Wat? Volgens mij verwar je mij met Klaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nutteloos, jij houdt je toch niet aan deals.
Zo werkt het niet. Fysiek spul is ook niet schaars, en toch is goud geld waard omdat ander fysiek spul nou eenmaal geen goud is. Om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:44 schreef Elan het volgende:
Iemand heet crypto naast vroegere technologie gelegd. Electriciteit, telefonie. Crypto vertoont exact de extreme schommelingen die horen bij elke vorm van nieuwe technologie.
Sorry, dat klopt, ben al weer weg.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij verwar je mij met Klaas.
Er is geen heel nieuw business model gemaakt op energie?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan?
3000 verlies dus op je winst oftewel gewoon je balans, oftewel gewoon centjes. Godverdomme zeg....quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geledenen hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
Eneco? De bewering dat de 'technologie' elektriciteit 'schommelingen' vertoonde slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is geen heel nieuw business model gemaakt op energie?
btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?
hopelijk is t niet echtquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
Acht januari flink gecasht. Negen januari ook nog eens. Het is mij goed. Het goed lullen van hun eigen misstappen oftewel de rupsjes nooit genoeg doen nu "lacherig" over hun verlies op de winst. Ik wil zo hun beleggingen beheren. Mooi de winsten afromen en in je zak steken. Boeit ze blijkbaar toch niks....quote:
Ja, zeker messed up, zullen er wel een aantal zijn. Toen de economische crisis in 2008 uitbrak waren er ook een hoop zelfmoorden onder bankiers e.d. (dacht ik).quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
Wie is dit en waarom doet hij dit ?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel kut.
Het gaat om het verdienmodel er achter hé, zo kun je alles relativeren natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan?
.!/remindmein 2 weeksquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000
op langere termijn van 2 weken geloof ik dat niet meer....
Zeker. Sowieso opmerkelijk hoog aantal zelfmoorden in de financiële sector (verhoudingsgewijs). Slachtoffers van eerdere Ponzi's etc ook. En daders ook overigens, een van de zonen van Madoff heeft zichzelf van het leven beroofd.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja, zeker messed up, zullen er wel een aantal zijn. Toen de economische crisis in 2008 uitbrak waren er ook een hoop zelfmoorden onder bankiers e.d. (dacht ik).
Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joequote:Op woensdag 17 januari 2018 16:53 schreef betyar het volgende:
[..]
3000 verlies dus op je winst oftewel gewoon je balans, oftewel gewoon centjes. Godverdomme zeg....
Mjah, hij schrijft daar toch dat ie met bewijs komt en will finish what he started zodra hij uit het ziekenhuis is. Kweetniet. Hoop dat het nep is in dit geval.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet: https://twitter.com/BitConn3ct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |