undervalued :P
pi_178934634
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:20 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik weet het beter.
Als ze alles gaan waarmaken, wat ik tot nu toe gezien heb, is 9-10 USD dik undervalued :P
Veel coins zijn undervalued. Zoals Waves.

Gelukkig is het in juni Wavesmaand!!!!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:21:32 #152
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178934651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

EOY is VEN 9-10 USD waard.

https://walletinvestor.com/forecast/vechain-prediction
Da's wel heel pessimistisch imo.
pi_178934668
Universa is nu mijn top 5 coin!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:23:11 #154
131603 Afwazig
Serious business
pi_178934690
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Universa is nu mijn top 5 coin!
Universa wordt niks. U hoorde het hier eerst.
pi_178934702
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Universa wordt niks. U hoorde het hier eerst.
Bedankt. Alles verkocht.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:25:12 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_178934731
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Bedankt. Alles verkocht.
Graag gedaan. Koop gulden. Ik hoorde dat ze een partnership hebben met Joops Snackschuur
pi_178934737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Veel coins zijn undervalued. Zoals Waves.

Gelukkig is het in juni Wavesmaand!!!!
Hmhm, ik heb destijds gekozen voor Stratis :)
Nog steeds.
pi_178934747
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:16 schreef pnxsinned het volgende:
Hoeveel VEN moet ik kopen voor lambo?
200
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178934755
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Universa wordt niks. U hoorde het hier eerst.
Universa max 12$ eoy
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178934763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

200
Kga er 1000 kopen, ben ermee bezig. Zie wel wat het wel of niet gaat doen.
pi_178934801
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kga er 1000 kopen, ben ermee bezig. Zie wel wat het wel of niet gaat doen.
Grote jongen hier gespot jongens, hou hem in de gaten!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178934815
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Grote jongen hier gespot jongens, hou hem in de gaten!
Jullie hebben er wsl richting 10k oid. :P Of weet ik wanneer jullie hier zijn ingestapt :D
pi_178934822
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:29 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jullie hebben er wsl richting 10k oid. :P Of weet ik wanneer jullie hier zijn ingestapt :D
Ik zeg het toch, heb er 200
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178934825
Zojuist 1000 Euro's gekocht.
pi_178934830
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zeg het toch, heb er 200
Geloof er geen zak van :D
200k zeker :D

Je wilde toch een lambo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 14:31:29 ]
pi_178934863
Pff fck it, het worden er 500. Niet meer ETH atm :'( en moet nog wat overhouden.
pi_178934923
Wat was de ICO prijs van VEN?
Weet iemand dat?
pi_178934995
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:35 schreef pnxsinned het volgende:
Wat was de ICO prijs van VEN?
Weet iemand dat?
Volgens mij $0.08
pi_178935036
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:30 schreef BadVlad het volgende:
Zojuist 1000 Euro's gekocht.
Euro shitcoin.
pi_178935088
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:35 schreef pnxsinned het volgende:
Wat was de ICO prijs van VEN?
Weet iemand dat?
ik dacht 0.20$. maar hij is inderdaad 0.08$ geweest in een dip
pi_178935112
Matrix AI network, deze naam. :')
Neo was al bezet, dan maar iets met ai en de matrix ofzo, toekomst je weet 8)7 :')
pi_178935124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Matrix AI network, deze naam. :')
Neo was al bezet, dan maar iets met ai en de matrix ofzo, toekomst je weet 8)7 :')
Bazencoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178935242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Matrix AI network, deze naam. :')
Neo was al bezet, dan maar iets met ai en de matrix ofzo, toekomst je weet 8)7 :')
SSJ coins en Ultra Instinct coins wacht ik nog op.
Direct all-in.
pi_178935326
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:40 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Euro shitcoin.
12 VEN EOY
pi_178935503
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:21 schreef Chaes het volgende:

[..]

Da's wel heel pessimistisch imo.
Bijna 100% rendement pessimistisch vinden _O- _O- _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:07:21 #176
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178935533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Bijna 100% rendement pessimistisch vinden _O- _O- _O-
VEN was bijna 10 op ATH.
Als die EOY op 12 staat, dan is dat heel pessimistisch.
pi_178935543
When 10K?
pi_178935614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:07 schreef Chaes het volgende:

[..]

VEN was bijna 10 op ATH.
Als die EOY op 12 staat, dan is dat heel pessimistisch.
Ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:12:50 #179
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178935650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren.
Inderdaad, volgens mij kan je dat beter ook niet doen want je snapt er helemaal niks van.
pi_178935687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:12 schreef Chaes het volgende:

[..]

Inderdaad, volgens mij kan je dat beter ook niet doen want je snapt er helemaal niks van.
Dat lijkt mij ook de enige juiste conclusie :P

Vooral blijven geloven dat een 100% return in 8 maanden pessimistisch is _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:16:03 #181
293863 Schnitzels
Met curry
pi_178935709
Ik zit met een twijfel.

Ik heb nog altijd Ripples. Helaas te lang vast gehouden, op dit moment nog altijd 400% op de inleg. Toch nu verkopen en verder kijken? Of zal die nog wel iets hoger worden.

Ik zie zoveel interessante coins, maar wil geen fiat meer bijstorten.
- Met zuidelijke groet -
pi_178935725
wtf weer een VEN pump, wat is dit telkens
pi_178935743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
wtf weer een VEN pump, wat is dit telkens
Logisch, heb zojuist gekocht.
Echte pump gaat pas net beginnen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:17:58 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178935744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
wtf weer een VEN pump, wat is dit telkens
men begint het te snappen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:19:39 #185
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178935777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook de enige juiste conclusie :P

Vooral blijven geloven dat een 100% return in 8 maanden pessimistisch is _O-
Relatief gezien wel. In een jaar kan je makkelijk een veelvoud van 100% als rendement krijgen, als je enigszins verstand hebt dan. Daarnaast voorspellen alle analyses die ik zover heb gezien een EOY prijs tussen de 15 en 20$.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:21:11 #186
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178935805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
wtf weer een VEN pump, wat is dit telkens
10 cent een pump vinden :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178935833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:19 schreef Chaes het volgende:

[..]

Relatief gezien wel. In een jaar kan je makkelijk een veelvoud van 100% als rendement krijgen, als je enigszins verstand hebt dan. Daarnaast voorspellen alle analyses die ik zover heb gezien een EOY prijs tussen de 15 en 20$.
Nou hup dan, begin nu met 1.000 euro heb je over 10 jaar iets meer dan een miljoen.

Of maak er 10.000 euro van, heb je 10 miljoen pik, kan je heel wat lambo's van halen.
pi_178935845
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:21 schreef genakt het volgende:

[..]

10 cent een pump vinden :')
maak er maar 30 van.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:23:56 #189
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178935870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:22 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nou hup dan, begin nu met 1.000 euro heb je over 10 jaar iets meer dan een miljoen.

Of maak er 10.000 euro van, heb je 10 miljoen pik, kan je heel wat lambo's van halen.
Waar denk je dat ik mee bezig ben, pik.
pi_178936010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:22 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nou hup dan, begin nu met 1.000 euro heb je over 10 jaar iets meer dan een miljoen.

Of maak er 10.000 euro van, heb je 10 miljoen pik, kan je heel wat lambo's van halen.
Ik denk dat onze vriend Warren toch wel gelijk heeft (krijgt) als mensen een veelvoud van 100% rendement in een jaar als "makkelijk" zien _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178936145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik denk dat onze vriend Warren toch wel gelijk heeft (krijgt) als mensen een veelvoud van 100% rendement in een jaar als "makkelijk" zien _O-
Het erge is dat de 100% nog de pessimistische schatting was :P

Ik wil niet weten wat de optimistische schatting dan is _O-
pi_178936174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het erge is dat de 100% nog de pessimistische schatting was :P

Ik wil niet weten wat de optimistische schatting dan is _O-
Heb ik reeds gegeven :P
pi_178936256
Mijn ZILLIQUA die ik had verwisseld met Stellar heb ik geen spijt van. Lekkerrrrrr.
Vakman pur sang
pi_178936695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:19 schreef Chaes het volgende:

[..]

Relatief gezien wel. In een jaar kan je makkelijk een veelvoud van 100% als rendement krijgen, als je enigszins verstand hebt dan. Daarnaast voorspellen alle analyses die ik zover heb gezien een EOY prijs tussen de 15 en 20$.
Dit is pure FUD,

VEN wordt namelijk $12 EOY.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:09:18 #195
61320 TwztId
ja toch..
pi_178937124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook de enige juiste conclusie :P

Vooral blijven geloven dat een 100% return in 8 maanden pessimistisch is _O-
Huh, we hebben het hier over Crypto toch ?

Waar stijgingen van 1200% in 1-2 maanden tijd doodnormaal zijn..
pi_178937158
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef fathank het volgende:

[..]

men begint het te snappen
Universaaahaaahhaaaajaaaaaaaaa
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:22:24 #197
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178937405
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dit is pure FUD,

VEN wordt namelijk $12 EOY.
Goeie TA, 10/10.
pi_178937742
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef fathank het volgende:

[..]

men begint het te snappen
PwC die een aandeel neemt in Vechain

PwC met Alibaba bezig een food chain te bouwen.

vechain in MOBi (?)

beta mainnet over een paar weken.

200+ klanten in de wachtrij

Blockchain X

ga zo maar door, vechain is momenteel de enige crypto die delivered.

allemaal maar hype toch
pi_178937838
VEN _O_
CPC _O_
MAN _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178937944
yishi888 twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 16:31:29 Another partnership, and more to come! https://t.co/1hqQOWjvhh reageer retweet
Een nieuwe partnership!!!!!211111!
pi_178938027
Ik braak een beetje in mijn mond als ik het woord partnership lees.

Zware tijden nu.
pi_178938087
Volgens deze website gaat Dragonchain naar $46.29 binnen een jaar. :+

http://www.coinliker.com/forecast/dragonchain-WEJv-prediction

En volgens deze website naar $0.121.

https://walletinvestor.com/forecast/dragonchain-prediction
pi_178938126
Verge weer naar boven! *O*
pi_178938147
brucefenton twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 16:58:32 ICOs spending on marketing takes from development investment. Some people pointed out that all companies should do marketing- true! — but this is the problem, most ICOs are NOT structured as companies & the marketing isn’t selling a tech product it’s is selling tokens to YOU! reageer retweet
pi_178938184
http://forum-fok.digidip.(...)F2%2F25%23p178938137 teams uit alle mogelijke windstreken! Wat nou Russisch georiënteerd.... Waves to the moon!!!
pi_178938270
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:52 schreef BadVlad het volgende:
yishi888 twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 16:31:29 Another partnership, and more to come! https://t.co/1hqQOWjvhh reageer retweet
Een nieuwe partnership!!!!!211111!
Slecht dit :')
Vakman pur sang
pi_178938834
Op naar de 9100
pi_178938839
Hup hup
pi_178939670
Ripple gaat weer runnetje doen. Mooi zo
pi_178939800
_O_
Lambo of Rekt
pi_178939846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:
_O_
When Binance?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 18:43:48 #212
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178939858
Stemmen de mensen hier voor Verge integratie Spotify? Spotify moedigt het aan maar kunnen vast veel meer votes bij. Of doen alleen Verge-hodlers dat?

SpotifyCares twitterde op zondag 29-04-2018 om 10:31:22 @lloydwoods Hi Lloyd! We'd encourage you to vote for the Community Idea around this to show your support: https://t.co/JXuaUGC8SY 🙂 /T reageer retweet
2019: The Great Awakening
pi_178939911
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 18:43 schreef MangoTree het volgende:
Stemmen de mensen hier voor Verge integratie Spotify? Spotify moedigt het aan maar kunnen vast veel meer votes bij. Of doen alleen Verge-hodlers dat?

SpotifyCares twitterde op zondag 29-04-2018 om 10:31:22 @lloydwoods Hi Lloyd! We'd encourage you to vote for the Community Idea around this to show your support: https://t.co/JXuaUGC8SY 🙂 /T reageer retweet
Tegen gestemd.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:03:44 #214
131603 Afwazig
Serious business
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:04:37 #215
131603 Afwazig
Serious business
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:04:51 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_178940199
Precies dat idd :')
pi_178940314
Dragonchain is echt een shitshow geworden. Jammer.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:12:37 #219
131603 Afwazig
Serious business
pi_178940365
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:10 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain is echt een shitshow geworden. Jammer.
Qua prijs of qua vooruitgang? Ik heb toen niet meegedaan met de ico maar was wel op m'n radar. Toen die pumpte heb ik hem laten varen.
pi_178940371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:04 schreef Afwazig het volgende:
Vergins :')
_O-
pi_178940437
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Qua prijs of qua vooruitgang? Ik heb toen niet meegedaan met de ico maar was wel op m'n radar. Toen die pumpte heb ik hem laten varen.
De incubators die ze hebben zijn allemaal uitgelopen op een drama. Looks Lateral ICO zou bijvoorbeeld in april moeten beginnen (in januari aan de pre-sale meegedaan), en is tot op heden niet begonnen. Ook helemaal geen updates hierover. Vrees dat ik in mijn investering nooit meer terugzie.

Ook helemaal geen transparante communicatie van Dragonchain hierover.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:25:02 #222
61320 TwztId
ja toch..
pi_178940601
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 18:43 schreef MangoTree het volgende:
Stemmen de mensen hier voor Verge integratie Spotify? Spotify moedigt het aan maar kunnen vast veel meer votes bij. Of doen alleen Verge-hodlers dat?

SpotifyCares twitterde op zondag 29-04-2018 om 10:31:22 @lloydwoods Hi Lloyd! We'd encourage you to vote for the Community Idea around this to show your support: https://t.co/JXuaUGC8SY 🙂 /T reageer retweet
Kan ik ook op ColossusXT stemmen ?
pi_178940854
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:03 schreef Afwazig het volgende:
VERGE :').
Lachen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 20:43:34 #225
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178942164
trafficjunky twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 16:20:12 It's here. TrafficJunky will be accepting Verge cryptocurrency starting next Monday! $XVG #XVG💰MORE: https://t.co/Pr6JNsncCG https://t.co/DZb4tM04Ju reageer retweet
Vergefam *O*
2019: The Great Awakening
pi_178942464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:43 schreef MangoTree het volgende:
trafficjunky twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 16:20:12 It's here. TrafficJunky will be accepting Verge cryptocurrency starting next Monday! $XVG #XVG💰MORE: https://t.co/Pr6JNsncCG https://t.co/DZb4tM04Ju reageer retweet
Vergefam *O*
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 20:53:15 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178942473
Flikker op met die scamcoin :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 20:55:23 #228
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178942531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Flikker op met die scamcoin :')
LOL maak je borst maar nat!
2019: The Great Awakening
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 20:56:00 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178942541
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:55 schreef MangoTree het volgende:

[..]

LOL maak je borst maar nat!
Oh help, een nietszeggend bedrijfje denkt mee te doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178942630
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Flikker op met die scamcoin :')
Wat een haat, lijkt alsof je er een hoop geld aan hebt verloren. Of op een of andere manier je emoties niet onder controle hebt.
No offense.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 21:02:45 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178942690
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat een haat, lijkt alsof je er een hoop geld aan hebt verloren. Of op een of andere manier je emoties niet onder controle hebt.
No offense.
Ik kan slecht tegen mensen die de grootste troep de hemel in prijzen. Die coin raak ik met geen vinger aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 21:06:07 #232
332574 µ
alt-m
pi_178942764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:47 schreef Kyran het volgende:
Zo, de oude lullo genaamd Bitcoin heeft er weer zin in zie ik :D

Meteen mensen als morons overstappen op bitcoin ... en paar dagen later duurder terugkopen als alts gaan moonen :Y |:( :')
Bitcoin is de (enige?) stabiele factor :+
జ్ఞ‌ా
pi_178943074
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:06 schreef µ het volgende:

[..]

Bitcoin is de (enige?) stabiele factor :+
uh nee O-)
pi_178943203
Jongens zilliqa is de nieuwe Vechain->seal->
En deze wordt > 12$ e.o.y (einde vh jaar).
En is nu nog maar 0,13$!

Voordeel is de snelheid, door nieuwe techniek en heeft direct een paar mega opdrachten.

Kennis:
https://www.google.nl/amp(...)ste-blockchain%3famp

Nieuwe cliënten:
https://www.reinsurancene(...)ockchain-eco-system/

Planning mei/juni: (vergelijk eens met vechain)

May 5, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Listing on GOPAX

May 15, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates New York Meetup

May 23, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Zilliqa Singapore Meetup
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Scalability of Public Blockchain
6:45 PM - 11:59 PM

June 1, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Public Mainnet Launch

June 30, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Testnet v2.0

September 30, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Mainnet Launch

October 1, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Anchor Dapp Release

4th Quarter 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Anchor Dapp Release

[ Bericht 33% gewijzigd door Lospedrosa op 04-05-2018 21:40:36 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 4 mei 2018 @ 21:38:38 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178943441
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens zilliqa is de nieuwe Vechain->seal->
En deze wordt > 12$ e.o.y (einde vh jaar).
En is nu nog maar 0,13$!

Voordeel is de snelheid, door nieuwe techniek en heeft direct een paar mega opdrachten.

Kennis:
https://www.google.nl/amp(...)ste-blockchain%3famp

Nieuwe cliënten:
https://www.reinsurancene(...)ockchain-eco-system/
all-in gegaan
pi_178943523
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

all-in gegaan
Nou dat zou ik niet doen, verspreid liever je kansen.
Vakman pur sang
  vrijdag 4 mei 2018 @ 21:46:29 #237
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178943596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh help, een nietszeggend bedrijfje denkt mee te doen.
Nou zeg wat een statement. Je weet vast meer over sport, no offence :+

TrafficJunky: Online advertising network serving over 4 billion daily impressions! From #AffiliateMarketing to #DigitalMarketing, tap into the right source of traffic.

Zeg maar doei creditcardmaatschappijen naar je fee :W
2019: The Great Awakening
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 21:47:38 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178943622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:46 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Nou zeg wat een statement. Je weet vast meer over sport, no offence :+

TrafficJunky: Online advertising network serving over 4 billion daily impressions! From #AffiliateMarketing to #DigitalMarketing, tap into the right source of traffic.

Zeg maar doei creditcardmaatschappijen naar je fee :W
Je hebt echt geen idee hoe diep ik in de materie zit hè, newbie.

Ga lekker ergens anders arrogant doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178943693
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178943906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:46 schreef MangoTree het volgende:
Zeg maar doei creditcardmaatschappijen naar je fee :W
:')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:02:18 #241
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178944064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee hoe diep ik in de materie zit hè, newbie.

Ga lekker ergens anders arrogant doen.
En dan mij arrogant noemen, met je nietszeggend bedrijfje, nice try. O+
2019: The Great Awakening
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 22:11:17 #242
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178944210
Kap nou eens gewoon met dat op de persoon spelen. Beide kanten.
pi_178944377
Iets teveel meubelboulevards van binnen gezien vandaag ;(

Wel een hoekbank, salontafel en eethoek uitgezocht *O*
8 weken levertijd -O-
pi_178944486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Iets teveel meubelboulevards van binnen gezien vandaag ;(

Wel een hoekbank, salontafel en eethoek uitgezocht *O*
8 weken levertijd -O-
En je fretten dan?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:27:26 #245
61320 TwztId
ja toch..
pi_178944502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Iets teveel meubelboulevards van binnen gezien vandaag ;(

Wel een hoekbank, salontafel en eethoek uitgezocht *O*
8 weken levertijd -O-
Stop je toch ff een ruggetje extra in die vent ze zak, staan ze morgen voor je deur.
pi_178944532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:26 schreef BadVlad het volgende:

[..]

En je fretten dan?
Nou? :P
pi_178944545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou? :P
Geen nieuwe kooi?
  Eindredactie Games vrijdag 4 mei 2018 @ 22:41:04 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178944692
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Geen nieuwe kooi?
gouden kooi
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178944741
Ik denk dat als we nu omhoog gaan (BTC) dat het rap omhoog gaat.
pi_178944918
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Geen nieuwe kooi?
Hebben ze al :D

Midwest Ferret Nation 182
De kooi der kooien...

  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:12:18 #251
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178945217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hebben ze al :D

Midwest Ferret Nation 182
De kooi der kooien...

[ afbeelding ]
Paradijs B-)
Hmz...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:13:35 #252
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178945243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hebben ze al :D

Midwest Ferret Nation 182
De kooi der kooien...

[ afbeelding ]
Krijgen ze dan ook de héle dag de klassiekers van Blink te horen?
Hmz...
pi_178945263
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Krijgen ze dan ook de héle dag de klassiekers van Blink te horen?
:D

Ze zijn meer van the White Stripes - Ferret Nation Army
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:19:14 #254
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_178945355
Verge gaat omhoog van het weekend :-)
pi_178945416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef Kuifje774 het volgende:
Verge gaat omhoog van het weekend :-)
Daar ga jij helemaal niet over.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178945665
*insert willekeurige kutkcoin* gaat moon!
pi_178945848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Iets teveel meubelboulevards van binnen gezien vandaag ;(

Wel een hoekbank, salontafel en eethoek uitgezocht *O*
8 weken levertijd -O-
Jah...dat herken ik...goddomme 6 weken op tuinstoelen in mijn woonkamer gezeten. |:(
pi_178945900
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:58 schreef BadVlad het volgende:
Volgens deze website gaat Dragonchain naar $46.29 binnen een jaar. :+

http://www.coinliker.com/forecast/dragonchain-WEJv-prediction

Als BTC nog 50 x over de kop gaat en DRGN op het zelfde aantal sats blijft zie ik dat idd wel gebeuren.
pi_178945938
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:44 schreef descon het volgende:

[..]

Jah...dat herken ik...goddomme 6 weken op tuinstoelen in mijn woonkamer gezeten. |:(
Ik verhuis 1 juli :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 23:51:14 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178945975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef BadVlad het volgende:
Ik denk dat als we nu omhoog gaan (BTC) dat het rap omhoog gaat.
Huis, tuin, ouders, hont en kat in Ethereum!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178946028
De Verge-tards zijn weer gearriveerd zie ik :')
pi_178946062
Vandaag *random coin omgezet naar *random coin...

Kom maar op met die lambo
pi_178946075
LAMBO INCOMING
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178946138
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
LAMBO INCOMING
when ven moon sir, when lambo sir.
Lambo of Rekt
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:12:40 #265
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178946282
Mooi, Spotify (Trafficjunky) gaat ook samenwerken met Verge.

De toekomst ziet er toch wel erg goed uit voor deze scamcoin/shitcoin :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178946499
Het is een voorstel van een of andere Vergetard op het open forum van Spotify.

https://community.spotify(...)rrency/idi-p/4462772

_O-

quote:
TrafficJunky is owned by MindGeek
Gaap...

Verge Fam! Alle petjes verzamelen!!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:37:16 #267
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178946553
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:31 schreef kthxbye het volgende:
Het is een voorstel van een of andere Vergetard op het open forum van Spotify.

https://community.spotify(...)rrency/idi-p/4462772

_O-

[..]

Gaap...

Verge Fam! Alle petjes verzamelen!!
https://cryptocoinspy.com/trafficjunky-to-accept-verge-xvg/

Prima nieuws als het middels Spotify mogelijk wordt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178946648
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:37 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

https://cryptocoinspy.com/trafficjunky-to-accept-verge-xvg/

Prima nieuws als het middels Spotify mogelijk wordt.
Het Vechain syndroom is ook bij Verge zichtbaar, deze announcement doet niks met de prijs.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2018 @ 00:57:48 #269
230491 Zith
pls tip
pi_178946712
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Mooi, Spotify (Trafficjunky) gaat ook samenwerken met Verge.

Kan je even laten zien dat trafficjunky bij spotify hoort?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178946757
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:37 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

https://cryptocoinspy.com/trafficjunky-to-accept-verge-xvg/

Prima nieuws als het middels Spotify mogelijk wordt.
Ja, daar heb ik van gequote. Wat is het nieuws nou? Er waar wordt Spotify gemeld? Wat heeft Spotify met TrafficJunky te maken?

TrafficJunky is de ad provider van al die porn streaming sites. Das leuk natuurlijk hoor, want porno. Maar zoveel nieuws is dat toch niet, na Pornhub? Hoe werkt het verder? Je kunt op de ad klikken en dan met Verge betalen?

Tis weer voornamelijk veel geschreeuw zonder inhoud. Maarja, dat is Verge. Doordat die community zo dom is gaat het minste of geringste nieuws een eigen leven leiden. En jij doet daar net zo hard aan mee!

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet kan nadenken... Maar Verge fam, manmanman. Met niet meer dan 3 hersencellen per gemiddeld community member is het lastig verder denken of kritische vragen stellen. VERGE MOONN!!! 😜🙃🤑🤯🧙‍♂️
pi_178946951
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens zilliqa is de nieuwe Vechain->seal->
En deze wordt > 12$ e.o.y (einde vh jaar).
En is nu nog maar 0,13$!

