Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geledenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij hebt alleen maar oren naar wat jou het beste uitkomt. Daarom ga je ook veel geld verliezen.
Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben het wel met LXIV eens trouwens, BTC over 2 jaar niks meer waard.
Dalingquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De bullrun bedoel je?
Of dat dit de daling was?![]()
vanuit Rome overigens
Ik heb geen trackers.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geledenen hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geledenen hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef DSVM het volgende:
[..]
Jij moet nu miljonair zijn door al die shorts die je hebt ingeslagen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar je zei dat dat alleen was om mensen te laten verkopen, een truukje
Dat was allemaal tijdelijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
WatVolgens mij zei je dat het niet meer terug zou gaan naar de 15k, het ging uiteindelijk weer terug naar de 15k en zelfs nog naar de 17k!
TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef ChickenMan het volgende:
Ahh, de anti-crypto figuren komen ook weer even langs. Als bitcoin over 1 maand weer op 20k staat zijn ze weer weg.
O godquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>
Oke pap.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.
Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt 2 weken terug.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat was allemaal tijdelijk
uiteindelijk als iedereen nou logische redeneert was het in december gewoon een hype
en van die hype zijn er een aantal mensen stinkend rijk geworden door hun winsten te pakken
slimme mensen
en een aantal mensen was zo hebzuchtig dat ze alleen maar aan meer meer meer dachten
dat zijn nu de grote verliezers
BTC staat niet gelijk aan crypto assets en die staan weer niet gelijk aan blockchain.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt
Dan ga je dat zeker ook weer zeggen als 'ie op 50k staat, en dan weer zakt, en dan weer hoger is als tevoren. Deze cycle kennen we nu welquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.
Nee hoor dan blaten ze hier nog steeds dat BTC geen waarde heeft en het een bubble is. Je weet toch.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef ChickenMan het volgende:
Ahh, de anti-crypto figuren komen ook weer even langs. Als bitcoin over 1 maand weer op 20k staat zijn ze weer weg.
En drie weken geleden zei je dat ie niet meer boven de 15k kwam, volgende dag was het volgens mij weer zover. Overigens had je toen, dacht ik, ook beloofd niet meer te posten wanneer het toch zou gebeuren?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000
maar ik werd uitgelachen he
ze hebben de bonussen al binnen, denk dat ze alleen wachten tot de dip voorbij is daarna moon!quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef vigen98 het volgende:
Maar boys wacht, blijf hopen want de CEO's van Wallstreet moeten nog komen echt waar!!11!!!!!15 januari never forgetti
klopt maar dat heeft er geen fuck mee te makenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt
Je hebt hier nog meer mensen die roepen dat BTC niet meer boven de 10k uit gaat komenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
En drie weken geleden zei je dat ie niet meer boven de 15k kwam, volgende dag was het volgens mij weer zover. Overigens had je toen, dacht ik, ook beloofd niet meer te posten wanneer het toch zou gebeuren?
Crypto is niet op niets gebaseerdquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken
ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar
die ook op niets waren gebaseerd.....
Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:44 schreef Elan het volgende:
Iemand heet crypto naast vroegere technologie gelegd. Electriciteit, telefonie. Crypto vertoont exact de extreme schommelingen die horen bij elke vorm van nieuwe technologie.
Maar je had ons nog beloofd dat je niet meer zou komen als bitcoin toen de 15k had geraakt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken
ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar
die ook op niets waren gebaseerd.....
Ja dat is waar ook. Never ending storyquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor dan blaten ze hier nog steeds dat BTC geen waarde heeft en het een bubble is. Je weet toch.
die 15 was toen nog gewoon een incidentquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar je had ons nog beloofd dat je niet meer zou komen als bitcoin toen de 15k had geraakt.
Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.quote:
Laat ze nou Klaas. Merk je niet op dat ze hun verliezen, want winst dat verdampt is ook gewoon verlies... Allemaal smileys voorbij komen. Net of Ze het grappig vinden. Ondertussen schijten ze zeven kleuren stront........ Stoerdoenerij richting de buitenwereld en dat maakt deze markt zo ziek. Sowieso kon je op je klompen aanvoelen dat op het moment de beurzen zich met bitcoin gingen bemoeien de prijs zou kelderen. Dquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000
maar ik werd uitgelachen he
Blockchain heeft waarde als technologie. BTC niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.
Ik persoonlijk denk dat blockchain waarde gaat toevoegen en blijft, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
alleen de netwerken van die shitcoins zijn niet zo veilig als die van btc.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Mja, al 2x in 24h net boven 9k weer een bounce gehad. Gisteren op Binance de 9035 aangetikt, nu weer de 9100. Nu hopen op een bounce terug. Kom op walvissen het is genoeg zo.quote:
Blockchain blijft.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.
Ik persoonlijk denk dat blockchain waarde gaat toevoegen en blijft, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
verstandige zetquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat ze nou Klaas. Merk je niet op dat ze hun verliezen, want winst dat verdampt is ook gewoon verlies... Allemaal smileys voorbij komen. Net of Ze het grappig vinden. Ondertussen schijten ze zeven kleuren stront........ Stoerdoenerij richting de buitenwereld en dat maakt deze markt zo ziek. Sowieso kon je op je klompen aanvoelen dat op het moment de beurzen zich met bitcoin gingen bemoeien de prijs zou kelderen. D
Heb mooi wat winsten kunnen pakken en heb nu nog een klein bedrag in een muntje zitten.
Ja heb je eigenlijk wel gelijk in natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef Greys het volgende:
Jezus mensen, besteed je energie toch aan iets leukers dan het constant tegenspreken van lui die er anders naar kijken dan jij. Newsflash: je gaat ze toch niet op andere gedachten brengen. Ik verbaas me er bij beide kampen elke keer weer over.
Je snapt er echt geen ene kut van.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die 15 was toen nog gewoon een incident
die 10 is nu nog een incident
volgende week is die 5 nog een incident...
Dat is toch in principe dat de BTC gewoon niet op een praktische manier gebruikt kan worden en dat we waarschijnlijk over 5 jaar naar een gestabiliseerde markt kijken met wellicht hele andere coins.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Blockchain heeft waarde als technologie. BTC niet.
Blockchain = internet.
BTC is de homepage van Joris.
OS? Er zijn genoeg cryptomunten met een prima businessmodel.Het zal nog wat tijd kosten maar ik ben er van overtuigd dat het van toegevoede waarde zal zijn op tal van bedrijfstakken. BTC zal op den duur zeker obsolete worden, echter op dit moment word alles nog verhandeld tegenover BTC zodoende dat deze de markt bepaald.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan is het toch prima. Als je het als gokken ziet en je maar met 10% van je winst verder speelt zal ik je niet proberen tegen te houden.
Het 'internet' is wat anders dan een willekeurige blockchain. De technologie zelf is OS, dus waarom zouden mensen veel geld willen betalen in een bestaande cryptocoin te duiken? (Anders dan speculatie). Bedrijven als Google, Facebook, etc, hebben gewoon een functionerend verdienmodel in echt geld. Dat is er bij BTC totaal niet. Op geen enkele manier.
Nutteloos, jij houdt je toch niet aan deals.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef tha_dark het volgende:
Als iedereen nou even stopt met reageren op klaas en XLIV dan gaan de topics tenminste niet zo hard en hoef ik niet door al die herhalende onzin te lezen. Danku.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |