abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:03:40 #1
163650 Greys
pi_178915947
'"Outlaw In Em"
Ondersteboven Chamorro voor Hoe kun je het zo erg verpesten op Eurovisiegebied"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915957
Ik luister nu Anouk, doe gewoon Anouk nog een keer. :P

Hoewel het het ''frisse'' daar nu wel een beetje af is, qua leeftijd en gewicht (en nee, je hoeft niet per se slank en jong te zijn!!!, maar ik weet niet of het nu nog zou werken. Treedt ze uberhaupt nog op?)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:04:41 #3
43556 miss_dynastie
pi_178915960
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Joosie200 het volgende: [..] Ben ook een ram. Dus misschien daarom dat ik wel dingen herken en niet zo gek vind :P En toch hé als je toch je sterke en zwakke punten kent (zelfkennis is alles als BN'er) moet je je juist focussen waar je kracht ligt. En bij Waylon is dat niet met vrolijk gezicht pers en fans van antwoord voorzien als ie in een not amused bui is. Heb ik ook niet. Dan zwijg ik liever, want maakt niet uit wat je zegt: het komt toch verkeerd over. Dus bek houden en let it goooooooo houding werkt dan het beste :Y
Soms is zwijgen ook veel slimmer dan iets op Instagram knallen, om maar iets te noemen en dat is een levensles die hij onderhand wel geleerd had moeten hebben... Juist dat ‘bek houden’ zit er bij hem helemaal niet in.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Greys het volgende: [..] Ja sorry. Had gewoon even moeten wachten met hier lezen en reageren met alle chaos en net uit de auto, zat nog zes dingen tegelijk te doen en ging te kort en snel omdat ik ook repetities wilde teruglezen waardoor het idd leek alsof ik vond dat jij zelf me niet geloofde. Excuus :)
^O^
pi_178915977
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jammer. Terwijl Maas dus wel goed meekrijgt wat de wensen zijn bij de vocale groep ESC fans hier en elders :D Want hoe lang roepen we idd niet: stuur een DJ gemixt met een goede zangeres. Maargoed 2020 dan maar.

Dance is niet mijn ding, heb niks met DJ'S. Maar als land zijn we daar groot in. Doe er dan iets mee. Zeker als zulke moderne fratsen als Loreen gewoon aanslaan. Of die andere act die meer ging om de animatie on stage dan het nummer zelf van Zweden. (Ben zijn naam kwijt) Simpel, eenvoudig, catchy. Goed genoeg voor het ESC.

Maar nee zoiets kan niet geregeld worden. Want ze zijn te druk. Alsof artiesten als Anouk, Ilse/Waylon en Douwe dat niet zijn _O-
DJs zijn vele malen drukker dan onze zangers en zangeressen om de simpele reden dat die in 3 dagen 5 x de wereld over vliegen etc. Dat doen Anouk, Waylon etc vele malen minder. Een Garrix treed gewoon 400 x op per jaar (als het niet meer is) waar ze tonnen per optreden voor krijgen.

Als hij iets zou maken voor het ESF dan moet hij vrij nemen + schema omgooien etc etc. Gaat niet gebeuren. Die jongens zijn echt te groot.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:05:31 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178915980
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hou er zo van dat ik je regelmatig zie schrijven dat je tien dingen tegelijk doet. Ik herken dat zo :D
En ik wil ook altijd typen zodra ik iets lees. Door die mobiel kan dat nu. Vroegâh moest je thuis echt op Fok! plaatsnemen achter je pc :')
Niks mis mee, ik doe dat nog steeds. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:05:52 #6
43556 miss_dynastie
pi_178915983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister nu Anouk, doe gewoon Anouk nog een keer. :P

Hoewel het het ''frisse'' daar nu wel een beetje af is, qua leeftijd en gewicht (en nee, je hoeft niet per se slank en jong te zijn!!!, maar ik weet niet of het nu nog zou werken. Treedt ze uberhaupt nog op?)
Als je maar goed genoeg betaalt wel. En ze heeft binnenkort een evenement op het strand geloof ik, zag ik voorbij komen op fb.
pi_178915987
Ben wel superbenieuwd wie het volgend jaar gaat worden, en ik verheug me nu al enorm op alle eventuele ophef en verontwaardiging :D
Koel en donker bewaren
pi_178915996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister nu Anouk, doe gewoon Anouk nog een keer. :P

Hoewel het het ''frisse'' daar nu wel een beetje af is, qua leeftijd en gewicht (en nee, je hoeft niet per se slank en jong te zijn!!!, maar ik weet niet of het nu nog zou werken. Treedt ze uberhaupt nog op?)
Anouk, rockend en wel. Shirt uitgooien en in beha knallen. Yes please _O_ Met shirt mag ook :D Met stevig liedje!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178915999
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je maar goed genoeg betaalt wel. En ze heeft binnenkort een evenement op het strand geloof ik, zag ik voorbij komen op fb.
Ben ik de enige die Anouk nog steeds een hele mooie vrouw vind? :@
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:07:24 #10
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178916013
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Anouk, rockend en wel. Shirt uitgooien en in beha knallen. Yes please _O_ Met shirt mag ook :D Met stevig liedje!
Als je voor die categorie gaat zou je ook voor Anneke van Giersbergen (of zoiets) kunnen gaan. Klein beginnen, groots uitpakken.

Dat soort artiesten zijn nog niet vaak gestuurd toch?
Koel en donker bewaren
pi_178916024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

DJs zijn vele malen drukker dan onze zangers en zangeressen om de simpele reden dat die in 3 dagen 5 x de wereld over vliegen etc. Die jongens zijn echt te groot.
Dan kun je mij niet vertellen dat ze niet tig tracks op de plank hebben liggen. Wilde Garrix niet net als Avicii meer producer zijn? Geef een goede track van hem of om het even wie en laat een Sharon den Adel of Floor Jansen on stage aantreden voor het zanggedeelte.

Hoeven ze niet eens hun drukke vliegschema voor om te gooien.
mag het weten
pi_178916025
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je voor die categorie gaat zou je ook voor Anneke van Giersbergen kunnen gaan. Klein beginnen, groots uitpakken.

Dat soort artiesten zijn nog niet vaak gestuurd toch?
Ellen Ten Damme ^O^
pi_178916030
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niks mis mee, ik doe dat nog steeds. :7
Op de manier hoe jij schrijft voel ik ook altijd dat je er echt voor gaat zitten, al dan niet in je hoofd.
:D O+
Nooit op je mobiel?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:08:01 #14
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178916031
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ellen Ten Damme ^O^
Nou bijvoorbeeld! Dan kun je letterlijk een circusact sturen :D

ik zeg doen :D
Koel en donker bewaren
pi_178916038
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dan kun je mij niet vertellen dat ze niet tig tracks op de plank hebben liggen. Wilde Garrix niet net als Avicii meer producer zijn? Geef een goede track van hem of om het even wie en laat een Sharon den Adel of Floor Jansen on stage aantreden voor het zanggedeelte.

Hoeven ze niet eens hun drukke vliegschema voor om te gooien.
Punt is $$$$$. Het moet voor niks en daar hebben ze geen trek in.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:08:45 #16
43556 miss_dynastie
pi_178916047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ben ik de enige die Anouk nog steeds een hele mooie vrouw vind? :@
Nee maar ik had het helemaal niet over haar uiterlijk dus ik snap de vraag niet _O-
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:08:55 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178916048
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op de manier hoe jij schrijft voel ik ook altijd dat je er echt voor gaat zitten, al dan niet in je hoofd.
:D O+
Nooit op je mobiel?
Op mijn mobiel kan dat allemaal niet. Ik heb gewoon nog een bel en sms telefoontje. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178916052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld! Dan kun je letterlijk een circusact sturen :D

ik zeg doen :D
Meeste kans maak je gewoon met Kensington. Ook al vind je hun muziek niks, heel Europa kent die band. Een track als Sorry of Bridges gaat sowieso scoren.
pi_178916059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee maar ik had het helemaal niet over haar uiterlijk dus ik snap de vraag niet _O-
Kwam even in mij op _O-
pi_178916068
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Soms is zwijgen ook veel slimmer dan iets op Instagram knallen, om maar iets te noemen en dat is een levensles die hij onderhand wel geleerd had moeten hebben... Juist dat ‘bek houden’ zit er bij hem helemaal niet in.
Klopt, soms is dat het verstandigste. Maar ik snap zijn neiging om van zich te laten horen en toch alles mee te lezen. Zoals ie zei: krijg alles mee, ben niet van steen. Juist dan is je bek houden het lastigste maar oh zo de beste oplossing.
mag het weten
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:09:46 #21
43556 miss_dynastie
pi_178916072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel superbenieuwd wie het volgend jaar gaat worden, en ik verheug me nu al enorm op alle eventuele ophef en verontwaardiging :D
Het is een Trosjaar dus ik reken erop dat ik het niks vind :7
pi_178916073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je voor die categorie gaat zou je ook voor Anneke van Giersbergen (of zoiets) kunnen gaan. Klein beginnen, groots uitpakken.

Dat soort artiesten zijn nog niet vaak gestuurd toch?
Ken haar niet. Even op Google gekeken naar foto's. Lijkt me wel leuk!

Als zij een liedje instuurt naast nog vier anderen, dan kiezen de mensen thuis volgend jaar wie we willen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ellen Ten Damme ^O^
Zou ik ook tof vinden :Y
mag het weten
pi_178916083
Cornald is ook weer actief geweest op Twitter...... om te twitteren over Oerol. :')

Normaal liet hij nog wel eens wat los wat de stand van zaken is op locatie.
pi_178916091
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ken haar niet. Even op Google gekeken naar foto's. Lijkt me wel leuk!

Als zij een liedje instuurt met vier anderen, dan kiezen de mensen thuis volgend jaar wie we willen :+
Nederlandse publiek moet je niks vragen alsjeblieft _O- Toen De Toppers gingen hadden ze Angel Of The Night moeten sturen (wat ik nog steeds echt een geweldig nummer vind), nee sturen ze Shine :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:11:21 #26
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178916102
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niks mis mee, ik doe dat nog steeds. :7
Ik snap ook niet goed hoe je overdag lekker op je telefoon kan Fokken :@ Ik doe het wel als ik op bed lig en nog even wat wil posten, maar ik kan echt niet zonder mijn laptop om lekker snel en makkelijk alles te kunnen doen en typen.
Koel en donker bewaren
pi_178916104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Punt is $$$$$. Het moet voor niks en daar hebben ze geen trek in.
Oh daar heb ik in al die jaren nooit bij stilgestaan. :o Geen wonder dat grote namen dan zeggen "ja da-haag". ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916106
Stuur maar zoiets als dit. Na 3 seconden zit je er als kijker al helemaal in. Zeer herkenbare sound.

pi_178916111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je voor die categorie gaat zou je ook voor Anneke van Giersbergen (of zoiets) kunnen gaan. Klein beginnen, groots uitpakken.

Dat soort artiesten zijn nog niet vaak gestuurd toch?
Anneke zou ik echt heel tof vinden!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178916113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik in al die jaren nooit bij stilgestaan. :o Geen wonder dat grote namen dan zeggen "ja da-haag". ;(
Er moet vaak nog geld BIJ vanuit de artiesten zelfs.
pi_178916117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je voor die categorie gaat zou je ook voor Anneke van Giersbergen (of zoiets) kunnen gaan. Klein beginnen, groots uitpakken.

Dat soort artiesten zijn nog niet vaak gestuurd toch?
Ook een goede naam ^O^ Tis niet alsof we in Nederland helemaal niks hebben wat we kunnen sturen tot je bij het genre Frans Bauer, Jan Smit en Sieneke weer terecht komt.
mag het weten
pi_178916121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ook een goede naam ^O^ Tis niet alsof we in Nederland helemaal niks hebben wat we kunnen sturen tot je bij het genre Frans Bauer, Jan Smit en Sieneke weer terecht komt.
We hebben zat voor zo'n klein landje.
pi_178916124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nederlandse publiek moet je niks vragen alsjeblieft _O- Toen De Toppers gingen hadden ze Angel Of The Night moeten sturen (wat ik nog steeds echt een geweldig nummer vind), nee sturen ze Shine :')
Op Fok! hebben we een divers clubje en we zitten zaten dit jaar best op één lijn wbt lied en STAGING ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op Fok! hebben we een divers clubje en we zitten zaten dit jaar best op één lijn wbt lied en STAGING ;(
Ja klopt. Angel Of The Night wat een plaat, jammer dat De Toppers het dan zouden zingen, maar stel je dat nummer voor met een vallende engel en vuurwerk _O_ _O_ _O_ Wel door 1 iemand laten zingen dan.
pi_178916163
Armin van Buuren had weleens aangegeven dat hij best wilde produceren. Jammer dat ze er niet voor openstaan blijkbaar. Ze hoeven van mij niet eens mee :P
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:14:14 #36
43556 miss_dynastie
pi_178916169
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt, soms is dat het verstandigste. Maar ik snap zijn neiging om van zich te laten horen en toch alles mee te lezen. Zoals ie zei: krijg alles mee, ben niet van steen. Juist dan is je bek houden het lastigste maar oh zo de beste oplossing.
Jep. Kijk naar Adele, die zit niet zelf op social media. Why not? Because I may say something stupid. En ik denk dat ze gelijk heeft... Waylon zou dat echt ook zo moeten doen. En ook niet lezen, waarom zou je? Dan moet je gewoon heel goed schijt kunnen hebben en dat kan hij echt niet. Biebje ook niet en voor een influencer is dat heel onhandig :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:14:15 #37
163650 Greys
pi_178916170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hou er zo van dat ik je regelmatig zie schrijven dat je tien dingen tegelijk doet. Ik herken dat zo :D
En ik wil ook altijd typen zodra ik iets lees. Door die mobiel kan dat nu. Vroegâh moest je thuis echt op Fok! plaatsnemen achter je pc :')
Ik wil vaak te veel en te snel tegelijk. Is wel echt een zwak punt want ik moet gewoon één ding tegelijk en goed doen en niet even een post bv onduidelijk afraffelen die in mijn hoofd heel logisch klinkt maar waarvan ik serieus twee seconden later al denk "oh nee fuck dit kan heel anders worden opgevat en dan is dat nog logisch ook :@ " en dan mobiel snel proberen te editten terwijl de honden de riem nog om hebben van het thuiskomen na ongeluk/file enzo. Waardoor de eerste post al lang gelezen is :D
En intussen snel de stream willen zoeken van het hoofd en repetities teruglezen van wat ik gemist heb.

Zie, daarom had ik andere jaren dus vrij deze week _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:14:16 #38
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178916171
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ken haar niet. Even op Google gekeken naar foto's. Lijkt me wel leuk!

Als zij een liedje instuurt naast nog vier anderen, dan kiezen de mensen thuis volgend jaar wie we willen :+
Zij was zangeres van The Gathering, soort rock/metal.

Ze kan zeker zingen, ziet er stoer uit, is weer eens wat anders dan een popje in een jurk (hoewel ik me wel afvraag hoe dat gaat scoren in het Oostblok, waarschijnlijk niet :P)

Klein beginnen met gitaar, en dan lekker los met haar stem en rocken.
Koel en donker bewaren
pi_178916175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik snap ook niet goed hoe je overdag lekker op je telefoon kan Fokken :@ Ik doe het wel als ik op bed lig en nog even wat wil posten, maar ik kan echt niet zonder mijn laptop om lekker snel en makkelijk alles te kunnen doen en typen.
Ligt ook aan je telefoon en typsnelheid misschien.
Ik typ als ik met één hand in de pan sta te roeren. En zo nog van dat soort praktische momenten :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:14 schreef Em31 het volgende:
Armin van Buuren had weleens aangegeven dat hij best wilde produceren. Jammer dat ze er niet voor openstaan blijkbaar. Ze hoeven van mij niet eens mee :P
Wil hij wel maar $$$$. Dat noemde hij niet maar daar komt het wel op neer _O-
pi_178916215
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:14 schreef Em31 het volgende:
Armin van Buuren had weleens aangegeven dat hij best wilde produceren. Jammer dat ze er niet voor openstaan blijkbaar. Ze hoeven van mij niet eens mee :P
Als ze Armin kunnen krijgen maar niet willen.. Damn :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:16:06 #42
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178916219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ligt ook aan je telefoon en typsnelheid misschien.
Ik typ als ik met één hand in de pan sta te roeren. En zo nog van dat soort praktische momenten :')
Maar ik doe vanalles tegelijk (youtuben, Spotify, NOS volgen, andere topics, etc). Ik zie niet voor me hoe ik dat fijn op een telefoon doe :@
Koel en donker bewaren
pi_178916270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar ik doe vanalles tegelijk (youtuben, Spotify, NOS volgen, andere topics, etc). Ik zie niet voor me hoe ik dat fijn op een telefoon doe :@
Oh maar ik doelde alleen op Fok! (en uiteraard wat extra dingen, sites, even snel switchen).
Maar uiteraard is dat het lekkerst, vind ik, met muis en scherm :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916286
Ik zit nu in de tuin. Anders moet ik vanavond vier delen lezen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916288
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze Armin kunnen krijgen maar niet willen.. Damn :{
Ja was in 2013, hadden ze meteen in gesprek moeten gaan voor een paar jaar later ofzo. Maarja helaas :+
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:22:41 #46
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178916388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu in de tuin. Anders moet ik vanavond vier delen lezen _O-
Daarvoor moet je in de tuin zitten? :o
Lijkt me toch onhandig als je niet binnen kunt Fok!en. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178916415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wil hij wel maar $$$$. Dat noemde hij niet maar daar komt het wel op neer _O-
Armin heeft al genoeg $$ om te doen wat hij zelf leuk vindt, hij lijkt me wel een type om opeens wakker te worden en opeens een belletje met Cornald te plegen.
pi_178916421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daarvoor moet je in de tuin zitten? :o
Lijkt me toch onhandig als je niet binnen kunt Fok!en. :P
Klopt. De zon verplicht me buiten te zitten :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178916428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:24 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Armin heeft al genoeg $$ om te doen wat hij zelf leuk vindt, hij lijkt me wel een type om opeens wakker te worden en opeens een belletje met Cornald te plegen.
Garrix niet denk je? Die mannen moeten weken vrij nemen hiervoor he. Missen tonnen aan inkomsten en dan komt de AVROTROS:

Ja er is max 200.000 euro dusja als je wat spectaculairs wilt, zelf bijlappen. _O-
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:25:36 #50
368283 ato
pi_178916436
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je maar goed genoeg betaalt wel. En ze heeft binnenkort een evenement op het strand geloof ik, zag ik voorbij komen op fb.
Ik ga haar zien eind mei bij een evement *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178916485
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Garrix niet denk je? Die mannen moeten weken vrij nemen hiervoor he. Missen tonnen aan inkomsten en dan komt de AVROTROS:

Ja er is max 200.000 euro dusja als je wat spectaculairs wilt, zelf bijlappen. _O-
Wat al geopperd is: ze kunnen een track opsturen waarna een Mr Probz of wie dan ook dit inzingt en als artiest gaat. Hoeft Armin niet aanwezig te zijn en toch zijn naam/aandacht/kwaliteit aan de plaat meegeven.
pi_178916491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:28 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Wat al geopperd is: ze kunnen een track opsturen waarna een Mr Probz of wie dan ook dit inzingt en als artiest gaat. Hoeft Armin niet aanwezig te zijn en toch zijn naam/aandacht/kwaliteit aan de plaat meegeven.
$$$$. Niks voor niks.
pi_178916514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:28 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Wat al geopperd is: ze kunnen een track opsturen waarna een Mr Probz of wie dan ook dit inzingt en als artiest gaat. Hoeft Armin niet aanwezig te zijn en toch zijn naam/aandacht/kwaliteit aan de plaat meegeven.
:Y Ik denk áls dit ooit gebeurt, dat er een zanger of zangeres zelf een dj moet benaderen, denk dat ze dan makkelijker te overtuigen zijn.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:30:44 #54
368283 ato
pi_178916535
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja was in 2013, hadden ze meteen in gesprek moeten gaan voor een paar jaar later ofzo. Maarja helaas :+
Is dat zo? Ik dacht dat hij had gezegd de deur staat op een kier voor ESF. Maar ben er niet klaar voor of zoiets.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178916557
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

$$$$. Niks voor niks.
Zouden ze het niet mooi vinden om hun landje te vertegenwoordigen (en ze hoeven niet eens hun allerbeste werk af te leveren)?
pi_178916569
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:30 schreef ato het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik dacht dat hij had gezegd de deur staat op een kier voor ESF. Maar ben er niet klaar voor of zoiets.
https://www.nu.nl/muziek/(...)gt-songfestival.html

"Het ligt er een beetje aan of ik op dat moment een plaat heb met een goede zanger of zangeres erbij, want ik kan zelf natuurlijk niet zingen. Ik kan best dingen schrijven maar het is niet heel prettig voor je radio als je mij hoort zingen. Maar als ik iets heb, waarom ook niet? Het wordt dan wel een danceplaat. Als er een goede plaat is en ik krijg carte blanche, wie weet.''
pi_178916590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:31 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Zouden ze het niet mooi vinden om hun landje te vertegenwoordigen (en ze hoeven niet eens hun allerbeste werk af te leveren)?
Denk het niet anders was dat echt allang gebeurd denk je niet?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:33:34 #58
163650 Greys
pi_178916610
Hier is een apart topic voor:

ESF / Wie sturen we in 2019?

Laten we in het topic van dit jaar dan niet te veel praten over volgend jaar. Over dit jaar is al genoeg te zeggen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178916616
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk het niet anders was dat echt allang gebeurd denk je niet?
Dat weet ik niet, het Songfestival is pas weer een jaar of 4 credible.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:41:01 #60
368283 ato
pi_178916792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/muziek/(...)gt-songfestival.html

"Het ligt er een beetje aan of ik op dat moment een plaat heb met een goede zanger of zangeres erbij, want ik kan zelf natuurlijk niet zingen. Ik kan best dingen schrijven maar het is niet heel prettig voor je radio als je mij hoort zingen. Maar als ik iets heb, waarom ook niet? Het wordt dan wel een danceplaat. Als er een goede plaat is en ik krijg carte blanche, wie weet.''
Oh dan had ik verkeerd begrepen, hopelijk komen zij bij hem er nog op terug.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178916823
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:41 schreef ato het volgende:

[..]

Oh dan had ik verkeerd begrepen, hopelijk komen zij bij hem er nog op terug.
Liever niet met alle respect. Het is ook geen garantie voor succes.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:47:01 #62
368283 ato
pi_178916946
Maar weer over Waylon, is hij weer vrolijk :W
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:10:51 #63
163650 Greys
pi_178917408
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:47 schreef ato het volgende:
Maar weer over Waylon, is hij weer vrolijk :W
Ik hoop het. Ben ook wel benieuwd naar de dingen die ze daar nog zouden gaan doen, een showcase ofzo had hij het toen over. Hoop het. En dat het hem goed zal doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 17:11:57 #64
368283 ato
pi_178917424
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ben ook wel benieuwd naar de dingen die ze daar nog zouden gaan doen, een showcase ofzo had hij het toen over. Hoop het. En dat het hem goed zal doen.
Oh dat is fijn om te horen, ik heb het idee dat het nog goed komt.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:21:43 #65
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178917573
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef Greys het volgende:
'"Outlaw In Em"
Ondersteboven Chamorro voor Hoe kun je het zo erg verpesten op Eurovisiegebied"'
_O-
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:22:29 #66
163650 Greys
pi_178917583
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:21 schreef Dave het volgende:

[..]

_O-
Ohhhhhh welke floeper had dat aangepast :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:23:25 #67
163650 Greys
pi_178917596
Dat staat er al vier topics kennelijk. Nooit gezien _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178917604
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:23 schreef Greys het volgende:
Dat staat er al vier topics kennelijk. Nooit gezien _O-
Heb ik gedaan
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:24:03 #69
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178917605
Geen idee, het viel me net pas op.
:o)
pi_178917606
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:23 schreef Greys het volgende:
Dat staat er al vier topics kennelijk. Nooit gezien _O-
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178917642
Edit: sorry weer verkeerde topic :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:27:30 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178917655
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:21 schreef Dave het volgende:

[..]

_O-
Damn, dat was me geheel niet opgevallen. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:30:16 #73
163650 Greys
pi_178917703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Heb ik gedaan
Ja ik zag het. Meerdere topics gelezen al. Boef _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178917893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Heb ik gedaan
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178917907
mag het zo gelaten worden
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:46:09 #76
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178917926
Ik vind het best saai zo zonder uitgebroken pleuris. Ben benieuwd naar zaterdag.
Koel en donker bewaren
pi_178917929
-

[ Bericht 99% gewijzigd door messi124 op 03-05-2018 17:47:21 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:59:36 #78
163650 Greys
pi_178918135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
mag het zo gelaten worden
Van mij wel hoor. Tot er iets verandert of er weer iets anders verzonnen wordt. Ik laat het aan degenen diende volgende keer de topics openen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 18:03:16 #79
163650 Greys
pi_178918195
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178918282
cornaldm twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:57:41 Intussen in Lissabon... Uitzicht vanaf het commentatorhok. En hey @JanSmit - in ons rijtje de commentatoren van Frankrijk, Spanje, Italië en UK #eurovision reageer retweet
pi_178918286
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
UK wordt altijd overgewaardeerd door de bookies.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 18:11:13 #82
163650 Greys
pi_178918302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

UK wordt altijd overgewaardeerd door de bookies.
Ze staan vrij laag :@
En wij dus ook :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:13:42 #83
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178918333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
Hm, je moet toch wel erg je best doen om lager te scoren dan de UK, over het algemeen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178918342
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze staan vrij laag :@
En wij dus ook :@
Nog steeds op de zesde plek voor de semi's. Voorgaande jaren gingen de eerste zes bij de bookies landen altijd door naar de finale. Vanaf plek 7 wordt het wat spannender :P En in de finale zien we het wel. We krijgen vast meer punten dan de UK.
pi_178918378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nog steeds op de zesde plek voor de semi's. Voorgaande jaren gingen de eerste zes bij de bookies landen altijd door naar de finale. Vanaf plek 7 wordt het wat spannender :P En in de finale zien we het wel. We krijgen vast meer punten dan de UK.
Jawel, maar het gaat natuurlijk niet de goede kant op als we langzaam wegzakken en bij de bookies inmiddels al in de regionen van de UK terecht zijn gekomen. -O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 18:25:50 #86
163650 Greys
pi_178918525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nog steeds op de zesde plek voor de semi's. Voorgaande jaren gingen de eerste zes bij de bookies landen altijd door naar de finale. Vanaf plek 7 wordt het wat spannender :P En in de finale zien we het wel. We krijgen vast meer punten dan de UK.
Ik denk ook nog steeds wel dat 'we' de finale halen idd. Maar niet meer zo zeker als eerst. Ben echt super benieuwd naar zaterdag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 18:31:41 #87
368283 ato
pi_178918637
Ik geloof weer dat het goed komt, zaterdag is zijn revanche.
Anders hebben wij het touw nog van Mani, met dat welterusten gifje.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178918753
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:31 schreef ato het volgende:
Ik geloof weer dat het goed komt, zaterdag is zijn revanche.
Anders hebben wij het touw nog van Mani, met dat welterusten gifje.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:41:05 #89
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178918798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 18:41:57 #90
368283 ato
pi_178918820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:38 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja lach mij maar uit Waylon, je mist dan een aantal fans eindigend aan het touw.
Allemaal jouw schuld als je het nog erger brengt in jouw 2E repetitie.
Massale Waylon suïcide dag.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 18:44:18 #91
163650 Greys
pi_178918866
Hardop lachen om beide gifjes :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178918874
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
Dat nog niet, maar ze zit ons op de hielen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 18:51:41 #93
368283 ato
pi_178919001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:44 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat nog niet, maar ze zit ons op de hielen.
Ja zag ik ook net, Pff Waylon is wel een aardig eind gezakt hoor, maar kan het nog goed maken as zaterdag.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:00:24 #94
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919169
19.00 uur.
:o)
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:02:32 #95
368283 ato
pi_178919224
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:00 schreef Dave het volgende:
19.00 uur.
19.00 uur wat?
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:03:44 #96
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919271
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:02 schreef ato het volgende:

[..]

19.00 uur wat?
Was even een tijdmelding.
:o)
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:04:23 #97
368283 ato
pi_178919294
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:03 schreef Dave het volgende:

[..]

Was even een tijdmelding.
Hahaha maf
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 19:07:03 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178919347
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:00 schreef Dave het volgende:
19.00 uur.
19.07 uur.
pi_178919428
Hoe erg moet het geweest zijn als we zó erg zakken 8)7
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:11:27 #100
368283 ato
pi_178919440
19.10 uur en OGENE gaan de punten geven op 12 mei het is officieel bekend gemaakt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178919470
pi_178919521
Dat zal wel weer een perfect ingestudeerd echoing momentje zijn.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:15:24 #103
368283 ato
pi_178919530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:14 schreef Wuwwa het volgende:
Dat zal wel weer een perfect ingestudeerd echoing momentje zijn.
Ach dat gun ik ze wel en Waylon ook op de achtergrond agressief, want hij is weer thuis.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:16:40 #104
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919549
Papa is de tekst vast aan het schrijven. Goed dat ie in de jury zit, kan ie tenminste zorgen dat de landen op elkaar rijmen.
:o)
pi_178919560
Ja joh, die hebben het goed gedaan, jammer dat ze het toen iets te dicht bij huis zochten, iedereen in het buitenland vond: die verdienden een beter lied.
pi_178919602
OG3NE lijkt me een prima keuze voor de punten :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178919620
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:16 schreef Dave het volgende:
Papa is de tekst vast aan het schrijven. Goed dat ie in de jury zit, kan ie tenminste zorgen dat de landen op elkaar rijmen.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:15 schreef ato het volgende:

[..]

Ach dat gun ik ze wel en Waylon ook op de achtergrond agressief, want hij is weer thuis.
_O-

Wel leuk dat Nederland vaak de deelnemer van het jaar ervoor de punten laat doen :) Ik zie Waylon volgend jaar al. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178919678
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
Mijn god, dat is wel echt erg :@

Man, die drie minuten dinsdag hebben echt alles op z'n kop gezet.
pi_178919685
'Jawel, jawel, our twelve points go to Israël!'
pi_178919713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[..]

_O-

Wel leuk dat Nederland vaak de deelnemer van het jaar ervoor de punten laat doen :) Ik zie Waylon volgend jaar al. :D
And finally 12 points for Sweden!! *O*

Waardoor die weer over Ilse heengaan naar de eerste plek })
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:24:29 #111
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178919714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[..]

_O-

Wel leuk dat Nederland vaak de deelnemer van het jaar ervoor de punten laat doen :) Ik zie Waylon volgend jaar al. :D
Haha ik postte net ook zoiets, maar die post is nu weg? :?
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:24:54 #112
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919720
Iets met "on a scale from one to ten, we give Belgium the twelve then"
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:25:17 #113
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178919727
Oh laat maar, zat in een verkeerd topic :')

Ik zei:

Dat betekent trouwens wel dat Waylon volgend jaar de punten doet, ik zie dat op een of andere manier nog niet voor me :D
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:25:33 #114
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178919730
Ik denk niet dat hij dat gaat doen eigenlijk.
Koel en donker bewaren
pi_178919758
Dan wordt het weer gewoon Tim Douwsma
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:27:24 #116
43556 miss_dynastie
pi_178919762
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk niet dat hij dat gaat doen eigenlijk.
Nee die voelt zich onbegrepen en wil er niks meer mee van doen hebben denk ik...
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:28:54 #117
368283 ato
pi_178919791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk niet dat hij dat gaat doen eigenlijk.
Wel 12 mei zaterdag al, langzaam de gouden keeltjes van de zusjes dichtknijpend.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178919792
Waylon wilde elk jaar toch? Misschien doet hij wel gewoon weer mee volgend jaar. :+ Andere artiesten willen niet meer door de krumptragedie en Waylon is zo koppig dat hij tot in aller tijde blijft krumpen tot hij er een keer mee wint en kan zeggen dat hij al die tijd gelijk had.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:30:35 #119
368283 ato
pi_178919821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Waylon wilde elk jaar toch? Misschien doet hij wel gewoon weer mee volgend jaar. :+ Andere artiesten willen niet meer door de krumptragedie en Waylon is zo koppig dat hij tot in aller tijde blijft krumpen tot hij er een keer mee wint en kan zeggen dat hij al die tijd gelijk had.
Zeker in 2058
Life can be a bitch, so like it..
pi_178919830
Misschien toch maar even een jaartje of 3 niet op iets wat als country opgevat kan worden. Waylon doet ook volgend jaar als winnaar een breakthrough in Amerika en heel Europa, dus die heeft geen tijd om weer mee te doen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:31:12 #121
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:27 schreef Wuwwa het volgende:
Dan wordt het weer gewoon Tim Douwsma
:o)
pi_178919875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:31 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien toch maar even een jaartje of 3 niet op iets wat als country opgevat kan worden. Waylon doet ook volgend jaar als winnaar een breakthrough in Amerika en heel Europa, dus die heeft geen tijd om weer mee te doen.
Er zijn anders genoeg fans die nog steeds volhouden dat Trijntje en OG3NE met country kwamen. Die vinden wel weer een hersenkronkel waarmee ze kunnen beredeneren dat we welk jaar country sturen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:33:23 #123
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178919881
Tim Douwsma deed het in het jaar van Trijntje denk ik hè? Haha stel je voor ook, gezellig Ilse en Waylon samen de punten doen. :+

Oh nee, toen deed Edsiel het? Nu weet ik het niet meer.
Koel en donker bewaren
pi_178919914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Tim Douwsma deed het in het jaar van Trijntje denk ik hè? Haha stel je voor ook, gezellig Ilse en Waylon samen de punten doen. :+

Oh nee, toen deed Edsiel het? Nu weet ik het niet meer.
Tim Douwsma was in 2014 ;) Edsilia inderdaad in het jaar van Trijntje, met dé scheurjurk aan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:35:14 #125
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178919915
2014, bij TCL.
:o)
pi_178919922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Er zijn anders genoeg fans die nog steeds volhouden dat Trijntje en OG3NE met country kwamen. Die vinden wel weer een hersenkronkel waarmee ze kunnen beredeneren dat we welk jaar country sturen.
Ja ik heb onlangs nog elders een enorme reactie geschreven richting een Amerikaan die vond dat de Nederlandse selectiecommissie alleen maar voor countrysongs kiest omdat het zo goed scoort terwijl de hele scene maar beperkt is in Nederland.
En velen vonden Og3ne ook country ja. Kennelijk is dat een vrij breed opgezet genre.
pi_178919990
Best een saai topic, dit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:38:34 #128
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178919994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tim Douwsma was in 2014 ;) Edsilia inderdaad in het jaar van Trijntje, met dé scheurjurk aan
Oja, Anouk gaat daar natuurlijk ook niet de punten staan doen :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:39:57 #129
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:38 schreef marcodej het volgende:
Best een saai topic, dit.
Ja, je mag hier geen krump geven, anders ben je weer flauw of een zeikerd.
:o)
pi_178920057
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in het bookies topic dat we nu zelfs ingehaald zijn door de UK..
Nee joh.. :')
Heb er even geen woorden voor. :9
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:41:56 #131
163650 Greys
pi_178920058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:38 schreef marcodej het volgende:
Best een saai topic, dit.
Weinig ophef vandaag idd vanuit Lissabon.

Hopelijk heeft ie het te druk met aanpassingen bespreken en geen tijd voor Instagram..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:43:10 #132
163650 Greys
pi_178920076
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja, je mag hier geen krump geven, anders ben je weer flauw of een zeikerd.
_O-

Dat krump zit over drie jaar nog in onze esf-vocabulaire denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178920079
Ingehaald door de UK, WHUT!? :o Dat is om de een of andere reden nog langs me heen gegaan. Ik, ik, ik... kan dat even niet bevatten -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178920090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:35 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ja ik heb onlangs nog elders een enorme reactie geschreven richting een Amerikaan die vond dat de Nederlandse selectiecommissie alleen maar voor countrysongs kiest omdat het zo goed scoort terwijl de hele scene maar beperkt is in Nederland.
En velen vonden Og3ne ook country ja. Kennelijk is dat een vrij breed opgezet genre.
Die meiden country? Wait whut. *laat liedje nu in hoofd langskomen*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:44:42 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178920104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:41 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Nee joh.. :')
Heb er even geen woorden voor. :9
Had ik ook niet, vond dit gifje daarom de lading wel dekken:

Koel en donker bewaren
pi_178920109
Welnee joh, fakenews, UK staat nog onder ons
Wel ingehaald door Portugal wat nog niemand goed gezien heeft.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:44:59 #137
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920114
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die meiden country? Wait whut. *laat liedje nu in hoofd langskomen*
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:45:40 #138
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920126
Dat waren trouwens de stand-ins voor de stand-ins.
Je ziet wel goed hoe effectief Powerpoint kan zijn.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:46:02 #139
163650 Greys
pi_178920134
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die meiden country? Wait whut. *laat liedje nu in hoofd langskomen*
Zijn er best veel die dat vonden. Snap het ook niet. Ik geloof zelfs die leuke donkere reactiedame van youtube toen die het een beetje countryvibe vond hebben. Of iig zo iemand van de video's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178920149
Waylon doet ons wel heel wat aan hoor. :|W
Nu ben ik weer boos, lol.
pi_178920164
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn er best veel die dat vonden. Snap het ook niet. Ik geloof zelfs die leuke donkere reactiedame van youtube toen die het een beetje countryvibe vond hebben. Of iig zo iemand van de video's.
Ik ken dan ook niet miljoenen soorten binnen de country, misschien dat dat het verklaart. Grappig wel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178920167
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn er best veel die dat vonden. Snap het ook niet. Ik geloof zelfs die leuke donkere reactiedame van youtube toen die het een beetje countryvibe vond hebben. Of iig zo iemand van de video's.
Ik denk dat we deze stempel voorlopig nog wel even blijven houden, ongeacht wat we sturen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:47:50 #143
163650 Greys
pi_178920171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:44 schreef Wuwwa het volgende:
Welnee joh, fakenews, UK staat nog onder ons
Wel ingehaald door Portugal wat nog niemand goed gezien heeft.
Eerder waren we er wel even door ingehaald als ik dit lees in bookiestopic :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:38 schreef Em31 het volgende:
We staan zelf nog net boven de UK _O- :X
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die zijn ons ondertussen ook voorbij (290 vs. 300). Daarmee zijn we nu 25e, net boven Rusland :')

Voor kwalificatie uit de eerste semi lijkt Zwitserland zowaar mee te gaan doen om de prijzen. Ze zijn over Wit-Rusland en Finland geklommen naar de 11e plaats.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178920178
quote:
Nee intern opvragen is voldoende.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 19:53:09 #145
368283 ato
pi_178920280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tim Douwsma was in 2014 ;) Edsilia inderdaad in het jaar van Trijntje, met dé scheurjurk aan
Vond ik een prachtige stunt van Edsilia.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:55:47 #146
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920331
Van "I like the swag, I like the band, this can be fun" naar "Okay, what the hell happened. What the hell happened" in 8 seconden.

:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 20:00:12 #147
163650 Greys
pi_178920407
Wie had hier nou die gif van een van die dansers die zo heel afgressief z'n gitaar wegsmijt? Ik gedachten moet ik er nog steeds om lachen maar wil hem nog eens zien en kan hem niet vinden _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 20:00:44 #148
163650 Greys
pi_178920415
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:55 schreef Dave het volgende:
Van "I like the swag, I like the band, this can be fun" naar "Okay, what the hell happened. What the hell happened" in 8 seconden.

Tekenend :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178920439
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:55 schreef Dave het volgende:
Van "I like the swag, I like the band, this can be fun" naar "Okay, what the hell happened. What the hell happened" in 8 seconden.

Ben bang dat het thuispubliek straks ook zo gaat reageren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:07:07 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178920536
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:53 schreef ato het volgende:

[..]

Vond ik een prachtige stunt van Edsilia.
Edsilia is gewoon een puik wijf. O+

Was in haar tijd een soort voorloper van bijvoorbeeld Douwe. Was serieus met het festival bezig, maar maakte ook veel plezier. Deelde dat plezier op radio en TV en hield iedereen op de hoogte. Ze was ook reuze sympathiek als deelnemer ter plekke. Geliefd bij de pers en bij andere deelnemers.

Ik keek het ESF toen nog op TV met de radio aan als begeleiding, want dat was leuker. O+

#stenentijdperk
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:08:18 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920560
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef Greys het volgende:
Wie had hier nou die gif van een van die dansers die zo heel afgressief z'n gitaar wegsmijt? Ik gedachten moet ik er nog steeds om lachen maar wil hem nog eens zien en kan hem niet vinden _O-
Ik kan het filmpje al niet eens meer vinden, laat staan het gifje.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:11:50 #152
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920638
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef Greys het volgende:
Wie had hier nou die gif van een van die dansers die zo heel afgressief z'n gitaar wegsmijt? Ik gedachten moet ik er nog steeds om lachen maar wil hem nog eens zien en kan hem niet vinden _O-


ESF / [2018] Nederland: Waylon - Outlaw in 'Em - Krumping - #60
:o)
pi_178920671
quote:
:') :')

Ik heb me hier toch echt in een stuip gelegen om dit gifje.
En het is nog steeds hilarisch. _O-
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 20:15:33 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_178920711
quote:
_O-

Godver, die agressieve koppen ook, ik weet dat het er bij hoort, maar daar heb je als je gezellig naar het Songfestival zit te kijken toch helemaal geen zin in. _O-
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:17:14 #155
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920741
Alleen de dumb white ass people hebben daar geen zin in, de rest wel!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 20:18:42 #156
163650 Greys
pi_178920778
quote:
Jaaaaaaaa die, dankjewel :D

Zat me gek te zoeken. Moet er zo om lachen :@ _O- Zo veel agressie uitstralen op een glitterig songfestival..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 20:20:25 #157
368283 ato
pi_178920815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Edsilia is gewoon een puik wijf. O+

Was in haar tijd een soort voorloper van bijvoorbeeld Douwe. Was serieus met het festival bezig, maar maakte ook veel plezier. Deelde dat plezier op radio en TV en hield iedereen op de hoogte. Ze was ook reuze sympathiek als deelnemer ter plekke. Geliefd bij de pers en bij andere deelnemers.

Ik keek het ESF toen nog op TV met de radio aan als begeleiding, want dat was leuker. O+

#stenentijdperk
Oh dat deed ik ook..of wij, ik hield toen ESF feesten heerlijke tijd was dat toen.
Dansen op Portugal arm in arm, juichen toen Edsilia een tof optreden neerzette, Uk en..
Oh nee gaat nog steeds over Waylon.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 20:21:23 #158
368283 ato
pi_178920836
quote:
Nou daar gaat mijn hoop weer -O-
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:23:12 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178920875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:21 schreef ato het volgende:

[..]

Nou daar gaat mijn hoop weer -O-
Ik denk dat dit moment niet in beeld komt hoor, en dat we alleen die mooie buikspieren zien.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:23:14 #160
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178920878
Ik kan er inmiddels hard om lachen. Waylon mag donderdag lekker in de stront zakken.

Daarna vind ik hem weer geweldig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178920887
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 20:24:10 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_178920898
Ik denk wel dat we na dit jaar nu echt echt écht alle mogelijke lessen geleerd hebben en dat er vanaf nu echt echt écht niks meer mis kan gaan.
pi_178920972
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk wel dat we na dit jaar nu echt echt écht alle mogelijke lessen geleerd hebben en dat er vanaf nu echt echt écht niks meer mis kan gaan.
Ja, volgend jaar Jan Smit met perfecte act :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:28:01 #164
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178920993
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk wel dat we na dit jaar nu echt echt écht alle mogelijke lessen geleerd hebben en dat er vanaf nu echt echt écht niks meer mis kan gaan.
Wij wel! Vraag is, leert de delegatie nou eindelijk eens? Staging stelt al jaren niks voor m.u.v. CATS.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178921064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:15 schreef Cee het volgende:

[..]

_O-

Godver, die agressieve koppen ook, ik weet dat het er bij hoort, maar daar heb je als je gezellig naar het Songfestival zit te kijken toch helemaal geen zin in. _O-
Echt he, dan kun je als gezin op de bank kiezen tussen dit of de sympathieke uitstraling van Alexander Rybak, de lollige act van Moldavië of desnoods de echte muzikanten van Hongarije |:(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:34:14 #166
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178921104
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk wel dat we na dit jaar nu echt echt écht alle mogelijke lessen geleerd hebben en dat er vanaf nu echt echt écht niks meer mis kan gaan.
Dan ga je er vanuit dat ze ook alles meenemen als lessen, en dat zie ik zelf niet zo gebeuren. ;(
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:34:16 #167
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178921105
Dat Gifje blijft _O-
Ik ben erg benieuwd naar donderdag.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 20:34:55 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_178921120
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Echt he, dan kun je als gezin op de bank kiezen tussen dit of de sympathieke uitstraling van Alexander Rybak, de lollige act van Moldavië of desnoods de echte muzikanten van Hongarije |:(
Of de manke Rus, de koddige Georgiërs, een stel etalagepoppen, een Montenegrijn in een Elza-pak. Maar wij hebben agressieve enge sixpacks met bandanas die kortsluiting krijgen.
pi_178921125
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:28 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wij wel! Vraag is, leert de delegatie nou eindelijk eens? Staging stelt al jaren niks voor m.u.v. CATS.
Het ESF heeft bij de omroep een prioriteit van 0,0 en sinds 2000 zijn eigenlijk alleen de acts van Re-Union, Sieneke, Common Linnets, Douwe Bob en OG3NE niet helemaal fout geweest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:36:03 #170
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178921144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het ESF heeft bij de omroep een prioriteit van 0,0 en sinds 2000 zijn eigenlijk alleen de acts van Re-Union, Sieneke, Common Linnets, Douwe Bob en OG3NE niet helemaal fout geweest.
Wat was er fout aan Anouk?
Koel en donker bewaren
pi_178921156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wat was er fout aan Anouk?
Die keek niet in de camera.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 20:37:26 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_178921172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die keek niet in de camera.
En daar bestond de hele staging verder uit een zee van vlaggetjes en wat donkere vlekken op het scherm achter.
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:40:06 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178921232
Maar het resultaat was er wel naar.

Ik was overigens niet zo heel lyrisch over Anouk, vond het nummer en de staging behoorlijk aan de saaie kant, maar goed, het scoorde wel.
Koel en donker bewaren
pi_178921236
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk wel dat we na dit jaar nu echt echt écht alle mogelijke lessen geleerd hebben en dat er vanaf nu echt echt écht niks meer mis kan gaan.
Ik hoop dat we volgend jaar aan deze post denken omdat het er allemaal goed uitziet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178921351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Maar het resultaat was er wel naar.

Ik was overigens niet zo heel lyrisch over Anouk, vond het nummer en de staging behoorlijk aan de saaie kant, maar goed, het scoorde wel.
Nou nee, met alle respect voor Anouks successen, had er veel meer ingezeten dan een 9e plaats. Noorwegen toonde dat ook aan met soortgelijke liedjes van minder goede uitvoerenden in de jaren erna. Met een goede en passende act had Birds gewoon Top 5 moeten zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 20:47:03 #176
43556 miss_dynastie
pi_178921353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:37 schreef Cee het volgende:

[..]

En daar bestond de hele staging verder uit een zee van vlaggetjes en wat donkere vlekken op het scherm achter.
Die was met een goede staging in de top 5 beland. Ben ik echt van overtuigd.
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:56:21 #177
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178921544
Ik ben nu serieus aan het kijken naar Shine om te beoordelen of dat ook zo bagger was. Het antwoord is ja. Fietslampjes in de handpalm :')

Hoe moeilijk is een passende en flitsende choreografie nou? Waarom doen wij nooit iets met toneelrekwisieten? Een glazen wand? Blokkendozen? Een trappetje? Een goed en flitsend belichtingsplan? Desnoods fröbelen met Final Cut Pro-achtig gedoe? Ik snap dit oprecht niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 20:57:07 #178
375570 crew  Cyan9
pi_178921566
Phew, ik ben ook hier weer bij. En ik had zo gehoopt weer een lollig "I don't care" gifje te kunnen posten, maar er is niet echt wat gebeurd..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178921580
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die was met een goede staging in de top 5 beland. Ben ik echt van overtuigd.
Zou best kunnen, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 21:01:45 #180
163650 Greys
pi_178921663
Dat 'boze' van de dansers is wel iets dat je volgens mij vrij goed nog kunt aanpassen. Als ze zouden wíllen, that is..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178921684
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die was met een goede staging in de top 5 beland. Ben ik echt van overtuigd.
Ik ook. Dat is waar Anouk het had laten liggen. 2013 was zo'n matig jaar; Anouk hoorde makkelijk bij de top 5 beste liedjes.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 21:03:04 #182
163650 Greys
pi_178921696
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die was met een goede staging in de top 5 beland. Ben ik echt van overtuigd.
Hm, denk ik ook wel ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 21:04:09 #183
43556 miss_dynastie
pi_178921720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef Andromache het volgende:
Ik ben nu serieus aan het kijken naar Shine om te beoordelen of dat ook zo bagger was. Het antwoord is ja. Fietslampjes in de handpalm :')

Hoe moeilijk is een passende en flitsende choreografie nou? Waarom doen wij nooit iets met toneelrekwisieten? Een glazen wand? Blokkendozen? Een trappetje? Een goed en flitsend belichtingsplan? Desnoods fröbelen met Final Cut Pro-achtig gedoe? Ik snap dit oprecht niet.
En daar zie je aan dat het niet alleen geld is, want Gordon heeft er een hoop geld in gestoken. Alleen is dat geld niet aan de juiste dingen besteed :X
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 21:07:52 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_178921811
Dit is eigenlijk ook waarom ik liever niet zie dat Nederland ooit het Songfestival organiseert, als je al kijkt naar zo'n Televizierring-gala of een Musical-awards-gala. Doen ze al jaren, dus ze weten onderhand wat het publiek wil. Hebben ze een mooie locatie en grote gasten en als puntje bij paaltje komt is het een en al tenenkrommen en knulligheid. :D
pi_178922001
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa die, dankjewel :D

Zat me gek te zoeken. Moet er zo om lachen :@ _O- Zo veel agressie uitstralen op een glitterig songfestival..
vind ik persoonlijk ook bij Netta
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:19:21 #186
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178922197
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 21:21:27 #187
163650 Greys
pi_178922256
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:13 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

vind ik persoonlijk ook bij Netta
Die heeft idd ook een tikje agressieve uitstraling maar deze danser straalt echt uit alsof ie het publiek in elkaar wil rossen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:25:00 #188
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178922366
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:25:38 #189
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178922388
Nu krijg ik helemaal zin om gifjes te maken van dingen.
Koel en donker bewaren
pi_178922432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijg ik helemaal zin om gifjes te maken van dingen.
Nu je het erover hebt, ik heb nog wat gifjes verzoeken van de stream vandaag. Die ga ik wel eerst even terugzoeken, maar laat het je weten als ik de fragmentjes heb gevonden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:28:23 #191
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178922461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nu je het erover hebt, ik heb nog wat gifjes verzoeken van de stream vandaag. Die ga ik wel eerst even terugzoeken, maar laat het je weten als ik de fragmentjes heb gevonden.
Is goed :P
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 21:28:35 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_178922467
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft idd ook een tikje agressieve uitstraling maar deze danser straalt echt uit alsof ie het publiek in elkaar wil rossen _O-
Met z'n spaanplaten gitaar. _O-
pi_178922486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:07 schreef Cee het volgende:
Dit is eigenlijk ook waarom ik liever niet zie dat Nederland ooit het Songfestival organiseert, als je al kijkt naar zo'n Televizierring-gala of een Musical-awards-gala. Doen ze al jaren, dus ze weten onderhand wat het publiek wil. Hebben ze een mooie locatie en grote gasten en als puntje bij paaltje komt is het een en al tenenkrommen en knulligheid. :D
Alleen al die presentatie, moet er niet aan denken. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 21:30:14 #194
43556 miss_dynastie
pi_178922516
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:19 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zo’n stukje in dat optreden dat Gordon zo staat te genieten en als een trotse baviaan op zijn borst slaat... ook zo mooi :P
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 21:31:15 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_178922544
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alleen al die presentatie, moet er niet aan denken. :X
Krump in de interval-act, de nieuwe Riverdance.
pi_178922609
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Krump in de interval-act, de nieuwe Riverdance.
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178922646
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik die geluidjes in mijn hoofd
pi_178922888
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:55 schreef Dave het volgende:
Van "I like the swag, I like the band, this can be fun" naar "Okay, what the hell happened. What the hell happened" in 8 seconden.

Ach ik vind het eigenlijk nog best positief, want als je verder kijkt wordt het volgende gezegd: I think this has been a big promise, and why not out knowing them they led the dance you know countrypop, countryrock whit a little twist in their performance. I think that can be good"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 21:48:02 #199
163650 Greys
pi_178922987
Nu ik weet dat oa zowel Australië als Israël als Bulgarije en Oostenrijk etc nogal tegenvielen op de repetities baal ik NOG meer van de Nederlandse act. Want voor m'n gevoel hadden we dus echt behoorlijk hoog kunnen eindigen als ie het in z'n eentje had gedaan met gewoon toffe lichtshow en goed camerawerk. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:48:59 #200
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923017
Kweetnie, ben nu op een punt dat ik het gevoel heb dat het niet meer goedkomt...maar dat kan morgen weer anders zijn..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 21:51:05 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178923077
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Nu ik weet dat oa zowel Australië als Israël als Bulgarije en Oostenrijk etc nogal tegenvielen op de repetities baal ik NOG meer van de Nederlandse act. Want voor m'n gevoel hadden we dus echt behoorlijk hoog kunnen eindigen als ie het in z'n eentje had gedaan met gewoon toffe lichtshow en goed camerawerk. -O-
Tot nu toe lijkt niet één land er met kop en schouders bovenuit te steken. Alle landen hebben wel een probleem

Australia ging niet goed, Tsjechië is geblesseerd, België saai, Israel veel gedoe, Bulgarije is aan het playbacken etc. etc. Echt als Waylon hier met een normale stoere, ruige maar ook sexy staging was gekomen zonder teveel poespas had hij gewonnen.

Hongarije gaat dit straks echt winnen. Ik zie steeds meer en meer mensen zeggen "hmmm dit is best leuk, het groeit, ik vind het steeds leuker". Staging dik in orde, energie spat er van af ... als Hongarije wint dan mag Waylon echt in een hoekje staan janken.
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:52:58 #202
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923135
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Nu ik weet dat oa zowel Australië als Israël als Bulgarije en Oostenrijk etc nogal tegenvielen op de repetities baal ik NOG meer van de Nederlandse act. Want voor m'n gevoel hadden we dus echt behoorlijk hoog kunnen eindigen als ie het in z'n eentje had gedaan met gewoon toffe lichtshow en goed camerawerk. -O-
DIT JA :(
Ik word weer KWOAD
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:54:25 #203
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178923186
Ik zou het wel nice vinden als Hongarije wint, ik ga gewoon voor hen nu.

Ik heb deels Hongaarse roots. :P En metal ^O^


Koel en donker bewaren
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 21:54:33 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_178923192
Ook zonder dramatische staging denk ik echt niet dat hij zou winnen. Top 5 leek me al onmogelijk eerlijk gezegd.
:@

Als ik geld zou inzetten, zou ik dat op Estland doen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 22:02:04 #205
368283 ato
pi_178923431
Volgens mij gaat hij een paar optredens doen op verschillende plaatsen in Lissabon.
Hij nodigt mensen uit op zijn site Waylonmusic.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178923534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Volgens mij gaat hij een paar optredens doen op verschillende plaatsen in Lissabon.
Hij nodigt mensen uit op zijn site Waylonmusic.
Staat ook op de insta van Songfestival AvroTros, morgen 12.15 Praca Rossio
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:05:39 #207
87554 Cee
Welluk?
pi_178923547
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Volgens mij gaat hij een paar optredens doen op verschillende plaatsen in Lissabon.
Hij nodigt mensen uit op zijn site Waylonmusic.
Oeh, slim!
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:09:38 #208
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel nice vinden als Hongarije wint, ik ga gewoon voor hen nu.

Ik heb deels Hongaarse roots. :P En metal ^O^

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan dat niet, voor een ander land zijn :@ wou dat ik dat ook kon :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:10:42 #209
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178923683
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik kan dat niet, voor een ander land zijn :@ wou dat ik dat ook kon :{
Nee ik kan dat ook nooit hoor. Ik ga natuurlijk nog steeds bovenal voor Nederland :P Maar aangezien we toch niet gaan winnen hoop ik dat Hongarije het wordt.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:12:39 #210
375570 crew  Cyan9
pi_178923757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee ik kan dat ook nooit hoor. Ik ga natuurlijk nog steeds bovenal voor Nederland :P Maar aangezien we toch niet gaan winnen hoop ik dat Hongarije het wordt.

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:12:42 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_178923758
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik kan dat niet, voor een ander land zijn :@ wou dat ik dat ook kon :{
Ik kan dat makkelijk, eigenlijk ben ik zowat ieder jaar meer voor een ander land dan voor Nederland. In ieder geval staat Nederland bij mij nooit bovenaan. Betekent natuurlijk niet dat ik niet vrijwel alle jaren vurig hoop dat we de finale halen (niet alleen omdat ik uit NL kom maar omdat ik dat terecht zou vinden). w/
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:14:42 #213
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee ik kan dat ook nooit hoor. Ik ga natuurlijk nog steeds bovenal voor Nederland :P Maar aangezien we toch niet gaan winnen hoop ik dat Hongarije het wordt.

Oh gelukkig..ik vind dat heel stom van mezelf, maar kan het niet veranderen.