Voordeel is de snelheid, door nieuwe techniek en heeft direct een paar mega opdrachten.

Kennis:
https://www.google.nl/amp(...)ste-blockchain%3famp

Nieuwe cliënten:
https://www.reinsurancene(...)ockchain-eco-system/

Planning mei/juni: (vergelijk eens met vechain)

May 5, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Listing on GOPAX

May 15, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates New York Meetup

May 23, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Zilliqa Singapore Meetup
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Scalability of Public Blockchain
6:45 PM - 11:59 PM

June 1, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates Public Mainnet Launch

June 30, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Testnet v2.0

September 30, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Mainnet Launch

October 1, 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Anchor Dapp Release

4th Quarter 2018
Zilliqa cryptocurrency events, announcements and dates
Anchor Dapp Release

Zijn er wel iets te veel van helaas. Max $1,-
Koning.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 01:55:15 #272
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178947072
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik van gequote. Wat is het nieuws nou? Er waar wordt Spotify gemeld? Wat heeft Spotify met TrafficJunky te maken?

TrafficJunky is de ad provider van al die porn streaming sites. Das leuk natuurlijk hoor, want porno. Maar zoveel nieuws is dat toch niet, na Pornhub? Hoe werkt het verder? Je kunt op de ad klikken en dan met Verge betalen?

Tis weer voornamelijk veel geschreeuw zonder inhoud. Maarja, dat is Verge. Doordat die community zo dom is gaat het minste of geringste nieuws een eigen leven leiden. En jij doet daar net zo hard aan mee!

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet kan nadenken... Maar Verge fam, manmanman. Met niet meer dan 3 hersencellen per gemiddeld community member is het lastig verder denken of kritische vragen stellen. VERGE MOONN!!! 😜🙃🤑🤯🧙‍♂️
Het is jammer dat er te weinig onderbouwd word dat eerste en het allerlaatste wat je zei, mee eens! :P

TrafficJunky is een soort Google van Pornoland. Je komt geen enkele adult-ad tegen op Google simpelweg omdat het niet mag van de Google. Je komt bijna geen enkel adult-ad tegen of hij draait op het netwerk van TJ.

TJ is de leidende heerser in advertenties met adultcontent met in totaal 4 miljard pageviews per dag! Ik zag een berekening van 50K pageviews per seconde! Niet nagerekend maar vond het eerste getal al hoog. Op deze markt kopen Advertisers dus exposure en content voor die ads, allemaal via TrafficJunky.

Dit gaat tot nu toe vooral met creditcards en hier komen de transactiekosten om de hoek kijken. CC-maatschappij neemt fee's van twee walletjes. Een Verge transactie is 0.1 Verge? Dit gaat veel geld besparen en dat gaat het verschil maken. Hier gaan zeer veel mensen gebruik van maken en daardoor zal het ook alleen maar toenemen.

Ik denk dat het wel een serieuze coin is naast mijn andere. *O* Zit ik er naast met iets dan hoor ik het graag :)

*PornHub en TrafficJunky zijn beiden van MindGeek (ooit begonnen met een slimme Nederlander en gratis seks op het web) _O- En Spotify heeft er niks mee te maken behalve dat ik je kan vertellen dat er aardig wat zieke shit in nummers op Spotify te vinden is maar dat is een andere discussie :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door MangoTree op 05-05-2018 02:06:04 ]
2019: The Great Awakening
pi_178947093
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:32 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zijn er wel iets te veel van helaas. Max $1,-
Ja klopt, eerste alinia was sarcastisch bedoeld :P
Vakman pur sang
pi_178947103
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik van gequote. Wat is het nieuws nou? Er waar wordt Spotify gemeld? Wat heeft Spotify met TrafficJunky te maken?

TrafficJunky is de ad provider van al die porn streaming sites. Das leuk natuurlijk hoor, want porno. Maar zoveel nieuws is dat toch niet, na Pornhub? Hoe werkt het verder? Je kunt op de ad klikken en dan met Verge betalen?

Tis weer voornamelijk veel geschreeuw zonder inhoud. Maarja, dat is Verge. Doordat die community zo dom is gaat het minste of geringste nieuws een eigen leven leiden. En jij doet daar net zo hard aan mee!

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet kan nadenken... Maar Verge fam, manmanman. Met niet meer dan 3 hersencellen per gemiddeld community member is het lastig verder denken of kritische vragen stellen. VERGE MOONN!!! 😜🙃🤑🤯🧙‍♂️
Wat jammer dat de hele inhoud van je posts verloren gaat door de belachelijke manier waarop je tegen mensen praat.
pi_178947126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat jammer dat de hele inhoud van je posts verloren gaat door de belachelijke manier waarop je tegen mensen praat.
duly noted! :)
  zaterdag 5 mei 2018 @ 02:19:18 #276
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178947130
Mijn 'manier van praten' is hier belangrijker dan TrafficJunky :')
2019: The Great Awakening
pi_178947137
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:19 schreef MangoTree het volgende:
Mijn 'manier van praten' is hier belangrijker dan TrafficJunky :')
Euh, wie heeft het over jou?
pi_178947155
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

duly noted! :)
Gewoon negeren, inhoud was klasse. Manier van praten is irrelevant.
pi_178947158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Gewoon negeren, inhoud was klasse. Manier van praten is irrelevant.
Gewoon een beetje fatsoen, is daar iets op tegen?
pi_178947164
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:35 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Gewoon een beetje fatsoen, is daar iets op tegen?
Waar is het onfatsoenlijk dan?
pi_178947174
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:37 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar is het onfatsoenlijk dan?
Nou in plaats van normaal op iemand te reageren gaat het op het niveau van een puber die op het schoolplein andere kinderen staat af te zeiken. Als je zo met mij zou praten zou ik snel klaar zijn met het gesprek. Ik vind dat onfatsoenlijk en respectloos.
pi_178947187
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou in plaats van normaal op iemand te reageren gaat het op het niveau van een puber die op het schoolplein andere kinderen staat af te zeiken. Als je zo met mij zou praten zou ik snel klaar zijn met het gesprek. Ik vind dat onfatsoenlijk en respectloos.


Zelfs de vorm van het logo komt overeen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178947192
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs de vorm van het logo komt overeen.
Euh, ik snap 'm niet. Wat bedoel je precies?
pi_178947197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs de vorm van het logo komt overeen.
ja, zou het? :)
pi_178947201
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:52 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ja, zou het? :)
Partnership met Safe Zone soon?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178947202
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:52 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, ik snap 'm niet. Wat bedoel je precies?
Dat je een beetje moeilijk doet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178947210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat je een beetje moeilijk doet.
Tjah, nou ja je zegt het in ieder geval op een fatsoenlijke manier. ^O^
pi_178947249
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat jammer dat de hele inhoud van je posts verloren gaat door de belachelijke manier waarop je tegen mensen praat.
niet op ingaan, die man post alleen maar negatief. Is onzekerheid en/of onvolwassenheid
pi_178947342
QSP nomnomnnom :D
pi_178947410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 03:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, nou ja je zegt het in ieder geval op een fatsoenlijke manier. ^O^
Alleen omdat je de safe-zone referentie niet begrijpt. _O-
pi_178947531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 06:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Alleen omdat je de safe-zone referentie niet begrijpt. _O-
Nee inderdaad. Wat ik niet snap kan ik moeilijk als onbeschoft zien. :D
pi_178947739
Today 10k please sir.
pi_178947813
Morguh!
Vakman pur sang
  zaterdag 5 mei 2018 @ 08:52:24 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178947827
Iemand al gezegd dat VEN lekker bezig is?
pi_178947849
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 08:52 schreef leolinedance het volgende:
Iemand al gezegd dat VEN lekker bezig is?
Handel volumes zijn nu stukken beter eindelijk, staat weer waar die hoort.
Vakman pur sang
pi_178947874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 08:52 schreef leolinedance het volgende:
Iemand al gezegd dat VEN lekker bezig is?
Shitcoin max 12 eoy, alleen maar valse partnerships
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178947947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 02:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat jammer dat de hele inhoud van je posts verloren gaat door de belachelijke manier waarop je tegen mensen praat.
Special snowflake spotted.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178947948
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:47 schreef pnxsinned het volgende:
QSP nomnomnnom :D
Weer een nieuwe ATH door deze prachtcoin :D
pi_178947996
MAN _O_
VEN _O_
CPC _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178947999
En dicht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')