In ieder geval niet Israël, dan hebben de haters weer een stok om mee te slaan ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:15:14 #214
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178923824
waylonline twitterde op donderdag 03-05-2018 om 22:08:53 Be there, on the square... Like you just don’t care!! 🤠🕺🏽🤠 #esc #lisbon #livehttps://t.co/weKMBJV5lM reageer retweet
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:15:38 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178923840
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:15:55 #216
375570 crew  Cyan9
pi_178923850
Damage control. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178923856
Ik vind het heel makkelijk om voor een ander land te zijn, als ik onze inzending gewoon niet zo vind. Dan maakt het me echt allemaal niet meer uit. Ik ben elk jaar veel meer voor het land dat ik gewoon het best vind. Hier hoef ik ook niet eens moeite voor te doen; het gaat vanzelf.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:16:06 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178923858
#krumpenophetpleinconcert
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:16:29 #219
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178923872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef Momo... het volgende:
#krumpenophetpleinconcert
Tros krumpfeest op het plein.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:16:55 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_178923890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef Momo... het volgende:
#krumpenophetpleinconcert
Ik zit nu echt met een jankmuil van het lachen, bedankt.
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:17:28 #221
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178923908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het heel makkelijk om voor een ander land te zijn, als ik onze inzending gewoon niet zo vind. Dan maakt het me echt allemaal niet meer uit. Ik ben elk jaar veel meer voor het land dat ik gewoon het best vind. Hier hoef ik ook niet eens moeite voor te doen; het gaat vanzelf.
Ik heb daarvoor teveel nationalistische gevoelens vrees ik :@

Hoewel, als volgend jaar Jan Smit gaat of een artiest die ik het niet gun (is iets anders dan een artiest die ik niet goed vind), dan hoop ik van harte dat hij niet door de semi's komt :P :@
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:18:27 #222
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor teveel nationalistische gevoelens vrees ik :@

Hoewel, als volgend jaar Jan Smit gaat of een artiest die ik het niet gun (is iets anders dan een artiest die ik niet goed vind), dan hoop ik van harte dat hij niet door de semi's komt :P :@
Ik ook ja.
Precies dit *;
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:18:29 #223
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178923938
Ik ben op dat plein geweest, raak me aan.
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:25 #224
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178923968
quote:
12s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben op dat plein geweest, raak me aan.
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:47 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178923978
Hoop voor Waylon dat de Portugezen op komen dagen
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:20:55 #226
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178924015
Ik hoop vooral dat de krumpnegers niet mee komen, en er heel veel filmpjes van in omloop raken, zodat in godsnaam mensen zien wat het óók kan zijn.

hoewel, dan valt de act weer extra tegen.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:21:35 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178924048
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:15 schreef Momo... het volgende:
waylonline twitterde op donderdag 03-05-2018 om 22:08:53 Be there, on the square... Like you just don’t care!! 🤠🕺🏽🤠 #esc #lisbon #livehttps://t.co/weKMBJV5lM reageer retweet
Kijk dit zijn veel leukere / speelse berichten. Hij leert het .... ooit, misschien.
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:21:44 #228
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178924052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:15 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is achter het hotel waar ik zat.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:22:04 #229
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178924064
quote:
12s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben op dat plein geweest, raak me aan.
Kon je er goed krumpen?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:22:35 #230
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178924082
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Kon je er goed krumpen?
Was toen te warm voor krumpen
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:22:50 #231
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178924095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop vooral dat de krumpnegers niet mee komen, en er heel veel filmpjes van in omloop raken, zodat in godsnaam mensen zien wat het óók kan zijn.
Het wordt een krump-flashmob juist _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:22:52 #232
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178924097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kijk dit zijn veel leukere / speelse berichten. Hij leert het .... ooit, misschien.
Nu maar hopen op geen rare berichten meer
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 22:23:18 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178924113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het wordt een krump-flashmob juist _O-
Godver MaLo :P
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:23:41 #234
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178924128
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, dat is achter het hotel waar ik zat.
Moeten we jou ook aanraken? :s)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:23:50 #235
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178924135
Altis Avenida, bij een restaurant daar ben ik beroofd van m’n telefoon.
Hou jullie spullen goed in de gaten, Cee en Greys!
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:25:12 #236
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178924184
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het wordt een krump-flashmob juist _O-
Ja of hij moet binnen een week nog even een wereldhype zien te maken van krumpen, dat kan natuurlijk ook :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:26:27 #237
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178924219
krumpchallenges op social media, alles.
Koel en donker bewaren
pi_178924268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:26 schreef Guanabana het volgende:
krumpchallenges op social media, alles.
En Hilbrand Nawijn die een campagne begint voor krumpen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:28:26 #239
163650 Greys
pi_178924278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:19 schreef Momo... het volgende:
Hoop voor Waylon dat de Portugezen op komen dagen
Hij kan dit idd beter volgende week doen als de esf toeristen er al zijn :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:29:10 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_178924297
Ik heb 'm geretweet en wil dat ie op een bomvol plein staat en de boel even helemaal de moeder speelt en alles weer goed komt. O+
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:32:17 #241
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178924406
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij kan dit idd beter volgende week doen als de esf toeristen er al zijn :o
Ik hoop dat hij dan nog niet in het vliegtuig naar huis zit :@
3 dagen terug had ik nooit gedacht dat ik deze zin zou typen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:33:03 #242
163650 Greys
pi_178924432
Heb hem ook geRT op ESF account.

Want dit is gewoon goed, dit soort dingen, om te doen/proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:33:47 #243
163650 Greys
pi_178924453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:32 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij dan nog niet in het vliegtuig naar huis zit :@
3 dagen terug had ik nooit gedacht dat ik deze zin zou typen.
Ik bedoel komende zondag of maandag of dinsdag of woensdag :P Dan weet je zeker dat er al esf toeristen zijn en tot donderdag is ie er sowieso.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:34:56 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_178924491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:32 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij dan nog niet in het vliegtuig naar huis zit :@
3 dagen terug had ik nooit gedacht dat ik deze zin zou typen.
Dinsdag en woensdagmiddag moet hij dit ook doen, perfecte dagen.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:38:25 #245
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:42:07 #246
163650 Greys
pi_178924700
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Volgens mij gaat hij een paar optredens doen op verschillende plaatsen in Lissabon.
Hij nodigt mensen uit op zijn site Waylonmusic.
Welke site? Want ik zie het niet. Meerdere data? Waar staat het of bedoel je z'n Instagram.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 22:43:51 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_178924751
Ik denk dat ie z'n socials bedoelt.
pi_178924836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nou nee, met alle respect voor Anouks successen, had er veel meer ingezeten dan een 9e plaats. Noorwegen toonde dat ook aan met soortgelijke liedjes van minder goede uitvoerenden in de jaren erna. Met een goede en passende act had Birds gewoon Top 5 moeten zijn.
Onzin. Buurlanden blijven nog steeds een factor. Als Anouk een Noorse act was geweest, dan was ze in de top 5 beland. Simpelweg doordat ze dan pakweg 30 punten meer had gepakt. Zo werkt het nu eenmaal. Rusland staat niet voor niets bijna standaard in de top 10 ongeacht liedje. Diaspora zorgt gewoon voor een paar dozijn extra punten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:51:26 #249
163650 Greys
pi_178924920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Onzin. Buurlanden blijven nog steeds een factor. Als Anouk een Noorse act was geweest, dan was ze in de top 5 beland. Simpelweg doordat ze dan pakweg 30 punten meer had gepakt. Zo werkt het nu eenmaal. Rusland staat niet voor niets bijna standaard in de top 10 ongeacht liedje. Diaspora zorgt gewoon voor een paar dozijn extra punten.
De winnaar van vorig jaar bewees anders prima dat je ook als land zonder stemmen gooiende buurlanden ook gewoon kunt winnen als je een goed mooi lied hebt. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178924924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Onzin. Buurlanden blijven nog steeds een factor. Als Anouk een Noorse act was geweest, dan was ze in de top 5 beland. Simpelweg doordat ze dan pakweg 30 punten meer had gepakt. Zo werkt het nu eenmaal. Rusland staat niet voor niets bijna standaard in de top 10 ongeacht liedje. Diaspora zorgt gewoon voor een paar dozijn extra punten.
We kregen 8 punten van Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden en 10 van Denemarken toen maar oke :7
pi_178924940
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:01 schreef Greys het volgende:
Dat 'boze' van de dansers is wel iets dat je volgens mij vrij goed nog kunt aanpassen. Als ze zouden wíllen, that is..
Ja hoor

~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:52:42 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178924944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Onzin. Buurlanden blijven nog steeds een factor. Als Anouk een Noorse act was geweest, dan was ze in de top 5 beland. Simpelweg doordat ze dan pakweg 30 punten meer had gepakt. Zo werkt het nu eenmaal. Rusland staat niet voor niets bijna standaard in de top 10 ongeacht liedje. Diaspora zorgt gewoon voor een paar dozijn extra punten.
Zelfs met 30 punten meer was ze geen top 5 geweest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:53:09 #253
163650 Greys
pi_178924956
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja hoor

[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:54:00 #254
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178924975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja hoor

[ afbeelding ]
Of

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178925006
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:44 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ach ik vind het eigenlijk nog best positief, want als je verder kijkt wordt het volgende gezegd: I think this has been a big promise, and why not out knowing them they led the dance you know countrypop, countryrock whit a little twist in their performance. I think that can be good"
Ik denk dat de omslag naar het positieve ook met name komt, omdat je een goed nummer hoort. En daarom geloof ik ook nog wel dat veel meer mensen alsnog voor het lied gaan.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 22:57:01 #256
163650 Greys
pi_178925037
Ah morgen op drie plekken op drie tijdstippen dus. Zie nu pas dat je door kunt klikken op Insta.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178925079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het heel makkelijk om voor een ander land te zijn, als ik onze inzending gewoon niet zo vind. Dan maakt het me echt allemaal niet meer uit. Ik ben elk jaar veel meer voor het land dat ik gewoon het best vind. Hier hoef ik ook niet eens moeite voor te doen; het gaat vanzelf.
Yup, in het jaar van Trijntje was ik moeiteloos voor Noorwegen en Mans O+

Vorig jaar was ik meer voor Belgie en Italie dan voor Nederland....

De pest is dat ik Waylon dit jaar echt bij de beste liedjes vind horen en dan is het zuur als het zo qua performance mogelijk onderuit gaat... al moet ik zeggen dat Tsjechie, Israel, Oostenrijk en Duitsland ook O+ zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178925112
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het wordt een krump-flashmob juist _O-
:D misschien werkt het wel. Hele arena staat volgende week Do te krumpen
~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:03:16 #259
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, in het jaar van Trijntje was ik moeiteloos voor Noorwegen en Mans O+

Zweden 2015 O+ O+
Koel en donker bewaren
pi_178925146
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zweden 2015 O+ O+
Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Mans O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:04:30 #261
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Mans O+
Vooral de act vind ik zo geweldig nog steeds O+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:04:33 #262
163650 Greys
pi_178925156
Er zijn natuurlijk sowieso wel toeristen. Hoop dat drie leuke optredens heeft morgen en vooral dat er leuke foto's en filmpjes van komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178925186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vooral de act vind ik zo geweldig nog steeds O+
Dat ook ja, en een jaar later bij de opening met dat jongetje was ook O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178925203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, in het jaar van Trijntje was ik moeiteloos voor Noorwegen en Mans O+

Vorig jaar was ik meer voor Belgie en Italie dan voor Nederland....

De pest is dat ik Waylon dit jaar echt bij de beste liedjes vind horen en dan is het zuur als het zo qua performance mogelijk onderuit gaat... al moet ik zeggen dat Tsjechie, Israel, Oostenrijk en Duitsland ook O+ zijn
Dat laatste is wel extra zuur ja, want ik vind Waylons lied ook zeker bij de beste horen. Dat maakt nog wel wat dubbel, alsook de (wellicht valse) hoop dat er nog iets gaat veranderen dat de boel drastisch verbetert bij de volgende repetitie.
Eerdere jaren dat ik niet voor Nederland was, vond ik echt het nummer gewoon niet goed. In sommige gevallen was dan óók de act niet goed, maar dan was er ook geen extra teleurstelling.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178925206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Mans O+
Dan kan je zijn naam toch wel goed spellen? :P

Zweden 2016 vond ik stiekem leuker :@
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:07:35 #266
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925219
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat laatste is wel extra zuur ja, want ik vind Waylons lied ook zeker bij de beste horen. Dat maakt nog wel wat dubbel, alsook de (wellicht valse) hoop dat er nog iets gaat veranderen dat de boel drastisch verbetert bij de volgende repetitie.
Eerdere jaren dat ik niet voor Nederland was, vond ik echt het nummer gewoon niet goed. In sommige gevallen was dan óók de act niet goed, maar dan was er ook geen extra teleurstelling.
Had jij nog de giffragmentjes of komt dat morgen? :)
Koel en donker bewaren
pi_178925252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Had jij nog de giffragmentjes of komt dat morgen? :)
Ik denk morgen. Ik kan de streams nog niet echt terugvinden (heb daar op het moment zelf ook vaak moeite mee), maar heb wel genoteerd waar ik een beetje moet gaan zoeken, dus dat gaat dan niet al te moeilijk meer worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178925263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dan kan je zijn naam toch wel goed spellen? :P

Zweden 2016 vond ik stiekem leuker :@
Ik kan dat tekentje nooit vinden op mijn toetsenbord :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:10:47 #269
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925264
Oke
Koel en donker bewaren
pi_178925292
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:18 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik ook ja.
Precies dit *;
En precies dit hebben veel mensen ook met Waylon.. haters.. vinden het leuk als hij op zijn bek gaat... daarom wil ik dat het goed komt
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:13:04 #271
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178925322
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Mans O+
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:14:16 #272
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925346
quote:
17s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:13 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is wel lekker, maar ook iets te... perfect en commercieel.
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:14:30 #273
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178925352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik kan dat tekentje nooit vinden op mijn toetsenbord :D
AltGr + w
of
Alt 134 (numpad)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178925370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik kan dat tekentje nooit vinden op mijn toetsenbord :D
de o met een rare grote a eronder vind je met rechteralt + w.
In 2015 noemden de commentatoren hem ook elke keer Mans, terwijl je de å meer als een o uitspreekt.

edit: Roger was veel sneller :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:15:40 #275
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178925371
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:57 schreef Greys het volgende:
Ah morgen op drie plekken op drie tijdstippen dus. Zie nu pas dat je door kunt klikken op Insta.
Waarvan 2 in Belem, je weet wel, van die lekkere pasteitjes.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:16:24 #276
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178925380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij is wel lekker, maar ook iets te... perfect en commercieel.
Daar merk je in bed toch niets van? :?
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:17:23 #277
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178925395
Slååp lekker ållemåål.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:17:30 #278
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925397
quote:
5s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Daar merk je in bed toch niets van? :?
Maar op het podium wel :P
Koel en donker bewaren
pi_178925404
quote:
5s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Daar merk je in bed toch niets van? :?
Precies dit, ik zou mijn bed nooit meer uit komen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:18:35 #280
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178925423
Ok, nog eentje dan.

:o)
pi_178925431
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:17 schreef Dave het volgende:
Slååp lekker ållemåål.
God natt :D
pi_178925437
ååh.... gevonden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:19:56 #283
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925454
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:18 schreef Dave het volgende:
Ok, nog eentje dan.

[ afbeelding ]
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:20:21 #284
163650 Greys
pi_178925463
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:15 schreef Dave het volgende:

[..]

Waarvan 2 in Belem, je weet wel, van die lekkere pasteitjes.
:9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:21:07 #285
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178925481
Petrå Mede.... *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:21:20 #286
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178925485
In juni in Belem is het nogal een uitdaging om die pasteitjes te krijgen :D In een ellenlange hectische rij in de bloedhitte :D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:21:22 #287
163650 Greys
pi_178925486
https://www.show.nl/socia(...)ntje-tot-grote-ster/

Nog een andere docu. 5 mei op tv. Niet degene op weg naar songfestival.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178925492
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:18 schreef Dave het volgende:
Ok, nog eentje dan.

[ afbeelding ]
Zweden kan soms ook wat Bulgarije trekjes hebben, maar wat betreft de organisatie zouden ze elk jaar wel mogen _O_
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 23:27:15 #289
43556 miss_dynastie
pi_178925603
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zweden kan soms ook wat Bulgarije trekjes hebben, maar wat betreft de organisatie zouden ze elk jaar wel mogen _O_
Als het ooit in Nederland is, moet de Avrotros betalen en Zweden maar organiseren.

Zou dat de stiekeme reden achter deze act zijn? Dat de Avrotros bang was om te winnen en dat niet te kunnen betalen en daarom de boel verkrumpt?
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:37:40 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178925814
Deze reeks _O_ Episch. Fok-geschiedenis wordt hier geschreven. Ik hou van jullie O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:42:44 #291
163650 Greys
pi_178925926
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:37 schreef Andromache het volgende:
Deze reeks _O_ Episch. Fok-geschiedenis wordt hier geschreven. Ik hou van jullie O+
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:44:11 #292
163650 Greys
pi_178925944
Vraag me wel stiekem beetje af of die tijden van de optredens morgen (hoe leuk ook! :Y ) handig zijn omdat alle pers dan volgens mij naar repetities zit te kijken in de arena? :@

Dus dan moet je het puur van Portugezen en toeristen hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:46:17 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178925973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:44 schreef Greys het volgende:
Vraag me wel stiekem beetje af of die tijden van de optredens morgen (hoe leuk ook! :Y ) handig zijn omdat alle pers dan volgens mij naar repetities zit te kijken in de arena? :@

Dus dan moet je het puur van Portugezen en toeristen hebben.
Is het allemaal 's middags dan?
Dat zou idd misschien niet de meest handige tijd zijn. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178925983
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:44 schreef Greys het volgende:
Vraag me wel stiekem beetje af of die tijden van de optredens morgen (hoe leuk ook! :Y ) handig zijn omdat alle pers dan volgens mij naar repetities zit te kijken in de arena? :@

Dus dan moet je het puur van Portugezen en toeristen hebben.
Missch is de Portugese omroep er wel bij om het in hun eigen Shownieuws uit te zenden w/
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:48:03 #295
163650 Greys
pi_178925989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is het allemaal 's middags dan?
Dat zou idd misschien niet de meest handige tijd zijn. :@
Ja. Kwart over twaalf, kwart over één en kwart over twee.

AvroTros gooit er vast nog even een Daniel Dekker bij als presentator.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:49:52 #296
163650 Greys
pi_178926013
Aan de andere kant doen de andere artiesten ook gewoon overdag bezoekjes en dingetjes zonder pers waar hun eigen delegatie gewoon filmpjes van maakt en tweet natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 23:50:00 #297
43556 miss_dynastie
pi_178926015
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:44 schreef Greys het volgende:
Vraag me wel stiekem beetje af of die tijden van de optredens morgen (hoe leuk ook! :Y ) handig zijn omdat alle pers dan volgens mij naar repetities zit te kijken in de arena? :@

Dus dan moet je het puur van Portugezen en toeristen hebben.
Doet me een beetje denken aan de optredens van jammerende Jennie Lena in the big Apple :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:50:49 #298
163650 Greys
pi_178926025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de optredens van jammerende Jennie Lena in the big Apple :@
Ja beetje wel :D
Maar de passanten en stoppers zullen dit wel meer waarderen denk ik. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:52:14 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926052
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Kwart over twaalf, kwart over één en kwart over twee.

AvroTros gooit er vast nog even een Daniel Dekker bij als presentator.
Maar zijn het alleen concertjes van hem, of zijn het meer algemene Eurovision dingen waar ook anderen meedoen?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178926063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:37 schreef Andromache het volgende:
Deze reeks _O_ Episch. Fok-geschiedenis wordt hier geschreven. Ik hou van jullie O+
:D

Zo waar dit. Dit jaar is voor ESF begrippen echt legendarisch aan het worden. Van vrees tot euforie tot allemaal rare emoties door elkaar heen, en we zijn er nog niet eens.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:04 #301
163650 Greys
pi_178926066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar zijn het alleen concertjes van hem, of zijn het meer algemene Eurovision dingen waar ook anderen meedoen?
Alleen hem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')